Şimdi Ara

Kaza yaptım tedirginim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
859
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçen ıslak zeminde kayıp arabayı bariyere vurdum arabada çok büyük bir hasar yok çünkü lastikten vurmuşum. lastik patladı ve çamurluk ezildi.

    Çamurluğu değiştik. Ön takımda salıncak falan değişti. 2 tanede kış lastik aldım önlere Goodyear UG9 - Arkalara da 4 mevsim bridgestone.

    Bilgisayara soktuk hiç birşey çıkmadı frenler vs iyi sorun yok.

    Ama yolda giderken araba sanki sağa veya sola çekiyormuş gibi geliyor.

    Sanki direksiyon 1 derece dahi olsa kendiliğinden dönüyormuş gibi oluyor.

    Belki gerçekten dönüyor belkide bana öyle geliyor bilmiyorum.

    Rot balans herşey yapıldı.

    Ama tedirginliğim gitmedi ne yapmam gerekiyor?

    Arabayı başka nereye gösterebilirim.



  • Ustayı yanınıza alıp test sürüşü yapın. Tüm kontroller yapıldıysa, hala öyle hissediyorsanız, bence psikolojik.
  • Düz yol bulun direksiyonu bırakın 90km hız ile sabit gidin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keşke önlere aldığınız 2 kış lastiğinin aynısını arkalara da alsaydınız da 4 lastik de takım olsaydı. Lastik 4 tane alınır. Önler farklı ve arkalar farklı yanlıştır. Durumunuz bence psikolojik. Birde ustanızla sürüşe çıkın o baksın yanınızda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Keşke önlere aldığınız 2 kış lastiğinin aynısını arkalara da alsaydınız da 4 lastik de takım olsaydı. Lastik 4 tane alınır. Önler farklı ve arkalar farklı yanlıştır. Durumunuz bence psikolojik. Birde ustanızla sürüşe çıkın o baksın yanınızda.

    Açıkçası maddi sebepler ile böyle yapmak zorunda kaldım ilkbahar da 2 Bridgestone daha alır 4 lastiği aynı 4 mevsim modeline sokarım diye düşündüm.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanik patlama -- 24 Aralık 2014; 10:09:52 >
  • Hafta sonu tekrar göstereceğim bi ustaya.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Kaza anındaki araçtaki lastikler neydi hangi durumdaydı bu konuda bilgi verir misin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    Geçmiş olsun. Kaza anındaki araçtaki lastikler neydi hangi durumdaydı bu konuda bilgi verir misin?

    Arka lastikden dolayı kaza yaptım diş kalmamış doğru düzgün :(

    diş kalmadıktan sonra markayı suçlamanın mantığı yok.

    Şimdi hepsini yeniledik.

    Kaza yaptıktan sonra
  • Geçmiş ossun, her gencin başına gelür bizler de yaptık, unutursun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0z0z

    Geçmiş ossun, her gencin başına gelür bizler de yaptık, unutursun.

    Daha önce 3 kere kaza yazmıştım.

    O kazalarda ertesi gün sorunsuz devam ettim araba kullanmaya.

    Ama YASLANİNCA hayata karşı korkular artıyor galiba. Tedirginlikten psikolojik olarak araba sağa sola çekiyor gibi geliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de buzda kayıp kaldırıma lastiği yandan vurmuştum. Rot bağlantısında bir parça zarar gördüğünden (adını hatırlamıyorum şu an parçanın) aracın rot-balans ayarı tutmadı, o parçayı değiştirdiler. 2008 yılında 1030 lira gibi bir rakam tutmuştu (kaskodan yapıldığı için rakam biraz abartılı olabilir)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batkent

    Düz yol bulun direksiyonu bırakın 90km hız ile sabit gidin

    Sabitleyici ile 90 da giderken 200 metrede 1 metre kadar sağa çekiyor.

    Sanırım normal bi rakamdır.

    @syerturan

    Salıncak ve rot başları bende de değişti.

    1000 TL kadar tutmadı. 300 Tl gibi bişi tuttu işçilik dahil.

    Eylül ayında fren balataları, diskleri, sağ salıncak, viraj rotu mu ne öyle birşey, amortisor falan herşeyi ile tüm ön takımı işçilik dahil 1000 TL ye değiştirmiştim.
  • Salıncak değildi sanırım. Aks ile ilgili bir parça da olması lazım içlerinde. Sert gelmişti darbe. O işlemden sonra düzeldi, üstüne 110bin km yaptım
  • Geçmiş olsun...

    Başka bir rot-balannsçıya daha gösterebilirsiniz. Mümkünse okullu olsun bence. Direksiyon rotillerinde, aksonda alt salıncağın rotilinin bağlandığı yerde boşluklar kontrol edilmemiş olabilir. Böyle bir kazada rulman da bozulabilir (tekerlek bilyası derler). Rulman boşluğu da direksiyon kesinliğini azaltır.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.