Şimdi Ara

Kapali otoparklara alinmamasi gereken araçlar dizellerdir (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
182
Cevap
0
Favori
14.542
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
95 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eğer bir iki yıl içinde dizele karşı önlemler alınmazsa 1.7 dizel corsa alacağım. Tüm sistemlerini de iptal ettirip bineceğim
    Gebereceksek hep beraber geberelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SirrealsQ

    dizel = Zehir
    benzin veya LPG = Temiz oksijen , parfüm , ilaç ilaaaç
    Benzin= Gıda bu kardeşim şeker şeker bereket

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Toptancı hali mi? 50 yıllık 16 silindir lokomotif motorlarına eter sıkarak marş yapıyoruz biz. Turbosu, enjektörü arızalı lokomotifle çalışmadığım sürece bunların egzoz gazı önümde kara duman atan bir binek dizel gibi rahatsız etmiyor.
    Aynı anda 15-20 kamyon çalışırsa boğar tabi. 15-20 tane dumanlı dizel binek arabanın arasında durun bakalım ne olacak.

    Önümde duman atan dizel gördüm mü camları kapatır iç sirkülasyonu açarım. Gerçi hoş ne kadar duman o kadar randuman demişler.




  • quote:

    sokup attığı için mis gibi zehir doluyor içimize. Sonra kanser olduk ,kısır olduk düşük yaptik vs

    Teorik olarak erkekler düşük yapmazlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben Kemal Geliyorum kullanıcısına yanıt
    Bunu anladin yani aferin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Euro 6 araçların DPF ve Adblue gibi unsurları iptal edilmiş olanları evet eski nesil dizellerden daha fazla kirletiyor çevreyi. Yüksek basınç, çok kısa yanma zamanı gibi dezavantajları var binek dizellerin.

    Eski nesil yüksek hacim düşük güç dizellerde durum bu kadar vahim değil. Tabii ki onlar da pırıl pırıl temiz değiller ama aynı DPF, Adblue, Katalizör v.b yi eski nesil kamyonlara taksan onlar da gayet temiz egzoz emisyonu verirler.

    Koskoca 4-5 litre motorlardan 80 beygir güç alınan motorlardan bahsediyorum mesela. Çalıştığım lokomotiflerden birisi 1.6 litreye 32 beygir güç gibi bir hacim / güç oranı var. Egzoz gazı, DPF'si iptal edilip kara duman atan bir binek araç kadar rahatsız etmiyor ki 70'lerin teknolojisi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jocker35

    Aracın lpgli değil ezik herif
    Senin gibi fake hesap açacak kadar ve lpgli hesap açacak kadar hiç ezik değilim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bozak07 kullanıcısına yanıt
    Konusa sahibi:

    Tabi 3 kurusun daha fazla önem arzettiği ülkem insanı gidip 4-5 bin para verip dizel partikül filtresini de değiştirmedigi ve sokup attığı için mis gibi zehir doluyor içimize.

    Yazmi.s partikul filtresini sokup atan, bence de kalitesiz bireydir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Euro 6 araçların DPF ve Adblue gibi unsurları iptal edilmiş olanları evet eski nesil dizellerden daha fazla kirletiyor çevreyi. Yüksek basınç, çok kısa yanma zamanı gibi dezavantajları var binek dizellerin.

    Eski nesil yüksek hacim düşük güç dizellerde durum bu kadar vahim değil. Tabii ki onlar da pırıl pırıl temiz değiller ama aynı DPF, Adblue, Katalizör v.b yi eski nesil kamyonlara taksan onlar da gayet temiz egzoz emisyonu verirler.

    Koskoca 4-5 litre motorlardan 80 beygir güç alınan motorlardan bahsediyorum mesela. Çalıştığım lokomotiflerden birisi 1.6 litreye 32 beygir güç gibi bir hacim / güç oranı var. Egzoz gazı, DPF'si iptal edilip kara duman atan bir binek araç kadar rahatsız etmiyor ki 70'lerin teknolojisi.

    Alıntıları Göster
    Hocam o kadar da degil. Sonucta Euro 4 te bile DPF yoktu. Euro 5te Ad blue vs. yoktu cogu aracta. DPF i sokulmus ad Bluesu olmayan bir Euro 6i alsaniz bile Euro 4 standarlarina yakin bir emisyonu olacaktir.

    Bahsettiginiz 304-0 yillik kamyonlar Euro 4un yanina bile yaklasamaz.




  • Benzinli de zararlı. Bunu yazanda tüplü benzinli araba kullanan adam. Bisiklet kullan bu kadar cevreciysen.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Hocam o kadar da degil. Sonucta Euro 4 te bile DPF yoktu. Euro 5te Ad blue vs. yoktu cogu aracta. DPF i sokulmus ad Bluesu olmayan bir Euro 6i alsaniz bile Euro 4 standarlarina yakin bir emisyonu olacaktir.

    Bahsettiginiz 304-0 yillik kamyonlar Euro 4un yanina bile yaklasamaz.

    Alıntıları Göster
    30 yıllık, yani 1990'larda çıkan Euro 1 uzun yol kamyonları için dediğiniz doğru olabilir. Ancak benim bahsettiğim yüksek hacmine rağmen çok düşük güç üreten motorlar. Bunlar sıkıştırılmamış motorlar olduğu için abuk subuk bir yanma oluşmuyor. Ancak tabii araç gitsin diye mazot pompasını v.b açtığınız zaman olay saçma sapan bir yere gidiyor. Ya da mazot yerine farklı bir yakıt kullanınca.

    Cidden önümde bir dizel araba gazlayıp da duman attığında o duman genzimi yakıyor ki ben lokomotif egzozu da solumuş adamım, o koca 16 silindirli motorlar o kadar yakmıyor genzimi.




  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Adamın dediğine bak ya bunlarla aynı forumda takılıyoruz...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • EmreGLC kullanıcısına yanıt
    Lpgli hesapta mi açılıyormuş?
    Az mi yakıyormuş lpgli hesap ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç lpgli aracım olmadi .Benzinli aracım var şu anda .Yakıt problemim yok .Böyle olduğu için turbo benzinli aldım . Olsaydı gider lpgli alırdım.Sizdeki kafa bu.Insan biraz düşünür "ulan dizel kullanıyoruz ama bu adamın yazdıkları doğru mu acaba "diye beynini bir kullanmaya çalışır .Ama bu sizin gibiler için oldukça zor bir eylem .Cevreciysen bisiklet kullanmis .Merak etme bak yukariya da yazdim eger dizelle milleti zehirlemeye devam edilirse bir araba daha alacağım araştırıp. Çevreye en zararlı hangi motor varsa tüm çevreci ekipmanlarını söktürüp avmlerde turlamazsam adam değilim . Sizin gibilerin kafasını ancak bu şekilde çalıştırabiliriz belki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LPG düşündüğünüz kadar da sağlıklı ve temiz değil. Doğalgazla karıştırdınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jocker35 J kullanıcısına yanıt
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-C2560DDFD -- 7 Aralık 2019; 9:28:23 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    Bu mesaj silindi.
    kamyon şöförüne de bak sen... dııııızzztt

    Kapali otoparklara alinmamasi gereken araçlar dizellerdir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tropeus77 -- 7 Aralık 2019; 9:40:15 >
  • LPG havadan ağırdır ve tabanda birikir. Taban havalandırması olmayan otoparklara alınmamasının sebebi bu.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.