Şimdi Ara

Kamu yerinde stajerlik ?

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
8
Cevap
0
Favori
80
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Kamu yerinde stajerlik ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    131 Mesaj
    arkadaşlar kamuda stajerim şöyle bişey var. Birimler var satın alma evrak kayıt muhasebe vs. bunların müdürleri oluyor benim çalıştığım birimin de müdürü ayrı ama odada şefimiz var. alanımızla alakalı olmayan biyere düştük alakasız işler yaptırıyolar getir götür olsun herşeyi ordaki odadaki bütün işleri yapıyoruz sanki memur gibi iş yapıyoruz ama biz stajeriz sizce benim bu durumu kendi birimimizin müdürüylemi konuşmam doğru olur şefimizlemi ne önerirsiniz bu durumda



    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8890 Mesaj
    Stajyer olanlar bildiğin amele'dir.

    Konuşsanda bir fayda sağlamaz.

    Öğretmeninle konuş eğer sonuç alamazsan zaten başka yere 2.ci yarı geçiş yapabilirsin bulabilirsen.

    Ama bir süre amelelik yap sonra zaten baştan sıkan kişiler sonra fazla sıkmayacaktır.
    _____________________________
  • Teğmen
    131 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    Stajyer olanlar bildiğin amele'dir.

    Konuşsanda bir fayda sağlamaz.

    Öğretmeninle konuş eğer sonuç alamazsan zaten başka yere 2.ci yarı geçiş yapabilirsin bulabilirsen.

    Ama bir süre amelelik yap sonra zaten baştan sıkan kişiler sonra fazla sıkmayacaktır.

    bunlar çok değişik bi varlık işte alıştırmaya çalışıyolar akılları sıra
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2241 Mesaj
    Biz de stajerleri getir götür işlerinde kullanıyoruz.

    Beceremediklerinden değil ama getir götür işi haricindeki tüm işler imza sorumluluğu doğuruyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Tüm insanlığa selam olsun !
  • Yarbay
    8890 Mesaj

    Ben staj yaparken normal memur gibi çalıştım oradaki insanlar neyi kullanıyorsa bende onu kullandım ve tam yetki vardı SAP programı hep ben ilgilenirdim.

    Kurumdan kuruma değişir ama stajyer köle gibi görüp ayak işlerinde kullanmak tamam'da ne işi öğreteceksin ben bilişim mezunuyum büro yönetim okuyanlara getir götür yaptır.
    |
    |
    BekiRoRo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    131 Mesaj
    bize getir götür + kendi ellerindeki belgenet sisteminin sorumluluklarınıda veriyolar bildiğin memur gibi iş yapıyoruz yanlış bişey oluncada bi yığın tantana yapıyolar niye yanlış yapıyonuz diye
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    763 Mesaj
    Hocam stajyerlik bu demek bu çoğu kurumda böyle sana orda 1 elemanın yapacağı işi yaptırırlar.

    Ben Türk Telekom'da staj yaptım resmen ordaki 1 kişilik eleman açığını kapatıyordum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    131 Mesaj
    Yazık ya patlicaz heralde en sonunda



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
kolayoto.com
bankalar.org
Media Sözlük
SEO
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.