|
Durum şöyle ki kardeşim 3-4 senedir yazılımcı olcam cart curt diye tutturuyordu. Bu yüzden babam da bunu yazılım lisesine kayıt ettirdi. Burda da okula başlayınca hediye olarak monster notebook vereceklermiş ancak beyefendi nedense verilen bilgisayarı beğenmeyip babamdan yeni bilgisayar istedi ve bunun icin babamı sıkıştırmaya başladı. Annem ve babam ayrıldığından beridir kardeşim annemle beraber farklı bir şehirde yaşıyor ve bu yüzden babam kendini suçlu hissediyor çocuğumun yanında olamadım diye kardeşim de babamın bu zaafını kullanıp onu sürekli sıkıştırıyor ve şuan babamın maddi durumunun kötü olduğunu bile bile ondan sürekli bilgisayar istiyor. Babam da alamam diyemiyor. Bugün de kardeşimle konuştum bak babamın maddi durumu iyi değil okula bir ton para verdik dedim o da beni ilgilendirmez ben bilgisayarı istiyorum dedi . Ben de bu böyle deyince senden bir halt olmaz deyip yüzüne kapattım. Şimdi benim bu çocuğu ikna etmem lazım . Liseye yeni geçecek çocugu ,kardeşi olan forumdaşlarımın tavsiyelerini özellikle bekliyorum < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






