Şimdi Ara

Kapıda servis hizmetiyle Apple kullanıcıları evden çıkmayacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
783
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de fiziksel mağazalarını kapatan Apple, destek hizmetinin aksamaması için 0216 282 15 11 numaralı destek hattı ve yetkili servis sağlacıları ile müşterilerinin yanında. 



    Koronavirüs salgını sebebiyle evden çıkmamamız gereken şu günlerde destek ihtiyacına duyan kullanıcılar, Apple destek hattı aracılığıyla uzaktan yazılımsal destek alabiliyor. Daha ayrıntılı teknik desteğe ihtiyaç duyulması halinde ise devreye yetkili servis sağlayıcıları giriyor.



    Ayrıca Bkz.Katlanabilir ekranlı mı olsun yoksa her şeyin en iyisi mi? Galaxy Z Flip vs. Galaxy S20 Ultra



    Apple yetkili servis sağlayıcıları ile destek hizmeti adresinize geliyor



    Apple cihazları için destek almak isteyen kullanıcılar, Apple yetkili servis sağlayıcıları ile cihaz desteğini evlerinden çıkmadan alabilecekler. Apple destek sayfasına ulaşan ya da Apple destek hattını arayan müşteriler, kullanım ve yazılım ile ilgili destek aldıkları gibi onarım ihtiyaçları için de yetkili servis sağlayıcılarına yönlendirilecek.





    Sosyal mesafenin korunması adına içinde olduğumuz özel dönem süresince, cihazlar belirtilen adreslerden ücretsiz olarak teslim alınacak ve gerekli işlemler sağlandıktan sonra yine ücretsiz olarak adreslere teslim edilecek.



    Apple cihazınızın ücretsiz olara adresinizden teslim alınmasına ilişkin adımlar, yetkili servis sağlayıcılarına göre değişiklik göstermekte olup sürece ilişkin yönlendirmeler, servis sağlayıcılarının web sitelerinde yer almaktadır.  








  • güzel işe güzel deriz
  • xioami fiyatını görünce tüm markalar apple a çalışıyor diyorum, garantili cihaz alınacaksa iphone 11 alınır, yurt dışı ürün alınacaksa androidlere gidilir, fiyatı daha alınır olacaktır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple bu işi biliyor zaten servise giden cihazında gerçekten kullanıcı hatası olmayan bir hata varsa arkasında duruyor. Karaktersiz firmalar ve servisleride örnek alsınlar diyecem ama onlar bunu yapsada tamir etmeden getirir ve yol ücretinide cihaz sahibinden alırlar ekranı sararan ve yanan telefonlara oyun oynamışsın diyen markada dahil 🙃😁🤩

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Apple yine farkını ortaya koymuş.

    AMOLED yanığına servisi tarafından "3. parti yazılım (Instagram) kurmuşsunuz ondan yanmış" diyen bir marka var hani, amiral gemileri iPhone'dan daha pahalıya satılan, baş harfi Samsung olan,

    hah, o marka görsün hizmet neymiş müşteri memnuniyeti neymiş.
  • Apple parasının hakkını veriyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İphone 8 cihazımın ekranı 5 günde onarım merkezine değişti geldi garanti de 5 gün uzamış bu kargaşada iyi oldu

  • adamlar işinin de , parasının da hakkını veriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slymngbs48

    İphone 8 cihazımın ekranı 5 günde onarım merkezine değişti geldi garanti de 5 gün uzamış bu kargaşada iyi oldu
    hangi servise işlem yaptırdınız acaba
  • Apple mağazaları kapattığı için diğer yetkili servislerine yönlendiriyor.Onlar hakkında da bir sürü farklı şikayetler mevcut.

    Bu ay açılırsa mağazaları, umarım yine devam eder bu uygulama
  • onurnal O kullanıcısına yanıt
    Genpa İzmir şubesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm şehirlerde var mı acaba iphone 11 de parlak piksel sorunum var
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.