Şimdi Ara

Karma Testlerim (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
162
Cevap
23
Favori
12.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
27 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Elinize emeğinize sağlık güzel çalışma.. Vw ve opel kıytırık ve sorunlu araç üretmeye devam ettikçe bizim Türk insanı almaya devam ediyor hayret edilesi bi durum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Civic HB 1.6 dizel 55.000TL seviyesine inse satabilir aslında. Maalesef cok asiri pahali.

    Fiyat konusunun haricinde keşke CRV'de bile başarılı performans değerlerine imza atan bu motoru Civic Sedan'ada uygulasalardı.
  • teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ERG81 -- 26 Aralık 2013; 12:28:09 >
  • Volvo S60 1.6D Powershift eklendi.
  • Hocam hep otomatik şanzıman kullanıyorsunuz.
    Bunun sebebi nedir acaba?
    Birde kendi aracimda yaşadığım bir problem var 2.vites rolanti devrinde tam gaz yaptığım zaman araç bi boguluyormus gibi oluyor sonra birden hızlanıyor.
    Böyle bir durumu yaşadığınız binek araç var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batkent -- 8 Mart 2014; 8:01:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batkent

    Hocam hep otomatik şanzıman kullanıyorsunuz.
    Bunun sebebi nedir acaba?
    Birde kendi aracimda yaşadığım bir problem var 2.vites rolanti devrinde tam gaz yaptığım zaman araç bi boguluyormus gibi oluyor sonra birden hızlanıyor.
    Böyle bir durumu yaşadığınız binek araç var mı?

    Yaklaşık 12-13 sene manuel şanzımanlı modeller kullandıktan sonra bugüne geldiğimde ne yazık ki artık içinden çıkalamaz hale gelen İstanbul trafiği yüzünden artık ağırlıklı olarak otomatik şanzımanlı modelleri tercih ediyorum. Ancak ara ara Honda Civic 1.6 Dizel gibi düz viteslileride kullanmıyor değilim.
    Güzel bir noktayı yakalamışsınız, bundan sonra test etme imkanı bulduğum araçlarda manuel viteslilere de ağırlık vermeye çalışacağım.
    Sorunuza gelince; imzanızdan anladığım kadarı ile Ford Transit Connect 1.8 kullanıyorsunuz. 90 Beygir güç 220 Nm torka sahip aracınız, motor yapısı gereği Turbo barındırmaktadır. Çok düşük devirlerde verilen yüksek gaz emirlerinde Turbo'lu araçlarda yarım saniyeye yakın bekleme (sizin tabiriniz ile boğulma) yaşaması sonrası aniden hızlanmaya başlaması son derece normaldir. Bu geçen sürede Turbo tam basınç oluşturmaya çalışmaktadır.
    Her ne kadar tüm Turbo-dizel araçlarda bu gibi bekleme sonrası ani güç patlaması yaşansa da bende bu durumla PSA kökenli motorlarda daha hissedilir şekilde karşılaştım. Açıkçası bunu sorun olarak algılamanızı tabsiye etmem, aksine bekleme sonrası ani gelen güç aslında motorunuzun sağlıklı olduğu ve Turbonun yeterli basıncı oluşturabildiğinin göstergesidir.




  • Cevabınız için teşekkür ederim.
    2 gün önce yaşadığım o ani patlama ise gerçekten cok fazlaydı. Bir anda 1.500den 3bine çıktı araç. Nasıl çıktığını bile göremedim galiba turbonun büyük olmasından kaynaklanıyor. Böyle ağır bir aracın bu kadar güzel tepki vermesi oldukça güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • güzel olmuş ellerine sağlık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batkent

    Cevabınız için teşekkür ederim.
    2 gün önce yaşadığım o ani patlama ise gerçekten cok fazlaydı. Bir anda 1.500den 3bine çıktı araç. Nasıl çıktığını bile göremedim galiba turbonun büyük olmasından kaynaklanıyor. Böyle ağır bir aracın bu kadar güzel tepki vermesi oldukça güzel

    Rica ederim. Bu tarz alt devir-üst devir farkında güç patlaması yaşatmayan veya tam tabiriyle "homojen güç dağılımı" sağlayan motorlara en iyi örneklerin başında Renault grubunun dizelleri gelir. Vakit bulursanız, bir Kangoo dizel ile test sürüşü yapmanızı tavsiye ederim. Ancak daha önce de belirttiğim gibi sizin aracınızda son derece sağlıklıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cantyouseebaby26

    güzel olmuş ellerine sağlık

    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim aracın motor verimsz felan ama 29.500e 20binde bu kadar dolu ve guzel bir araç bulmak gerçekten imkansız. Eminim çok daha güzel motorlari olan ticariler var ama kışın on cam rezistansinin verdiği rahatlik bile yetiyor. Herkes camlarını kazirken ben Marsa basıp 1 müzik dinliyorum arabanın her yeri açılıyor. Bu arada bi ara ticari bir araç kullanmanızı tavsiye ederim çok değişik bir deneyimi var :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batkent

    Benim aracın motor verimsz felan ama 29.500e 20binde bu kadar dolu ve guzel bir araç bulmak gerçekten imkansız. Eminim çok daha güzel motorlari olan ticariler var ama kışın on cam rezistansinin verdiği rahatlik bile yetiyor. Herkes camlarını kazirken ben Marsa basıp 1 müzik dinliyorum arabanın her yeri açılıyor. Bu arada bi ara ticari bir araç kullanmanızı tavsiye ederim çok değişik bir deneyimi var :)

    Verimsiz olarak düşünmeyin, aksine dönemi için oldukça verimli bir motordu aracınızdaki 1.8 TDCi ünite, hatta Focus 1'lerde 115 beygirlik versiyonuda kullanılmıştı.
    Bugüne kadar ticari araç olarak Mercedes Vito, Renault Kango ve VW Transporter kullanma şansım oldu; fırsat buldukça yelpazeyi genişletmeye çalışacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Civic sedan hakkındaki "Minivan bozması ön kelebek camlarını ve mickey mouse misali kepçe kulak aynalara hala gözüm alışamadı" söylemi on numara olmusies lerden vtec2lerden sonra nasıl alışıp benimsediler bu tasarimi hayret
    Ayrıca ceed konusundaki "kaputa fil oturmuş" da süperdi.. kimisi de cok begeniyorbir sure kullandiniz galiba ceed i.. tumseklerde v.s. altı vuruyor muydu hiç?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    Civic sedan hakkındaki "Minivan bozması ön kelebek camlarını ve mickey mouse misali kepçe kulak aynalara hala gözüm alışamadı" söylemi on numara olmusies lerden vtec2lerden sonra nasıl alışıp benimsediler bu tasarimi hayret
    Ayrıca ceed konusundaki "kaputa fil oturmuş" da süperdi.. kimisi de cok begeniyorbir sure kullandiniz galiba ceed i.. tumseklerde v.s. altı vuruyor muydu hiç?

    Cee'd 'i alalı 5 ayı geçti, şu an 6100 km'de ancak henüz altını sürtme gibi bir sorun ile karşılaşmadım. Sadece kaldırımlara kafadan dik olarak yaklaşırken ön tampona dikkat etmek gerekiyor, oldukça alçak tasarlamışlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ERG81

    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    Civic sedan hakkındaki "Minivan bozması ön kelebek camlarını ve mickey mouse misali kepçe kulak aynalara hala gözüm alışamadı" söylemi on numara olmusies lerden vtec2lerden sonra nasıl alışıp benimsediler bu tasarimi hayret
    Ayrıca ceed konusundaki "kaputa fil oturmuş" da süperdi.. kimisi de cok begeniyorbir sure kullandiniz galiba ceed i.. tumseklerde v.s. altı vuruyor muydu hiç?

    Cee'd 'i alalı 5 ayı geçti, şu an 6100 km'de ancak henüz altını sürtme gibi bir sorun ile karşılaşmadım. Sadece kaldırımlara kafadan dik olarak yaklaşırken ön tampona dikkat etmek gerekiyor, oldukça alçak tasarlamışlar

    Ceed bilmem ama benim i30 altı çok vuruyor hele arkada 1-2 kişi oturuyorsa çok fena. Ben bir kaç kez yol üzerindeki şu büyük hız kesicilerden geçerken askıda kaldım araçtakileri indirip oyle geçebildim o kadar aşağıda yani düşünün. Altını ise kaç kere vurduğumu hatırlamıyorum bile ama şükür altında bir problem yok henüz. Aracı satarsam bu yüzden satacağım zaten, hanım bile altını yada tamponu vuracağım diye rahat kullanamıyor.




  • Mazda3 1.5 Skyactiv-G Sedan AT (Otomatik) eklendi.
    Foto eklendi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ERG81 -- 24 Mayıs 2014; 18:49:17 >
  • emeğe saygı. elinize sağlık.
  • Ceed deki bu garanti bölümü kafamı kurcaladı serviste 60 bine kadar turnızda tada ( yıl garantî var dahası motor parçajarındada dendi yanlış mı söylendi baba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ottoserdar O kullanıcısına yanıt
    Aracın tüm aksamını kapsayan garanti 2 yıl / 60.000 km.
    Üzerine eklenen 3 yıl / 90.000 km ekstra garanti ise araç için hayati olan parçaları kapsamıyor.
    Servis ile tekrar görüşün isterseniz.
  • Civic sedan için lastik sesi tespitleriniz bence tüm incelemelerinize gölge düşürdü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.