Şimdi Ara

KADIKÖY BAŞARI SERVİSİNE GİTMEYİN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
941
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • öncelikle iyi günler.çarşamba günü s7 edge telefonumu batarya sorunu ve sim kart okumama sorunu yüzüdenden kadıköydeki başarı isimli garantiye verdim.verdiğim günü akşamı cihazı sitesinden takip ederken -850tl masraf gözüküyordu.diğer gün gidip sorduğumda ise cihazın ekranı çatlak dediler.bende verirken böyle değildi filan dedim ücretsiz değiştiricez filan bişeyler dediler.arkadaşlar ben şahsen ekranın değişmesini istemiyorum sonuçta bi işlem yapılıcak kendi hataları.acaba para iadesi yada cihaz değişimi yaptırabilir miyim ?elimde belgede var cihazı verirken not düşmeleri lazımmış ekran çatlak diye not düşmemişler.şimdiden cevaplarınız için teşekkürler.



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.