Şimdi Ara

kazani dagilan samsung camasir makinasi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
1
Favori
9.507
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar merhaba.6 yillik samsung 9 kg 1400 devir camasir makinam arizalandi(kazana dokunuyorum kazan dönmüyor ve boşta gibi sağa sola cok rahat hareket ediyor nerdeyse yükleme kapagindan kazanı dışarı cikartabilecegim),servis cagirdim.Servis kazan dagilmis dedi (ne demekse) kazani tamburu komple degistircez 800 lira civari dedi.net fiyati ne dedigimde yetkili servis elindeki tabletten yedek parcayi bulamayip degistirmeye degmez abi dedi.suan imkanim yok sen fiyat söyle deyince üst limit 800 asagisi olur yukarisi olmaz makinayi götürüp inceleyelim dedi.makinayi alip götürdü telefonda fiyat bildircem dedi.deneyimli arkadaslar sizce bu makina dikiş tutar mi ne yapmaliyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bu duruma gelmeden önce size mutlaka yüksek ses veya uçak kalkışı gibi bir uğultu ile size aslında haber vermiştir makine.

    Kazan ile birlikte tamburun da deforme olduğu durumlar elbette oluyor ancak tamburun hasar gören tek noktası tambur milidir, bu da sanayide tornada 5 dakikada düzelttirilir (Defalarca yapılan bir uygulamadır) maliyeti de 10-20TL civarıdır lakin size illa ki tambur değiştirmek isteyen yetkili servis mutlaka olmayacağını iddia eden değişik bahaneler sunacaktır. Kazan ile ilgili daha önce de burada (2-3 gün önce) bu mevzu konuşulmuştu ki rulman değiştirilerek de kazan gurubu kurtarılabilir. Ben sizin yerinizde olsam, atlar gider gözümle görür ve İZAHAT isterim, soru sorarım, neden KOMPLE değiştirildiğine dair mantıklı bir açıklama bekler ve onarıma onay vermeden evvel (Ki o fiyata tamir ettirilmez) bu bilgileri başka bir yetkili servisten telefonla teyit eder, züerine bir de müşteri hizmetlerini arayıp doğruluğunu sorgulardım.

    800 TL ye kazan değiştirmek

    Bu ülkede 650TL ye sıfır 3 yıl garatili çamaşır makinesi satılıyor (Tabi ki klasmanlarını bir tutmuyorum sadece bazen olay saçmalık boyutlarına varıyor o açıdan yazdım) yeni makine alıp 100TL fark verip +4 yıl güvence de yaptırdığınızda rulman dağılsa kazan patlasada garantiden yapılırdı bu iş.

    Her ne sonuca ulaşırsanız ulaşın bu fiyata onarıma onay vermeyin bence. (Şahsi fikrimdir elbette)




  • Ado kullanıcısına yanıt
    Tesekkur ederim verdigin bilgiler icin samsung yetkili servisten ayrilma bir arkadasla konustuk o da benzer seyleri ifade etti rulmanla ugrasmazlar zaten kazan değişimi yapacaklarini da zannetmiyorum 800 lira kaptiracaksin sonra makinanin amortisorleri ve rezistans sos verecek yaptirma dedi.bakalim pazartesi servis aradiginda ne gibi bir bilgilendirme yapacak zaten her halükarda makinami yaptirmayacagim ya yeni makina bakacagim ya da servisten ayrilma arkadas( farkli bir ilde is bakiyor olmazsa dönüp gelecek)yakin süreçte gelecek olursa onunla toplamaya çalışacağız.işin garip tarifi servisteki elemanda sesten bahsetti öyle uzun sureli bir ses değişimi farketmedik makinada sadece son 1 ayda 8 10 yikamada bi farklilik oluştu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ado kullanıcısına yanıt
    sevgili Ado, bu ara camasir makinesi bakiyorum. biliyorum marka model onerme isine girmiyorsun. peki bu otv indirimi gercekten fiyatlari indirdi mi? bana pek inandirici gelmedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cotyora666 C kullanıcısına yanıt
    Selamlar Hocam;

    Ben bir kaç bayi ile görüşüp ciddi anlamda düşüncelerimi kendilerine dile gtirip fikirlerini istedim.

    Kendilerinin genel ifadesi şu yönde;

    Daha önce benim TAHMİN ettiğim doğrultuda bu indirim hiç bir bayinin deposundaki ürünü satmasını sağlayacak bir indirim değil, eğer indirimli ürün satmak istiyorsa fabrikadan bu kanun kapsamında indirimli olan ürünlerden YENİDEN SİPARİŞ GİRMEK ZORUNDA olduklarını, zaten depolarının son zamanlardaki satış durgunluğu ndeniyle ağzına kadar dolu olduğunu, çok fazla miktarda yeniden mal çekmeye pek yanaşmadıklarını ifade eden değişik bir kaç marka bayisi ile görüşmelerim bu ve buna benzer şekilde oldu.

    Yani adamın deposunda 30 tane X model çamaşır makinesi var, kanun da çıktı, ancak indirimli satabilmesi için deposundaki mala dokunamıyor zira onlar zamanında ötv si ödenerek alınmış mallar, o zaman bu durumda gidip yeniden X model çamaşır makinesi sipariş giriyor, o makineler geldiğinde ancak ÖTV olmadan satışa sunabiliyor, piyasaya güvenmedikleri gerekçesi ile 3-5 sipariş ile geçiştirdiklerinden dolayı da sahada istenen geri dönüş sağlanabilmiş olmuyor.

    Özetle;

    Evet etkisi var, ancak BANA GÖRE istenen ölçüde değil.

    Ben şöyle düşündüm, Devlet bir kanun çıkarttı, yine fabrikalara yaradı, zaten bayilere stamış oldukları mallardan YİNE bayilere sattılar oooh Allah bereket versin :)


    NOT: bir konu daha var. Bu kanun geçici süreli. Adam ÖTV olmadan fabrikadan aldı adlı aldı aldı aldı yığdı depolara. 6 ay bekledi sonra ne kanun var ne de denetim, sürdü malı piyasaya hem de ötv li fiyatı ile, o zaman neden ŞİMDİ satsın ki ;)

    Kim denetliyor ki?
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Ado kullanıcısına yanıt
    maalesef öyle, ne denetim var ne de işini hakkı ile yapan. fiyatlarda oynama yok. bugün sivasta bir siemenes bayi ile görüştüm. kendisi abimin arkadaşı olur. zamanında 2 ev düzecek kadar eşya aldık kendisinden. genelde fiyatlarda yardımcı olurdu. elindeki stoklardan indirim yapıyor ama ötv indirimini yakalayamam diyor. stoklu çalışmayan kişiler ise zaten ötv indirimi kadar yapmıyor. aradaki farkı cebe atmaya çalışıyor. verdikleri indirim sembolik. bende kızıp elimde yıkacağım çamaşırları :) kendinize iyi bakın. takipteyim sizi...saygılarımla
  • cotyora666 C kullanıcısına yanıt
    Politik varyasyonlar degil de, gercekten halki dusunerek hareket ettikleri gun o indirimleri goruruz insallah.



    Lakin dolar her 3 kuruş arttiginda benzine 10 kuruş zam yapan ama dolar kurus degil neredeyse tl bazinda ve hatta defalarca dustugunde dahi akaryata indirimi 5 kuruş olarak yapan zihniyetten cok farkli bir sey beklemem ben ustadim.



    Saygi bizden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belki konunun diğer arkadaslara yardimi olur diye gelişmeleri ve sonucu yazayim:

    Servis yedek parca fiyati veremeyip makinayi alıp götürmüş ve telefonda fiyat vermek üzere anlaşmıştık.4 5 gun sonra servis tarafindan arandim yedek parca olmadığı ama samsungun beni magdur etmemek adina sifir makina verip 300 400 lira civari indirim yapacağını soyledi ben size haber veririm deyip telefonu kapattik.

    Araştırmalarim sonucu 10 yil parca garantisi vermenin zorunlu olduğunu gördüm ve tekrar servis elemanini arayip makinayi götürürken 700 800 civari fiyat verdiğini 300 liralik indirimi kabul etmeyecegimi ve yasal haklarimi kullanacağımi belirttim.800 lira indirim icin bastırdm yani.

    20 iş günü bekleyip samsung cagri merkezini arayip defalarca durumu anlattim cevap olarak mühendislerimiz durumu degerlendiriyor oldu.

    35.günde yanit geldi 1500 liralik modeldeki makina icin 590 lira fiyat farki istediler bende işi inada bindirip bu modeli kabul etmediğimi 1800 liralim bir model istedigimi belirttim.onlarda fiyat farki olarak 700 onerince aninda kabul edip 700 lira farki yatirdim ama......

    Makina bir türlü teslim edilmedi parayi yatirdigimin 12.gününde kavga dövüş makinayi getirtip kurdurdum.

    Yaklaşık 10 gündür makinayi kullaniyoruz ama samsung servisi acayip derecede yordu.bunca zahmete degip degmeyecegini zamanla göreceğiz artik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bullfighter B kullanıcısına yanıt
    İşin gerçeğini yazmak gerekirse süreç beni şaırtmadı. Burada hiç bir şekilde YERLİ - YABANCI veya MARKA kavramına da girmeyeceğim zira biliyorum ki yerli firmalarımız da da, hemen her marka da da süreç maalesef bu görüşme -değerlendirme -önerme -ret -kabul -yeni değerlendirme vs vs gibi paslaşmalar ile yürüyor ve süre maalesef uzun oluyor.

    Yani bana göre beklenen sonuç beklenen zamanda olmuş sanki

    Geçmiş olsun
  • bullfighter B kullanıcısına yanıt
    Öncelikle tebrikler "Hak verilmez,ALINIR" derim.
    Ama bu süreç en kötüler hangisi denildiğinde tek cevapla liderlik samsung derim.
    Her 3 ürün sıkıntımda yüzlerce dakika görüşme, mailleşme, sosyal medyada teşhir etme dahil hiç tınlamıyor havasında olan bu marka maalesef müşterilerini çok üzmekte, hizmet anlayışları kötü düzeyde.
    Allahtan ben samsung Türkiye genel müdürlüğü olan Flatofise yakın semtteyim, her 3 üründede ancak oraya giderek hallettim.
    Bu arada samsung Türkiye girişeri GESTAPO girişinden daha korunaklı :) daha içeri girmeden manevi olarak müşteriyi perişen ediyorlar. kısa ve öz , samsung ciddi sıkıntı kaynağı.

    Tekrar geçmiş olsun.
  • Samsung ürünler sıkıntılı diğerleri değil öylemi bunumu anlamamız lazım bende diyorumki samsung rünler en sıkıntısız makinalar özellikle buzdolabı ve çamaşırı bulaşıklarda sıkıntı evet var fakat onuda düzeltiyorlar.İşin içinde olmasam burda yazılanlara inansam inanın bende yiyeceğim siz gidin yerli markalkarda ki sıkıntıları bir görün ama gariban köylü dayım net kullanamadığı için gelip burada ahkam kesemiyor SAMSUNG da sıkıntı çıkartan ürünler varmıdır tabiki olacaktır hangi markada sıkıntı çıkartmayan ürün var BOSH SİEMENS bunlarda sıkıntı diz boyu bunu biri neden anlatmıyorsunuz
  • tedus kullanıcısına yanıt
    Sadece bu konu değil hocam bir çok yerde okuyup duyuyoruz Samsung'un müşteri memnuniyeti konusundaki zayıflığını (samsung çamaşır makinesi ve cep telefonu kullanıyorum)!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tedus

    Samsung ürünler sıkıntılı diğerleri değil öylemi bunumu anlamamız lazım bende diyorumki samsung rünler en sıkıntısız makinalar özellikle buzdolabı ve çamaşırı bulaşıklarda sıkıntı evet var fakat onuda düzeltiyorlar.İşin içinde olmasam burda yazılanlara inansam inanın bende yiyeceğim siz gidin yerli markalkarda ki sıkıntıları bir görün ama gariban köylü dayım net kullanamadığı için gelip burada ahkam kesemiyor SAMSUNG da sıkıntı çıkartan ürünler varmıdır tabiki olacaktır hangi markada sıkıntı çıkartmayan ürün var BOSH SİEMENS bunlarda sıkıntı diz boyu bunu biri neden anlatmıyorsunuz


    Siz bu cümleleri yazmadan evvel Beyaz Eşya bölümünün sadece iki sayfasını gezerek gördüğüm şu linklere bakmışmıydınız merak ediyorum?

    Forumda konuşulmayan marka yoktur, Sorun çıkartan, Tüketiciyi üzen, Garanti dahili olması gerekirken garanti harici bırakan hangi marka olursa olsun forumda bunların hepsini paylaşırız ve paylaşılmasına da izin veririz.

    yeter ki körü körüne marka savunanlar, kasıtlı reklam yapanlar, bilinçli marka yönlendirmeleri yapanlar değil gerçek kullanıcı yorumları ve gerçekten yaşanmış konular olsun.

    Yoksa biz çok gördük OLMAYAN buzdolabı için burada marka karalamak için yazı yazanları.

    Sizin de tavrınız burada BİLİNÇLİ ve TEK YÖNLÜ marka savunmasından başka bir şey olmuyor bu durumda.

    Biz burada HER MARKA için HER YORUMU rahatça yazabilmek istiyoruz. YERLİCİLER veya AVRUPACILAR egemenliğinde bir bölüm istemiyoruz. Marka fanlarının kasıtlı kışkırtmaları ile çıkan kısırdöngü tartışmalar istemiyoruz. Adil, Tarafsız, Gerçek yaşanmış olayları inceleyip irdeleyip markaların tüketicilerine nasıl yaklaştıklarını ortaya çıkartmak istiyoruz ki insanlar ürün araştırırken sadece makinenin dış güzelliğine değil Kalitesine de odaklansınlar ve en önemlisi bir mal satıldıktan sonra o malım arkasında ne kadar duruluyor, tüketiciye HAKKI ne kadar sürede veriliyor bunu ortaya çıkartmaya uğraşıyoruz.

    Bu anlamda bu konu başlığı altında yazılıp çizilenler de bundan farklı konular değil. Kasıtlı bir marka karalaması mı var ki gelip de ''Bir de yerlilere bakın onlar bozulmuyor mu?'' yazıyorsunuz bunu anlamak mümkün değil. Yaşanan NET bir sorun var, yargı kararı var, SONUÇ var, bunları yazamayacakmıyız forumda?


    Buyurun size AHKAM KESİYOR dediğiniz arkadaşların diğer markalar ile ilgili yorumları..

    https://forum.donanimhaber.com/electrolux-camasir-makineleri-kronik-sorunlari-ve-ewf1408wdl-sorunlari--122414159

    https://forum.donanimhaber.com/vestel-bmp-m201w-bulasik-makinasi-kart-arizasi-sorun-cozuldu--124901416

    https://forum.donanimhaber.com/bulasik-makinesi-montaj-hatasi-ve-degisim-talebi--125365410

    https://forum.donanimhaber.com/siemens-bulasik-mak-su-alirken-farkli-ses-cikariyor--125148665

    https://forum.donanimhaber.com/camasir-makinesi-koruk-lastigi-garanti-kapsaminda-mi-degilmi--124029056




  • Ado ya tamamen katiliyorum.yukaridaki yazdiklarimda daha bircok bölüm eksik

    1)çamaşır makinasi kosunda bu kadar iddali ise 6 yillik makinaya nasil parça bulamazlar

    2)onerdikleri makinayi kabul etmeyip baska model arayisina girdiğimde kendi internet sitelerinde yazan özellikler ile diğer alışveriş sitelerinde yazan özellikler birbirini tutmuyordu.çağrı merkezini arayıp sordugumda aldığım cvp o modelde bir makinamiz yok oldu.2 gün sonra eşimin telefonundan arayip makinayı sordugunuzda öyle bir özellik söylediğiniz modelde yok cevabi aldik.(özellik hizli yikama :) )

    3)oturduğum yer izmirin bir ilçesi ve bana makinayi getirmesi gereken servis yerine bana verecekleri makinaya farkli bir ilçesine gitmiş 3 4 günde bunu bekledik.

    4)yeni makinayi getiren servis elemani efendim buraya not düşülmüş eski makinayi teslim almam gerek dedi.dedim kardesim ne makinasi eskiyi goturdunuzde tamir edemediginiz için bunu verdiniz deyince bana inanmayip servistekileri arayip sordu.

    5)makina geldi teslim aldik kurduk ama elimizde fatura yok tekrar servise telefon 5 gün sonra faturayi gonderdiler.

    6)yeni makinadan memnun kalmadik 30 derece yikadigimiz halde camasirlarimiz cekiyor ve 20 derecede yikama yapiyoruz ancak daha fazla ugrasmak istemiyorum artik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bullfighter B kullanıcısına yanıt
    Ne kadar ciddiyetsiz bir firmaymış? Bir Dünya markası veya temsilcisi,nasıl böyle bir gevşekliğe müsaade edebiliyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Samsung beyaz eşya almak pişmanlıktır.
    Bir ara samsung sevdalısı olduğumda 7 kg kapasiteli 2 tane çamaşır makinesi 1 adette buzdolabı almıştım.

    -kendi evimde kullandığım haftada en fazla 2 sefer kullanıldı kartı yandı değişim maliyeti 300 TL.
    Keşke o parayı vermeseydim kendim söküp elektronik kart tamiri yapan yerlerden birinde tamir ettirseydim en fazla 50-100 TL tutardı diyede düşünmedim değil.

    -3 ay sonra makine içindeki suyu boşaltmıyordu yine servis çağırdım su pompası değişecek dediler 180 TL de ona istediler kızdım değiştirtmedim.
    İnternet üzerinden 35 TL'ye pompa satın alarak youtube'tanda su pompası değiştirme videosu bulup seyrederek işlemi zorlanmadan gerçekleştirdim.
    Şimdilik çalışıyor bakalım başka ne arızalar çıkaracak.

    -Annem için aldığım makine ise hemen hemen hergün 3-5 çamaşır için çalışır yani makine yük görmez. Oda nasıl oduysa hayatında 7 kg çamaşır görmeyen makine bilya dağıttı servisi arama gereği bile duymadım araştırdığım kadarı ile Bu tür arızaların 500-600TL civarında masraf çıkardığı yönünde oldu.
    Yine youtube'tan bilya değişim videosu bularak işlemin nasıl yapıldığını öğrendim.
    Makineyi bir güzel söktüm her söktüğüm parça ve vidaları poşetlere koyarak nereden söküldüğü hakkında üzerine not yazdımki daha sonra toplarken yanlış vidaları yanlış deliklere takmaya çalışmayayım.
    Bu işlem için makineyi komple her parçasını ve kazana yapılmış olan tüm bağlantılarını sökmek gerekiyor yani kapsamlı bir onarım işi.
    Kasnak söküldükten sonra Rulmanın içindeki mil üzerine çekiçle vurarak tamburu gövdeden ayırdım Bu işlemi yaparken milin üzerine başka bir metal koymak gerekiyor yoksa çekiç mil kafasını şişiriyor ve kasnak yuvasına geçmiyor. Daha sonra Eğe ile şişen yerleri kasnağa oturacak şekilde aşındırmanız lazım.
    Plastik Kazan Gövdesindeki rulmanı kazanın iç kısmından dışa doğru çekiçle vurarak çıkarttım.
    Tambur milindeki rulman okadar kolay sökülmedi bilya mile adeta kaynamıştı.
    Tamburu aldım arabanın bakımını yaptırdığım tamirciye götürdüm çektirme denen bir alet var onunla rulmanı milden çekerken rulman paramparça oldu Rulmanın mil üzerinde kalan gövdesinide taş motoru ile keserek çıkarttı.
    Oysa seyrettiğim videolarda Rulmanlar milden çok rahat şekilde çıkıyordu benim makinenin rulmanları ise adeta mile kaynamış.
    Aracın bakımı için Sürekli Aynı yere gittiğimden Tamirci para istemedi fakat ben yinede 10 TL verdim. Çünkü çektirme denen aleti satın alsam 200TL civarıydı buna gerek görmedim zaten hayatımda kaç sefer bilya değiştirecem'ki.
    Neyse çıkan bilyalar ve yağ keçesi ile birlikte beyaz eşya parçaları satan bir yere gittim rulman ve keçe takımı 45TL yanına birde 5TL'ye bir tüp gres yağı aldım.

    Eğer bu yazı bir arkadaşa faydası olurda kendi başına bu işlemi yapmaya kalkarsa ve istanbulda oturmuyorsa internet üzerinden rulman seti satan siteler var oralardan sipariş edebilir. Yanlız dikkat edilecek şey rulmanların numaralarıdır. onlarıda alt satıra yazdım
    Küçük Rulman: 6205 RZ
    Büyük rulman: 6206 RZ
    Yağ Keşesi: 35 65.55 10/12


    Bilya ve keçeleri youtube'ta seyrettiğim şekilde yerlerine yerleştirerek makinenin bütün parçalarını tek tek topladım. Bu işlemler benim 2 pazarımı aldı sadece yarım gün makineyi sökmek yarım günde tekrar toplamaya harcadım. Bu tür işleri evde yapıyorsanız pazarın diğer yarım günüde temizlik ve ortalığı toplamakla harcamışım diyebilirim. Bence ustalara vereceğiniz parayı kullanacağınız el aletlerine verirseniz hem kendi tamiratınızı kendiniz yapmış olur hemde ileriki günlerde servislere kaptıracağınız paralardan tasarruf etmiş olursunuz. Neticede tamiratı yapanda sizin gibi insan tek fark tecrübe onuda birkaç denemeden sonra ediniyorsunuz. Ben hemen hemen her türlü elektrikli aletin tamirini kendim yaparım Hatta 18 yıldır kullandığım buderus kombiyi bile kendim tamir ettim forumda yazımda olacaktı. Başlarda çekinerek müdahale ettiğiniz aletler söküp taktıkça tamirinin o kadarda zor olmadığını anlıyorsunuz.
    Kullandığımız Diğer makinede bilya dağıtsa dahi tamiri ilk makinedeki kadar zamanımı almaz çünkü tecrübe kazandım ve ikiside aynı model ve seriden.

    Eğer elinizden geliyorsa ve gerekli alet edevata sahipseniz birazda internette araştırma yaparak çözemeyeceğiniz arıza yoktur.
    Elinizden gelmiyorsa beyaz eşya alırken, özellikle çamaşır ve bulaşık makinesi gibi hareketli aksamı olan eşyalarda üç beş kuruşun hesabını yapmadan en iyi makine hangisi ise onu alıp kullanmak. Ben samsung almadan önce bütün beyaz eşyalarda bosch kullanıyordum 15 yıl tık bile demedi ilk bozulduğunda değiştirdim keşke değiştirmeyip bu samsung'a harcadığım eforu ona harcasaymışım. Çünkü bir sefer tamir gören makinenin başka parçalarıda arıza vermeye başlar şimdi hesap yapınca 2 veya 3 sefer servise para vermektense garantili yeni makine almak daha avantajlı gibi gözüküyor. Çünkü 3 sefer tamir gören makineye ödeyeceğiniz para ile yeni makineye vereceğiniz aynıdır. Bosch haricinde başka marka kullanmadan insan elindeki makinenin değerini anlamıyor. Bosch alın 15-20 yıl kullanın servisle işiniz olmasın.

    Ha buzdolabına gelince onda bir sıkıntı yok hala çalışıyor.
    .
    .
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jeansteam -- 4 Haziran 2018; 17:19:9 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tedus

    Samsung ürünler sıkıntılı diğerleri değil öylemi bunumu anlamamız lazım bende diyorumki samsung rünler en sıkıntısız makinalar özellikle buzdolabı ve çamaşırı bulaşıklarda sıkıntı evet var fakat onuda düzeltiyorlar.İşin içinde olmasam burda yazılanlara inansam inanın bende yiyeceğim siz gidin yerli markalkarda ki sıkıntıları bir görün ama gariban köylü dayım net kullanamadığı için gelip burada ahkam kesemiyor SAMSUNG da sıkıntı çıkartan ürünler varmıdır tabiki olacaktır hangi markada sıkıntı çıkartmayan ürün var BOSH SİEMENS bunlarda sıkıntı diz boyu bunu biri neden anlatmıyorsunuz
    konuyu hortlatmış olacağım ama güncel düşüncelerimi yazmak isterim ki maalesef söylediklerinize hiç katılmıyorum daha bugün müşteri hizmetlerinin lakayık konuşmalarına maruz kaldım. tek söyledikleri şey sizlere yardımcı olamayacağız demek. maalesef heryerde yazıldığı gibi samsung ürün almak pişmanlıktır.




  • Samsung beyaz eşya alınmaz. Ürünler teknolojik olarak süper olsa da kalite olarak zayıf. Onu da geçtim satış sonrası adamı çileden çıkarır. Uzun yıllar kullanılan bir Samsung beyaz eşyaya ben tanık olmadım henüz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.