Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Kahveyi Burundan Çekmek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
11
Cevap
0
Favori
1.134
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Kahveyi Burundan Çekmek
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Er
    13 Mesaj
    Arkadaşlar kahveyi burundan çekersek ne gibi etkileri olur ? Nescafe tipi değil yani normal türk kahvesi ya da işte Jacobs falan tipi markaların kahvesini ezip ?



    |
    |
    _____________________________
    Akıntıların ne getireceğini kim bilebilir.
  • Uzaklaştırılmış 5 gün cezanın, 4 gün 22 saat 4 dakika kadarı kaldı.
    3 Not
    Ya saçmalama, illa lazımsa bu ritalin ya da kokain çöz kendine.
    _____________________________
    rörörörööörööröröröörörröröröröörörörörörörörör
  • Er
    13 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Meshhead

    Ya saçmalama, illa lazımsa bu ritalin ya da kokain çöz kendine.

    Şöyle konsantremi arttıracak bir şey arıyorum. Kokain vs. gibi maddelere bulaşmam daha doğal ve etkili olmalı. Ritalin de reçetesiz verilmiyor , tanıdık doktor da yok.
    _____________________________
    Akıntıların ne getireceğini kim bilebilir.
  • Uzaklaştırılmış 5 gün cezanın, 4 gün 22 saat 4 dakika kadarı kaldı.
    3 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: İTÜinş


    quote:

    Orijinalden alıntı: Meshhead

    Ya saçmalama, illa lazımsa bu ritalin ya da kokain çöz kendine.

    Şöyle konsantremi arttıracak bir şey arıyorum. Kokain vs. gibi maddelere bulaşmam daha doğal ve etkili olmalı. Ritalin de reçetesiz verilmiyor , tanıdık doktor da yok.

    İTÜ'de garanti bulursun birinden ritalin. Her ünide var zaten, bazısı satıyor. 20-50 liraya ^^
    _____________________________
    rörörörööörööröröröörörröröröröörörörörörörörör
  • Er
    13 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Meshhead


    quote:

    Orijinalden alıntı: İTÜinş


    quote:

    Orijinalden alıntı: Meshhead

    Ya saçmalama, illa lazımsa bu ritalin ya da kokain çöz kendine.

    Şöyle konsantremi arttıracak bir şey arıyorum. Kokain vs. gibi maddelere bulaşmam daha doğal ve etkili olmalı. Ritalin de reçetesiz verilmiyor , tanıdık doktor da yok.

    İTÜ'de garanti bulursun birinden ritalin. Her ünide var zaten, bazısı satıyor. 20-50 liraya ^^


    Hocam şu an İTÜ'de değilim , İTÜ'de olmak için bir destekleyici arıyorum
    _____________________________
    Akıntıların ne getireceğini kim bilebilir.




  • Uzaklaştırılmış 5 gün cezanın, 4 gün 22 saat 4 dakika kadarı kaldı.
    3 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: İTÜinş


    quote:

    Orijinalden alıntı: Meshhead


    quote:

    Orijinalden alıntı: İTÜinş


    quote:

    Orijinalden alıntı: Meshhead

    Ya saçmalama, illa lazımsa bu ritalin ya da kokain çöz kendine.

    Şöyle konsantremi arttıracak bir şey arıyorum. Kokain vs. gibi maddelere bulaşmam daha doğal ve etkili olmalı. Ritalin de reçetesiz verilmiyor , tanıdık doktor da yok.

    İTÜ'de garanti bulursun birinden ritalin. Her ünide var zaten, bazısı satıyor. 20-50 liraya ^^


    Hocam şu an İTÜ'de değilim , İTÜ'de olmak için bir destekleyici arıyorum

    Sanıyorum İTÜ inşaat değil, İTÜ inşallah o zaman.
    _____________________________
    rörörörööörööröröröörörröröröröörörörörörörörör




  • Er
    13 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Meshhead


    quote:

    Orijinalden alıntı: İTÜinş


    quote:

    Orijinalden alıntı: Meshhead


    quote:

    Orijinalden alıntı: İTÜinş


    quote:

    Orijinalden alıntı: Meshhead

    Ya saçmalama, illa lazımsa bu ritalin ya da kokain çöz kendine.

    Şöyle konsantremi arttıracak bir şey arıyorum. Kokain vs. gibi maddelere bulaşmam daha doğal ve etkili olmalı. Ritalin de reçetesiz verilmiyor , tanıdık doktor da yok.

    İTÜ'de garanti bulursun birinden ritalin. Her ünide var zaten, bazısı satıyor. 20-50 liraya ^^


    Hocam şu an İTÜ'de değilim , İTÜ'de olmak için bir destekleyici arıyorum

    Sanıyorum İTÜ inşaat değil, İTÜ inşallah o zaman.

    Aynen hocam bu sefer doğru
    |
    |
    _____________________________
    Akıntıların ne getireceğini kim bilebilir.




  • Yarbay
    2292 Mesaj
    Kahvenin içerisine ufak miktarda kokain döküp , wiz khalifa müziği eşliğinde pipetle burundan çekebilirsin.
    _____________________________
  • Er
    13 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: The Loner

    Kahvenin içerisine ufak miktarda kokain döküp , wiz khalifa müziği eşliğinde pipetle burundan çekebilirsin.

    Yok hocam etkisi nasıl olur yani.
    |
    |
    _____________________________
    Akıntıların ne getireceğini kim bilebilir.
  • Yarbay
    2529 Mesaj
    Ritalin mi sandın



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    87 Mesaj
    bir kutu şekeri gözünle ye.şeker beynine()daha çabuk erişir. doğal bir şekilde pilot olursun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    kahve kola yap
    |
    |
    _____________________________
    Gözlerimde Silivri hasreti ...
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
e-ticaret
sohbet
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
haberler
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Paykasa
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,416
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.