Şimdi Ara

Kanal İstanbul Projesi'nin güzergâhı belli oldu (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
230
Cevap
0
Favori
8.973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jquair


    quote:

    Orijinalden alıntı: nucro

    Chp'li değilim, chp saçma sapan bir parti durumunda ne yazık ki ancak bu projenin neden yapıldığını anlamkta zorluk çekiyorum.

    Ülkemizin asıl ihtiyacı olan yüksek teknoloji yatırımları değil mi?


    Teknolojik ürünler üretmeden, her sene domates satıp iphone alarak ve her sene daha da borçlanarak nereye kadar devam edeceğiz?

    Emin olun ülkemize bu kanal sayesinde ciddi para girişi olacak

    sanayi devrimini kaçırmış bir ülkeyiz üretim yaptığımız doğru düzgün bir şeyde yok

    bizde jeolojik konumumuzu kullanaraktan birşeyler elde edicez

    unutmayın dünya ticaretinin yüzde 75i denizden yapılır

    Bedava boğaz dururken gemiler neden dandirik kanalı tercih edecek peki bir açıklasana ?

    Deniz ve kara ekosistemlerinde yaratacağı yıkım ve hasar ile zaten aşırı fazla olan İstanbul nüfusunu daha da arttıracağını saymıyorum bile ...




  • Güzergâhtaki her yerin fiyatı patlamış.

  • CEHAPE tayfası şaşırtmadı Akp ne yapsa sözcüleri gibi övmeyiz diyorlar forumdada ahanda kanıdı bu zihniyeti sandıga gömücez yine
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tomthejeer


    quote:

    Orijinalden alıntı: ali222

    Guzelce bilgi vermissiniz. Bilgi önemlidir. Aksi fikri olan keske somut verilerle size cevap verse. Onu da dinlesek. Ama bir Akpartilinin bilgiyle isi olmaz. Takim tutar gibi parti tutarlar. İstisnalari vardir ama cok azinliktir.

    3 kere çağırdım konuda projeyi destekleyen 3 kişiyi.

    biri bile doğru dürüst cevap veremedi.

    Burada da baska konularda da su projeyi destekleyenler sadece rte istedi diye destekliyor. Bazilari yok gemiler gececek yok bilmem ne diye bahaneler uretmeye calisirken bazilari onu da yapmiyor goruldugu gibi.

    Cevre raporlari, maddiyat konulari belli. Onlara bir sey diyebiliyorlar mi? Yada gemiler gececek diyenler bogazi nasil kapatmayi dusunduklerini hic soyledi mi?

    Bu kesim gene kendileri zarar gormeden her seyi koru korune savunmaya devam edecekler. Mesela marmara denizi olu bir deniz oldugunda balikcilar ancak tepki gosterir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MMistanbul

    Çocuklarımızın geleceğini köprülerle gömdüler. Bu kanal ile de torunlarımızın geleceğini çalacaklar. Delik büyüyor kapatmak için torunlarımızda sürünecek.

    aslında bunu anlatmaya çalışıyoruz anlamıyorlar. 25 sene 40 sene boyunca 7 ceddi derler ya 70 ceddine yetecek paralara boğucaz adamları yıllarrrrrca.. ama gel gör ki adam akp li diye bunu savunuyor. ya etme kardeşim günahtır. yanlış a yanlış de Allahtan kork yaa..
  • Kanal ile çok ciddi para girişi sana bana değil birilerinin ceplerine olacak..Tam 10 yıldır malum kişiler ve malum çevre oralarda binlerce dönüm tarla satın aldılar...Topladılar....Şimdi güzergah ilan edildi....Sıra geldi tarlalları parselleyip 20 - 30 katı fiyatla arsa olarak satmaya......Deniz yolu ile para gelecek diyenlere bir kaç cümle yazayım..Boğazdan yıllık ortalama 55.000 ticari gemi geçiyor..Tam yol 32 km boğazı 1,5 saate geçip gidiyorlar...Kanalda 45 km ve süratli geçiş asla yok... Tın tın tınn yavaş geçeceksin ve 5 saatte geçeceksin....VE PARA ÖDEYECEKSİN..... Boğazadan 1,5 saatte beleş geçmek dururken 5 saatte para verip geçecek ahmak denizcilik şirketi varmı ???..EN ÖNEMLİ ALDATMACA İSE...... 1936 Montrö Anlaşması madde 2.. Hiç bir ticari gemiye seni boğazdan geçirmiyorum..Ben kanal yaptım...Bu kanaldan geçip bana para vereceksin.... Diyemezsin...Bütün Dünya üzerine hücum eder....Kanal İstanbul gerçek bir RANT PROJESİ...... Sana bana değil...Binlerce dönüm tarla kapatanlara ve inşaat şirketlerine..... Saygılarımla...




  • yaw arkadaş büyük tonajlı gemilerin geçmesi için o kanalın en az 300m kadar derinlikde olması gerekir, eee bide bu kanalın üstüne 3 tane yeni köprü yapılması lazım, o köprülerinde çok yüksek olması lazım yoksa dev konteyner gemileri sığmaz, neresinden baksan 100+ milyar dolar betona gömülüyor.

    +tabiat faciası, deniz suyunun doğal şekilde akımı sağlanmazsa kanal pis kokar, çöple dolar.
    +istanbul metropol nüfüs artışı, bütün ülkeyi taşıyın oraya.
  • Evet hükümet baklayı ağzından çıkardı akpli kardeşim kanal niye yapılıyormuş öğren

    http://www.hurriyet.com.tr/turkler-katara-cikarma-yapti-cilgin-teklif-40714727
  • "Montrö uyarınca gemilerin İstanbul Boğazı geçişinde herhangi bir ücret talep etme hakkımız yok. Açık bir hukuka aykırılık yoksa geçişlerine izin vermeme gibi bir durum da yoktur. Fakat aynı sözleşmede gemi geçişleri için başka bir güzergahın belirlenmesi durumunda boğazlardan geçen gemilerin engellenebileceği ve diğer güzargahı kullanan gemilerden ücret alınabileceği açık bir şekilde yazmaktadır. Başka bir alternatifin belirlenmesi durumunda İstanbul Boğazı'ndan geçen gemilerin geçişi durdurulacak ve yeni açılan kanalla gemilerden ücret tahsis edilmeye başlanacak. Buradan büyük bir gelir elde edilecek. Yaklaşık bu gelirin 20 milyar lirayı bulması bekleniyor. Böyle bir gelirin olması durumunda artık Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı farklı bir otorite adı altında işletilen gemi trafik yönetimi devamlı kontrol edecek. Gemilerden alınan geçiş bedellerinin devletin kasasına girmesi amaçlanmalıdır"



    Bakanın açıklaması böyleydi. Güzergah değişince gemiler para ödemek zorunda kalacakmış ve burdan para alabilmek adına uzunca bir hattı yarıp iki denizi birleştirme amacındalar. Burdan gelen para devletin kasasına girer mi bilmiyorum ama kanal çevresinin yapılaşmaya açılması büyük bir rantın kapılarını da açar.

    Belediyecilikten anlıyor olalardı eğer, tıklım tıkış dolmuş bir şehri dahada çekilmez hale getireceklerine diğer illeri geliştirirlerdi. Bunlarınki rantçılık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jquair


    quote:

    Orijinalden alıntı: nucro

    Chp'li değilim, chp saçma sapan bir parti durumunda ne yazık ki ancak bu projenin neden yapıldığını anlamkta zorluk çekiyorum.

    Ülkemizin asıl ihtiyacı olan yüksek teknoloji yatırımları değil mi?


    Teknolojik ürünler üretmeden, her sene domates satıp iphone alarak ve her sene daha da borçlanarak nereye kadar devam edeceğiz?

    Emin olun ülkemize bu kanal sayesinde ciddi para girişi olacak

    sanayi devrimini kaçırmış bir ülkeyiz üretim yaptığımız doğru düzgün bir şeyde yok

    bizde jeolojik konumumuzu kullanaraktan birşeyler elde edicez

    unutmayın dünya ticaretinin yüzde 75i denizden yapılır

    Sanayi devrimini yapan Avrupaydı, biteli yıllar oldu. 65 milyar ile yeni teknolojilere yatırım yaparsın, üretirsin öyle para kazanırsın. üretmeden para kazanamazsın.

    Montrö anlaşması diye bir anlaşma var, yeni kanaldan para mı kazanacakmışız? Bunu söyleyen bir yetkili oldu mu gerçekten?




  • Tamam şimdi bakın bakın bakalım çevre arazileri kaç sene önce kimlere söz verilmiş önceden satılmış gizlice ve peşkeş çekilmiş. Ağaoğlunun kanal İstanbul'un kıyısında Ağaoğlu Venedik İstanbul residance reklamlarını duyar gibi oldum.



    Kanal İstanbul değil, projenin adı Malı götür İstanbul bir besmele çek tüm cahiller bön bön baksın projesi.



    Türkiye Cumhuriyeti'nin en büyük hırsızlık ve rant projesi RTE nin ustalık eseri. Öyle 10 trilyonlar falan geride kaldı 3. Köprü ihalesiyle iyice ustalasildi. Şimdi gecmis deneyimlerden yola çıkarak daha büyük zenginliklere yelken açma zamanı.



    İşkembeler büyüdü. Öyle 100 trilyonluk indiregandiler doyurmaz bu işkembeyi.



    Öyle bir götüreceklerki, ve ayağında yırtık pabucuyla alkışlayan akp seçmeni tüm coskusuyla öyle bir alkislayacak ki hayrete duseceksiniz. Asıl proje bittikten sonra forumda hırsızlığın ve hukuksuzlugun yegane savunucularinin bunların karaparalarini vicdanlarimizda aklamak için burada yapacakları mesailer parmak ısırtacak. Tüm yolsuzluklari ve ahlaksizliklari önümüzde örtmeye çalışarak harcadiklari enerjinin iki katini harcayacak bu süper ahlaklı vatansever insanlar. Haysiyetli onurlu ve utanma duygusu olan bu güzide insanları, ahlaksizlikların yegane savunucusu olarak çoook izleyecez daha.



    Nereden mi biliyorum?



    Geçmişe bakıyorum!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GoSSgO -- 20 Ocak 2018; 22:55:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ARKADAŞLAR.......Cahil insanları masallar ile kandırmaya çalışıyorlar.Bizler çok şükür ahmak değiliz... Çok şükür düşünme yeteneğimiz var...
    Okuduğumuzu anlıyoruz.......Hepiniz nette geziyorsunuz...Googleden Montrö anlaşması 1936 yazın ... Ve 2. maddeyi ALLAH RIZASI İÇİN OKUYUN..... 2. MADDE.....NE DİYOR ???... AKLIMIZLA BEYNİMİZLE KİMSE DALGA GEÇEMEZ.....




  • 2011 yılında Başbakan RTE ''Kanal İstanbul Projesi'nin güzergâhı genellikle devlet arazilerinin yoğun olduğu yerlerden geçmeye gayret göstereceğiz. Bu ikinci boğazın maliyetini karşılar ve geçer. Yatırım oralara kayacak. Devletin malı değerlenecek'' demesi zaten bu projenin başlı başına bi rant projesi olduğunu açıklıyor...

  • Altında bir şey aramayın cidden anlayamadığım için soruyorum. Bu projenin bize nakit kazancı ne olacak?Bilen biri anlatsın lütfen. Mesela fabrika yaparsın ürün satarsın para kazanırsın vesaire gibi...

  • 50 Milyar TL masrafı olan gereksiz bir proje, sırtımızda en ağır vergi yükü olarak geri binecektir.
  • Vanished Man V kullanıcısına yanıt
    çok komik bir istemezükçüsün
  • ali222 A kullanıcısına yanıt
    benim yaşım 55 çok komiksiniz
  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt
    zamandan daha değerli bir şey olmadığını algılayacak yaşta değilsin galiba classic istemezükçü
  • Çok güzel ama umarım yine tek bir yol yapıp bütün istanbul'u etrafına kurup ondan sonra da trafik var diye ağlamayız.!

  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.