Şimdi Ara

KASİYERI ŞİKAYET ETTİM PİŞMANIM

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
785
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    Yaklaşık bir ay önce büyük bir giyim mağazasından bir ürün aldim. Hediye. Aldığım bölgede ayni markanın 3 mağazasi birbirine çok yakın. Aldığım mağazaya gidemeden, baska bir magazadan iade etmeye çalıştım. Kasadaki kisi burdan iade alamayiz aldığınız yere götürün dedi. Ben de vaktim olmadığından aldığım yer o an yakın olmasına rağmen götürmedim. Nasil olsa 10 gün daha vardi iade zamanima. Son gün gittim aldığım magazaya. Slip kaybolduğu için iade alamayacağını söyledi kasadaki görevli. Ben de, slibi attığımı, isterse ekstremi cikartip verebileceğimi soyledim. Kabul etmedi. Olmaz dedi. 10 gun onceki mağazada arkadaş söyleseydi hazırlar getirdim dedim, simdi de son gün. Bankadan istesem en az 2 gun surer dedim. Yardımcı olur musun. Yok dedi imkansiz falan. Durumu genel müdürlüğe mail attim. Bugün değişim için gittigim ama değişimi almayip satın aldığım magazaya yönlendiren kasiyerin müdürü aradı, ozur diledi yardımcı oldu. Daha sonr yine arayarak beni asil aldığım yere yönlendiren kişiyi tarif etmemi istedi. ama hatırlamadığımı soyledim. Kilosunu tek hatırlıyorum dedim. Soyledim istemeyerek. Bunların prosedürü nasıldır? Kişi uyarı mi alir yoksa direkt işten çıkartırlar mi. Böyle birşeye neden olmak istemem ama benim durumumdaki müşterilerin de salak yerine koyulmasıni istemem. Icim rahat değildi gün boyu, ya o kişiyi bulup işten çıkarttilarsa diye. Asil amacım iademin sağlanmasıydi ki onu da bana en yakın baska mağazaya yonlendirerek cozduler.. Tecrübe ve yorumlarınızı alayım lütfen..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Her sikayette personel atsalar iste eleman kalmaz. Ne egosu tavan kisiligi bozuklar var ufak sebepten personele yuklenip sikayet eden. Sizin yaptigini yaninda devede pire kalir.



    Bi keresinde Lcw den tsirt alacam yatarken giymek icin, 10 tl lik bi urun buldun, yumusakligi rengi vs hosuma gitti ama askida bedeni yoktu. Elemanin biri gecerken sordum bunun M bedeni varmi diye. Eleman gitti bilgisayardan bakti 1 tane var dedi. Askida yok, oraya gitti buraya gitti 10 dkk aradi buldu. Alti ustu 10 tl lik kiytirik bu urun. Magazada kalabalik, herkes bisey soruyor, ne oflama ne poflama... bide guler yuz.. sasirdim. Kasada odeme yaparken, kasiyerden arkadasin adini soyadini istedim, kiz sasirdi bi sorunmu var falan dedi, yok dedim hakkinda guzel yorum yapacam, sonra magaza muduru geldi, o da inanmamis sanirim, bi sorunmu var dedi. Durumu anlattim, dedim cok ilgili ve kibar, isini severek yapiyor. Cok daha iyi yerlerde gormek isterim. Bana dilekce yazdirdilar. Guzel seyler yazdim verdim. Umarin faydali olmusumdur. Hep sikayet ederiz ama isini olmasi gerekenden fazla ozveri ile yapanlarinda hakkini vermeliyiz.
  • Birşey olacağını zannetmiyorum, ben de büyük bir hipermarketin teknoloji bölümünde çalışmıştım eskiden. Şikayet olduğu zaman müdür yardımcısı uyarı yapıyordu o kadar, işten çıkarılan olmamıştı o sebepten. O kasiyere de daha dikkatli olması söylenmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • birşey olmaz genelde uyarı verilir ama müşteriye kötü marka imajı vermeye devam ederse düşük ihtimal işten çıkarılır.müdür yardımcısı olarak avm'deki tekstil mağazasında çalışmıştım,böyle şikayetlerle banada gelen oluyordu ama sadece bu şikayet sonrası işten çıkardığım olmamıştır.
  • Her sikayette personel atsalar iste eleman kalmaz. Ne egosu tavan kisiligi bozuklar var ufak sebepten personele yuklenip sikayet eden. Sizin yaptigini yaninda devede pire kalir.



    Bi keresinde Lcw den tsirt alacam yatarken giymek icin, 10 tl lik bi urun buldun, yumusakligi rengi vs hosuma gitti ama askida bedeni yoktu. Elemanin biri gecerken sordum bunun M bedeni varmi diye. Eleman gitti bilgisayardan bakti 1 tane var dedi. Askida yok, oraya gitti buraya gitti 10 dkk aradi buldu. Alti ustu 10 tl lik kiytirik bu urun. Magazada kalabalik, herkes bisey soruyor, ne oflama ne poflama... bide guler yuz.. sasirdim. Kasada odeme yaparken, kasiyerden arkadasin adini soyadini istedim, kiz sasirdi bi sorunmu var falan dedi, yok dedim hakkinda guzel yorum yapacam, sonra magaza muduru geldi, o da inanmamis sanirim, bi sorunmu var dedi. Durumu anlattim, dedim cok ilgili ve kibar, isini severek yapiyor. Cok daha iyi yerlerde gormek isterim. Bana dilekce yazdirdilar. Guzel seyler yazdim verdim. Umarin faydali olmusumdur. Hep sikayet ederiz ama isini olmasi gerekenden fazla ozveri ile yapanlarinda hakkini vermeliyiz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cem

    Her sikayette personel atsalar iste eleman kalmaz. Ne egosu tavan kisiligi bozuklar var ufak sebepten personele yuklenip sikayet eden. Sizin yaptigini yaninda devede pire kalir.



    Bi keresinde Lcw den tsirt alacam yatarken giymek icin, 10 tl lik bi urun buldun, yumusakligi rengi vs hosuma gitti ama askida bedeni yoktu. Elemanin biri gecerken sordum bunun M bedeni varmi diye. Eleman gitti bilgisayardan bakti 1 tane var dedi. Askida yok, oraya gitti buraya gitti 10 dkk aradi buldu. Alti ustu 10 tl lik kiytirik bu urun. Magazada kalabalik, herkes bisey soruyor, ne oflama ne poflama... bide guler yuz.. sasirdim. Kasada odeme yaparken, kasiyerden arkadasin adini soyadini istedim, kiz sasirdi bi sorunmu var falan dedi, yok dedim hakkinda guzel yorum yapacam, sonra magaza muduru geldi, o da inanmamis sanirim, bi sorunmu var dedi. Durumu anlattim, dedim cok ilgili ve kibar, isini severek yapiyor. Cok daha iyi yerlerde gormek isterim. Bana dilekce yazdirdilar. Guzel seyler yazdim verdim. Umarin faydali olmusumdur. Hep sikayet ederiz ama isini olmasi gerekenden fazla ozveri ile yapanlarinda hakkini vermeliyiz.

    haklısınız hocam ben de mağaza mudur yardımcısının ilgisinden dolayı mail attım. sorunu cozduk.




  • lc waikiki çalışanları cidden çok sempatik ve kibarlar ama aynı şeyi kasiyerleri için söyleyemem resmen diğer çalışanların kuyusunu kazıyorlar bilerek isimlerini yazdıkları kağıtlarıalmıyorlarr normalde alarm sökerken onlarıda sökmeleri gerekmez mi kızın ismini yazdığı kağıt ürünle geliyor ayrı yetten ekrandan bir yeri tıklıyorsa bilemem ama hiç öyle bir tipleri yok kasada duranlar resmen çakal gibiler bakışları bile nefret dolu birde ortada çalışan kızcağızlara bakıyorum masum masum yardım etmeye çalışıyorlar sonra kasaya bakıyorum lanet bir kız cadı sila.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugrelll -- 8 Ocak 2018; 20:19:50 >
  • Bişey olmaz merak etme bu zaman isini düzgün yapmayan makbul.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.