|
Yatmaya ve uyumaya alışmış insanlarımızdan yine bir başkası Kanada'ya geliyor, Kanada'da yaşamak için çalışmak zorunda olduklarını anlayınca 6 ay sonra ağlayarak Türkiye'ye kaçıyorlar Eeee zor geldi tabi sabah 4'te işe başlamak :D Hayalleri Kanada'ydı, gerçekler 'Türkiye' dedi! '6 ayda ağlaya ağlaya geri döndük' https://www.milliyet.com.tr/pembenar/hayalleri-kanadaydi-gercekler-turkiye-dedi-6-ayda-aglaya-aglaya-geri-donduk-7361599 |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






