Şimdi Ara

kamlumbağa akvaryum suyu ne kadar olmalı?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.034
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • evcil hayvanlar bölümünde kimse yok o yüzden buraya açmak zorunda kaldım konuyu:S:S

    kaplumbaga fanustaydım..bende ona akvaryum yaptım içine taslardan kuru yerde yaptım ama suyunu ne kadar koymalıyım bılemedım..3 aylık daha..yüzmeyı fılan ogretmıstım camasır legenınde

    14 ltlık bı yerde..suyunu da yarıya kadar koydumm..cok garıpsedı ne bılımm korktu fılan o taştan cok..simdi bıraz sakinleştı ama suyun altında duruo bazen endişelenıyorum..tasın üstüne 1 kere cıktı şimdı de taşa asılıo ole..

    suyu cok mu oldu sızce?



    _____________________________
  • Derinliği değişen bir şey yapmalısın ve ortasında taşlardan ada gibi bir şey yapmalısın diye düşünüyorum.
    _____________________________
    Kimilerini boğan deniz, kimilerine yeni kıtalar gösterir.
  • çok çok az olmalı, tabanı kaplaması yeterli
    _____________________________
  • ikinize de cok teşekkür ederım..

    @halleluja suyu baya indirdım:) cok saolun..
    _____________________________
  • www.akvaryum.com dan daha deyatlı bilgi alabilirsin...
    _____________________________

    Ah etmez Fenerbahçe'sine, sessizce kenara çekilir ve zaman onu haklı çıkarır.
  • Hayır su az falan olmamalı. Aksine rahatlıkla yüzebileceği kadar su olmalı. 14 litrenin de sadece bir süreliğine idare edebileceğini düşünüyorum. Ayrıca taşın üstünü de uv lamba ile ısıtmanız gerekiyor. Tabi ki gerçekten kaplumbağa bakıyorum demek için. Yoksa eziyet edersiniz hayvana.
    _____________________________
  • 25 lt kapta 17 cm su koydum ben.Üzerine çıkabileceği kuru alan da var..İçine dalıyo geziyor oynuyor çok da güzel oldu..Benimki de bebek
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: el_SCo

    www.akvaryum.com dan daha deyatlı bilgi alabilirsin...


    çok saol arkadasım inceledım hemen..

    suyun yüksekliği kaplumbağa yüksekliğinin en az 1,5 katı olmalıdır diyor..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ThunderVolt

    25 lt kapta 17 cm su koydum ben.Üzerine çıkabileceği kuru alan da var..İçine dalıyo geziyor oynuyor çok da güzel oldu..Benimki de bebek



    ya saçma gelebilir ama hani uyuyolar ya boğulur dıye korktum:d:D çünkü suyun altında duruo baya..


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan1992

    Hayır su az falan olmamalı. Aksine rahatlıkla yüzebileceği kadar su olmalı. 14 litrenin de sadece bir süreliğine idare edebileceğini düşünüyorum. Ayrıca taşın üstünü de uv lamba ile ısıtmanız gerekiyor. Tabi ki gerçekten kaplumbağa bakıyorum demek için. Yoksa eziyet edersiniz hayvana.



    cok saolun lamba alıcam daha almadım..bi sürelıgıne ıdare etsın daha da büyügunu ayarlıcam.. :))
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: <flame>


    quote:

    Orijinalden alıntı: ThunderVolt

    25 lt kapta 17 cm su koydum ben.Üzerine çıkabileceği kuru alan da var..İçine dalıyo geziyor oynuyor çok da güzel oldu..Benimki de bebek



    ya saçma gelebilir ama hani uyuyolar ya boğulur dıye korktum:d:D çünkü suyun altında duruo baya..


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan1992

    Hayır su az falan olmamalı. Aksine rahatlıkla yüzebileceği kadar su olmalı. 14 litrenin de sadece bir süreliğine idare edebileceğini düşünüyorum. Ayrıca taşın üstünü de uv lamba ile ısıtmanız gerekiyor. Tabi ki gerçekten kaplumbağa bakıyorum demek için. Yoksa eziyet edersiniz hayvana.



    cok saolun lamba alıcam daha almadım..bi sürelıgıne ıdare etsın daha da büyügunu ayarlıcam.. :))

    üzerine tutunup nefes alabileceği bir yer olduktan sonra boğulmuyorlar.Uyurken tutunup uyuyorlar
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan1992

    Hayır su az falan olmamalı. Aksine rahatlıkla yüzebileceği kadar su olmalı. 14 litrenin de sadece bir süreliğine idare edebileceğini düşünüyorum. Ayrıca taşın üstünü de uv lamba ile ısıtmanız gerekiyor. Tabi ki gerçekten kaplumbağa bakıyorum demek için. Yoksa eziyet edersiniz hayvana.


    Katılıyorum, 5 sene kaplumbağa besledim. Bildiğimiz akvaryumların boyutunda su koyuyordum. Tabi yüzeye çıkmaları için taşlar da vardı. Üst üste koyuyordum taşları. İçinde deli gibi yüzerlerdi. Çok özledim keratalarımı. Bir tanesi hava motorunun arasında sıkışıp öldükten sonra diğerlerini de geri verdim. İlk göz ağrımın adı Chips'ti. Keşke yine beslesem, çok özledim. Tavuk eti, sosis ve balık veriyordum. Deli gibi yiyorlardı. Kocaman olmuşlardı. Tamamen etçillerdi.
    _____________________________
    ◄Amerika hakkında biraz de benden duymak için tıkla!► ◄Pasta sever misin? O zaman tıkla!►




  • Bu akvaryum 50 lt. 4 senedir besliyorum suyu az koyma.Birde umarım ısıtıcın vardır.

     kamlumbağa akvaryum suyu ne kadar olmalı?
    _____________________________

    HERKES RÜTBESİNİ BİLECEK!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moskva


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan1992

    Hayır su az falan olmamalı. Aksine rahatlıkla yüzebileceği kadar su olmalı. 14 litrenin de sadece bir süreliğine idare edebileceğini düşünüyorum. Ayrıca taşın üstünü de uv lamba ile ısıtmanız gerekiyor. Tabi ki gerçekten kaplumbağa bakıyorum demek için. Yoksa eziyet edersiniz hayvana.


    Katılıyorum, 5 sene kaplumbağa besledim. Bildiğimiz akvaryumların boyutunda su koyuyordum. Tabi yüzeye çıkmaları için taşlar da vardı. Üst üste koyuyordum taşları. İçinde deli gibi yüzerlerdi. Çok özledim keratalarımı. Bir tanesi hava motorunun arasında sıkışıp öldükten sonra diğerlerini de geri verdim. İlk göz ağrımın adı Chips'ti. Keşke yine beslesem, çok özledim. Tavuk eti, sosis ve balık veriyordum. Deli gibi yiyorlardı. Kocaman olmuşlardı. Tamamen etçillerdi.



    bizimkısı de ole ya sadece balık tavuk kırmızı et yıyo..normal yem yedıremedım bı türlü kurutulmuş karides bıle yemıo..suyunu tekrar koycam o zaman..acıkcası bogulur dıye korktum kücük oldugu ıcın..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vedkum

    Bu akvaryum 50 lt. 4 senedir besliyorum suyu az koyma.Birde umarım ısıtıcın vardır.

     kamlumbağa akvaryum suyu ne kadar olmalı?




    senın gıbı yapmaya calıstım acıkcası kuru alanı ama yapamadım bı türlu bende tasları üst uste koydum ole elde ettım kuru alanı.. cd kutusunun altını nasıl desteklıosunn?

    ısıtıcım daha yok ben ızmırdeyım zaten cok scak hanı şu an ıcın gerek yok dıe düşündum.. ama tabıkı alıcam..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vedkum

    Bu akvaryum 50 lt. 4 senedir besliyorum suyu az koyma.Birde umarım ısıtıcın vardır.

     kamlumbağa akvaryum suyu ne kadar olmalı?


    cam akvayrumda bakarsan daha iyi olur plastik olunca görme ile sorun yaşıyorlarmış.
    _____________________________

    Adnanını alda git Adnan...


    "Allah'ın "Doğuda" bir ordusu vardır. Onun adını TÜRK koymuştur. Kendisine baş kaldıranlardan işte onlar vasıtasıyla intikam alır."
    Hadisi nakleden Kazvini-el-Kaşgarlı Mahmud
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vedkum

    Bu akvaryum 50 lt. 4 senedir besliyorum suyu az koyma.Birde umarım ısıtıcın vardır.

     kamlumbağa akvaryum suyu ne kadar olmalı?


    hehehe...Akvaryumumu vedkum hocadan ilham almıştım ben de.Hatta aldığım gün bir de 25 lt aynı plastik kabın küçüğünden aldım.CD kabı da koydum ama ben de vantuz yoktu.Şimdi ondan da almayı planlıyorum.Bu arada sizin suyun üzerinde yüzen şeyler nedir?Ayrıca ben de bir ısıtıcı almalıyım.Sizinki gibi alsam yeter sanırım 25 watt..Siz nereden almıştınız link verebilir misiniz? Teşekkürler

     kamlumbağa akvaryum suyu ne kadar olmalı?


    kaplar bile aynı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Echoes -- 11 Ağustos 2010; 1:38:29 >
    _____________________________




  • o hasır kap çok hoşuma gitti bende kuru zemin arıyordum iyi fikir
    _____________________________

    Adnanını alda git Adnan...


    "Allah'ın "Doğuda" bir ordusu vardır. Onun adını TÜRK koymuştur. Kendisine baş kaldıranlardan işte onlar vasıtasıyla intikam alır."
    Hadisi nakleden Kazvini-el-Kaşgarlı Mahmud
  • @flame kuru alanın altında destek yok,6 adet vantuz tutuyor çok sağlam duruyor.Birde ısıtıcıyı hemen al çünkü havanın sıcak olması birşey değiştirmez su buz gibi duruyor.26-28 derece olması gerek.

    @ΣПGIП cam akvaryum kablumbağa için temizliği vs zor oluyor çünkü bu hayvanlara filtre yetişmiyor ters çevirmek gerek

    @ThunderVolt ne ara ilham aldın seninki de güzel olmuş maşallah.Suyun yüzeyinde birşey yok zemindeki taşlar cam olduğu için parlıyor o yüzden öyle görünmüş olabilir Isıtıcı'yı da dükkandan almıştım ama netten alacaksan biraz daha güçlü al 25w yetmeyebilir 50 veya 75 tavsiye ederim..Atman mesela iyi markadır.
    _____________________________

    HERKES RÜTBESİNİ BİLECEK!




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.