|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
İnslarin çoğu eline fırsat geçmemiş kotulerdir ben mesela muhtemelen diktatör olurdum < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Olabilir hocam Ruhların yüzde 99 u cehennemlik ne yazık ki Ancak arınabilecek olanlarımız cennete gidecek < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
O abartı bı rakam %99 yani cennette seni 70 tane huri bekliyor diyorsun < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Tam bilmiyorum anlamadım olayı ama sen de ben de büyük ihtimal cehenneme gideceğiz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ortalama 100 erkek cehenneme ve 1 erkek cennete 100 kadın cennete gitse Oran sağlanıyor hocam < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hocam hadis işini azalt < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
drrah diyorum başka birşey demiyorum.
|
|
Ben cennete gidemezsem benim karim baskasinin hurisi mi oluyor? Sistem nasil isliyor? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
drrah diyorum başka birşey demiyorum.
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Aynen öyle oluyor ama cehennemde zenci oluyorsun üstelik. Senin nicki google'da aratınca bu konu cıktı ayrıca hortlattıgım icin kızmadın değil mi? Google Search https://www.google.com/search?q=kaygerya+donan%C4%B1mhaber+site%3Aforum.donanimhaber.com< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 30 Ocak 2026; 12:18:28 > |
|
_____________________________
|
|
Zencileri zenciler kırbaclıyordu zaten. Güneyli confederation ağası mesela emir veriyordu, "şunu kırbaclayın" diyordu overseer genellikle white olur ama zenci de olabilir, götürüp kırbaclıyordu ya da zenci driver olur o kırbaclar.. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 30 Ocak 2026; 12:2:57 > |
|
_____________________________
|
|
Zencileri kırbaçlamak da bir iştir ve işi zenciler yapar bu yuzden zencileri zencilerin kırbaçlaması çok normaldir. Beyazların narin elleri tahriş olabilir. bununla ilgili deneyler yapılmıstı. Hapisanede rasgele bazı mahkumlara gardiyansın sen artık vs denildiğinde, o gardiyan seçilen mahkumlar diğer mahkumlara zulmetmeye falan başlıyorlar aslında bu toplumda roller var. Ve herkes kendine uygun role bürünüyor. önemli olan kaygeryayı kırbaçlayan zenci vs diye eleştirmek yerine, kırbaçlanan zenci olmamaya çalışmak < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
drrah diyorum başka birşey demiyorum.
|
|
Bu arada konu 10 numara. |
|
_____________________________
"That won't help a thing. The bullet in my head brought me to you."
-Mona Sax |
|
Anlaşılan konu dışına geldiğimin 10. Gününde açılmış < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
drrah diyorum başka birşey demiyorum.
|
|
Bana da acmıslardı böyle, benden SS falan alıp bir seyler yazmıslardı. Sikayet edip sildirmistim. |
|
_____________________________
|
|
Bu konu için turbolineam dan destek almak lazım. İnsanlar kötü. Bazı zenciler de kötü < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
drrah diyorum başka birşey demiyorum.
|
|
Insanlar kötü değil -> insanlar cok kötü. terrible.. horrible.. awful, very bad falan.. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 30 Ocak 2026; 17:38:20 > |
|
_____________________________
|