Şimdi Ara

Kampanya Adı İle dolandıran Vodafone'u nerelere şikayet edebilirim ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
970
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Vodafone yanımda uygulaması üzerinde bana ne var kısmında bana özel olarak ''Her Yöne 250 DK Ayda 5 TL'' ibareli kampanya vardı tıkladım ve aldım;yalnız ben başlığa aldandım biraz 250 DK'nın kullanım süresini de 1 ay sandım başlık biraz oltaya getiriyor.Netice de aldım ve kullanım süresinin 1 hafta olduğunu öğrendim...

    İyice sinir oldum Vodafone'ye baktım başlık aldatıcı aslında başlık 1 aylık kullanım süresi olacak şekilde her yöne 250 DK demiyor;ama 250 DK'nın kullanım süresini paket detaylarına tıkladığım da da belirtmiyor ''Her Yöne 250 DK İçin '' Vodafone kafasına göze zaman aralığı tanıyor ve kullanıcıyı herhangi bir şekilde dipnotla dahi bilgilendirmiyor bende bu duruma mağdur ve şahit olunca BTK'ya şikayet ettim 02/06/2017 08:00 tarihinde. İlgili şikayet Vodafone'a iletildi;ama hâla bir geri dönüş olmadı başka nerelere şikayet etsem ben bu operatöre önerilerinize ihtiyacım var. İlk defa bir operatör bana kazık atıyor. Kullanım süresini belirtmiyorlar; Her Yöne 250 DK'nın kullanım süresini dilersek 0.01 sn olarak size sunarız der gibi...

    Mesela 5 Lira değil;kazık yemek,dolandırılmak !

    Resimler:

    Resim 1:https://i.hizliresim.com/DdVjOO.png
    Resim 2:https://i.hizliresim.com/6X7jJ7.png
    Resim 3:https://i.hizliresim.com/Mv5jj2.png



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hylcn -- 9 Haziran 2017; 0:43:51 >







  • Aynen ayda yazıyor. Size haftalık mı verdi? Yeni yayımlanan kampanya bir hata oluşmuş olabilir müşteri hizmetlerine veya resmi vodafone forumundan durumu belirtin yardımcı olurlar. Müşteri hizmetlerini aramakta paralı 5tl kurtarcaz derken misal 15tl gidiyor
  • Bugğn BTK üzerinden cevap yazdılar;ama çözüm ve cevap üretmediler. Birde 250 DK için aylık kullanım demezler mi yazdıkları mesajın bir kısmında ?
    Kampanya  Adı İle dolandıran Vodafone'u nerelere şikayet edebilirim ?
  • Hylcn kullanıcısına yanıt
    Acaba sen mi yanlış anladın. Senin tanımladığın paket aylık geçerli. Ancak sunulan kampanya haftalık geçerli. Karıştırmışsın galiba 2sini birbirine.. Tanımladığın paket aylık bir sıkıntı olmadığını belirtmişler bir ay boyunca kullanabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-71C700AC1 -- 9 Haziran 2017; 20:17:13 >
  • Tarife sifirlanan kadardi gaiba tarifeyle sifirlaniyor o diye biliyorum



    Tarifeye ek 3tlyede vardi BF250DK

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanimdadan kontrol ettim tarifeyle ayni gun sifirlanir diyor tarifenin sifirlanmasina 1gun varsa 1gun snra sifirlaniyor 5tlye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paketle ilgili satışta herhangi bir bilgi verilmiyor kullanım süresi ile ilgili. Her yöne 250 DK görüşme süresini bir hafta kullanılabilecek şekilde hattıma tanımladılar.

    Paketi satarken sundukları detaylı bilgi sadece resim 2'dekidir:

    Resim 2:https://i.hizliresim.com/6X7jJ7.png

    Satışda adam kullanım süresini sunmasın sonra ben yanlış anlamış olayım işe bak ? Neyse bir iki yere daha şikayet ederim bu vodafone'u bırakırım sonra,zaten başka kampanyaya dahil oldum bu sefer ki aylık kullanım :D
  • Hylcn kullanıcısına yanıt
    Sizde haklisiniz yanlis yazilmis bende tarifene ek diye cikiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yanımda uygulaması benide internet paketinde dolandırdı ve mh hiçbir şekilde yardımcı olmadı..

    Bunlar şehir eşkıyası modern mafya. BTK falan hikaye..

    Eğer Vodafone kullanacaksan tek yapmam gereken Paket+Telsiz Kullanımı hesaplayıp Ona göre

    0'a denk getirmek yoksa çeşitli yollarla gasp ederler
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.