Şimdi Ara

KADJAR - OTO KOKPİT'teki bir şikayet yazısı !..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
2
Favori
4.767
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Oto Kokpitte bir yazıya denk geldim. Okuyunca empati yapılırsa gerçekten çok üzücü ve can sıkıcı bir durum. Allah cc. kimsenin başına vermesin. Böyle durumlarda bayiiler neden müşteri memnuniyetine değilde işi çok rahat bir şekilde vurdumduymaz davranarak işi uzatma yolunu seçer anlamıyorum. Makaleyi ve görselleri aşağıda paylaşıyorum, yorum sizlerin ...


    Takipçimiz bize ciddi sıkıntısını aktardı ve paylaşmamızı istedi. Olduğu gibi aktarıyorum;


    """ Merhaba, Sizlere yazma gereği duydum çünkü şuan yaşadığım ve yaşamakta olduğum durumu kimsenin başına gelmemesi için ve ayrıca başıma gelen bu kötü olayın çözülmesinde bir katkı olabileceğine inandığım için yazıyorum;

    04/08/2017 Tarihinde "Buhari Otomotiv Mamülleri Pazarlama İmalatı Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi" Çorlu Şubesinden 2017 model 0 km Renault Kadjar Icon 1.5 dCi EDC 110 bg 19'' Aluminium jant bir araç satın aldım. Aracımın faturasının 2 hafta sonra mail adresime göndereceklerini söylediler ve Buhari otomotiv den çıkıp yaşamakta olduğum Gönen/Balıkesir'e seyahat etim. Yolculuk sonrasında evimin önüne geldiğimde ön ve arka paspasların ıslak olduğunu fark ettim. Ertesi gün Buhari otomotiv den Görkem bey ile görüşüp bu konuyu kendisine ilettim. Aracı teslim etmeden önce yıkandığını bildiğim için ilk aklıma gelen yıkama sırasında ıslanmış olabileceğiydi. Aracı daha o gün teslim almıştım. Malesef durum bu şekilde değilmiş. Hatalı üretim sonucu klima gider borusunun düzgün takılmaması sebebiyle aracın içine birikiyor ve iç kısmı su doluyormuş. Buhari Otomotiv den Görkem bey sorunun kısa sürede halledileceğini ve en yakın servise gitmem gerektiğini söyledi. 17/08/2017 tarihinde (aracı aldıktan tam 2 hafta sonra) Bandırma Somtaş Severler Otomotiv Motorlu Araçlar ve Ticaret Anonim Şirketine yönlendirdim. Bu sırada aracımın MTV si ödenmemişti ve Görkem bey'e bunu söylediğimde işlerinin yoğun olduğunu ve yatıramadığını söyledi. Olaylar bundan sonrasında bambaşka bir hal aldı. 0 km olarak aldığım aracın 4 gün serviste kalmasını söylediklerinde biraz garibime gitmişti fakat ıslak olan kısmın kurumasının uzun sürebileceğine hak verdiğim için kabul etmiştim. 18/08/2017 tarihinde Renault Megane kiralık araç temin ettiler. Aracımın biraz daha kalması gerektiği söylendi.

    Bayram yaklaşıyordu ve aracım halen servisteydi. Süre uzadıkça uzuyordu. 29/08/2017 tarihinde bayramdan önce aracımı alacağımı sandım ama bambaşka bir manzara ile karşılaştım. 29 ağustos'ta Somtaş Severler Otomotiv'e gittiğimde aracımı görmek istediğimi söyledim ve isteğim hoş karşılanmadı.Daha sonrasında ısrarım üzerine servis kaporta bölümüne gittik ve görmüş olduğum manzara karşısında şok oldum. Resimlerde de göreceğiniz üzere Aracımın kapısı sökülmüştü. İç kısımda koltuklar sökülmüş ve ön konsol dahil tüm parçalar çıkartılmıştı. Fotoğraflarını çekmek istediğimde servistekiler buna karşı çıkarak böyle bir çekim yapamayacağımı söylediler. Bu görüntü üzerine 2017 model ve 0km olarak aldığım aracın yeni bir araç ile değiştirilmesi için bir çok telefon görüşmesi yaptım ve hiç kimse bana hiç bir şekilde yardımcı olmadı. Renault TÜRKİYE resmi sitesinden şikayette bulundum ve yardım departmanı görevlisi Yunus bey ile görüştüm. Kendisi bu konuyu çok rahat bir şekilde böyle durumlar yaşanabiliyor. Kapının sökülmüş olması veya iç aksamın sökülmüş olmasını normal bir durum olarak belirtti. (Konuşmaların kayıt altında olduğunu söylemelerine rağmen bu şekilde rahatça bir konuşma yaşandı) Bu konuşma sonrasında Yunus bey'e ulaşmam için bir numara verilmişti ama bir daha Yunus bey hep toplantıda olduğu için Tayfun bey telefonuma cevap veriyordu ve şikayetimi ileteceğini her seferinde söylüyordu,tabi ki tarafıma bir dönüş sağlanmadı. 08/09/2017 tarihinde 444 66 22 Renault yardım hizmetlerini aradım ve tekrardan şikayetimi ilettim , bu sırada daha önce aracımın fotoğrafını çekmek istediğimde bana karşı çıkıldığını söyledim ve fotoğraf çekmemde bir sakınca olmadığını yardım hizmetlerinde söylediler. Bunun üzerine 11/09/2017 pazartesi günü öğlen saatinde tarafıma tahsis edilmiş aracı teslim etmek ve aracımın fotoğraflarını çekmek için Somtaş severler otomotiv'e gittim. Aracım 29/08/2017 tarihindeki gibi duruyordu ve hiç bakılmamıştı. Kapıları sökülmüş ve içi boş haldeydi. Bu sefer fotoğraf çekmemde bir sakınca yokmuş dediğimde karşı çıkmadılar ve fotoğraf ve video çekimi yaptım.

    Bugün 13/09/2017 ve 04/08/2017 tarihinde almış olduğum ve parasının tamamını vermiş olduğum araç halen serviste. Bu arada aracın faturası halen elime ulaşmamıştı. Buhari Otomotiv'in ödemekle yükümlü olduğun MTV si halen yatırılmadı ve gecikme zammı ile birlikte üzerime vergi borcu olarak görünüyor. Şu kadar olay yaşandı ve hiç bir yetkili yardım için bir işlem yapmadı. Yapıldı sandığım aracımın kapısı söküldü, içi komple çıkartıldı. Müşteri olarak,Tüketici olarak sizlere iyi niyet ile yaklaştım,her söylediğinize sabırlı olarak cevap verdim ve karşılığında 1 buçuk aydır böyle bir durum yaşanıyor. Süre olarak beni her fırsatta oyalamaya çalışıp her hafta sorunun çözeceklerini söylediler ve bu güne geldik. ( 25/09/2017 ).

    Facebook üzerinden bir yazı paylaştım ve ertesi gün faturamın adresime gönderileceği haberini aldım ve MTV'nin gecikme zamlı olarak ödendiğini öğrendim. 0 km olarak aldığım ve bayi'nin isteği üzerine 2 hafta kullandığım aracım şuan 1 buçuk aydır serviste. 0 km olarak aldığım ve 2 hafta kullandığım aracın fotoğraflarını ek de görebilirsiniz. Ayrıca video olarak da çekim yaptım. Facebook da paylaşmış olduğum görüntülerin sizler tarafından görülmesi açısında (amacım asla reklam değil bunu özelikle belirtmek isterim) sizlerden özür dileyerek facebook paylaşım adresini buraya kopyalıyorum. """
    https://www.facebook.com/otokokpit/posts/1667339763340520
    KADJAR - OTO KOKPİT'teki bir şikayet yazısı !..KADJAR - OTO KOKPİT'teki bir şikayet yazısı !..KADJAR - OTO KOKPİT'teki bir şikayet yazısı !..KADJAR - OTO KOKPİT'teki bir şikayet yazısı !..KADJAR - OTO KOKPİT'teki bir şikayet yazısı !..KADJAR - OTO KOKPİT'teki bir şikayet yazısı !..KADJAR - OTO KOKPİT'teki bir şikayet yazısı !..

    EDİT : 3 GÜN ÖNCEKİ GELİŞMELER EKLENDİ...

    Yağız AKYOLhttps://www.facebook.com/yagizakyol

    Merhaba, 13/09/2017 tarihinde paylaşmış olduğum gönderi ile ilgili ek olarak bir paylaşım yapmak ve bilgi güncellemesi için yeni bir paylaşım yapmak istedim. Öncelikle Hepinize ayrı ayrı ilginiz ve sorunumu kendi sorununuz gibi sahiplendiğiniz için çok ama çok teşekkür ederim. Yapmış olduğum paylaşım ile ilgili bir çoğumuzun daha önceden veya şuan bu gibi konularda sıkıntısı olduğunu gördüm ve bu beni gerçekten üzdü. Bu durumda bende tekrar yazmak istedim. Konuya gelirsek 13/08/2017 tarihinde telefon ile arandım ve faturamın nereye gönderilmesini istediğimi sordular. Faturam elbette kesilmişti ama önceki yazımı yazmadan önce elime ulaşmamıştı. Ek de elime ulaştığı tarihi içeren kargo görüntüsünü bulabilirsiniz. Bu tarihten sonra ulaşamadığım ve hep toplantıda olduğu söylenilen Renault yardım hizmetlerinden Yunus bey beni cep telefonumda aradı ve konuyu üst mercilere ilettiğini ve yarın (15/09/2017) tarihinde belli olacağını söyledi. Sonra çarşamba günü yani 20/09/2019 tarihinde tekrar aynı şekilde telefon açtılar ve üst mercilerin bu konu ile ilgilendiklerini ve akşamüstü olduğu için yarın cevap verebileceklerini söylediler. Oyalama devam ediyordu.

    Cuma günü 22/09/2017 tarihinde aracımın işlemlerinin bittiği ve topladıkları aracı test etmemi istediler. Aracı gelin teslim alın iş bitsin demeye çalışıyorlardı. Çünkü test için aracı alırken teslim edildi ibaresini ekleyip işi bitirmeye çalışacaklardı. Aldığımız bir ürün yada hizmet ne olursa olsun, böyle bir davranışı hiç birimiz hak etmiyoruz. Böyle bir şey başka birisinin de başına gelebilirdi. Bu arada şikayet edilecek ve mahkeme açılması için gerekli işlemler zaten yapıldı onları belirtmeme gerek yok elbette ama işi buraya getirmeleri , müşterilerine bu kadar saygısızca ve seviyesizce davranıp konuşmaları gerekli miydi sizce ? Evet, Renault markası çok sağlam ve diğer bazı firmalara göre iyi olmayabilir fakat kendini kanıtlamış ve Türkiye de tutuluş bir marka. Çalışanları ve Türkiye sorumluları bu ismi bu şekilde kötüledikleri ve bu kadar sorumsuzca davranmalarına gerçekten anlam veremiyorum. Bir işletmenin kurulma amacı para kazanmak olabilir fakat, işletme sürekliliğini ve müşteri memnuniyetini düşünmeden para kazanma yolluna girmiş ise; o işletme sadece bir işletme olarak kalmaya ve kendini bitirmeye mahkumdur. Mal(Ürün) satmak veya hizmet vermek böyle olmaz.

    Konuyu çok genellemeden kendim bahsedersem. Çorlu otomotiv den gelen tüm telefonlarda "Bir haber var mı?" ,""Bir haber gelirse bize de haber verin" , "Böyle bir sorun olup olamayacağını bilemiyorduk" deniyor. Peki,bu sorunu benim çözmem mi gerekli ? Sizler Yetkili Satıcı ve servis olarak hiç bir şekilde söz hakkına sahip değil misiniz? Müşterimizi aracında sorun var ve bu sorunun derhal çözülmesini istiyoruz diye bir yazı yazılsaydı bu sorunu çözemez miydiniz? Konunun ilk başındaki gibi beni en yakın servise yönlendirdiğinizde sorunun kaynağını öğrendiğinizde bunu yapamaz mıydınız? Elinizi vicdanınıza koyun. Yapamazdınız değil mi ? Vicdan olsaydı gerçekten beni bu durumdan çıkartır sorunumu 1 buçuk ay önce ilk servise gittiğim gün çözebilirdiniz. Sizlere söyledim, gerçekten vaktim olup da ilgilenebilseydim bu konuyu çok önceden çözerdim. Nasıl? Derseniz eğer; Bir çok kişinin yazdığı üzere kapınızın önüne gelir,123.000 TL para verdiğim araç için hakkımı sizden sert bir şekilde alırdım. Fakat, yaşım 31 , işim dolayısıyla çok vakit ayıramıyorum ve biraz da olsa müşteri olarak ilgi bekliyorum. Bunu da bana çok gördünüz.

    Kiralık olarak verdiğiniz arabayı isterseniz bir paylaşabilirim. 2 hafta araç bende kaldı ve haftasonları kullandığım 1300 km yol yapıp 1.300 TL benzin harcayan 1.6 benzinli ve hasarlı olarak bana verilmiş olan megane otomobil. Araçtan gerçekten rahatsız olup geri verdikten sonra kiralık araçtan memnun muydunuz diye bir telefon aldım. Telefondaki bayan olduğu ve işi (görevi) gereği beni aradığı için hakaret etmek yerine "beni kiralık araç için mi arıyorsunuz gerçekten?" diye sordum sadece. Ben aracımın bu halde olduğu için yüz kızartıp belki ararsınız bilgi verirsiniz diye düşünürken sizler kiralık araçtan memnun muydunuz diye telefon açıyorsunuz. Pes! .

    Bugün 27/09/2017 ve sorunum halen çözülmedi..

    KADJAR - OTO KOKPİT'teki bir şikayet yazısı !..
    KADJAR - OTO KOKPİT'teki bir şikayet yazısı !..
    KADJAR - OTO KOKPİT'teki bir şikayet yazısı !..

    #renault #renaultturkiye #Kadjar #renaultfrance Renault Türkiye Renault Renault Sport Renault India Renault Mais Renault France Tuketiciler.com.tr Turkey Renault Kadjar Renault MAİS Bursa Şube Müdürlüğü Tüketici Hakları Koruma Derneği Hurriyet.com.tr Milliyet.com.tr Sözcü Gazetesi Vatan Gazetesi - gazetevatan.com Sabah.com.tr Yeni Şafak Posta.com.tr Gönen Postası Star Gazete TRAKYA Tekirdağ İstanbul Ankara Medya Ankara Bursa Otomobil Dünyam Otohaber Dergisi Autosport tuning cadde Reno Tunnig Show TV FOX STARTV Tv8 TV8 TRT1 TRT Haber TRT Spor ATV Kanal D Halk TV teve2 CNN TÜRK NTV Spor NTV Haber Haber Ay GÖNEN HABER MERKEZİ Araba Dergisi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan1461 -- 30 Eylül 2017; 18:44:53 >







  • Yuh artık adamlara bak ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kim böyle parçalanmış bir arabayı binmek ister ki ? 2 el araç alsa daha az işlemli olacaktı muhtelemen

    Fatura gönderilmemesi MTV zamanında ödenmemesi ne kadar amatör iş yaptıklarını gösteriyor zaten
  • Sasırıyor muyuz ? Tabiki hayır. Kuralsızlık artık bambaska boyutlarda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana kaırsa Böyle soyulan arabadan hayır gelmez.

    Kötü bir durum gerçekten umarım değişimle sonuçlanır.
  • Bilmediğimden soruyorum bu araç kullanılmaya başlandığında her yerinden ses gelmez mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekşilik olmuş.Geçmiş olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nerd Miner

    Bana kaırsa Böyle soyulan arabadan hayır gelmez.

    Kötü bir durum gerçekten umarım değişimle sonuçlanır.

    Bu araç fabrikanın topladığı gibi toplanabilirmi. Allah bilir sökülürken ne tırnaklar kırılmış nereler esnetilmiştir. Toplanırken ne vidalar unutulacak , kimbilir nereler yerine oturmayacak. Hatta bu sökümden kaynaklı ilerde ne sorunlar yaşanacak. 1 aylık aracını bu şekilde görmek kimseye nasip olmasın. Bu araca belkide 140 bin + bir para ödemiştir , yazık günah ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yuhh!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • olaya bak ya çok üzüldüm valla.. o arabanın her yerinden ses gelir. dünya para verip 0 aldığın aracı o şekilde görmek.. çok zor
  • Dün olan karton mevzusu ve bugün bu. Cidden renault yüz kızartıcı işlere devam edecekse işi zor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 27 Eylül 2017; 13:18:28 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yasal tedbirlerinizi derhal alınız, noterden ihtarname , tüketici hakem heyeti , avukat vs vs.

    Bu şekilde arabaya binilmez, kapısı sökülmüş satarken kimseye dert anlatamazsınız. Sanırım iade mevzusu ortaya çıkınca derhal faturayı kesip MTV yi ödediler.

    Fatura tutarınıza dikkat ediniz. Fatura rakkamı bayiye ödediğiniz tutar - MTV tutarı olmalıdır daha eksikse itiraz ediniz hemen.
  • bu sahtekarlıklar bu insan müsveddeleri bu ülke de hep var mıydı yoksa son 10-15 yılda mı bu kadar türedi anlamıyorum. böyle birşey olabilir mi vay anasını arkadaş ya.
  • ülkede kanun-hukuk olsa kimse böyle bir sahtekarlığa cesaret edemez ama nerde
  • Reno işte ne olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araba resmen " Please Help me" der gibi bakıyor. Dili olsa da konuşsa.
  • İşin ilginç yanı servis teşhisi koymuş en başta. Klima hortumu çıkmış dediler. Bu klima hortumu sorununu çözmek için araç komple boyaya girmiş gibi soyulmasımı gerekirdi. Hadi soydun sorunu çözüp toplayıp vermek bu kadar mı sürer. Heleki yetkili servis için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yuh ötesi yuh



    Aynı sorunun renault ortak üretimi olan qashqai versiyonu. Yani aynı b _kun laciverti


    https://www.sikayetvar.com/nissan-aracin-on-gogusten-su-almasi


    https://youtu.be/q_P1Ocrz_Fs



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi garin -- 27 Eylül 2017; 15:56:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ne rezillik yahu. Adamlar hiçbir kurala uymuyor
  • klima hortumu aracın her yerini dolaşıyormuş herhalde. sökülmedik yeri kalmamış. aracın mtv sini yatırmayı unutan, geç yatıran bir kurum bu aracı nasıl düzgün toplayacak acaba? bu şekilde kabul etmeyin.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.