Şimdi Ara

KADEMELİ OLARAK DÜŞEN HIZ!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
391
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 12 ay
  • Cevaplayan Üyeler 6
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 26 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Alkımm (5 mesaj) TurkNetDestek (2 mesaj) Cemilian (2 mesaj) Mosaique (1 mesaj) bigcrysis93 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (10 mesaj) Mobil (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5337 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Ic tesisat diyemezler ana ttnet kutusundan eve direk gelen bana özel kablo var.6 li dis kaplamalı bunlar yüzünden 100 kusur metre kablo yaptırdım 6 ay önce.
    |
    |
    bigcrysis93 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5337 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Destek No :34330061
    Açılış Tarihi
    16.06.2020

    Tarihinde arıza kaydı oluşturdum.15.06.2020 tarihinde kesilen internetten sonra hat değerlerin bozulma ve hız düşüşü yaşandı.
    Arızadan önce gene türknet sistemindeki hat değerleri.

    Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri
    Arıza kaydı kapatıldığında Teknik Durum Bilgileri
    Hat Fiziksel Durumu : AÇIK
    Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
    NmsHızProfil : 102400/8192.PRF
    Upload Çıkış Gücü : 9.2
    Download Çıkış Gücü : 14.5
    Upload Kapasite Hızı : 35539 kbps
    Download Kapasite Hızı : 82331 kbps
    Upload Mevcut Hızı : 8189 kbps
    Download Mevcut Hızı : 80714 kbps
    Upload Noise Margin : 27.8 dB
    Upload Attenuation : 3.2 dB
    Download Noise Margin : 8.8 dB
    DownloadAttenuation : 8.3 dB

    16.06.2020 tarihi ile

    Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri
    Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri
    Hat Fiziksel Durumu : AÇIK
    Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
    NmsHızProfil : 102400/8192.PRF
    Upload Çıkış Gücü : 9.2
    Download Çıkış Gücü : 14.5
    Upload Kapasite Hızı : 33885 kbps
    Download Kapasite Hızı : 71910 kbps
    Upload Mevcut Hızı : 8189 kbps
    Download Mevcut Hızı : 71802 kbps
    Upload Noise Margin : 25.7 dB
    Upload Attenuation : 3.3 dB
    Download Noise Margin : 8.1 dB
    DownloadAttenuation : 8.3 dB



    17.06.2020 tarihi ile


    Arıza kaydından sonra ki gene türknet hat değerleri

    Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri
    Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri
    Hat Fiziksel Durumu : AÇIK
    Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
    NmsHızProfil : 102400/8192.PRF
    Upload Çıkış Gücü : 9.2
    Download Çıkış Gücü : 14.5
    Upload Kapasite Hızı : 31737 kbps
    Download Kapasite Hızı : 68372 kbps
    Upload Mevcut Hızı : 8189 kbps
    Download Mevcut Hızı : 68269 kbps
    Upload Noise Margin : 24.5 dB
    Upload Attenuation : 3.2 dB
    Download Noise Margin : 6.1 dB
    DownloadAttenuation : 8.3 dB


    20.06.2020 tarihi itibari ile

    Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri
    Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri
    Hat Fiziksel Durumu : AÇIK
    Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
    NmsHızProfil : 102400/8192.PRF
    Upload Çıkış Gücü : 9.2
    Download Çıkış Gücü : 14.5
    Upload Kapasite Hızı : 30737 kbps
    Download Kapasite Hızı : 58372 kbps
    Upload Mevcut Hızı : 8189 kbps
    Download Mevcut Hızı : 55269 kbps
    Upload Noise Margin : 24.5 dB
    Upload Attenuation : 3.2 dB
    Download Noise Margin : 7.9 dB
    DownloadAttenuation : 8.3 dB


    Nasıl bir saçmalıksa her konuşmamızdan sonra 10 mb 10 mb hat düşüyor.Arızadan önce en kötü 80-85 mb ve 8-9 arası SNR gelen hat şuan 7-8 arası 50-60 mb arası geziyor.Bundan 6 ay önce gene böyle problem başlamıştı ana kutudan eve kadar özel kablo çektirmiştim.Şuan o kablo olmasa eminim ki 30 mb lere kadar düşmüş olacak hat.Müşteri hizmetleri hız düşüşünüz var takipteyiz deniyor ama çözüm yerine daha da beter bir hale getiriliyor

    @TurkNetDestek
    Durumu inceler misiniz ? Talebim yada bilgim harici port değişikliği filan mı yapıldı ne yapıldıysa almadığım bir İP sırası alıyorum.Daha önce çok denendi kutunun kurcalanması hep problem çıkartıyor.Ve her seferinde kendim adam bulup çözdürüyorum artık yeter. Müşteri numaram :1385160 sizle 5 ay önce gene aynı problemi konuşmuşuz forum üzerinden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alkımm -- 20 Haziran 2020; 2:34:37 >



    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek




  • Yüzbaşı
    946 Mesaj
    Geç başka firmaya yoksa iç tesisat diyecekler.
  • Yarbay
    9926 Mesaj
    BTK ve şikayetvar üzerinden şiakeyi oluştur derim.
    |
    |
  • Teğmen
    206 Mesaj
    Allah sabır versin hocam. Bence de diğer sağlayıcılara bi şans verme vakti gelmiş. Sorun Türknet kaynaklı başlamadı, gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Ama Türknet umursamazlığı sebebiyle devam ediyor. Türk Telekom aynı çakallığı bana da yaptı. Port değiştiriyorlar, santralden hat değerleriyle oynuyorlar.
    Az önce adresime gelen TürkNet (Tekiz) ekipleriyle durumu teyit ettim, iç tesisat kaynaklı değil. Zaten iç tesisatım YOK. Telefon direğinden siyah kabloyla alıyorum bağlantıyı :)
    Bağlandığı gün 120 mbit kapasiteli hattım bugün 17mbit ile bağlanıyor. Dün gece 1 mbit idi.
    Türknet üstüne düşse çözüm bir veya iki gün sürecek.
    Ama benim sadece derdimi anlatmam 1 hafta sürdü, DH, twitter, oim, btk, şikayetvar üzerinden bildirdim, resmen mesai harcıyorum bir çalışan gibi :)
    Türknetin anlaması 1-2 gün sürdü.
    Ekip yönlendirilip gelmesi 2. günde gerçekleşti.
    Ekip yarım saatte sohbet muhabbet eşliğinde kontrolleri gerçekleştirdi, ben de durumu aktardım. Herhangi bir fikir ayrılığı yaşamadık başından beri söylediğim gibi sorun adreste değil telefon direğinde, veya santral tarafında. Port değişikliği ve hat değerlerine müdahale. Bakalım TürkNet ekiplerinin, teknik ekipten gelen cevabı idrak edip TürkTelekom a yönlendirmesi, ve ekiplerin kulağından çekip konuya müdahale sağlaması ne kadar sürecek :)




  • Yarbay
    5337 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Aynen öyle dostum şimdi gittim kutuya bakmaya bizim sitenin duvarında duruyor.Sürekli sorun yaşayınca hepsinin yerini öğrendim .Bana ayrı kablo geldiği için gözle takip edip bulması kolay oldu.Benim kablomun yerini değiştirmişler.En sol alttan 4.sırada olan kablo şuan 7 sırada ortalarda bağlı demek ki o sokette bir nanelik var.Ayrıca benim hat kablomun üstünde kırmızı plastik bir etiket takmıştım adım soyadım ve hat no yazan anahtarlık gibi bir şey onuda almışlar.En son 2 ay önce bakmıştım onu ne zaman aldılar tabi bilemiyorum.Ayrıca kutuya yeni 6-7 abone eklemişler bir tanesinin tarihi 13.06.2020 .

    Benim aklıma gelen yeni aboneyi bağlarlarken diğer abonelerin yerlerini değiştirdiler.Birde ana kutu var büyük t11 kutuları gibi o tabi ki kitli ve benim soketin hangisi olduğunu bulma şansım yok .Türknet iş yaptıramıyor ben gene olacakları yazayım ya ttnette geçip santrale gidip adam bulucam.Yada dışadan bir ttnet çalışanı bulup ana kutudan ve site dolabından yer değiştiricem.Tabi bunlar hep para babamın hayrına gelmiyorlar.Ayrıca bunu yapmam sorunu çözmüyor 10 gün sonra gene biri gelip kurcalaya bilir.
    |
    |
    Cemilian kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Firma Yetkilisi
    23119 Mesaj

    Merhaba, yaşadığınız arızanın düzeltilmesi için Türk Telekom saha ekiplerine 2020062000073276766 numaralı arıza iş emrini ilettik. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
    |
    |
    Alkımm kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5337 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba sistem üzerinden saolsunlar reset attılar ve hız 5 mb daha düştü.Müşteri hizmetlerinde ki Hanım efendiye de yazdım.Kopma sorunum yok modemi ben resetliyorum.Şuan aldığım İP ler daha önce aldığım ip sırasına uymuyor birileri ana kutudan benim bulunduğum portu değiştirmiş.Bunu da nereden biliyorum geçmiş arıza kayıtlarıma bakarsanız 3-5 ayda bir bu sorunu yaşıyoruz.Kutuya gidip biraz önce kendim baktım.Birileri gelip kurcalamış ve kilidini kırmış yeni hat çekilmiş.Benim hat kablomun üzerinde bulunan kırmızı anahtarlık alınmış.Ana kutu ile merkezi kutu arasında değişiklik yapılarak sağlam porta alınmam lazım.Sorunu biliyorum çözüm için fiziki olarak biri gelirse göstere bilirim.TTNET kutusuna kendi müdahale etme şansım yok.Ekibe portu ana kutudan ve site duvarından yer değiştirerek daha düzgün yüksek hız veren bir noktaya almalarını belirtirseniz onlarda anlayacaklardır.

    Merkezi sistem üzerinden yapıla bilecek bir durum değiş şuan ki olay.Yıllardır aynı sorunu yaşadığım için sadece benim evime gelen kablo çektirdim.Bu da site duvarında duruyor.Site duvarında ki kutuya gelen kablo da yol üstünde türktelekom kutusu.Benim 2 nokta da ki hat yerlerini değiştirip şuan ki durumdan daha iyi bağlantı verebilecek bir noktaya alınmam lazım.%100 olarak eminim ki yeni yapılan önümüzde ki siteye 8 adet abonelik alınmış.Ttnet çalışanları büyük ihtimal o alt kutuda ki soketleri değiştirdi nasılsa farkedilmez diye.Birime bu şekilde iletirseniz emin olun anlayıp gelip düzelteceklerdir çünkü kendileri de tanıyor artık beni.


    resimleri de ekliyorum yeni abone bağlamak için kurcalanmış buralar.Hatta kablom duvardan çıkartılmış < Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Teğmen
    206 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Alkımm

    Aynen öyle dostum şimdi gittim kutuya bakmaya bizim sitenin duvarında duruyor.Sürekli sorun yaşayınca hepsinin yerini öğrendim .Bana ayrı kablo geldiği için gözle takip edip bulması kolay oldu.Benim kablomun yerini değiştirmişler.En sol alttan 4.sırada olan kablo şuan 7 sırada ortalarda bağlı demek ki o sokette bir nanelik var.Ayrıca benim hat kablomun üstünde kırmızı plastik bir etiket takmıştım adım soyadım ve hat no yazan anahtarlık gibi bir şey onuda almışlar.En son 2 ay önce bakmıştım onu ne zaman aldılar tabi bilemiyorum.Ayrıca kutuya yeni 6-7 abone eklemişler bir tanesinin tarihi 13.06.2020 .

    Benim aklıma gelen yeni aboneyi bağlarlarken diğer abonelerin yerlerini değiştirdiler.Birde ana kutu var büyük t11 kutuları gibi o tabi ki kitli ve benim soketin hangisi olduğunu bulma şansım yok .Türknet iş yaptıramıyor ben gene olacakları yazayım ya ttnette geçip santrale gidip adam bulucam.Yada dışadan bir ttnet çalışanı bulup ana kutudan ve site dolabından yer değiştiricem.Tabi bunlar hep para babamın hayrına gelmiyorlar.Ayrıca bunu yapmam sorunu çözmüyor 10 gün sonra gene biri gelip kurcalaya bilir.
    Daha anarşik bi öneri vereyim, yeni abonelerin kablolarını sök, kutuda nöbet bekle ekipler geldiğinde ah bu ne güzel tesadüf beni eski portuma bağlayın de :))




  • Yarbay
    5337 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Vallaha en son arabayla vurucam buraya o olacak.

    Mail geldi

    Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı
    Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi
    İş Emri ID : 2020062000164549159
    İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
    Log : BAKIR KABLODA DEVRE DEĞİŞİKLİĞİ YAPILMIŞTIR
    İşlem Sonuç Kodu : TT Sorumluluğunda Giderildi
    İşlem Sonuç Grubu : TT Sorumluluğunda Giderildi

    Hesapta devre değişikliği yapılmış PEKİ O ZAMAN
    Durum Kullanıcı 6 saat 19 dakika ONLINE
    Fiziksel Durum (VAE) AÇIK
    Santral BİTEZ-123
    Ip Adresi 100.82.192.216
    Modem Buluşma Modem Buluşuyor - VDSL
    İndirme Hızı 58.36 Mbps
    Yükleme Hızı 7.99 Mbps

    Ulen adamı çıldırtmayın bari dalga geçer gibi.6 saat 19 dakikadır internetim kesilmediyse nasıl devre değilikliği yapıldı ???? Ve evet internetim hiç kesilmedi.Devre değişikliği filanda yapılmadı evim bu resimlerdeki duvarın üstünde bilgisayar sistemim o balkon içinde yani gözüm 7/24 orada bir allahın kulu gelmedi gitmedi.O zaman bakır kablo devre değişikliği nasıl yapıldı ??


    Ben ne yapıldığını göstereyim sorun çözmekten o kadar uzaklar ki artık sorunun çözülme şansı bile kalmadı yaptıkları olay ile. ağzıyla kuş bile tutsa bu hat 80 mb görmez.

    Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri
    Hat Fiziksel Durumu : AÇIK
    Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
    NmsHızProfil : 88064/8192.PRF
    Upload Çıkış Gücü : 9.4
    Download Çıkış Gücü : 14.5
    Upload Kapasite Hızı : 32125 kbps
    Download Kapasite Hızı : 60085 kbps
    Upload Mevcut Hızı : 8189 kbps
    Download Mevcut Hızı : 59768 kbps
    Upload Noise Margin : 24.4 dB
    Upload Attenuation : 3.3 dB
    Download Noise Margin : 8.4 dB
    DownloadAttenuation : 8.3 dB

    Hız profili değişikliğini adamlar BAKIR KABLODA DEVRE DEĞİŞİKLİĞİ YAPILMIŞTIR olarak yazıyor.Ve sorun çözüldü denerek

    bana

    20.06.2020 19:39
    Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri
    Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri
    Hat Fiziksel Durumu : AÇIK
    Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
    NmsHızProfil : 88064/8192.PRF
    Upload Çıkış Gücü : 9.4
    Download Çıkış Gücü : 14.5
    Upload Kapasite Hızı : 32125 kbps
    Download Kapasite Hızı : 60085 kbps
    Upload Mevcut Hızı : 8189 kbps
    Download Mevcut Hızı : 59768 kbps
    Upload Noise Margin : 24.4 dB
    Upload Attenuation : 3.3 dB
    Download Noise Margin : 8.4 dB
    DownloadAttenuation : 8.3 dB

    Bu sayfayı gönderiyorlar.Arızadan önce

    Arıza kaydı kapatıldığında Teknik Durum Bilgileri
    Hat Fiziksel Durumu : AÇIK
    Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
    NmsHızProfil : 102400/8192.PRF
    Upload Çıkış Gücü : 9.2
    Download Çıkış Gücü : 14.5
    Upload Kapasite Hızı : 35532 kbps
    Download Kapasite Hızı : 80826 kbps
    Upload Mevcut Hızı : 8189 kbps
    Download Mevcut Hızı : 81714 kbps
    Upload Noise Margin : 25.8 dB
    Upload Attenuation : 3.2 dB
    Download Noise Margin : 8.8 dB
    DownloadAttenuation : 8.2 dB


    Olan interneti bu hale getirmek.Üstüne yeni bir sorun olan hız profili sorununu çıkarmak ÜSTÜN BAŞARIDIR.
    |
    |
    Bahsedilenler: Cemilian kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör TurkNetDestek




  • Firma Yetkilisi
    23119 Mesaj

    Merhaba, sorunun devam ettiğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım saha ekiplerine olumsuz teyit vererek arızanın tekrar kontrol edilmesini sağlayacaklar. Gelişme olması durumunda sizinle iletişime geçeceğiz.
    |
    |
    Alkımm kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    22 Mesaj
    Kademeli mi şanslısın kardeşim benim 1 ay internetim olmadığı bile oldu sen gene kullanıyosun sonra 1 ay içinde 2 kere fatura ödediğim sebebi de sistem hataları bana patladı ulaşmak zaten mümkün değil ulaşsam belki sorunlarım çözecek biz köle gibiyiz onlar isterse ulaşırız istemezse asla alacak arkadaşlar sakın Türknet almayın evinize sokmayın bile
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Radyo Dinle
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Instagram takipçi satın al
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,797
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.