Şimdi Ara

Karı / Koca oynanacak oyun tavsiyesi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
17.665
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bi xBox 360 aldım geçenlerde , iki tane de wireless kol var şu anda.
    Bu KINECT denen alet çıkıp da satın alana kadar, bu gamepad'lere mahkumuz.

    Eşimle oynamak için karı koca oynanabilecek oyun tavsiyelerinizi alabilir miyim ?

    mesela ekranı ikiye bölerek araba/motosiklet yarışı oynamaya imkan veren bir oyun var mı ?



    _____________________________
  • sega superstars racing

    split screen olması lazım

    eğlenceli rengarenk bi karting yarışı

    thrillville

    de güzel birsürü mini oyun var

    ya da

    rayman raving rabbits
    _____________________________

    You Never Know What's Coming For You


  • eğer müzik tarzınıza hitap ediyorsa guitar hero oynayabilirsiniz
    _____________________________
  • Benim esim su an Gow oynuyor ,RDR i gecen bitirdi

    Hocam böyle iyi oyunlari sen tek oyna ,esinde otursun yanina izlesin..Eminim ki oda oynamak isteyecektir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unzerstörbar -- 9 Ağustos 2010; 14:57:55 >
    _____________________________
  • Forza 3.
    Super Street Fighter 4.

    Oynanabilir.
    _____________________________
  • tennis oynayın zevkli olur
    _____________________________
    Galatasaray.. Diablo 3 CADAVAROS#2806
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Unzerstörbar

    Benim esim su an Gow oynuyor ,RDR i gecen bitirdi



    Benimkide öyle olur inşallah
    _____________________________
    Origin ID: kinqsta
    INTEL i7 3770K || ASUS GTX 680 DCII TOP || LG IPS236V || XBOX 360 Elite || Samsung Galaxy Note 2 || Ipod Touch 32GB 3.Gen
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • RE5 co-op çok keyifli oluyor.
    Tenis seviyorsanız Top Spin 3.
    _____________________________
    PSN: orkhonn
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cadavaros

    tennis oynayın zevkli olur

    Nintendo wii dememiş xbox demiş dikkat et
    _____________________________
    Steam ID : msc1515 , PSN ID : CaPTivitaS , Xbox Live ID : CoNquiSTaDoR15
  • Tennis 2009 oynuyoruz zaten ..ama ilk cevapta gelen oyunları da inceleyeceğim.
    _____________________________
  • Lego serileri olabilir - batman , harry potter gibi ,
    shrek 3 ü bitirdik biz geçende ,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nevalsem -- 9 Ağustos 2010; 16:16:29 >
    _____________________________
  • Gears Of War 1-2
    _____________________________
  • arkadaşlar hanımla beraber "takım" olarak veya birbirimize karşı olarak oynayabileceğimiz oyunlar istiyorum. Sırayla veya tek kişi oynanan oyunlardan bolca var elimde.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kingsta


    quote:

    Orijinalden alıntı: Unzerstörbar

    Benim esim su an Gow oynuyor ,RDR i gecen bitirdi



    Benimkide öyle olur inşallah

    Olmaz olmaz deme olmaz olmaz
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Unzerstörbar


    quote:

    Orijinalden alıntı: kingsta


    quote:

    Orijinalden alıntı: Unzerstörbar

    Benim esim su an Gow oynuyor ,RDR i gecen bitirdi



    Benimkide öyle olur inşallah

    Olmaz olmaz deme olmaz olmaz

    insan imreniyor işte..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Unzerstörbar

    Benim esim su an Gow oynuyor ,RDR i gecen bitirdi

    Hocam böyle iyi oyunlari sen tek oyna ,esinde otursun yanina izlesin..Eminim ki oda oynamak isteyecektir

    _____________________________
    psn=AhmetSevinckanTR
  • army of two
    Left 4 dead 1-2
    borderlands
    modern warfare 2

    Oyunlar fps ama kesinlikle tavsiye ederim.
    Resident Evil 5 ise tam erkek-kadın oynanacak oyun Benim kız arkadşm korkunca bana sarılır
    _____________________________
  • bence bi kinect siparis et 149 dolar kargo dahil kinect adventures veya kinect fitness oyununu seç
    _____________________________
  • Xbox'ta iki kişilik oyunlar pek keyif vermiyor bana kalırsa ama uzun zamandır kız arkadaşımla keyif aldığımız tek oyun Blur oldu. Tavsiye ederim. Bir de CoD MW2'deki birlikte yapılan görevleri deneyebilirsiniz ama bu konuda Wii'nin yanından geçemez sanırım Xbox, Wii'nin de grafikte ve diğer her şey de Xbox'ın yanında geçemeyeceği gibi...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tablocu

    bence bi kinect siparis et 149 dolar kargo dahil kinect adventures veya kinect fitness oyununu seç

    alet satışa çıksın hiç acımayacağım. 200USD'ye kadar bütçeyi kenara koydum zaten :)
    _____________________________
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.