Şimdi Ara

Kanal D'de çok güzel film var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
40
Cevap
0
Favori
888
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Kanal D'de çok güzel film var
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Kurmay Yarbay
    16394 Mesaj
    Araknafobia'cılar uzak dursun.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
  • Yarbay
    3004 Mesaj
    samanyolu tv de vermiş daha önce.

    fragmana baktım, tam kanal d pazar sinema kuşağı filmi. yani klasik akşamları tv de çıkan düşük kaliteli filmlerden.

    bunu bok atmak için söylemiyorum, bu tarz filmlerin ayrı bi zevki oluyo beklentiye girmeden çayı çerezi alıp kafa dağıtmak için ideal olabiliyolar ama haddinden fazla kalitesiz çıkarsa filmin yarısında küfredip kapatma ihtimali de doğabilir

    bu tarz akşam tv filmlerinden beğendiğim biri:http://www.imdb.com/title/tt0116654/ (Dr. Moreau'nun adasi)
    |
    |




  • Yarbay
    8163 Mesaj

    Aynen, sarışın fena imiş Adı ne ola ki onun?

    Film berbat bu arada



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: T-72
    _____________________________
    Bu ülke insanı bardaktaki son damla taşana dek oturduğu yerde oturup "ya Sabır!" çekmeyi bildiği gibi, son damla taştığında oturduğu yerden kalkıp taş üstünde taş, omuz üstünde baş bırakmamayı da bilir.
  • Çavuş
    76 Mesaj
    sarışın taş taş....



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    621 Mesaj
    Örümcek suda yüzer mi ya.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4754 Mesaj
    kanal d'nin ucuz, gereyasısı filmlerinden işte. eski "dev karıncalar" filmi vardı, o çok daha iyi lan 30 yıl önce çekilmesine rağmen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hashus1099 -- 10 Haziran 2013; 0:26:45 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2299 Mesaj
    bende diyorum nası oscar almış bu film kadının uçtuğu sahneden sonra kapadım
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    378 Mesaj
    kapının önünde kediler birbirlerine halleniyorlar onları izliyorum mahalleyi ayağa kaldırdılar
    |
    |
    _____________________________
    Elime tüfek alıp türünü korumak için çiftleşmeyen her pandayı vurmak istiyorum. Petrol tankerlerini açıp hiç görmeyeceğim Fransız sahillerini kirletmek istiyorum. Duman solumak istiyorum.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    11 Not
    Süvariler geldi yaşasın çok heycanli



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8163 Mesaj
    Lan biri şu sarışının kim olduğunu bulsun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bu ülke insanı bardaktaki son damla taşana dek oturduğu yerde oturup "ya Sabır!" çekmeyi bildiği gibi, son damla taştığında oturduğu yerden kalkıp taş üstünde taş, omuz üstünde baş bırakmamayı da bilir.
  • Yüzbaşı
    621 Mesaj

    Olivia Hardt
    |
    |
    Bahsedilenler: @nkaralı_06
    _____________________________
  • Yarbay
    4754 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nk061

    Lan biri şu sarışının kim olduğunu bulsun
    quote:

    Orijinalden alıntı: nk061

    Lan biri şu sarışının kim olduğunu bulsun

    Olivia Hardt.

    http://www.imdb.com/title/tt2151543/?ref_=fn_al_tt_1
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    199 Mesaj
    yok artık örumcek agzından ateş çıkardı ya la
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1074 Mesaj
    Örümceklerin ağzından alev çıkıyo

    Sarışın hatun hoş ama
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Silent Guardian

    quote:

    Orijinalden alıntı: AloneKeybi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Silent Guardian

    TRT1'de Batman Begins var arkadaşlar.

    Not:Bant Kaydıdır.

    Hocam eyvallah izleyecek bir şeyler arıyordum. Başlayalı ne kadar oldu ?

    Ortalarında aşağı yukarı.

    Samanyolu TV'de yüzen aslanlar var,o da güzele benziyor.

    STAR TV'de 1 kadın 1 erkek var.

    ATV'de Güven Bana var.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Silent Guardian

    quote:

    Orijinalden alıntı: AloneKeybi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Silent Guardian

    TRT1'de Batman Begins var arkadaşlar.

    Not:Bant Kaydıdır.

    Hocam eyvallah izleyecek bir şeyler arıyordum. Başlayalı ne kadar oldu ?

    Ortalarında aşağı yukarı.

    Samanyolu TV'de yüzen aslanlar var,o da güzele benziyor.

    STAR TV'de 1 kadın 1 erkek var.

    ATV'de Güven Bana var.

    Tüh yav açtım 22.30'da başlamış.
    |
    |
    _____________________________
    ...




  • Binbaşı
    1074 Mesaj
    Ahaha komedi riff atıyorlar şimdi de atraksiyonlu :D
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1074 Mesaj
    Film bitti
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6226 Mesaj
    BLURAY den aşağısı kurtarmıyor kardeşim en az 1080p izliyoruz
    |
    |
    _____________________________


    People are born free
    life chained forever NBC
  • Yarbay
    3218 Mesaj
    Hayatimda boyle aptal efektler gormedim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    934 Mesaj
    eskiden çok seyrederdim bu tarz filmler artık gerçekci gelmiyo :D
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Orjinal Laptop Yedek Parça
SEO
üniversite
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,703
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.