Şimdi Ara

Kalın telli ve sık saça şampuan önerisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
1
Favori
4.089
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar saçlarımı uzatmaya karar verdim ama saçlarım biraz sert ama öyle tel tel sert değil yani şekil verebiliyorum çok rahat bi şekilde ama biraz daha yumuşamasını istiyorum şampuan önerisi olan var mı biraz baktımda loreal paris in arı sütü şampuanı varmış iyi diyolar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Ben konu açacaktim sabah :) hazır konu varken bunu takip edelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    19/01/2013
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KükenmezTalem

    Ben konu açacaktim sabah :) hazır konu varken bunu takip edelim

    Koca forumda yardım eden yok galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • benim saclarda hemen elektriklenio aradan tel tel cikiyoya ve aksama yaglanio hergun dus aliyorum ... varmi adam gibi sampuab olmadi kendim sodyumcsabunu yapcam zeytin yagiyla yeminle yuzde 60 indan fazlasinda dodesil varyav. yok mu duzgun bi savun sampuab falan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    *LastStep
  • quote:

    Orijinalden alıntı: In.Flames

    benim saclarda hemen elektriklenio aradan tel tel cikiyoya ve aksama yaglanio hergun dus aliyorum ... varmi adam gibi sampuab olmadi kendim sodyumcsabunu yapcam zeytin yagiyla yeminle yuzde 60 indan fazlasinda dodesil varyav. yok mu duzgun bi savun sampuab falan

    Bendede yıkanmadan sonra tel tel oluyo saçlar kalkıyo bide fazla yıkamayın saçlarınızı diyolar kuru saçların yağlanması gerekiyomuş ama öylede rahat olamıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RancStone

    ulen ben sertleştirmeye çalışıyorum saçımı, millet yumuşatmaya çalışıyor öneri olarak şampuan yaptıktan sonra gürbent marka krem alıp şampuandan sonra iyice kafana sür 5-10 dk oyalan duşta, sonra yıka. başka çözümü yok bu işin

     Kalın telli ve sık saça şampuan önerisi


    Kesin yumuşatıyo mu yarın alıcam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RancStone

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZonzokaTR


    quote:

    Orijinalden alıntı: RancStone

    ulen ben sertleştirmeye çalışıyorum saçımı, millet yumuşatmaya çalışıyor öneri olarak şampuan yaptıktan sonra gürbent marka krem alıp şampuandan sonra iyice kafana sür 5-10 dk oyalan duşta, sonra yıka. başka çözümü yok bu işin

     Kalın telli ve sık saça şampuan önerisi


    Kesin yumuşatıyo mu yarın alıcam


    dostum gerizekalı değilim kuaförüm sürekli kullandığımız birşey. zaten pahalı bişey değil yanlış hatırlamıyosam 5-6 tl falandı böyle bir bidonu.
    baktın yumuşamıyor 6 saatte bir totex saç spreyleri var kırmızı al onlardan kafana sık kesin çözüm. zaten saç yumuşatma diye birşey yok en kötü ihtimal bakım yapman gerekecek, sen bir dediklerimi dene olmazsa pm at yardımcı olayım. saç işi karmaşıktır, öyle 1-2 ürün kullanarak saça istediğini yapamazsın. inanmıyorum dersende başımdan aşşa kasımpaşa bilirsin hadi iyi forumlar

    Tamam eyvallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.