|
selamlar. bugun bi kaza yasadim, fikirlerinizi tecrubelerinizi ve tavsiyelerinizi aktarmanizi bekliyorum. olay su sekilde gerceklesti. cift seritli bir caddede kirmizi isik yaniyodu ben de sol seritteydim 15-20kmh hizla ilerliyodum duracak kivama gelmistim onumde 4-5 tane arac vardi sag seritte 2 arac vardi arkamdaki arac sag serite gecip ilerledi ben de sag serit ilerliyo diye sag seride gectim 30-40 kmh hizla sag serittekiler ilerlerken sag seritte en ondeki arac cadde uzerinde aniden durdu arkasindaki arac ta durdu ve benim onumdeki arac da carpmamak icin onumde durdu ben de aniden fren yapinca arac biraz kaydi ve ondekine tahminen 10-15 kmh hizla vurdum benim aracta bir sey yok ondeki aracin arka tampondaki bazi yerler cikti ve tamponda asagi yukari 10cm gibi bir catlak var bagajin ic kisminda (macunla halledilebilecek bisey diye dusunuyorum). ondeki araclar uzadi carptigim arkadasla biz kaldik. arkadasta kasko da varmis. kazadaki suc oranim nedir ? tutanak sigorta kasko vs bu islerle ugrasmali miyiz yoksa kaportaciya gidip halletmeli miyiz? masraflarin hepsini ben mi karsilamaliyim? cevaplariniz icin simdiden tesekkur ederim. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






