Şimdi Ara

Kapsül Matematik 3. Deneme Sorularım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
49
Cevap
1
Favori
719
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> Kapsül Matematik 3. Deneme Sorularım
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    136 Mesaj
    çok efsane soruları yapamamışım :D
    |
    |
    _____________________________
    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_78539573/f_//tm.htm
  • Teğmen
    135 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    136 Mesaj
    arkadaşlar anladığım kadarıyla soruların çoğunda küçük küçük püf noktalardan ve o anlık görememekten kaçırmışım, siz bunları nasıl hallediyorsunuz? yani 3. göz mü açılıyor nasıl oluyor. Lütfen çok soru çözmek demeyin, ben mat1den zamanında çok soru çözdüm ama yine de gördüğünüz gibi bu saçma soruları yapamadım, dershane hocaları pratik yollar veriyordur, ama bizimkisi zamanında vermemiş demek. çok soru çözmeyen adamlar da fulle yakın yapıyor ama ben bir yerde takılıp kalıyorum, şartlanmış mıyım nedir? konu olarak tek eksiğim mantık. Başka hiçbir konu eksiğim yok, ama denemelere gelince bir şeyler oluyor. Dediğim gibi soru çözmüşlüğüm de var fazla fazla. Öyle sorular geliyor ki sınavdan sonra veya çözemeyip de sorduğum anda şak diye cevabı beynimde beliriyor ama sınav esnasında sanki biri fişimi çekiyor. Heyecan, korku desen o da değil. Ne yapmalıyım sizce?
    _____________________________
    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_78539573/f_//tm.htm




  • Teğmen
    135 Mesaj
    bende de çok dikkatsizlik oluyor ama yapcak bişey yok sanırım bi yolu varsa ben de bilmek isterim. benim elimden gelen şimdilik bu kadar diğer soruları çözmeye üşendim açıkçası.
    _____________________________
  • Teğmen
    136 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hkabaca

    bende de çok dikkatsizlik oluyor ama yapcak bişey yok sanırım bi yolu varsa ben de bilmek isterim. benim elimden gelen şimdilik bu kadar diğer soruları çözmeye üşendim açıkçası.

    Fazlasıyla yaptın kardeşim çok teşekkür ediyorum bu artık dikkatsizlik midir ne illetse bilmiyorum, sen denemelerde kaç yapıyorsun?
    |
    |
    _____________________________
    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_78539573/f_//tm.htm
  • Yüzbaşı
    272 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zykloncx

    arkadaşlar anladığım kadarıyla soruların çoğunda küçük küçük püf noktalardan ve o anlık görememekten kaçırmışım, siz bunları nasıl hallediyorsunuz? yani 3. göz mü açılıyor nasıl oluyor. Lütfen çok soru çözmek demeyin, ben mat1den zamanında çok soru çözdüm ama yine de gördüğünüz gibi bu saçma soruları yapamadım, dershane hocaları pratik yollar veriyordur, ama bizimkisi zamanında vermemiş demek. çok soru çözmeyen adamlar da fulle yakın yapıyor ama ben bir yerde takılıp kalıyorum, şartlanmış mıyım nedir? konu olarak tek eksiğim mantık. Başka hiçbir konu eksiğim yok, ama denemelere gelince bir şeyler oluyor. Dediğim gibi soru çözmüşlüğüm de var fazla fazla. Öyle sorular geliyor ki sınavdan sonra veya çözemeyip de sorduğum anda şak diye cevabı beynimde beliriyor ama sınav esnasında sanki biri fişimi çekiyor. Heyecan, korku desen o da değil. Ne yapmalıyım sizce?

    Sorduğun sorular aslında seçici sorular değil yanlış anlama kötülemek için söylemiyorum hep ufak ayrıntıları kaçırmışsın.Bu YGS matematiği bence nasip yani kim ne derse desin ilk olarak bol soru çözmek elinden geleni yapmak sonrası da nasip sorular hep basit ama görmen gerekiyor zaten soruları yüzde 90nından fazlasında aaa ne kadar da kolaymış ama bi fizikte veya ne bilim geometride parça parça görmen gerekiyor çözümü görsen de anlayamayabiliyorsun mat ise cevap direk tümel ben böyle düşünüyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teğmen
    135 Mesaj
    http://www.sketchtoy.com/25239864 anlamadıysan anlatabilirim tekrar
    _____________________________
  • Teğmen
    136 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hkabaca

    http://www.sketchtoy.com/25239864 anlamadıysan anlatabilirim tekrar

    yok yok anladım kardeşim, küçük bir detaydan kaçırmışım
    |
    |
    _____________________________
    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_78539573/f_//tm.htm
  • Teğmen
    136 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Protector244


    quote:

    Orijinalden alıntı: zykloncx

    arkadaşlar anladığım kadarıyla soruların çoğunda küçük küçük püf noktalardan ve o anlık görememekten kaçırmışım, siz bunları nasıl hallediyorsunuz? yani 3. göz mü açılıyor nasıl oluyor. Lütfen çok soru çözmek demeyin, ben mat1den zamanında çok soru çözdüm ama yine de gördüğünüz gibi bu saçma soruları yapamadım, dershane hocaları pratik yollar veriyordur, ama bizimkisi zamanında vermemiş demek. çok soru çözmeyen adamlar da fulle yakın yapıyor ama ben bir yerde takılıp kalıyorum, şartlanmış mıyım nedir? konu olarak tek eksiğim mantık. Başka hiçbir konu eksiğim yok, ama denemelere gelince bir şeyler oluyor. Dediğim gibi soru çözmüşlüğüm de var fazla fazla. Öyle sorular geliyor ki sınavdan sonra veya çözemeyip de sorduğum anda şak diye cevabı beynimde beliriyor ama sınav esnasında sanki biri fişimi çekiyor. Heyecan, korku desen o da değil. Ne yapmalıyım sizce?

    Sorduğun sorular aslında seçici sorular değil yanlış anlama kötülemek için söylemiyorum hep ufak ayrıntıları kaçırmışsın.Bu YGS matematiği bence nasip yani kim ne derse desin ilk olarak bol soru çözmek elinden geleni yapmak sonrası da nasip sorular hep basit ama görmen gerekiyor zaten soruları yüzde 90nından fazlasında aaa ne kadar da kolaymış ama bi fizikte veya ne bilim geometride parça parça görmen gerekiyor çözümü görsen de anlayamayabiliyorsun mat ise cevap direk tümel ben böyle düşünüyorum.

    seçici değiller doğru söylüyorsun, yani belki 5 tanesi falan zorlayabilir gerçekte. bu nasip bi tek bana mı uğramıyor ben anlamıyorum ki. ne kadar çözersem çözeyim görmeyince görmüyorum... ne tür bir egzersiz yapmalıyım acaba.
    |
    |
    _____________________________
    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_78539573/f_//tm.htm




  • Teğmen
    135 Mesaj
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    272 Mesaj
    Sınava artık 1 hafta kaldı en iyisi bu süreçte deneme çözmek farklı soru tipi görmek zaten deneme çözüyorsundur ondan ziyade kitabının arkasında denemeler varsa onları çözebilirsin mat için aklıma gelenler bunlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    136 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hkabaca

    http://www.sketchtoy.com/25241031

    aaa... izninizle boğaz köprüsüne doğru gidiyorum ben
    |
    |
    _____________________________
    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_78539573/f_//tm.htm
  • Teğmen
    135 Mesaj
    _____________________________
  • Teğmen
    136 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hkabaca

    http://www.sketchtoy.com/25242209

    bunu pek anlamadım biraz açıklar mısın rica etsem :)
    _____________________________
    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_78539573/f_//tm.htm
  • Teğmen
    135 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zykloncx

    quote:

    Orijinalden alıntı: hkabaca

    http://www.sketchtoy.com/25242209

    bunu pek anlamadım biraz açıklar mısın rica etsem :)

    şuan benim için imkansız gibi görünüyor :D kelimelere dökemiyorum gerçekten
    _____________________________
  • Teğmen
    136 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hkabaca

    quote:

    Orijinalden alıntı: zykloncx

    quote:

    Orijinalden alıntı: hkabaca

    http://www.sketchtoy.com/25242209

    bunu pek anlamadım biraz açıklar mısın rica etsem :)

    şuan benim için imkansız gibi görünüyor :D kelimelere dökemiyorum gerçekten

    tamam ben biraz üzerinde çalışayım, anlarım, teşekkürler bu arada kaç net yapıyosun sen yaw?
    _____________________________
    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_78539573/f_//tm.htm




  • Teğmen
    135 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zykloncx

    quote:

    Orijinalden alıntı: hkabaca

    quote:

    Orijinalden alıntı: zykloncx

    quote:

    Orijinalden alıntı: hkabaca

    http://www.sketchtoy.com/25242209

    bunu pek anlamadım biraz açıklar mısın rica etsem :)

    şuan benim için imkansız gibi görünüyor :D kelimelere dökemiyorum gerçekten

    tamam ben biraz üzerinde çalışayım, anlarım, teşekkürler bu arada kaç net yapıyosun sen yaw?

    az önce yazmıştım gelmemiş herhalde. açıkçası denemeden denemeye değişiyor 30-35 arası gidip geliyorum analitik zorluyor biraz.
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    442 Mesaj
    4.soruda 23 e ve 2 ye bölünmesi lazım 46 faktoriyelde 23 çarpanı 23 ! den sonra gelmeye başlar 30! de en azı yakalarsın cevap 3
    |
    |
    _____________________________
    VikingsRagnar Lothbrok
  • Binbaşı
    1164 Mesaj
    ilk soru 12 değilmi abi
    a=7 c=4 b=1

    yok yok 9 cevap 0 ı unuttuk

    a=6 b= 0 c=3



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jr.SmiTh -- 16 Mart 2013; 22:44:39 >
    _____________________________
  • Teğmen
    136 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jr.SmiTh

    ilk soru 12 değilmi abi
    a=7 c=4 b=1

    yok yok 9 cevap 0 ı unuttuk

    a=6 b= 0 c=3

    aynen, 9 cevap :)
    |
    |
    _____________________________
    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_78539573/f_//tm.htm
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
haberler
SEO
Mobilya Takımları
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.