Şimdi Ara

kaza sonrası tamirat için nereye gitmeli

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
557
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Perşembe günü böyle bir kaza yaşadım. ara sokaktan kafasına göre yola girmeye çalışan belediye otobüsü arkadan çarptı. araç henüz 20 günlük .


    garaja gidip sigortası,kimliği,ehliyeti gibi fotokopileri aldım, tutanağı doldurduk öncesinde polis çağırdım alkol ölçümü yaptı fotoğraf çekti gitti. bir tanıdık ilçe trafikten evrak almam gerektiğini söyledi o nedir ?


    hasar fotoğraflarda sürtme gibi görünüyor ama sol sis kırık, arka park sensörler çalışıyor, boya gidik (bunu hiç takmıyorum ) fotoğrafa dikkatli bakınca davlumbaz içeride bükülmüş bu büyük masraf çıkarır mı ? bir de tamponla gövde birleşim yeri ezik asıl canımı sıkan yer orası.







    kaza sonrası tamirat için nereye gitmeli






    kaza sonrası tamirat için nereye gitmeli







    kaza sonrası tamirat için nereye gitmeli


    kaza sonrası tamirat için nereye gitmeli





    kaza sonrası tamirat için nereye gitmeli


    kaza sonrası tamirat için nereye gitmeli


    kaza sonrası tamirat için nereye gitmeli


    kaza sonrası tamirat için nereye gitmeli



    _____________________________




  • Servis mi yoksa dışarısı mı diye mi soruluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • arabanı yetkili servise ver orda yapılsın..

    _____________________________
  • murtazagil kullanıcısına yanıt

    Şu hasar için yetkiliye gerek var mı bilemiyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • aracının donanımı ne; üst bir paket güvenlik donanımı varsa sensörler hasar görmüş yeniden kalibre edilmesi gerekebilir, yetkili servis dışında sanayideki ali ustanın bunun altından kalkacağına eminsen sanayiye gidebilirsin, hasar dışarıdan göründüğü gibi sırf tampon hasarı olmayabilir, artık araçlarımızın her tarafı sensörle dolu elektronik alet gibi, aracında kör nokta uyarı sistemi varsa senin radar sensörünün ayarı kaçmış bile olabilir...

    _____________________________
    2025 Opel Grandland MHEV GS Ultimate

    2011 Chevrolet Aveo LS Classic Sedan 1.4 AT - Siyah / Continental AllSeason Contact 195-50 R15

    Nikon D7200; Nikkor 18-300; Nikkor 50; Tokina 100 Macro; Tokina 10-17 FishEye; Nikon SB910
  • trak76 T kullanıcısına yanıt

    şu hasar için benim araba 10 gün tamirde kaldı..






    kaza sonrası tamirat için nereye gitmeli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murtazagil -- 28 Eylül 2025; 12:27:16 >
    _____________________________
  • fazla bir hasarı yok gibi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bir kere tamponu kesin olarak değiştir.


    Benim durumda basmışlar macunu, üstüne şişirmişler boyayı.


    1 seneye kalmadan çatladı.


    2'nci senesi de döküldü.


    Çamurluktaki parmak kadar yer biraz muamma.


    Çok iyi kaportacılar var. Boyasız dolu hasarı tamir ediyorlar.


    Onlar orayı hiç boya işlemi çıkarmadan eskisi gibi yapar.


    Yetkili servisi bilemiyorum. Komple çamurluğu bile değiştirebilir.


    Araba Egea. Kör nokta sistemi yok. Hava yastığı da bu çarpmayla açılmaz. Yani sensörünün hasar almaması gerekli.

    _____________________________
  • Mehmet Serdar K. kullanıcısına yanıt

    Hocam arabada kör nokta var sanırım . İkinci fotoğrafta aynada ikaz lambası simgesi görünüyor.

    Tamponun değişmesini gerektirecek bir durum yok gibi. Kırık çatlak görünmüyor ki ama kör noktadan dolayı kontrol edilmesi gerek.


    Çamurluk ucu ise düzeltilebilir. Eğer sensörde sıkıntı yoksa bence yetkiliye bile gerek yok

    _____________________________
  • Kasko varsa ver servise. İleride alıcının da kafası rahat olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • mydonose_2 kullanıcısına yanıt

    Evet çok iyi görmüşsünüz.


    Kör nokta uyarı sistemi var. 3'üncü resmi büyütünce silüet olarak ta olsa belli oluyor.


    Yani araç sahibi çamurluktaki hafif eziği (boya bile kalkmamış) dert etmeyecekse iyi bir kaportacı da hallolmayacak bir işlem değil.


    Ama dediğim gibi şişirme işlem olursa, bir de tamponlar esnek malzeme olduğu için macun çatlaması ve dökülmesi kaçınılmaz oluyor.

    _____________________________
  • Mehmet Serdar K. kullanıcısına yanıt
    Araç limited paket kör nokta uyarı sistemi var araçta.

    Konuya gelince. Serviste yaptırmanızda fayda var bence. Sanayide kiralama çıkması easy muamelesi yapacaklar arabaya.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • mydonose_2 kullanıcısına yanıt

    maşallah ne göz,ne dikkat . evet araçta kör nokta var limited paket. bu gün kaza raporunu almak için ilçe trafiğe gittim. sağolsun gelen ekip rapor yazmamış. fotoğraf çekip alkometre ölçtürüp gitmişlerdi . biz garajda tutanak tuttuk ehliyet fotokopisi, sigorta poliçesi kaza tutanağı gibi şeyleri ayarladık. daha önce hiç kazaya karışmadım sigorta şirketini aradım onlar benden beter. mini onarım anlaşması olan bir yere veya servise gitmemi söylediler. dosya açtırmadan gidip baktırabilir miyim ? ne kadar masrafı çıkar, kaç güne yapılır gibi şeyleri öğrenmek istiyorum çünkü. araç aktif kullanılıyor iş için şehir dışına gidiyorum sürekli.


    davlumbazın durumu şu şekilde , evet çok bir hasar yok şükür ama ben bu kaza konusunda allaha şükür acemiyim.



    kaza sonrası tamirat için nereye gitmeli


    kaza sonrası tamirat için nereye gitmeli


    kaza sonrası tamirat için nereye gitmeli
    _____________________________




  • Mehmet Serdar K. kullanıcısına yanıt

    öyle bir şey olunca daha kötü tabi. kör nokta çalışıyor sensör de çalışıyor denedim. tamponun şimdiki durumu bu şekilde. bunun için değiştirsek mi bilemedim ama dandik işçilikle daha beter hale gelirse canım sıkılır tabi.




    kaza sonrası tamirat için nereye gitmeli





    kaza sonrası tamirat için nereye gitmeli
    _____________________________




  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt

    Gelmiş geçmiş olsun hocam, tekrarı yaşanmaz inşAllah.


    Sigortacınız ile konuştunuz mu hocam? Onlar genelde yardımcı oluyorlar. En azından çok bir sorun yok gibi. Tampon için lokal boya yapılabilir. Davlumbaz konusunda ise servise giderseniz değişim yapılabilir, mini onarım servisine giderseniz de belki plastik yama ya da kaynağı ile tamirat tapılabilir. Plastik aksamlarda değer kaybı olmuyor diye biliyorum ben ama bilgili birisi varsa konuda yardımcı olur size.

    _____________________________
  • Mehmet Serdar K. kullanıcısına yanıt

    Hocam son zamanlarda gördüğüm çoğu egeada kör nokta var :) artık egealarda direkt aynaya bakıyorum ben kaza sonrası tamirat için nereye gitmeli çok sevdiğim bir özellik aslında her arabada olması lazım memlekette. Malum ayna ve sinyal kültürü sıfır trafikte.

    _____________________________
  • mydonose_2 kullanıcısına yanıt

    aynen hocam kesinlikle . artık bazı şeyler standart olmalı . bugün mini onarım yapan kaskonun anlaşmalı yerine gidip soracağım. yürümeye mani bir durum yok. sıfır olunca insan ister istemez titizleniyor. yoksa tamir bile yapmam 1 kutu sprey alıp kendim boyarım 5 sene önce öntamponu bayağı sert bir şekilde sürtmüştüm macun boya alıp kendim yaptım. çatlama dökülme falan olmadı. yerini ben bile anlayamıyorum.

    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.