|
Merhaba arkadaşlar. İyi günler dilerim. 15 Nisan tarihinde kaza yaptım. Aracıma arkadan vurdular. 16 Nisan tarihinde dosya açıldı. Yaklaşık 8 gün geçti fakat hala ekteki gibi görüntüleniyor. Ne zaman sonuçlanacak? Bu adımdan sonra ne olacak? Arayan soran yok. Honda bayii aracın parçalarının eksper tarafından temin edileceğini söyledi, ne zaman biter bu süreç? Bilgisi olan arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim. İyi günler. 31 NK ![]() plakalı araç benim. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

2 Mobil
Konudaki Resimler







