Şimdi Ara

Kadjar 1.5 dci Touch'a alternatif?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
1
Favori
1.204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar şu an 75.000 tl liste fiyatı olan Kadjar 1.5 dci Touch, üzerine boya farkı ve ilave otomatik klima, yağmur ve far sensörü ilavesiyle 78.000 tl gibi bir ham fiyatı olan aracı almak yerine siz olsanız ne alırdınız?

    Üzerine şu kadar daha koyup şu alınabilir diyebilirsiniz ama uçmamak şartıyla. 80.000 sınır.
    Dizel olsun istiyorum. Benzinden çok çektim. Bi rahat edeyim diyorum.

    Önerilerinizi beklerim.



  • Allure 308 veya Advance V40

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    Arkadaşlar şu an 75.000 tl liste fiyatı olan Kadjar 1.5 dci Touch, üzerine boya farkı ve ilave otomatik klima, yağmur ve far sensörü ilavesiyle 78.000 tl gibi bir ham fiyatı olan aracı almak yerine siz olsanız ne alırdınız?

    Üzerine şu kadar daha koyup şu alınabilir diyebilirsiniz ama uçmamak şartıyla. 80.000 sınır.
    Dizel olsun istiyorum. Benzinden çok çektim. Bi rahat edeyim diyorum.

    Önerilerinizi beklerim.

    1.6 dizel otomatik tüm c Sınıfı modeller tercih edilebilir. Kadjar b Sınıfı kalitesinde. Yani değmez.

    Misal 78 bine silme dolu Hyundai i30 var gibi gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 77 ye dolu tivoli dicektim ama bu ay 10.000 zam geldi v40 ikinci el öneririm

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok güzel seçim olur hocam. doya doya bin. müthiş motor dci. tivoli diyen olmuş ya hey allahım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Qq bakımları 800-900 civarı olmuş, kadjar bakımları ne seviyede bi öğrenin derim
  • Bu arabayı dolu dolu almayınca hiç bir halta benzemiyor,hoş dolu alınsa da pek benzemiyor ancak yine gideri var.

    C sınıfı araçlara yönelirim ben 0km olarak Hyundai i30,Peugeot 308,Ford Focus alınabilir. 2.el sorun olmazsa eğer Vw golf highline,volvo v40,bmw 1 serisi de alınabilir.

    İllaki crossover alıcam diyorsan'da Nissan qasqai alman daha mantıklı olur.

    Renault fluance 1.5 edc sahibiyim,eksi manyağı yapmayın.
  • Dizel manuel fiyatı uygun olan ve güzel bir araç, illa sıfır diyorsanız tavsiye ederim, çamur atan arkadaşlara bakmayın, bu fiyata muadili yok bu aracın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kadjar Qashqai ile aynı değil mi ? QQ Dizel 81 bin TL den başlıyor orta donanımı 88 bin TL.İlla bu sınıfta araba alacaksanız uygun bence.
  • Kadjara b sınıfı kalitesinde diyenler captur la karıştırdı heralde.
    Bu arada qq yerine kadjar tercih ederim.Araç daha geniş, servis ağı daha iyi,ve bakımları qq gibi uçuk değildir heralde.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eli ayagi duzgun modellerin benzinlilileri bu fiyattan basliyor, fiyat bence cok iyi. Arac icinize sindiyse alin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada 83 bin tl verebilirseniz icon paket de alabilirsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Duster
  • Yerden yuksekse 2 el qasqai captiva felan bakardim degilse superb

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar öneriler için teşekkür ederim.
    Görünen o ki SUV ve Dizel olarak bu fiyat çerçevesinde yine en uygun seçenek bu.
    En yakın QQ görünüyor. Ama neredeyse aynı araç olmalarına rağmen QQ çok daha pahalı.
    Touch ile Tekna'yı mukayese etmek gerekir ki arada 13.000 tl gibi bir fark var.
    Bu nedenle QQ almak bana çok mantıksız geliyor.
    Bunun haricinde alternatif kalmadığına göre Kadjar seçimi çok yanlış olmayacaktır.
  • C4_1400 C kullanıcısına yanıt
    Kadjar'a + olarak bakım aralığını da yazabilirsiniz. 20.000 km'de bir bakıma giriyor olmasi lazim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kadjar doğru seçim olur, kadjar konusuna bakın, alan -inceleyen var.
  • Çamur da atmıyorum olanı söylüyorum kadjar b Sınıfı kalitesinde. Gidip test ettiniz mi bilmiyorum ancak ben 50 km den fazla test ettim bu aracı. Şimdi gelelim neden b Sınıfı kalitesi.

    Resimlerden ilki Aracın arka kapısı. Clio ile aynı pürüzlü taş plastik bildiğin. Bozuk yolda bolca ses yapıyor. 2. Ise vites Çevresi ve konsol. Elinizle çok hafif bastırın gelen çıtırtılar sonrası kırılacak zannedersiniz. Yol boyunca viraj alırken dönüş yaparken araba her esnediğinde ilginç sesler geliyor dudum bu kısaca.
     Kadjar 1.5 dci Touch'a alternatif? Kadjar 1.5 dci Touch'a alternatif?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Kullanmadım ama aracın çoğu yerini inceledim, arka kapının sert plastik olması bulunduğu sınıf için gayet normal bence,
    140binlik xtrailde de aynı plastik var, 165binlik mitsubishi outlander'da da sert arka kapı içleri, hatta 150 binlik forester'ın plastikleri kadjar'dan da kötü (ön taraf dahil),
    bozuk yolda sert plastiklerin hepsi ses yapıyor hocam hatta ses yapan yumuşak bile var, 500 kmdeki Yeni Caravelle T6'yı kullandım, aracın her yerinden deli gibi ses geliyor, daha 0 sayılır araç, ama ticari olduğu için çok takmamak lazım,
    Örneğin 1200 kmdeki hyundai i20 coupe test aracı 35 derece istanbul sıcağının altında iken o kısım güneş görünce göstergelerin çerçevesi plastik kısımla aracın ön göğsünün birleştiği yerden vik-vik su sesi gibi ses yapıyordu, o plastik kısmı iyi preslememişler,
    10.000 kmde makyajlı hyundai i30da teybin sesini biraz açınca, kapı içindeki hoparlörler rahatsız edici trim sesi yapıyordu,
    1500 kmde fiat 500x, bozuk yolda göstergelerin içindeki sert plastikler trim sesi yapıyor, bu gibi durumlar çoğu araçta olabiliyor maalesef,
    kendi aracımız octavia 20bine yaklaşıyor son 7-8bin kmdir, bozuk yolda kapı içleri trim sesi yapıyor, sert plastik olduğu için normal karşılıyorum,
    işçilik hatası birçok araçta oluyor, örneklere devam edeyim,
    yeni avensis 1.6 dizel en dolusu 110 küsur milyar fiyatı var, aracın bagaj kapağının iç kısmındaki halısını tam olarak preslememişler, menteşelerin arası boş, parmağınızı sokunca içeri giriyor,
    Volvo S80 2.0 D4, kapı içlerindeki plastik kısım, sert üzeri yumuşak kaplama bütün kapı içinde, bu incecik yumuşak kaplama kısmı tam olarak preslememişler tırnağınızı soksanız veya kesici bir alet soksanız bütün kapı içini rahatlıkla yırtabilirsiniz (Volvo mühendisleri elbet birşeyi biliyordur diyorum ve onlara laf etmiyorum yoksa forum ahalisi de taşlar, ama araçta durum aynen dediğim gibiydi, başka hiçbir yerinde en ufak bir işçilik hatası yok), Sizin kullandığınız araç B8 Passat'ın Varian'tı geçen ay Altur'da showroomda inceledim tekrardan, sol arka kapıyı açınca koltukla lapı arasında kalan emniyet kemerinin durduğu sert plastik kısımla fitil arasında boşluk kalmış 2-3 cm kadar, işçilik hatası ben burdayım diyordu, fotoğraf olmadan tam tarif edemiyorum ama neresi olduğunu anlıyorsunuzdur umarım, mercedes'in a cla ve gla türevlerinde kapının üstündeki hoparlör mesela çok emanet duruyor, parmağınızı sokuyorsunuz araya azıcık bastırınca çıtırdıyor sallanıyor, kadjarda da durum dediğiniz gibiyse de yapacak pek birşey yok bence, o aracın 1.5 dizel manuel fiyatlısının 0 olarak gerçekten alternatifi yok, tasarımı da çok hoş, motoru da çok sağlam, beklentileri çok yüksek tutmamak lazım elbette

    Fakat bu işçilik hatalarından bazıları o araçların hepsinde var demek değil tabi kii, fabrikadan çıkarken bazılarında olabiliyor, bazılarında olmuyor, örneğin passattaki ve i20deki durum bence bu şekilde.




  • Subaru XV'ye bakmadan geçmeyin.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.