Şimdi Ara

Karma Testlerim (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
162
Cevap
23
Favori
12.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
27 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • splendidhdmi kullanıcısına yanıt
    Civic'in lastik sesi konusunda yazdıklarımın halen arkasındayım çünkü;

    - FD6 kasada her türlü yol koşulunda yoğun lastik sesi vardı. Ancak yeni kasada asfaltın kalitesi düştüğünde ses gelmeye başlıyor.Basit bir örnekle açıklamaya çalışayım.
    İstanbul Anadolu yakasında oturanlar bilir, TEM'de kaymak asfalt vardır ve burada Civic gerçekten yol sesi olarak başarılıydı, ancak Kozyatağı Carrefour'un önünden Göztepe'ye kadar olan bölümde düşük kaliteli (yamalı değil) asfaltta ise yine uğultu vardı.
    Burdan ben şu sonucu çıkarıyorum, yeni kasa eskisi gibi her zeminde değil, sadece pütürlü asfaltta ses yapıyor (Ki bunuda test yazımda belirttim.).
    - Bir diğer nokta, uzun süre Civic forumunda gezinmiştim, aracındaki fabrikasyon standart Continental Premium Contact 2 lastiklerini Michelin Primacy3 veya Goodyear Efficient Grip Performance ile değiştirenler bu pütürlü asfalt sesininde kesildiğini belirtmişlerdi.

    Elbette bir Volvo S60'ın içindeki sessizliği kompakt sınıf araçlarda bulamayız ancak Honda, FD6 kasanın her zeminde ses yapan yalıtım yapısını FD7 kasada geliştirdiği açıkça ortadadır.
    Esasen kullanıcılar Continental Premium Contact 2 gibi allalık lastiklerin (Premium Contact 5 ile karıştımayın) ses kabahatini Michelin ile kesilebiliyorsa burada faturayı Honda'ya kesmek bence büyük haksızlıktır.


    Edit: Her lastik üreticisinin çok iyi lastikleri olduğu kadar daha düşük maliyetli performansı her anlamda ortalamalarda olan modelleri de var.
    Örneğin Good Year EGP gibi gerçekten çok başarılı bir lastik üretirken aynı ölçülerde NCT5 gibi sürüş dinamikleri ve konforu sıfır olan bir lastikte üretiyor.
    İşte burada Honda'nın belki tek hatası, işin bu kadar ucuzuna kaçıp Premium Contact 5 yerine 2 seçmesidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ERG81 -- 23 Haziran 2014; 11:56:31 >




  • ERG81 E kullanıcısına yanıt
    Öncelikle tebrik ve takdirlerimi sunar, ağız tadıyla okuduğum ve keyif aldığım test ve inceleme yazıları olmuş.

    Umarım bu inceleme yazılarınızın devamı gelir ve keyifle okumaya devam ederiz. Forumda gerçek anlamda bu kalitede inceleme yapan sayısı çok az.
    O kadar isabetli yorumlarda bulurmuşsunuz ki altına imzamı atarım. Bu bahsi geçen arabalardan kia ceed hariç diğerlerini test etme imkanı buldum ve birebir tespitlerinize katılıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hassey -- 23 Haziran 2014; 13:09:14 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hassey kullanıcısına yanıt
    İlginize çok teşekkür ederim, testlerin devamı gelecek, sırada Opel Astra 1.6 CDTi var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ERG81 -- 23 Haziran 2014; 13:32:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ERG81

    İlginize çok teşekkür ederim, testlerin devamı gelecek, sırada Opel Astra 1.6 CDTi var


    yıl sonunda c sınıfı bir araç alacağım ve opel astra 1.6 cdti yakın takibimde.
  • mustafad66 kullanıcısına yanıt
    İlgilendiğiniz aracın testini geçen hafta gerçekleştirdik ancak henüz ayrıntılı yazmaya fırsat bulamadım. Bu akşam vakit bulabilirsem ekleyeceğim. Şimdiden özet bir cümle sarfetmem gerekirse, kesinlikle çok başarılı bir tercih.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ERG81

    Civic'in lastik sesi konusunda yazdıklarımın halen arkasındayım çünkü;

    - FD6 kasada her türlü yol koşulunda yoğun lastik sesi vardı. Ancak yeni kasada asfaltın kalitesi düştüğünde ses gelmeye başlıyor.Basit bir örnekle açıklamaya çalışayım.
    İstanbul Anadolu yakasında oturanlar bilir, TEM'de kaymak asfalt vardır ve burada Civic gerçekten yol sesi olarak başarılıydı, ancak Kozyatağı Carrefour'un önünden Göztepe'ye kadar olan bölümde düşük kaliteli (yamalı değil) asfaltta ise yine uğultu vardı.
    Burdan ben şu sonucu çıkarıyorum, yeni kasa eskisi gibi her zeminde değil, sadece pütürlü asfaltta ses yapıyor (Ki bunuda test yazımda belirttim.).
    - Bir diğer nokta, uzun süre Civic forumunda gezinmiştim, aracındaki fabrikasyon standart Continental Premium Contact 2 lastiklerini Michelin Primacy3 veya Goodyear Efficient Grip Performance ile değiştirenler bu pütürlü asfalt sesininde kesildiğini belirtmişlerdi.

    Elbette bir Volvo S60'ın içindeki sessizliği kompakt sınıf araçlarda bulamayız ancak Honda, FD6 kasanın her zeminde ses yapan yalıtım yapısını FD7 kasada geliştirdiği açıkça ortadadır.
    Esasen kullanıcılar Continental Premium Contact 2 gibi allalık lastiklerin (Premium Contact 5 ile karıştımayın) ses kabahatini Michelin ile kesilebiliyorsa burada faturayı Honda'ya kesmek bence büyük haksızlıktır.


    Edit: Her lastik üreticisinin çok iyi lastikleri olduğu kadar daha düşük maliyetli performansı her anlamda ortalamalarda olan modelleri de var.
    Örneğin Good Year EGP gibi gerçekten çok başarılı bir lastik üretirken aynı ölçülerde NCT5 gibi sürüş dinamikleri ve konforu sıfır olan bir lastikte üretiyor.
    İşte burada Honda'nın belki tek hatası, işin bu kadar ucuzuna kaçıp Premium Contact 5 yerine 2 seçmesidir.

    Değişkenlik yorumunuza katılıyorum ancak sıfır lastiğin 10.000 kmden sonra sessizliğini kaybettiğini düşünürsek eskimiş lastikle yol sesi içeri sızıyor. Testlerinizin devamını bekliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Opel Astra J Sedan 1.6 CDTI Sport Paket (Manuel) testi eklenmiştir.
  • harika yazı olmuş hocam elinize sağlık
  • teşekkürler
  • ERG81 E kullanıcısına yanıt
    Emeğinize sağlık.

    Aynı motora sahip HB versiyonunu test etmiştim ama opeldeki artık kronik hale gelen " iddia edilen 136 ps" gücü hissedememe durumu bu modelde de vardı. 136 ps daha güçlü bir izlenim bırakmalıydı.

    Bir de 120'li hızlardan sonra A sütunlarında abartılı bir rüzgar ve yol uğultusu beni rahatsız etmişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hassey

    Emeğinize sağlık.

    Aynı motora sahip HB versiyonunu test etmiştim ama opeldeki artık kronik hale gelen " iddia edilen 136 ps" gücü hissedememe durumu bu modelde de vardı. 136 ps daha güçlü bir izlenim bırakmalıydı.

    Bir de 120'li hızlardan sonra A sütunlarında abartılı bir rüzgar ve yol uğultusu beni rahatsız etmişti.

    Benim test ettiğim araçta sütundan ses geldiğini duymadim ancak 136 beygir gibi hissettirmediği konusunda hemfikirim. Ancak ben bunu daha çok aracın yüksek ağırlığına yormuştum. Eğer motorun hissettirdiği gücü kıyaslamam gerekirse, Megane'ın 130 beygirlik DCi ünitesinden daha zayıf ancak Jetta'nın 105 beygirlik TDi ünitesinden bariz daha güçlü. Tamamen hissi olarak ne kadar güçlüydü derseniz 120-125 beygir derdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kia Sportage 1.6 GDI Premium (Otomatik) eklendi.
  • Kendi araçlarına taraflı davranmışın gibi geldi kia ceed'le 5.4 lt yaktığın güzergahta fluence falan 6.5 lt altına düşmez kısmı gerçeği yansıtmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo mojo

    Kendi araçlarına taraflı davranmışın gibi geldi kia ceed'le 5.4 lt yaktığın güzergahta fluence falan 6.5 lt altına düşmez kısmı gerçeği yansıtmıyor.

    Sanırım yanlış okudunuz. Cee'd ile şehirler arası yolda 5,4 tüketimi gördüm. Fluence'ın 6,5 Lt'nin altına düşmez kısmı trafiği yoğun olan şehir içi (İstanbul gibi) kullanım için.
    Şehir içinde kendi aracımda 7,0 civarında geziniyor. Yazıyı tekrar okumanızı tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ERG81 -- 5 Temmuz 2014; 3:52:35 >
  • ERG81 E kullanıcısına yanıt
    Hocam emeğinize sağlık uğraşmışsınız belli ve gördüğünüz eksileri artıları belirtmişsiniz ama şunu hatırlatayım Hondalara 10 üzerinden 20 vermediğiniz için japon sempatizanları gözünde sıfır çizen şahincilerden hiçbir bir farkınız olmayacak
  • Muhibbi- M kullanıcısına yanıt
    Keşke Honda'lar 10 üzerinden 20 alabilecek araçlar olsalar ancak öyle olsaydı herkes Honda kullanıyor olurdu. Her markanın güçlü olduğu kadar zayıf yönleride mevcut ve bu zayıflıkları görmemek fanatiklikten başka birşey değildir.
    İlginiz için teşekkürler, bu arada profil resminze bayıldım
  • bilgi aktarımı gerçekten faydalı..
    ve bana göre objektif..

    konunun takipçisi olacağım ;)
    teşekkürler...
  • Çok güzel testler ve objektif yorumlar, teşekkürler.
  • teşekkürler
  • Hocam elinize sağlık bende elimden geldiğince test yapmaya ve paylaşmaya çalışıyorum

    Bu yüzden takdir etmek istedim çünkü bu testleri fotoğraflar ile düzenlemek bile oldukça zor bir iş yazmak uzun zaman alıyor


    Bunlarda benim testleri umarım faydası olur

    Hyundai i20 1.4 crdi jump

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=96306252&p=1#96306252

    Ford Focus 1.0 ecoboost 125 hp titanium

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=95835459&p=1#95835459

    Skoda rapid spaceback 1.6 TDI dsg elegance

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=93643865&p=1#93643865


    Peugeot 308 1.6 hdı 115 hp Allure


    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=91986028&p=1#91986028

    Yeni mazda 3 sedan 1.5 skyactive otomatik power

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=91540890&p=1#91540890

    Yeni dacia Duster 1.5 dci 4x4

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=85406261&p=1#85406261

    Chevrolet Captiva ve cruze

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=84286776&p=1#84286776

    Skoda süperb 1.6 TDI 105 hp dsg elegance

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=80642382&p=1#80642382

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.