Şimdi Ara

Kaza yaptik,Aracimiz pert !!!!!

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
406
Cevap
2
Favori
29.280
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    276 Mesaj
    Sen pert kelimesinin anlamini biliyor musun da araç pert yazmışsın. Yav şuna boşuna post kasmayın beyler. Aciliyetinden closed.
    _____________________________
  • Yarbay
    2810 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: By CrAzY

    Altınızdaki aracla basıpda duramadığınız fren sisteminden yola çıkarsak hem hızınız hemde takip mesafeniz demekki hayli sınırların dışında.Gidip birde özür yerine küfür edersen dua et ben gibilere denk gelmemişsin ;)

    Napardın



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sen bana galata ol Ben sana istanbul buluşuruz bir fotoğrafda
  • Yarbay
    2810 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Beels

    bişey derdimde konudaki + lanan mesajlarda güzel insanlar düşüncelerime tercüman olmuşlar.Karşındaki sağlam biri çıksaydıda sopa yiyip bir kendine gelseydin.

    Kim kimi yıkar orası belli olmaz. Bana burda artislik yapmayin. Sanarsin herkes beyfendi trafikde



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sen bana galata ol Ben sana istanbul buluşuruz bir fotoğrafda
  • Yarbay
    2810 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Doctor3

    Sen pert kelimesinin anlamini biliyor musun da araç pert yazmışsın. Yav şuna boşuna post kasmayın beyler. Aciliyetinden closed.

    Bu arabanin kaskosu olsa direk pert. Ne anlatiyosun sen pert olmasi icin motorun mu kopmasi lazim. 3 tane airbag acmis araba ......



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Sen bana galata ol Ben sana istanbul buluşuruz bir fotoğrafda
  • Yarbay
    2810 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: musty578

    Adamın aracı bozulmuş olabilir mazotu bitmiş olabilir bu yüzden durmuş olabilir otobanda 4 lüleri yaktıysa sen suçlusun yakmadıysa seri katil doblo

    Ne dörtlüsü ya. Adam zank diye durdu biz herifin durmasini fark edene kadar olan oldu zaten.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sen bana galata ol Ben sana istanbul buluşuruz bir fotoğrafda
  • Yarbay
    2810 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: perSNN

    Kesinlikle suçlu sizsiniz, 1 arkadan çarpmışsınız, 2 öndeki araçtan hızlı gitmişsiniz, 3 dikkatsiz davranmışsınız, 4 takip mesafesini korumamışsınız...

    Bu saydıklarım trafikte alacağınız cezalar ile ilgili

    Bunların dışında bir de adama küfretmişsiniz ve üstüne yürümüşsünüz, ben olsam sırf üstüme yürüyüp küfrettiğiniz için trafik cezalarının yerine kendimi savunmaya geçer(MEŞRU MÜDAFAA (YASAL SAVUNMA) HAKKI) muhtemelen sizi de babanızı da "arabada bayan var" demeden sakat bırakırdım, üstüne bir de şikayet ederdim hapse attırıp bir de maddi-manevi tazminat alırdım, arabamı da yenilettirirdim... Ama inip özür dileseydiniz, o zaman "geçmiş olsun kardeşim, önemli değil" deyip sizi rahatlattıktan sonra tutanağı tutar yoluma devam eder, işi sigorta şirketlerine bırakırdım.

    O yüzden sizin geçmiş olsun diyemeyeceğim, ama doblonun sahibi için gerçekten büyük geçmiş olsun. Yine insan evladına denk gelmişsiniz.

    Hehe tamam. Sen yolun ortasinda sebeb yokken zank diye dur arkadaki adam asagi inip noluyo lan deyince Sende adami sakat birakirsin( Yiyosa)..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Sen bana galata ol Ben sana istanbul buluşuruz bir fotoğrafda




  • Binbaşı
    1900 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: __GeneraL__


    quote:

    Orijinalden alıntı: Beels

    bişey derdimde konudaki + lanan mesajlarda güzel insanlar düşüncelerime tercüman olmuşlar.Karşındaki sağlam biri çıksaydıda sopa yiyip bir kendine gelseydin.

    Kim kimi yıkar orası belli olmaz. Bana burda artislik yapmayin. Sanarsin herkes beyfendi trafikde

    Karşındaki elemana göre davranışlarını belirleyeceksin , adam sana saygısızlık yapmadıysa ve sakinse olaya gerek yok.Neyse sen bu kafayla devam et , trafikte kaybedicek birşeyi olmayan birilerine rastladığında anlarsın nedemek istediğimi.


    edit: adam sana saygısızlık yaptıysa hak etmiş küfürleri orası ayrı konu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beels -- 24 Şubat 2017; 17:28:53 >
    |
    |
    _____________________________
    DELL 7567 KULLANICISI





  • Yarbay
    5932 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: __GeneraL__


    quote:

    Orijinalden alıntı: musty578

    Adamın aracı bozulmuş olabilir mazotu bitmiş olabilir bu yüzden durmuş olabilir otobanda 4 lüleri yaktıysa sen suçlusun yakmadıysa seri katil doblo

    Ne dörtlüsü ya. Adam zank diye durdu biz herifin durmasini fark edene kadar olan oldu zaten.

    Yol ver tabelasındaki görmediniz mi?



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    2016 AUDI A4 AVANT, DYNAMIC 1.4 TFSI, BEYAZ
    2016 HONDA JAZZ, ELEGANCE CVT, GRİ
  • Yüzbaşı
    369 Mesaj

    cevaplarınıza bakıyorumda hep bi ben haklıyım havası, hep benim dediğim doğru sen ne biliyosun havası. hep bi cevap verme yarışı.
    son 2 postunuza cevaben yazıyorum. 3245234 tane hava yastığıda açabilir araç pert olup olmayacağı hava yastığı açmış yada açmamış diye karar verilmez. anladık değer kaybınız var o ayrı dava.
    ne dörtlüsü ya demişsiniz 4lü yaksaydı sizin durma mesafeniz kısalacakmıydı ? o zank diye durmuşsa ve siz arkadan vurmuşsanz ya öndeki araca göre fazla hızlıydınız duramadınız ki bu yeterli kabahatli olmadk için ya da takip mesafeniz yoktu . her iki durumda siz suçlusunuz.

    bir de biliyorum zor olacak ama siz suçlu olduğunuz halde bu kadar insani sınırları zorlayacak tepki vermişsiniz. PEKİ o zaman kendinizi o adamın yerine koyun. Yani siz durdunuz o geldi size arkadan vurdu bir küfür edip üstünüze yürüdü o zaman ne yapardınız ?
    |
    |
    __GeneraL__ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2810 Mesaj

    Şu konuyu açtigima pişman oldum Kazada biz haksisiz. Anladik.... Tamamm...



    Ama burda Ne magandaligi mi biraktilar nede baska biseyimi Hatta bazilari iyi olmuş insallah daha beter olursun diyenler bile var. Sanki cinayet işledik..Hatta birileri oyle ileri gitti ki nerdeyse benle disarda biyerde bulusup düello yapcak.Ama gercekden disarda hicbir halt yapamayan tiplerdir eminim. Hatta Tipimize laf edenler bile oldu...



    Forumda herkes cok dikkatli super surucu ama disarda eminim trafik kurallarina uyan cok az kisi var...Takip mesafesiyle ilgili kurallar degismis saniirim

    BİXİ MAN hocamin dedigi gibi tutanaga oyle duramadim arkadan vurdum diye yazmak isi bize yikti. Ama ben orda yoktum o an hastanedeydim Babamda tutunak tutmayi cok bilmez.

    Tutanağa belkide doblonun sebebsiz yere kontrolsuz durdugunu yazsak isler degisirdi. Bu kazanin sonunda sunu iyi anladim ki kasko sart bide sakin olmak şart.



    Ama o anımi kimse anlayamaz dobloya vurmamiz,airbaglerin acilisi icerdeki sis bulutu eşimin arkada ağlamasi bebeğim diye bagirmasi. O an gozum sadece doblodaki adami gordu..Başiniza gelirse anlarsiniz



    Konu öyle yerlere geliyo ki artik Burdaki yorumlar yazilanlar canimi sikmaya basladi. Birilerine harbiden fena giydircem .Burdan adminlere yaziyorum konu kapatilsin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: bixi , BIXI MAN
    _____________________________
    Sen bana galata ol Ben sana istanbul buluşuruz bir fotoğrafda




  • Yarbay
    2810 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: edmr41

    cevaplarınıza bakıyorumda hep bi ben haklıyım havası, hep benim dediğim doğru sen ne biliyosun havası. hep bi cevap verme yarışı.
    son 2 postunuza cevaben yazıyorum. 3245234 tane hava yastığıda açabilir araç pert olup olmayacağı hava yastığı açmış yada açmamış diye karar verilmez. anladık değer kaybınız var o ayrı dava.
    ne dörtlüsü ya demişsiniz 4lü yaksaydı sizin durma mesafeniz kısalacakmıydı ? o zank diye durmuşsa ve siz arkadan vurmuşsanz ya öndeki araca göre fazla hızlıydınız duramadınız ki bu yeterli kabahatli olmadk için ya da takip mesafeniz yoktu . her iki durumda siz suçlusunuz.

    bir de biliyorum zor olacak ama siz suçlu olduğunuz halde bu kadar insani sınırları zorlayacak tepki vermişsiniz. PEKİ o zaman kendinizi o adamın yerine koyun. Yani siz durdunuz o geldi size arkadan vurdu bir küfür edip üstünüze yürüdü o zaman ne yapardınız ?

    Ben durdukyere yolun ortasinda dursam biri arkadan vursa gıkım cikmaz. Bana haklisinda deseler ben kendimi haksiz gorurum.. Cunki adama sebebiyet veren benim adamin arabasinin pert olmasina.sebeb olan benim. Bu kazadan sonra doblonun.is arabasi oldugunu ogrendik kaza yerine aracin gercek sahibi gelmis. Babama Abi arabanizi bizim sigortadan yaptirmak isterdim ama arkadan vurdugunuz icin resmiyette siz suclusunuz elimden bisey gelmez demis. Yani onlarda biliyor yolun ortasinda zank diye durulmicagini. Dobloyu kullanan kisi sadece onume araba durdu demis baska bi ifade kullanmamis. Ne tuafsa biz goremedik arabayi. Bizim yolun ortasinda gordugumuz tek arabalar dobloyla focustu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi __GeneraL__ -- 24 Şubat 2017; 17:59:28 >
    _____________________________
    Sen bana galata ol Ben sana istanbul buluşuruz bir fotoğrafda




  • Binbaşı
    1777 Mesaj
    Şu son 3-5 mesajdan hala yine olsa yine aynı şeyi yapacağı belli arkadaşın, Düz maganda işte arkadaşlar daha zorlamayın anlayacağı yok, hala ben haklıyım hala ben doğru yaptım hala size olsa sizde anlarsınız havasında, hala "bana artistlik yapmayın" "hiçbiriniz dışarda bi halt yapamayan tiplersinizdir" falan, tam maganda konuşması işte Bir de "canımı sıkmaya başladı" demiş, yok kardeşim gidip suçlu olduğun halde adama 2 el ateş edip cesedini de denize atsaydın az bile yapmışsın dememiz gerekiyordu, kusura bakma moral veremedik sana, bi dahakine kısmetse.

    Şu kadar mesajdan sonra eğer hala aklın başına gelmemiş, adamı arayıp bi özür dilememişsen kolay kolay da gelmez zaten, Seneye yola aniden adam çıktı vurdum üzerine inip dövdüm küfürler ettim sizce ceza yer miyim diye konu açarsın bu kafayla. Allah akıl fikir versin harbi yazık, ne terbiye var ne medeniyet ne pişmanlık ne bi düzeltme çabası.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2570 Mesaj
    O değilde az trafik bir yolda takip mesafesini bırakarak araba sürmek çok dehşet rahat adamın uykuya dalaşı geliyor

    Karadeniz sahil yolunda Trabzon dan Gorele'ye giderim yıllık izinlerde 80 km sabit bağdaş kurup oturuyorum nerdeyse çok keyifli



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Unutamazsın alışırsın
  • Yarbay
    2570 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: __GeneraL__


    quote:

    Orijinalden alıntı: edmr41

    cevaplarınıza bakıyorumda hep bi ben haklıyım havası, hep benim dediğim doğru sen ne biliyosun havası. hep bi cevap verme yarışı.
    son 2 postunuza cevaben yazıyorum. 3245234 tane hava yastığıda açabilir araç pert olup olmayacağı hava yastığı açmış yada açmamış diye karar verilmez. anladık değer kaybınız var o ayrı dava.
    ne dörtlüsü ya demişsiniz 4lü yaksaydı sizin durma mesafeniz kısalacakmıydı ? o zank diye durmuşsa ve siz arkadan vurmuşsanz ya öndeki araca göre fazla hızlıydınız duramadınız ki bu yeterli kabahatli olmadk için ya da takip mesafeniz yoktu . her iki durumda siz suçlusunuz.

    bir de biliyorum zor olacak ama siz suçlu olduğunuz halde bu kadar insani sınırları zorlayacak tepki vermişsiniz. PEKİ o zaman kendinizi o adamın yerine koyun. Yani siz durdunuz o geldi size arkadan vurdu bir küfür edip üstünüze yürüdü o zaman ne yapardınız ?

    Ben durdukyere yolun ortasinda dursam biri arkadan vursa gıkım cikmaz. Bana haklisinda deseler ben kendimi haksiz gorurum.. Cunki adama sebebiyet veren benim adamin arabasinin pert olmasina.sebeb olan benim. Bu kazadan sonra doblonun.is arabasi oldugunu ogrendik kaza yerine aracin gercek sahibi gelmis. Babama Abi arabanizi bizim sigortadan yaptirmak isterdim ama arkadan vurdugunuz icin resmiyette siz suclusunuz elimden bisey gelmez demis. Yani onlarda biliyor yolun ortasinda zank diye durulmicagini. Dobloyu kullanan kisi sadece onume araba durdu demis baska bi ifade kullanmamis. Ne tuafsa biz goremedik arabayi. Bizim yolun ortasinda gordugumuz tek arabalar dobloyla focustu.

    Araba yoksa bile frenden ses geldi gaipten ses duydum köpek çıktı yada ben öyle sandım panik yaptım bastım frene bile dese adam dibine hakli



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Unutamazsın alışırsın




  • Yüzbaşı
    315 Mesaj
    Doblo tamamen haklı. Bir daha öyle arabaların kıçına girmezsiniz. Airbag açılmış arabayı nasıl okuturum diye düşünmeye başla sen ona da bir kılıf uydurursun.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    687 Mesaj

    hayır adam suçluda olabilir.. küfretmekte nedir zırto...

    birde böyle kaza falan olduğunda başına bir iş geldiğinde devamlı kalbini yoklayacaksın.. bir yerde bir sıkıntı yapmışız..
    bunuda unutma...

    @__GeneraL__



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tropeus77 -- 24 Şubat 2017; 19:9:49 >
    |
    |
    Bahsedilenler: __GeneraL__
    _____________________________
  • Teğmen
    170 Mesaj
    kardeş sen haklısın buradakilere bakma höt desen kaçacak tipler. biri kural koysun da ona uyayım diye yalvaran beta tiplemeler. araç içi kamera varsa keyfi şekilde durduğunu kanıtlarsan aracını kurtarırsın.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    170 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gitarcigokhan

    Arkadaşlar bir çok mesajı okudum. Bazı arkadaşlar takip mesafesini korusak nolacak ki araya dalıyorlar demiş. Bırak abi dalsınlar sende dalana göre gene takip mesafesi bırakırsın.bir daha dalsınlar gene bırakırsın. bu araçlar gitmiyor mu. hani duran araçlar olsa, doğru geride kalırsın. ama akan bir trafikte ,araya dalsalarda geride kalma vs gibi bir şey olmaz. topu topu belki 5dk evine geç gidersin ama sağlam ve olacak kazalara karşı haklı olarak gidersin... bu bir..

    ikincisi, levhada 70 km diyor, bunun yüzde 5 toleransıyla max. 73 km falan eder. hadi 75 olsun. 70 tabelası gördüğün yerde max.75 km ile gideceksin. bitti. arkadan bir i.ne geliyor, sellektör-kornalar- içerden el kol, noldu la diyorsun, önün bom boş , bassana diyor, ya kardeşim, önüm dolu olunca mı ben tabelayı kâle alacam, önüm doluysa 70 , boşsa 120 ile mi gidecem, adamlar yazmış buda hız limiti 70 diyor, bende 75 ile gidiyorum, ee daha ne.. neymiş bom boş yolmuş, basmam gerekiyormuş. trafik 70 dediyse ölçmüş-biçmiş ki 70 demiş, canı sıkıldığı için değil... şimdi bu adam ben basmıyorum diye tamponumdan geliyor. benim önüme kedi vs fırlasa ben frene yapışsam, bu da bana, sonra nolacak, benim aracımın onarımını karşılasa bile, değeri gitti değeri, üzerine taş sıçrasa araçlar 5 bin tl değer kaybediyor. benim önüme aracınız artık eskiye nazaran 10 bin tl eksik satılacak, buyrun ücreti diye çıkarıp 10 bin tl verecek mi? nah. o zaman nolacak, o bana araçla yapıştıracak, ben de ona küçük gökhan la :)) hadi hayırlı işler...

    yapmayın a dostlar, tabelalara, takip mesafelerine uyun. şerit değiştirirken lütfen sinyal verin. yol boşsa bile sinyal verin, gereksiz yere sellektör yapmayın, emniyet şeridinden çakallık yapıp, kul hakkı yemeyin...kul hakkı yemeyin...kul hakkı yemeyin...

    herkes kurallara uymak zorunda değil şunu kafanızdan çıkartın. siz kurallarla çizili aciz dünyanızda bir betaya yakışır şekilde 30 km olan tabelada 30 ile gidebilirsiniz ama acelesi olan adam 100 le de gider riskini alıp senden izin alacak değil. sen trafik polisi ya da kural koyucu da değilsin. betalar olarak başkasının işine burnunuzu sokmak harici yaptığınız başka hiç bir şey yok.
    _____________________________




  • Binbaşı
    1923 Mesaj
    İyi olmuş barzo kardeş. Keşke bir temizde dayak yeseymişsiniz.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1752 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: __GeneraL__

    Yorumlara bakıyorumda herkes doğrucu herkes 10 numara araba kullanıyo trafikde. Ben yaptığımın iyi bişey olduğunu savunmadım.İlk kazamda değil önceki kazalarımda bu kadar sinirlenmedim. Kimisi'' Bana denk gelseydin şöyle olurdu böyle olurdu''diye atıp tutmuş. Vurduğumuz kişi yapsaydı ya bunları adam suçunu biliyor Oda bana bağırdı ama bişey yapamadı.Neyseee...

    Doblonun sürücüsü tutanağa önümde araba durdu aniden durdum demiş. Oda ani fren yapmış.Madem ani fren yaptın yolun ortasında niye öyle bekliyosun ki. Bas git...Ama amcamız sanırım o anda önündeki arabaya sövüyodu yolun ortasında beklerken.O orda beklerken Focus ona çarpacaktı ki son anda focus sağa kırdı kurtuldu ama bizim kıracak biyerimiz kalmadı ya focus vurcaktık yada dobloya babamda direk dobloya vurdu sağa kırsaydık focusa vurcaktık.Focus da hasar yok Focus un sahibi eşimle beni hastaneye attı sağolsun. Adamla konuştuk oda dediki bende bişey anlamadım durduk yere önüme durdu son anda kırdım dedi...Doblocu abinin önünde araba varmıydı yokmuydu hatırlamıyorum tek hatırladığım Focus un son anda sağa kırdığı bizim ise doblaya arkadan vurmamız. Ayrıca aracımız yürüyor petekde delinme su kaçağı vesaire bişey yok.Sanırım ön şaseye ufak bir darbe alınca açtı airbagleri. 3 airbag açıldı. Direksiyon airbag koltuk airbag ve sağ ön airbag.

    Arac kullanan kisinin temelde iki buyuk sorumlulugu vardir.
    1. GORMEK
    2. DURMAK

    siz ikinciyi yapamamissiniz. O yuzden suclusunuz. Adamin arabasi tak diye triger koparmis ve durmus da olabilir.
    Gormediginiz yere duramayacaginiz hizla yaklasmayacaksiniz.

    Adam bir sey yapmadi demissiniz. O da haksiz oldugundan degil biraz daha medeni oldugundan sanirim.
    _____________________________
    ŞARZ DEĞİL ŞARJ




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
Media Sözlük
kolayoto.com
192.168.1.1
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.