Şimdi Ara

KEENETIC EXTRA,OMNI,HERO,PEAK,HOPPER DSL , VIVA,AIR,HOPPER,TİTAN İnceleme ve Kullanıcı Yorumları (297. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
13 Misafir - 13 Masaüstü
5 sn
20.091
Cevap
358
Favori
815.239
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
76 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 295296297298299
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • suphion kullanıcısına yanıt
    Bence hic de gerekli degil,Uyelikli platformlarin cogaldigi bu zamanda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Monster Magnet kullanıcısına yanıt
    Kullanırsın. Öyle kullanıyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • beta 6 da yüklediğimden beri hiç kopma yaşamadım. bir gündür.
    daha da update falan yapmam sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fotografya kullanıcısına yanıt
    üstadım kopma durumları hatta özel oluşuyor genel bir sorun gibi algı oluşmaması gerekli olduğunu düşünüyorum kaldı ki beta 6 ile sorun yaşayan arkadaşlarda sorunsuz bir şekilde kullanmaya başladıklarını belirtmişler tavsiye olarak bana kalırsa etra dsl cihazını al sorun yaşasan bile sorunun çözülmeme ihtimali hiç ama hiç yok çünkü bu güne kadar açtığım yada arkadaşların açtığı kayıtlar hiç bir şekilde çözülmeden kapatılmadı adamlar gayet ilgili ve çözümcül yaklaşıyorlar.
  • sioux kullanıcısına yanıt
    update aldıkça sorun mu oluyor :)
  • Muhterem Bey M kullanıcısına yanıt
    hocam bu cihaza haftalık güncelleme geldiğini söylüyor kullanalar. bir cihaz sürekli güncelleme alıyorsa açıkları kapatmak ve iyileştirmek için değil midir ?

    yani o kadar anlatıldığı gibi sorunsuz bir modem olsa her hafta güncelleme almaz diye düşünüyorum.
  • Muhterem Bey M kullanıcısına yanıt
    yukarıda ki mesajlarda arkadaşların sorunları çözülmemiş olarak belirtiliyor. ben dahil sorun yaşayanlar modemi yeniden başlatmaya devam ediyoruz ilaç alır gibi günde 1 kere.. ayrıca hatta özgü bir durum var ise bağlantı varmış gibi gözüken keenetic modemimde bağlantı gelmiyor ama aynı kabloyu diğer modeme takınca sorunsuz bağlantı devam ediyor günlerce.. sorunun hattımda olmadığı kesin. mutlaka sorun yaşamayanlarda vardır ama sorun yaşayanlarında büyük çoğunlukta olduğu bir gerçek.
  • fotografya kullanıcısına yanıt
    Her hafta gelen güncellemeler beta olarak geliyor. İsteyenler kararlı sürümde kullanabilirler ve 3-4 ayda bir güncelleme gelir. Sürekli geliştirmeler ve hata varsa düzeltmeler geliyor. Ben 4 aydır kullanıyorum düzgün ayarlanırsa hiç sıkıntı kopma olmuyor. Altyapı iyiyse tabi. İstediğiniz ayarı yapabiliyorsunuz. Bilgisayar gibi yazılımı var. Parasının hakkını veriyor bence. Ama normal bi kullanıcı olarak omni dsl alsamda olabilirdi. Ben ileriye dönük aldım uzun yıllar kullanırım inşallah. Youtube de bir sürü inceleme videoları var onlara bakmıştım almadan ve ona göre aldım. Alacak arkadaşlara hayırlı olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Monster Magnet kullanıcısına yanıt
    Evet, ilk mesajda videolu anlatımı var.
  • hayatgezi kullanıcısına yanıt
    ben modemi almadım ama sorun aynı sizinki gibi. şu anda evde bulunan modemdeki ışıklara göre internet var ama bağlanamıyorum bir yere. başka bir modemle deneme yaptığımda bir sorun yok. extra dsl yi alıpta aynı sorunu yaşarsam direk iade ederim ben olsam.
  • Arkadaşlar merhaba, keenetic extra dsl adlı modemi kullanıyorum. Şu an dsl ışığım kırmızı sabit bir şekilde yanıyor. TTnet’i aradığımda onlar kaynaklı bir sorun gözükmediğinden bahsediyorlar. Sorun ne olabilir acaba? Bina girişindeki kutudan çektiğim kabloda bir sorun olabilir mi? Onda bir kopukluk olsa sabit kırmızı ışık yerine titreyen kırmızı ışık olacağını düşünüyorum gerçi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Extra DSL olan modeli yaklaşık 1 buçuk aydır kullanıyorum. İlk mesajımda da yazdığım gibi cihaz yaz aylarında oldukça sıcak çalışıyor ve gigabit port olmadığı için ciddi şekilde eleştirmiştim. Serin çalışması için cihaza uygun fanlı stant bile yaptım. Hava sıcaklığı düştükçe cihaz daha serin çalışmaya başladı. Bir buçuk aydır 7/24 çalışan cihaz da bir kere dahi kopma yaşamadım. Eğer cihaz da kronik genel bir sorun olsa bütün forumlarda sağda solda bütün insanlar yazar şikayette bulunur. Farklı marka ve modeller de olabileceği gibi bazı sorunlu cihazlar olabilir. Eğer servis sağlayıcı ile ilgili ya da hattın kablolaması ile ilgili bir sorun olmadığına eminseniz ve fabrika ayarlarında kullanımda dahi sorun yaşıyorsanız garantiye gönderin. Garanti sürecini de görelim bakalım nasıl oluyor nasıl yardımcı olunuyor ya da sat unut mantığındalar mı. Burada sıkıntı yedek modem işte eğer yoksa modem temin etmek gerek :(

    Bir de yazılım konusunda ayırt edilmesi gereken kararlı sürüm sürekli güncellenmiyor. Beta ve Alpha yani geliştirilme sürecinde olan yeni versiyon da olan sürüm kullanıcı geri bildirimlerine göre hatalar düzeltilip ya da yeni özellikler eklenip o şekilde güncelleme alıyor. Yani kararlı sürümde kaldığın da her hafta cihaz güncelleme almaz uzun süre bu şekilde kullanılır. Yazılımın geliştirilmesi yeni özellikler gelmesinin de güzel yanı var. İşletim sistemleri sürekli geliştirilmiyor mu? ya da bilgisayarımız da kullandığımız yazılımların sürekli yeni versiyonları çıkmıyor mu? Bana göre doğru bakış aşısı bu :) Keneetic forumlarına baktığım zaman insanlar yeni özellikler talep ediyor bu da geliştiren ekibin yeni versiyon çıkarmasına neden oluyor. Yani yazılım ekibi taleplere ve istekleri tamamen görmezden gelmeyip yapabildikleri ölçüde daha ileri taşımaya çalışıyorlar. Bu benim kişisel gözlemim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi __sin__ -- 2 Ekim 2020; 4:3:22 >




  • alexander vasilievich A kullanıcısına yanıt
    Extra Dsl 2111 modem kullanıyorum. Tivibu'da ben de çok sıkıntılar yaşadım. Fakat Tivibu'da yaşanan sıkıntılar kesinlikle modem kaynaklı değil Türk Telekom kaynaklı. Modeminizi resetleyip İlk kurulumu yaptığınızda Türk Telekom Tivibu kaynaklı bir sorun yoksa modemden Tivibu için özel bir ayar yapmadan yayın alırsınız. Açıkçası ben çok memnunum modemimden. Tivibu problemler yaşadığımız dönemler de acaba modem kaynaklı mı diye düşündüm fakat hiçbiri modemden değilmiş Tivibu arıza kaydı oluşturdum sürekli Telekom dan çözüldü problemlerim. Uzun süredir de sorun yaşamıyorum. Tivibu problemi yaşayanların bilgisine...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • akrep6 kullanıcısına yanıt
    Hocam haftalar önce sorun çözüldü. Keenetic müşteri hizmetleri uzaktan bağlantı yapıp modemi tekrar kurulumunu yapıp gerekli ayarlamaları yaptık şuan sorun yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alexander vasilievich A kullanıcısına yanıt
    Böyle durumlar gerçekten çok can sıkıcı oluyor. Probleminizin çözülmesine sevindim.Selamlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • fotografya kullanıcısına yanıt
    hocam çoğu zaman geliştirme yapılıyor Releas notlarını açıp okursan fw yazılımları neden yayınlanıyor daha iyi anlayabilirsin.
  • hayatgezi kullanıcısına yanıt
    hocam keenetic destek hattına arıza kaydı oluşturdun mu? oluştur duysan son durum nedir? ben açtığım bütün kayıtlarda sorunum çözülmeden kayıt kapatılmadı. Kayıt açmadıysan da kayıt aç çözsünler çözemezlerse burada yazarsın çözemediler diye.
  • şuan turknet adsl kullanıyorum, ara ara kopmalar oluyor. sorun modemde değiştirin dediler.
    bu ürünü alsam o kopmalar giderilir mi sizce ve hem şu an adsl'de hem de fiber geldiğinde de kullanabilir miyim ürünü?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 8agcio -- 2 Ekim 2020; 16:26:14 >
  • https://t.me/KeeneticTUR

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asus ac750 ile extra dsl arasında kaldım ve siparişimi extra dsl den yana verdim. Pazartesi elimde olacak. Umarım pişman etmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 295296297298299
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.