Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

KASA TAVSİYESİ

29
Cevap
0
Favori
433
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    154 Mesaj
    Arkadaşlar bana dayanıklı power suplyyi enerji dalgalanmalarından kolay kolay etkilenmeyecek güzel görünüşlü marka ve model önerebilirsiniz everestin varmış güzel modelleri ama bu konuda pek bilgim yok yardımlarınız için tşk.



    |
    |
    _____________________________
    [guote]
    Yaşamak kadar yaşatmayıda sev artık imza atmaktan sıkıldım yok imza mimza
  • Teğmen
    102 Mesaj
    yaw bana da yarar bu dediklerin dostumharby warsa sağlam bi şey yardımcı olursanız şimdiden saolun
    |
    |
    _____________________________
    iyi...





    belkide kötü...
  • Yüzbaşı
    657 Mesaj
    arkadaşım fiyat/performan olarak en ii seçim bence
    Aopen H600b-24 400 Watt
    bence çok güzel bi kasa vede güç kaynagıda şu anda çoğu sisteme yeter
    eğer daha üst seviye bir kasa düşünüyorsan
    thermaltake veya coolermaster kasaları alacaksın ama genelde bu kasalarla birlikte psu verilmez o yüzden psu yu ayrı olarak alacaksın
    |
    |
    _____________________________
    Death is certain, Life is not...
  • Yüzbaşı
    444 Mesaj
    arkadaşlar banada yarar şu kasa konusuna bir büyük parantez acsak güzel olur bilgilendirin bizi bilgiye ac bi toplumuz
    |
    |
    _____________________________
    TOSHİBA Satellite S70-A-11E

    HTC DESİRE HD
  • Yarbay
    2819 Mesaj
    walla arkadaşlar genel olarak tercihiniz kasayı ve psu yu ayrı ayrı almak olsun
    |
    |
    _____________________________
    Verba Latina informibus
  • Yarbay
    21597 Mesaj
    ASUS VENTO 3600



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TuVNeRa -- 23 Eylül 2005, 21:05:19 >
    |
    |
    _____________________________
    Bazıları hayatı dolu dolu yaşar. Bazıları ise yavaşça akıp geçmesini bekler. Ama hayatı biryerde yakaladın mı, işte O zaman muhteşem birşey olur...
  • Yarbay
    2819 Mesaj
    heee oldu ben de bu cevabı bekliyodum yani
    |
    |
    _____________________________
    Verba Latina informibus
  • Teğmen
    171 Mesaj
    Ewt paran çoksa thermaltake alıp içine enrmax psu yu sokacan. Ama kasya çok para harcayamam diosan tabi ki aopen.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2819 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: PixelShader

    Ewt paran çoksa thermaltake alıp içine enrmax psu yu sokacan. Ama kasya çok para harcayamam diosan tabi ki aopen.


    yanlış çok para harcayamam diyosan tabiii ki codegen
    |
    |
    _____________________________
    Verba Latina informibus
  • Yüzbaşı
    444 Mesaj
    AMD ATHLON 64 3200 2.0GHz BOX 939 64BIT VENİCEDE OLABİLİR
    EPOX AMD 9NPA ULTRA NFORCE4 DUAL 400DDR SATA R
    128 MB ASUS ATI RADEON A9550 TV DVI
    80 GB SAMSUNG 7200 SERYAL ATA
    BU SİSTEMİ KALDIRCAK UYACAK Bİ KASA ORTALAMA OLURSA SEVİNİRİM
    |
    |
    _____________________________
    TOSHİBA Satellite S70-A-11E

    HTC DESİRE HD
  • Yarbay
    2819 Mesaj
    kardeş aopen q50a fs gibi bişeyler ona bak çok güzel kasa
    ama 350w yeterlilik konusunda bişey diyemiyecem
    h600b12 felan var 400w lık ama pahalı bunlar
    |
    |
    _____________________________
    Verba Latina informibus
  • Teğmen
    171 Mesaj
    Ohoo siz ne diyosunuz ona 300W bile rahat yeter. Ben de daha çok güç harcayan sistem vardı ve sorunsuzdu. Tabi oc yaparsan bilmem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PixelShader -- 23 Eylül 2005, 21:26:25 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    446 Mesaj
    aopenh600b12 bi kasa yı inceledim. çok aman aman bir kasa değil .adamlar arka eksoz fanının 120 mm lik deliğine 92 mm lik bir fan koymuşlar. kasada başka bir fan yok. yani emiş için fan yok.benim hoşuma gitmedi
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2819 Mesaj
    h600b12 de sen şekline bakma aten malzemesi felan süper onun
    sekil arıyosan asus vento her türlü kritere uygun
    gerçi kasnaın camı yok ordan kaybediyo bana göre ama neyse
    |
    |
    _____________________________
    Verba Latina informibus
  • Binbaşı
    1855 Mesaj
    Her kasa forumunda yazdım burda da yazcam, ThermalTake - Armor
    |
    |
    _____________________________
    Ay’ın kadim dilini kim biliyor şimdi? Ve kim konuşuyor Tanrıça’yla hala? Şimdi sadece taşlar hatırlıyor ayın çok eskiden bize anlattıklarını ve ağaçlardan, çimenlerin hışırtısından ve çiçeklerin kokularından öğrendiklerimizi.
  • Teğmen
    171 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Cernunnos

    Her kasa forumunda yazdım burda da yazcam, ThermalTake - Armor


    Sen yazıyon da herkes alamıyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1855 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: PixelShader


    quote:

    Orjinalden alıntı: Cernunnos

    Her kasa forumunda yazdım burda da yazcam, ThermalTake - Armor


    Sen yazıyon da herkes alamıyor.



    Bende zaten ona işlemci kadar para verdim Dünyanın parası ama birdaha kasa derdim kalmadı sanırım
    |
    |
    _____________________________
    Ay’ın kadim dilini kim biliyor şimdi? Ve kim konuşuyor Tanrıça’yla hala? Şimdi sadece taşlar hatırlıyor ayın çok eskiden bize anlattıklarını ve ağaçlardan, çimenlerin hışırtısından ve çiçeklerin kokularından öğrendiklerimizi.




  • Yarbay
    2788 Mesaj
    Kalite alacam diosan CooLermaster biraz daha uygun Feel var. Daha aşası da alma bence.
    |
    |
    _____________________________
    Asus Maximus IV GENE-Z\Gen3 Intel® Z68 *Intel Core i7 2600K 3.4Ghz* CORSAIR 16GB VENGEANCE DDR3 1600MHZ C9 * MSI 1070ti* SSD CH ForceGT * Benq XL2411p * Creative inspire p5800 * RAZER Naga+Asus strix mx red * Corsair 400c * Corsair RM850 * Coolermaster Hyper 212 Cooler Samsung103SJ 1tb x2 Raid+WD 2TB EXT * Sennheiser PC360
  • Yüzbaşı
    684 Mesaj
    gigatekte üyelere 79 dolara satılan 350 watt güç kaynaklı c.master kasalar var. Bence çok güzel ve fiyatı uygun. Şuan ihtiyacım olsaydı düşünmeden alırdım.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    444 Mesaj
    Saolun arkaşlar parantezi baya acmışınız artık eşşek deyiliz ya karar veririz kimse kırılmasın diye ADI BENDE SAKLI
    |
    |
    _____________________________
    TOSHİBA Satellite S70-A-11E

    HTC DESİRE HD
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
e-ticaret
Blogio
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Lastik Fiyatları
üniversite
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,365
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.