|
Perşembe günü böyle bir kaza yaşadım. ara sokaktan kafasına göre yola girmeye çalışan belediye otobüsü arkadan çarptı. araç henüz 20 günlük . garaja gidip sigortası,kimliği,ehliyeti gibi fotokopileri aldım, tutanağı doldurduk öncesinde polis çağırdım alkol ölçümü yaptı fotoğraf çekti gitti. bir tanıdık ilçe trafikten evrak almam gerektiğini söyledi o nedir ? hasar fotoğraflarda sürtme gibi görünüyor ama sol sis kırık, arka park sensörler çalışıyor, boya gidik (bunu hiç takmıyorum ) fotoğrafa dikkatli bakınca davlumbaz içeride bükülmüş bu büyük masraf çıkarır mı ? bir de tamponla gövde birleşim yeri ezik asıl canımı sıkan yer orası. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler









kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt











