Şimdi Ara

Kahve ve Kola karışımı yaptım, ölüyorum.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
7.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Uyanık kalmam gerekiyordu ben de bir arkadaşıma uyup kahve kola karışımı yaptım, şuan kalbim bilgisayarımın fanları kadar ses çıkartıyor.
    Ölmek istemiyorum, tek başımayım şuan Telefonumun şarjı yok, araba anahtarım kim bilir evin neresinde. Dua filan okuyun bir şey yapın



    _____________________________
  • Sen 3uncuye bir tekrar dusun bence.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sNaP_21

    Sen 3uncuye bir tekrar dusun bence.


    Ölürsem düşünmem gereken bir şey olmaz. Beni kurtar , filozof olurum.
    _____________________________
  • şimdi hemen gidiyorsun bir su içip yüzünü yıkıyorsun sonra mideni rahatlatıcak bişey içiyorsun ilaç olarak sonra anahtarı alıp mideni yıkatıyosun

    not.kardeşim kolayla kave içilirmi mide için zararlı
    _____________________________
  • kusmayı dene üstüne yeşillik ye
    _____________________________
    Rahat bir köle mi olmak istiyorsun, özgür bir insan mı?
  • Bravo sana iyi halt yedin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Müzik ikiye ayrılır; MUSE ve diğerleri.
  • Bende önce kola içip peşinden kahve içtim hiç düşünemedim. Çok mu zararlı
    _____________________________
    INTEL CORE i5 4590 Soket 1150 3.3 GHz //MSI Z97 PC Mate Intel Z97 Soket 1150 DDR3 3000MHz(O.C.) // SAPPHIRE R9 280X TRI-X O.C. 3 GB 384 Bit // Kingston Hyper X Blu 8 GB (2x4GB Modül) 1600 MHZ // Western Digital 2 TB HDD + Seagate 1 TB HDD // Cooler Master Rc-K380 600W Midt Atx


    Steam: osmansaritabak
    Origin: osmansaritabak
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Süt ve Kola Karışımı
    19 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bismillahirrahmanirrahim.

    Elhamdü lillâhi rabbil'alemin. Errahmânir'rahim. Mâliki yevmiddin. İyyâke na'budü ve iyyâke neste'în, İhdinessırâtel müstâkim. Sırâtellezîne en'amte aleyhim ğayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn. Amin.

    Toprağın bol olsun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BuralarHepDutluk -- 1 Ocak 2013; 9:13:36 >
    _____________________________
    Din bir vicdan meselesidir. Herkes vicdanının emrine uymakta serbesttir. Biz dine saygı gösteririz. Düşünüşe ve düşünceye muhalif değiliz. Biz sadece din işlerini* millet ve devlet işleriyle karıştırmamaya çalışıyor; kaste ve fiile dayanan taassupkâr hareketlerden sakınıyoruz. Gericilere asla fırsat vermeyeceğiz. İki Mustafa Kemal vardır: Biri ben, et ve kemik, geçici Mustafa Kemal...İkinci Mustafa Kemal, onu 'ben' kelimesiyle ifade edemem;o, ben değil, bizdir! O, memleketin her köşesinde yeni fikir, yeni hayat ve büyük ülkü için uğraşan aydın ve savaşçı bir topluluktur. Ben, onların rüyasını temsil ediyorum. Benim teşebbüslerim, onların özlemini çektikleri şeyleri tatmin içindir. O Mustafa Kemal sizsiniz, hepinizsiniz. Geçici olmayan, yaşaması ve başarılı olması gereken Mustafa Kemal odur!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aLzeheimer

    Bismillahirrahmanirrahim.

    Elhamdü lillâhi rabbil'alemin. Errahmânir'rahim. Mâliki yevmiddin. İyyâke na'budü ve iyyâke neste'în, İhdinessırâtel müstâkim. Sırâtellezîne en'amte aleyhim ğayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn.

    Toprağın bol olsun...

    Rahmetliyi nasil bilirdiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Uykun gitsin diye kahve mahve içmene gerek yok ki? Bir elma, uykuyu kestiğini düşündüğünüz kahveden daha serttir, daha çok uyarıcı etkisi vardır kahveye nazaran..
    _____________________________
  • Öldü herhalde
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Captain_Ivy

    Uykun gitsin diye kahve mahve içmene gerek yok ki? Bir elma, uykuyu kestiğini düşündüğünüz kahveden daha serttir, daha çok uyarıcı etkisi vardır kahveye nazaran..

    arkadaş doğru söylüyor uyanık kalmak için doğal besinleri kullanmak her zaman daha iyidir.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Twanche


    quote:

    Orijinalden alıntı: aLzeheimer

    Bismillahirrahmanirrahim.

    Elhamdü lillâhi rabbil'alemin. Errahmânir'rahim. Mâliki yevmiddin. İyyâke na'budü ve iyyâke neste'în, İhdinessırâtel müstâkim. Sırâtellezîne en'amte aleyhim ğayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn.

    Toprağın bol olsun...

    Rahmetliyi nasil bilirdiniz

    tanımam etmem
    _____________________________
  • Ölüm yokladı beyler beni, neyse ki kustum ve kendime geldim. Bir daha kahve filan da içmem ben
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rayelm

    Ölüm yokladı beyler beni, neyse ki kustum ve kendime geldim. Bir daha kahve filan da içmem ben

    geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




    Steam: PeerNet

    Oo\SKYLINE/oO
  • üstünden kaç saat geçmiş kussan ne işe yarar çokdan sindirmişdir mide onu seninki psikolojik sanırım
    _____________________________
  • aşırı kafein almışsın kalbin dayanamayabilir ciddiyim tansiyonunmudur nedir onun düşürülmesi lazım emin değilim neyin düşürülmesi gerektiğini,derhal bir uzmana görünmen lazım ciddiysen ve troll değilsen
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serseri006

    aşırı kafein almışsın kalbin dayanamayabilir ciddiyim tansiyonunmudur nedir onun düşürülmesi lazım emin değilim neyin düşürülmesi gerektiğini,derhal bir uzmana görünmen lazım ciddiysen ve troll değilsen


    Yok troll filan değilim. Bir ara gerçekten öldüğümü düşündüm, şuan gayet iyiyim. Bu arada üstteki arkadaş için söylüyorum, mesajı sonradan yazdım konuyu açtıktan 1 saat sonra filan kendime gelebildim.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.