Şimdi Ara

Karbon temizleme(carbon cleaner) 60 lira

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
1
Favori
31.814
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar geçen arabam servise götürmüştüm balçovada girişte solda serhat oto diye bir yer.Biraz göz gezdirdim servise karbon temizleme yapıorlar ve fiyatı 60 lira bana uygun gibi geldi bir kaç yere sormuştum 80 lira falan demişti.Kullandıkları ürünlere dikkat ettim hepsi würth marka ucuza kaçmıyorlar denemek isteyenlere duyurulur



  • fiyatı uygun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yug2980

    Selam arkadaşlar geçen arabam servise götürmüştüm balçovada girişte solda serhat oto diye bir yer.Biraz göz gezdirdim servise karbon temizleme yapıorlar ve fiyatı 60 lira bana uygun gibi geldi bir kaç yere sormuştum 80 lira falan demişti.Kullandıkları ürünlere dikkat ettim hepsi würth marka ucuza kaçmıyorlar denemek isteyenlere duyurulur


    hocam iki kez carbon clean yaptırdım. biri vw yetkili servisinde biri özel serviste. ikisinden de yeterli sonucu alamadım. sonunda gittim, motoru açtırıp mekanik kurum temizliği yaptırdım. şimdi oldu.

    carbon clean le ben yeterli sonucu alamadım. araç vw caravelle t4 2.5 tdi

    tavsiyem eğer gerçekten gerekli ise kurum temizliği yaptırmanızdır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi O.B.K -- 2 Ocak 2008; 21:14:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: O.B.K

    quote:

    Orjinalden alıntı: yug2980

    Selam arkadaşlar geçen arabam servise götürmüştüm balçovada girişte solda serhat oto diye bir yer.Biraz göz gezdirdim servise karbon temizleme yapıorlar ve fiyatı 60 lira bana uygun gibi geldi bir kaç yere sormuştum 80 lira falan demişti.Kullandıkları ürünlere dikkat ettim hepsi würth marka ucuza kaçmıyorlar denemek isteyenlere duyurulur


    hocam iki kez carbon clean yaptırdım. biri vw yetkili servisinde biri özel serviste. ikisinden de yeterli sonucu alamadım. sonunda gittim, motoru açtırıp mekanik kurum temizliği yaptırdım. şimdi oldu.

    carbon clean le ben yeterli sonucu alamadım. araç vw caravelle t4 2.5 tdi

    tavsiyem eğer gerçekten gerekli ise kurum temizliği yaptırmanızdır...
    en iyi kurum temizliği üst kapağın açılarak yapıldığı temizliktir , vereceksiniz 150-200 ytl nerdeyse yeniden motor sıfırlamış gibi oluyorsunuz , birde motorun içini görüyorsunuz gözle görünür temizlik her zaman daha iyidir ,enjektöründen siboplara kadar hemen hemen hepsini pırıl pırıl yapıyorlar , tavsiyem bu işlemi triger değişimi zamanı geldiğinde yapmaktır neden derseniz egzantrik söküldüğünde triger vede triger rulmanını da değiştirirsiniz olur fıstık gibi temizlik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendel50 -- 3 Ocak 2008; 14:18:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    en iyi kurum temizliği üst kapağın açılarak yapıldığı temizliktir , vereceksiniz 150-200 ytl nerdeyse yeniden motor sıfırlamış gibi oluyorsunuz , birde motorun içini görüyorsunuz gözle görünür temizlik her zaman daha iyidir ,enjektöründen siboplara kadar hemen hemen hepsini pırıl pırıl yapıyorlar , tavsiyem bu işlemi triger değişimi zamanı geldiğinde yapmaktır neden derseniz egzantrik söküldüğünde triger vede triger rulmanını da değiştirirsiniz olur fıstık gibi temizlik

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    en iyi kurum temizliği üst kapağın açılarak yapıldığı temizliktir , vereceksiniz 150-200 ytl nerdeyse yeniden motor sıfırlamış gibi oluyorsunuz , birde motorun içini görüyorsunuz gözle görünür temizlik her zaman daha iyidir ,enjektöründen siboplara kadar hemen hemen hepsini pırıl pırıl yapıyorlar , tavsiyem bu işlemi triger değişimi zamanı geldiğinde yapmaktır neden derseniz egzantrik söküldüğünde triger vede triger rulmanını da değiştirirsiniz olur fıstık gibi temizlik



    150-200 e iyi temizlik olmuyor. kapağı çıkarıp benzinle fırçalayıp veriyorlar. tanıdığım bir usta indirim yapmıyor ve baya pahalıya yapıyor 600-700 ytl gibi bir fiyata.

    bütün parçalar sökülüyor. araç 2 gün serviste kalıyor. parçalar başka bir firmaya özel kimyasal banyosuna yatırılıyor 1 gece. ve çeşitli işlemlerden geçiyor.

    adam garanti veriyor müşterileride memnun. diğerlerine temizlik yaptıranlar en geç 6 ay sonra uğruyor ama pahalıyı yaptıran en aşağı 2 sene gelmiyor bir daha.

    müşterinin teki geldi gözümün önünde. geçen serviste yaptırmış 300 ytl ye 6 saatte vermişler 3 ay olmuş tekrar tekleme zorlanma başlamış. lanet olsun diye getirdi adam anahtarı teslim etti tekrar temizlensin diye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccaparli

    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    en iyi kurum temizliği üst kapağın açılarak yapıldığı temizliktir , vereceksiniz 150-200 ytl nerdeyse yeniden motor sıfırlamış gibi oluyorsunuz , birde motorun içini görüyorsunuz gözle görünür temizlik her zaman daha iyidir ,enjektöründen siboplara kadar hemen hemen hepsini pırıl pırıl yapıyorlar , tavsiyem bu işlemi triger değişimi zamanı geldiğinde yapmaktır neden derseniz egzantrik söküldüğünde triger vede triger rulmanını da değiştirirsiniz olur fıstık gibi temizlik



    150-200 e iyi temizlik olmuyor. kapağı çıkarıp benzinle fırçalayıp veriyorlar. tanıdığım bir usta indirim yapmıyor ve baya pahalıya yapıyor 600-700 ytl gibi bir fiyata.

    bütün parçalar sökülüyor. araç 2 gün serviste kalıyor. parçalar başka bir firmaya özel kimyasal banyosuna yatırılıyor 1 gece. ve çeşitli işlemlerden geçiyor.

    adam garanti veriyor müşterileride memnun. diğerlerine temizlik yaptıranlar en geç 6 ay sonra uğruyor ama pahalıyı yaptıran en aşağı 2 sene gelmiyor bir daha.

    müşterinin teki geldi gözümün önünde. geçen serviste yaptırmış 300 ytl ye 6 saatte vermişler 3 ay olmuş tekrar tekleme zorlanma başlamış. lanet olsun diye getirdi adam anahtarı teslim etti tekrar temizlensin diye.

    Alıntıları Göster
    evet ayrıntılı kurum temizliği 600-800 ytl civarı oluyor. ben 800 e yaptırdım mesela. iki gün yattı araba...


    ama tavsiyem enjektörlerle fazla oynatmamanız. enjektörler haricinde herşeyi güzelce temizlesinler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: O.B.K

    evet ayrıntılı kurum temizliği 600-800 ytl civarı oluyor. ben 800 e yaptırdım mesela. iki gün yattı araba...


    ama tavsiyem enjektörlerle fazla oynatmamanız. enjektörler haricinde herşeyi güzelce temizlesinler...

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bu carbon cleaner nasıl birşeydir. yani diyecegim motorun kurum bagladıgını nasıl anlıcaz. bunun herhangi bir km si veya zamanı varmı.. tamam temizlik iyidir ama aklımıza gelince hadi bir carbon cleaner yaptırayım olmaz herhalde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rewhard

    arkadaşlar bu carbon cleaner nasıl birşeydir. yani diyecegim motorun kurum bagladıgını nasıl anlıcaz. bunun herhangi bir km si veya zamanı varmı.. tamam temizlik iyidir ama aklımıza gelince hadi bir carbon cleaner yaptırayım olmaz herhalde

    Alıntıları Göster
    Her önüne gelen carbon clear yaptırmasın. 100.000 'i geçen ve daha önce hiç carbon clear yaptırılmayan araçlara önerilmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sulphur

    Her önüne gelen carbon clear yaptırmasın. 100.000 'i geçen ve daha önce hiç carbon clear yaptırılmayan araçlara önerilmiyor.

    Alıntıları Göster
    Mekanik temizlik gerçekten teferruatlı mutlaka gereklidir ama karbon cleaner ilede yaklaşık olmasada iyi bir sonuç elde edileceği söyleniyor.600 700 ytl azımsanacak bir rakam değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: O.B.K

    evet ayrıntılı kurum temizliği 600-800 ytl civarı oluyor. ben 800 e yaptırdım mesela. iki gün yattı araba...


    ama tavsiyem enjektörlerle fazla oynatmamanız. enjektörler haricinde herşeyi güzelce temizlesinler...

    Alıntıları Göster
    ayrıntılı kurum temizliği en ciddi motor bakımlarından biridir.Carbon clean iyi kötü birşey diyemeyeceğim ancak %100 çözüm üretmediği kesin.Aracın km sine kurumun yapışma ve zamk gibi olmasına göre değişen cevaplar verdiğini işitiyorum.
    mekanik temizlik ciddi temizliktir, bir sürü değişik yöntem ile temizlik yapılabiliyor önce kimyasal sonra ultrosonik , veya direk ultrosonik gibi gidiyor.Parça sökülebilirse ultrosonik ses dalga havuzunda 10 dakikada sıfırın aynısı olur.Enjektörler için durumu bilmiyorum, ama enjektör içini en ciddi ultronik dalga ile temizlemek işin doğrusudur.bana sorarsanız eğer 800 ytl masraf yağılmışsa enjektörlerin de değişmesi en az 250-300 km daha motora ekler ki zaten dizeller bu 400-500 bin civarlarında motor rektifiye istemeye başlar.
    quote:

    Orjinalden alıntı: O.B.K

    evet ayrıntılı kurum temizliği 600-800 ytl civarı oluyor. ben 800 e yaptırdım mesela. iki gün yattı araba...


    ama tavsiyem enjektörlerle fazla oynatmamanız. enjektörler haricinde herşeyi güzelce temizlesinler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 3 Ocak 2008; 8:49:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    ayrıntılı kurum temizliği en ciddi motor bakımlarından biridir.Carbon clean iyi kötü birşey diyemeyeceğim ancak %100 çözüm üretmediği kesin.Aracın km sine kurumun yapışma ve zamk gibi olmasına göre değişen cevaplar verdiğini işitiyorum.
    mekanik temizlik ciddi temizliktir, bir sürü değişik yöntem ile temizlik yapılabiliyor önce kimyasal sonra ultrosonik , veya direk ultrosonik gibi gidiyor.Parça sökülebilirse ultrosonik ses dalga havuzunda 10 dakikada sıfırın aynısı olur.Enjektörler için durumu bilmiyorum, ama enjektör içini en ciddi ultronik dalga ile temizlemek işin doğrusudur.bana sorarsanız eğer 800 ytl masraf yağılmışsa enjektörlerin de değişmesi en az 250-300 km daha motora ekler ki zaten dizeller bu 400-500 bin civarlarında motor rektifiye istemeye başlar.
    quote:

    Orjinalden alıntı: O.B.K

    evet ayrıntılı kurum temizliği 600-800 ytl civarı oluyor. ben 800 e yaptırdım mesela. iki gün yattı araba...


    ama tavsiyem enjektörlerle fazla oynatmamanız. enjektörler haricinde herşeyi güzelce temizlesinler...


    Alıntıları Göster
    bence bu iş hikaye boşa masraf aracın parçaların zaten belli bir ömrü var yakıt normalse gerektiğinde bakımları yapılıyorsa hiç bir sorun olmaz ömrünü tamamlar ondan sonrada motor rekteviyesi dediğimiz olayın olması gerekir carbon marbon boş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekek

    bence bu iş hikaye boşa masraf aracın parçaların zaten belli bir ömrü var yakıt normalse gerektiğinde bakımları yapılıyorsa hiç bir sorun olmaz ömrünü tamamlar ondan sonrada motor rekteviyesi dediğimiz olayın olması gerekir carbon marbon boş

    Alıntıları Göster
    700- 800 diye fiyat attı arkadaşın birisi , ama ben 200 ytl + triger kayış + rulman + 50 ytl de ustalarla yemek parasına bu işi halletmiştim yani ustasını bulursanız benim gibi 360 ytl ye nerdeyse komple motoru tertemiz etmiş olursunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    ayrıntılı kurum temizliği en ciddi motor bakımlarından biridir.Carbon clean iyi kötü birşey diyemeyeceğim ancak %100 çözüm üretmediği kesin.Aracın km sine kurumun yapışma ve zamk gibi olmasına göre değişen cevaplar verdiğini işitiyorum.
    mekanik temizlik ciddi temizliktir, bir sürü değişik yöntem ile temizlik yapılabiliyor önce kimyasal sonra ultrosonik , veya direk ultrosonik gibi gidiyor.Parça sökülebilirse ultrosonik ses dalga havuzunda 10 dakikada sıfırın aynısı olur.Enjektörler için durumu bilmiyorum, ama enjektör içini en ciddi ultronik dalga ile temizlemek işin doğrusudur.bana sorarsanız eğer 800 ytl masraf yağılmışsa enjektörlerin de değişmesi en az 250-300 km daha motora ekler ki zaten dizeller bu 400-500 bin civarlarında motor rektifiye istemeye başlar.
    quote:

    Orjinalden alıntı: O.B.K

    evet ayrıntılı kurum temizliği 600-800 ytl civarı oluyor. ben 800 e yaptırdım mesela. iki gün yattı araba...


    ama tavsiyem enjektörlerle fazla oynatmamanız. enjektörler haricinde herşeyi güzelce temizlesinler...


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: vezir

    ayrıntılı kurum temizliği en ciddi motor bakımlarından biridir.Carbon clean iyi kötü birşey diyemeyeceğim ancak %100 çözüm üretmediği kesin.Aracın km sine kurumun yapışma ve zamk gibi olmasına göre değişen cevaplar verdiğini işitiyorum.
    mekanik temizlik ciddi temizliktir, bir sürü değişik yöntem ile temizlik yapılabiliyor önce kimyasal sonra ultrosonik , veya direk ultrosonik gibi gidiyor.Parça sökülebilirse ultrosonik ses dalga havuzunda 10 dakikada sıfırın aynısı olur.Enjektörler için durumu bilmiyorum, ama enjektör içini en ciddi ultronik dalga ile temizlemek işin doğrusudur.bana sorarsanız eğer 800 ytl masraf yağılmışsa enjektörlerin de değişmesi en az 250-300 km daha motora ekler ki zaten dizeller bu 400-500 bin civarlarında motor rektifiye istemeye başlar.
    quote:

    Orjinalden alıntı: O.B.K

    evet ayrıntılı kurum temizliği 600-800 ytl civarı oluyor. ben 800 e yaptırdım mesela. iki gün yattı araba...


    ama tavsiyem enjektörlerle fazla oynatmamanız. enjektörler haricinde herşeyi güzelce temizlesinler...






    hocam katılıyorum. kurum temizliği çok çeşitli yapılarbilir. 200-300 ytl ye de yapılabilir. alır eline tinerli üstübüyü sürer ha babam sürer. ama kimyasal ve ultrasonik temizlik başkadır.

    ustan kapağı söktü iki üstübü sürdü diye kurum temizliği yaptırdım sanmayın... çünkü 200-300 e ancak bunu yaparlar...

    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50


    700- 800 diye fiyat attı arkadaşın birisi , ama ben 200 ytl + triger kayış + rulman + 50 ytl de ustalarla yemek parasına bu işi halletmiştim yani ustasını bulursanız benim gibi 360 ytl ye nerdeyse komple motoru tertemiz etmiş olursunuz



    hocam yazdığım fiyat atma değil. kendim bu fiyata yukarıda vezir hocamı tarif ettiği gibi ayrıntılı kurum temizliği yaptırdım. Ha benim eline üstübüyü alıp motoru tinerle silecek ustam yok mu? var. ama bunun adı ne kadar kurum temzilği olur o da ayrı mesele...

    senin 200 ytl ye kurum temizliği yapan ustana sor bakalım kimyasal temizlik nedir? ultrasonik temizlik nedir?mekanik temizlik nedir? biliyor mu???

    yapılan her işin o işe göre bir karşılığı var. 200 ytl ye yapılan temizlik ile 800 ytl ye yapılan kurum temizliği bir olmaz...

    kolay gelsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sulphur

    Her önüne gelen carbon clear yaptırmasın. 100.000 'i geçen ve daha önce hiç carbon clear yaptırılmayan araçlara önerilmiyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sulphur

    Her önüne gelen carbon clear yaptırmasın. 100.000 'i geçen ve daha önce hiç carbon clear yaptırılmayan araçlara önerilmiyor.



    biz 95 model 2000 vectraya yaptırdık. otomatik vitesli ve 265.000 kmdeydi. daha önce hiç yapılmamıştı. aracın ilk kalkarken gaz yememesş dzeldi. başka da bir halta yaramadı zaten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccaparli

    quote:

    Orjinalden alıntı: Sulphur

    Her önüne gelen carbon clear yaptırmasın. 100.000 'i geçen ve daha önce hiç carbon clear yaptırılmayan araçlara önerilmiyor.



    biz 95 model 2000 vectraya yaptırdık. otomatik vitesli ve 265.000 kmdeydi. daha önce hiç yapılmamıştı. aracın ilk kalkarken gaz yememesş dzeldi. başka da bir halta yaramadı zaten

    Alıntıları Göster
    Ama işte önerilmiyor. Çünkü artık sızdırmazlık görevi yapan kurum vs temizlenirse, kompresyon kayıpları yaşanabiliyor eski motorlarda.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ccaparli


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sulphur

    Her önüne gelen carbon clear yaptırmasın. 100.000 'i geçen ve daha önce hiç carbon clear yaptırılmayan araçlara önerilmiyor.



    biz 95 model 2000 vectraya yaptırdık. otomatik vitesli ve 265.000 kmdeydi. daha önce hiç yapılmamıştı. aracın ilk kalkarken gaz yememesş dzeldi. başka da bir halta yaramadı zaten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sulphur

    Ama işte önerilmiyor. Çünkü artık sızdırmazlık görevi yapan kurum vs temizlenirse, kompresyon kayıpları yaşanabiliyor eski motorlarda.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ccaparli


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sulphur

    Her önüne gelen carbon clear yaptırmasın. 100.000 'i geçen ve daha önce hiç carbon clear yaptırılmayan araçlara önerilmiyor.



    biz 95 model 2000 vectraya yaptırdık. otomatik vitesli ve 265.000 kmdeydi. daha önce hiç yapılmamıştı. aracın ilk kalkarken gaz yememesş dzeldi. başka da bir halta yaramadı zaten


    Alıntıları Göster
    Piyasada satılan carbon clean denen malzemeler ( 10 ytl ile 30 ytl arası fiyatı var) Hepsi çeşitli karışım solventlerdir. Arabada bir tıkanıklık tekleme vs varsa belirli seviyede düzeltiyor. Ancak bunun daha iyisi bu malzemelerden kullanmadan deponuzu doldurun ve bir depo benzin bitene kadar sürekli 4000 -5000 devrin üzerinde kullanın. Bütün tıkanıklık açılacaktır. Birde en önemli konu deponunzu 6 10,000 km de bir temizletin ve sonuna kadar bitirerek kullanmayın. Türkiyede benzinin kalitesi tahmin ettiğinizden daha kötü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkercom

    Piyasada satılan carbon clean denen malzemeler ( 10 ytl ile 30 ytl arası fiyatı var) Hepsi çeşitli karışım solventlerdir. Arabada bir tıkanıklık tekleme vs varsa belirli seviyede düzeltiyor. Ancak bunun daha iyisi bu malzemelerden kullanmadan deponuzu doldurun ve bir depo benzin bitene kadar sürekli 4000 -5000 devrin üzerinde kullanın. Bütün tıkanıklık açılacaktır. Birde en önemli konu deponunzu 6 10,000 km de bir temizletin ve sonuna kadar bitirerek kullanmayın. Türkiyede benzinin kalitesi tahmin ettiğinizden daha kötü.

    Alıntıları Göster
    carbon clean iyidir arkadaşlar doğru yapılırsa carbon clean normalde 10 yada 15 binde bir periyodik tavsiye edilirki ağaç yaşken eğilir hesabı yani motor bebek gibiyken erkenden müdahale olayı o zaman carbon clean çok faydalıdır ama senin araban gelmiş 80 bine 100 bine o zaten yapıcağı kurumuda lekeyide hertürlü şeyide yapmışdır artık onu carbon clean falan kesmes sonra bir işe yaramıyor dersin

    bir halı düşünün her hafta elektrik süpürgesiyle temizlenen bir halı düşünün bir yıl boyunca hiç temizlenmemiş siz artık o halıyı elektrik süpürgesiyle temizleseniz bile bazı lekeler ve izler halıya işlemişdir onları asla elektrik süpürgesiyle çıkaramassınız elle müdahele edip kendiniz elle fırçayla yıkamak zorunda kalırsınız buda aynısı...


    Arkadaşlar carbon cleaner a para vermek istemeyen arkadaşlara aracınızıda carbon cleaner haline getirebilirsiniz nasıl mı çok basit enjektör temizleyici alın stop yada sonax gibi kaliteli olanlardan uzun yola çıkmadan önce yarım depoya şişenin yarısını boca edin sonra depoyu fulleyin şişenin içinde kalanı tekrar boca edin ve uzun yolunuza çıkın buda manuel bir carbon clean yöntemidir esasen carbon clean makinalarıda bundan farklı bir şey yapmıyor onlarda deponuzu devre dışı bırakıp kendi deposunu aracınıza bağlayıp deposundaki temizlik sıvısını bitiriyor aynı mantık tamamen ama carbon clean makinesi bazı araççlardaenjektör ağzının genişlemesinede neden olabiliyor buda aklınızda olsun

    ben şahsen her sene bir izmir yaparım bir giderken atarı depoya bir şişe enjektör cleaner birde dönüşde atarım şişesi 10-15 ytl arkadaşlar pahalı değil ara ara uzun yola çıkdınızmı böyle şeyler fırsattır şehiriçinde bir verim alamassanız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkmoon34 -- 20 Ocak 2009; 8:46:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkercom

    Piyasada satılan carbon clean denen malzemeler ( 10 ytl ile 30 ytl arası fiyatı var) Hepsi çeşitli karışım solventlerdir. Arabada bir tıkanıklık tekleme vs varsa belirli seviyede düzeltiyor. Ancak bunun daha iyisi bu malzemelerden kullanmadan deponuzu doldurun ve bir depo benzin bitene kadar sürekli 4000 -5000 devrin üzerinde kullanın. Bütün tıkanıklık açılacaktır. Birde en önemli konu deponunzu 6 10,000 km de bir temizletin ve sonuna kadar bitirerek kullanmayın. Türkiyede benzinin kalitesi tahmin ettiğinizden daha kötü.

    Alıntıları Göster
    Bu konuda kesin çözüm ve etkili yöntem ultrasonic banyoda yapılan ve temizlenecek parçanın sökülerek yapılan temizliktir. Temizleme oranı %100 e yakındır .Korozyon hariç deposit carbon filan kalmaz. Ama bunun da dezavantajı parçların sökülerek banyonun içine atılması gerekmekte olduğu için uygulamada pratik değil ama etkili çözümdür. Bu sistemle bir motoru komple parçalara ayırt edip tüm metalparçaların 3-5 dakikada temizlenmesi mümkündür.

    http://www.zenith-ultrasonics.com/SINGLE-TANK_CLEANERS.HTM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    Bu konuda kesin çözüm ve etkili yöntem ultrasonic banyoda yapılan ve temizlenecek parçanın sökülerek yapılan temizliktir. Temizleme oranı %100 e yakındır .Korozyon hariç deposit carbon filan kalmaz. Ama bunun da dezavantajı parçların sökülerek banyonun içine atılması gerekmekte olduğu için uygulamada pratik değil ama etkili çözümdür. Bu sistemle bir motoru komple parçalara ayırt edip tüm metalparçaların 3-5 dakikada temizlenmesi mümkündür.

    http://www.zenith-ultrasonics.com/SINGLE-TANK_CLEANERS.HTM

    Alıntıları Göster
    carbon clean ve mekanik temizlik harici birşey keşfedildi mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nusret35

    carbon clean ve mekanik temizlik harici birşey keşfedildi mi?

    Alıntıları Göster
    bunlarla uğraşmayın grekli bakımlarını yapın yakıtını koyun kullanın ferisi hikaye
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.