Şimdi Ara

Kararsizlik, hangi araç?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.113
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6
  • Ortalama Mesaj Aralığı 27 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 4
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 5
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • LaViTz (6 mesaj) nacker (3 mesaj) Gunpower-storm (2 mesaj) yksln (1 mesaj) ..Raptor.. (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj) Mobil (4 mesaj) Mini (6 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba.mevcutta kullandığım arabayı satıp üzerine biraz para koyup 70-80 arası araç almayı düşünüyorum.km konusu çok kafama taktım birşey değil oncelikle.komfor ve keyif benim için on planda.otomobil benim için ulaşımdan ziyade bir hobi keyif diyebiliri.kafamdaki araçlar B6 2.0 TDI Highline, E60 makyajsız BMW 520d, Audi A6 3.0tdi..
    Daha önce Insignia Volvo S60 kulandim benzinli..suanki aracimdanda son derece memnunum konfor olarak ancak şehirler arası yolculuklarda tork ihtiyacım oluyor, kalabalık olunca.biraz üzüyor açıkçası performans kısmında...w211 de çok iyi ancak temizler 100 binin üstünde.volvo s60 yada S80 kesinlikle düşünmüyorum, kotu tecrubemden dolayi.simdi passati neden bunların arasına koydum.b6 çok sevdiğim bı arac ve full donanım ve ayrıca yürütme maliyeti diğerlerine göre daha uygun.a6 görünüş olara çok güzel ancak bmw den daha çok korkutuyor.siralamam bmw, vw, A6 şeklinde şuan...sizin tercihiniz ne olurdu acaba..



    |
    |




  • 80'e alacağın bu araçlar sana bir yarısı daha masraf çıkartır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gunpower-storm -- 12 Ağustos 2019; 14:55:18 >
  • Hocam düşünmüyorum demişsiniz ama yeni kasa s80'lerin 2.4 dizelleri tarifinize uyuyor. Yeni s80 eski 60/80'lerden tamamen farklı bir araç. Motoru da volvonun kendi 2.4 5 silindir dizeli, sevilen dayanıklı bir motor aynı zamanda deniz motoru olarak da kullanılıyor botlarda vs. (volvo penta). Ama en az 2008 model bakmanızı öneririm ilk çıkan model yılları önerilmez genelde.
    Alternatif olarak v6 motorlu A6 da çekici duruyor, farklı bir motor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 12 Ağustos 2019; 15:0:45 >

  • Ne gibi masrafı olabilir hocam bilmedigimden soruyorum.daha önce sadece 1 kez dizel tecrubem oldu.acaba bakımları düzgün yapılmış tanıdık birinden denk getirsem 163 luk E60 nelere dikkst etmem gerekiyor.asagidaki araçla ilgili düşünceniz nedir.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-sahibinden-hatasizz-cok-temizzz-163-luk-520d-717545214/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LaViTz -- 12 Ağustos 2019; 15:29:30 >

  • Dostum Volvo sürüş hissiyatı olarak hoşuma hiç gitmedi.2.4 motoruda kullandım çok titreşimli 5 silindir olmasından dolayı.yine geartronic çok skntili bana göre.a6 da çok hoşuma giden bir araba.acaba satarken sorun yaşar mıyım motor hacminden dolayı.

  • Şu bu diyemem, ama forumdaki herkes aynısını diyecektir.
    Ki bir lâfta 100.000 KM üstünde BMW size biner diyer denir.
    Herhangi bir masraf çıkartabilir.
    Sağlam denilen Corolla bile 7-8 yaş 120.000 KM'ye gelince sıkıntılar çıkarttı

  • Yeni kasadan bahsediyorsunuz değil mi hocam? Onun şanzımanı da farklı 6 ileri. O şanzımanla ciddi bir sorun yaşayanı görmedim zaten bir çok farklı marka-modelde kullanılıyor.
    A6 illa ki biraz yavaş gider ama alıcısı mutlaka olacaktır Audi sonuçta. Volvo'dan çok daha hızlıdır piyasası.

  • Hocam etrafımda BMW sahibi bisuru insan var 200 bin km üstü kullanan, bakimlari zamanında yapılan arabalar, hepsi memnun araçlarından.bir tane 520i var 310.000 km de 2004 model, 60.000 TL istiyor sahibi.araci kullandım motor şanzıman mükemmel kondisyondaydi.ve sürüş zevki bambaskaydi aracın.her arac için geçerli olmak üzere belli km de veya yaşta değişmesi gereken, ekonomik ömrünü dolduran parçalar vardır.bence önemli olan bakımlarının zamanında düzgün yapılması.temiz bulursam nasipse alacağım birtane e60.forumda bir arkadssta 530d vardı, çok memnunum demişti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LaViTz -- 12 Ağustos 2019; 18:17:14 >

  • Evet 2006 dan sonraki kasadan bahsediyorum.bildigim kadarıyla onlardada sknti var hocam.arac güzel ama bence volvolari yürütmesi çok maliyetli.parcalari mercedesten BMW den pahalı böyle bişey olabilirki, oluyor.masraf kısmını hadi geçtim volvolar son derece soğuk keyifsiz arabalar bana kalırsa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LaViTz

    Hocam etrafımda BMW sahibi bisuru insan var 200 bin km üstü kullanan, bakimlari zamanında yapılan arabalar, hepsi memnun araçlarından.bir tane 520i var 310.000 km de 2004 model, 60.000 TL istiyor sahibi.araci kullandım motor şanzıman mükemmel kondisyondaydi.ve sürüş zevki bambaskaydi aracın.her arac için geçerli olmak üzere belli km de veya yaşta değişmesi gereken, ekonomik ömrünü dolduran parçalar vardır.bence önemli olan bakımlarının zamanında düzgün yapılması.temiz bulursam nasipse alacağım birtane e60.forumda bir arkadssta 530d vardı, çok memnunum demişti.
    Eski araç alacaksan hocam mümkğn mertebe ilk sahibinden veya 2. Sahibinden bak. Uzun süre aynı kişi kullanmışsa fazla sorun yaratmaz. Benim 2002'den beri kullandığım bir aracım var, bütün kronik problemlerini, güncel sıkıntılarını yapılması gerekenleri satır satır biliyorum. Satmak gibi bir düşüncem olmadığı için öncelik sırasına göre yaşlanan, arızalanan parçaları değiştiriyorum.

    Eski bir otomobili yürütmek masraflı ve zahmetlidir ama bence bu uğraşa değiyor. Aracın sahibi uzun süredir kullanıyorsa zaten konuşmasından o aracın yeni sahibine binip binmeyeceği anlaşılır.

    Ayrıca bence aradığınız aracı bulmuşsunuz ve km'sini düşünüyorsunuz. Alman üretimi olduğu için ömür konusunda maalesef birşey diyemeyeceğim ama genel olarak km sorun değilse alınır bence. Benim araçlarda 300 bin yeni sayılıyor





  • Hocam değerli fikirleriniz için teşekkür ederim.benzer kafa yapısındayiz sizinle.bende 2004 sonata var 192.000de, ilk sahibinden aldım.yaklasik 3 senedir bende, arabadan son derece memnunum.sizin gibi a dan Z ye bütün herseyine hakim oldum bu arabanın.alirken aman ha sakın dediler ama normal bı arabadan hiçbir farkı yok.kronik sorunu yok gibi bişey.ic kapı döşemelerinde kollarına kadar yeniledim aracımi yavaş yavas.alt takımını olsun contalari olsun herseyini yavaş yavaş yaptırdım.Son derece konforlu olmasına rağmen artık dizel ve torku yüksek araba istiyorum.kalabalik aileyiz uzun yol yapıyorum sklikla, atmosferik benzinli aracim 2.0 130 beygir.ama rampalarda aggir kalıyor araba.4 ileri otomstik olmasıda motor performansıni torpuluyor.520i çok hoşuma gitti ama benzer hemen hemen performansi torku çok hafif daha fazla.o sebepten dizel otomatik istiyorum.insignia 2.0 CDTI inceledik malesef hoşuma gitmedi araç.arac 160 beygir kağıt ustunde ama.benzinlisini 3 sene kullandım o sahaneydi.geriye latitude C5 vs.kaliyor ama bun araclarinda km leri bmwler kadar aşağı yukarı.audi BMW ile aralarında sürüş kalitesi olarak çok fark var.en çok korktuğum mazot pompası ve enjektör arızası bu araçlarda.bitane Almanya'dan gelen gurbetçi abimizin A6 si arizalanmis, pompa demişler şuan yatıyor araç Türkiye'de.15 bin mi 20 bin mi ne fiyat çekmişler.acaba bu tarz bı arıza olduğunda tamir yoluna gidilebilioyrmu merak ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LaViTz -- 12 Ağustos 2019; 19:14:38 >
    |
    |
    doblocu_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör





  • Ben de 6 ileri olanlar daha sağlam diye biliyorum.
    Yürütme kısmı biraz da arabanın geçmişine göre değişiyor hocam. Bir yakının skoda'sı var eski model. Son 2 senede 8-9 bin tl'ye yakın masraf yaptı buna rağmen adam olmadı araba. Sonunda bıktı sattı, alırken de yürütmesi ucuzdur diye almıştı üstelik. Öbür yandan ben de 6 senedir volvoya biniyorum toplasanız onun kadar masraf yapmamışımdır (herhalde totalde 5-6 bin falandır). Arabanın geçmişine bağlı diyorum ya, benim araç da otomatik mesela hem de şu arıza vermesiyle meşhur 2000'li volvoların şanzımanı. Benden önceki sahibi uzun yolda kullanmış ve yağını değiştirmeyi ihmal etmemiş. Ben de aldım düzenli değiştiriyorum. Şu an araba 306 binde şanzıman hiç ellenmedi ve taş gibi çalışmaya devam ediyor.
    Bu sadece volvo değil bütün markalarda böyle. Arabanın geçmişi temiz olmadıktan sonra en sorunsuz bilinen araba bile saç baş yoldurtabiliyor insana. O yüzden dikkat edin mutlaka bakım kayıtlarına vs.
    Parça kısmı öyle maalesef. Motor-yürüyen kısmının fiyatları fena değil ama dış kaporta ve iç aksam çok fena. Bunu da piyasada az bulunmasına yoruyorum. Bir de parçacılar ve bazı ustalar çakal gibidir volvo dünyasında. Bunun kaç sene sonra farkına vardım. Artık en ufak şeyi almadan önce 5-6 farklı yerden fiyat alıyorum.
    His konusu evet volvolar nötr arabalar. "Hızlı ama sakin" modundalar. Zaten en basiti arkadan çekiş değil, bir BMW gibi kullanım sunması mümkün değil. Anca R serisi falan olacak ki sportif odaklı olsun.

    Konuya gelirsek benim gözüme ilk takılan A6 olurdu V6'dan dolayı ama şu pompa olayı soru işareti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 12 Ağustos 2019; 19:35:53 >
    |
    |
    LaViTz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • İçinde en mantıklı Vw
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.