Bildirim
Kablosuz ağ kullanıyorum fakat sağ alt köşede yerel ağ bağlantısı simgesi takılı değil işareti var
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Laptop kullanıyorsan wıfıyı acmamıssın henuz .
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Wifi yi güncellersen sorun büyük ihtimal çözülücektir. Yerel ağ devre dışıysa Başlat>Bilgisayar sağ tık > yönet > Aygıt yöneticisi(Solda) > Ağ bağdaştırıcı (Üstte) > Etherneti buluğ sağ tık > Donanım etkinleştir, diyerek aktifleştirebilirsin.
Teşekkürler._____________________________ -
wifi yi açıp kapamayıda denedim olmadı. Wifi de güncel şuan fakat oda olmadı maalesef.
Sorun bundan kaynaklanırmı bilmiyorum ama bu simgenin değişmesi bluetooth bağdaştırıcısını yüklerken oldu._____________________________ -
sorun halen devam ediyor. _____________________________ -
Peki internete girebiliyor musun?
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ 
Yardım talepleriniz için, lütfen özel mesaj atmayın. -
driverini kaldır tekrar kur _____________________________ Eğitim cehaleti alır eşeklik baki kalır. -
Ağ bağlantılarını açın. Bluetooth Network'e sağ tıklayıp devre dışı bırakın. _____________________________ -
-
Bu durum bilgisayarınızda sanal makine kurulu olmasından kaynaklanıyor olabilir. _____________________________ -
_____________________________ 
Yardım talepleriniz için, lütfen özel mesaj atmayın.
-
sanal makine ile ilgili hiç bi bilgim yok :S
Yerel ağ bağlantısı zaten devre dışı .Normalde kablosuz ağ bağlantısı devre dışı , yerel ağ bağlantısı etkinken olması gereken bi durum bu.
nasıl oldu hala anlamış değilim_____________________________ -
sorun halen devam ediyor. _____________________________ -
aynı sorunu yaşıyorum şuan, çözüm bulundu mu bu soruna acaba ?
Driverların hepsi güncel, akla gelebilecek birçok çözüm yolunu da denedim düzelmedi.
Kablosuz olarak internete bağlıyım ama bildirim alanında yerel ağ bağlantısı simgesi var ve haliyle üzerinde çarpı işareti var. yardımcı olabilecek var mı acaba ??
_____________________________
-
@aynı sorunu yaşıyorum interneete bağlıyım sadece simgesel bir rahatsızlık veriyor orda bir türlü kablosuz simgesine çeviremedim, arada kablosuzu kapatım sorun gider diyorum keyfi gelirse o an veriyor simgeyi bilgisayarı açıp kapatınca yine eski haline dönüyor, çözum bulan oldu mu ?
_____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: elosta
@aynı sorunu yaşıyorum interneete bağlıyım sadece simgesel bir rahatsızlık veriyor orda bir türlü kablosuz simgesine çeviremedim, arada kablosuzu kapatım sorun gider diyorum keyfi gelirse o an veriyor simgeyi bilgisayarı açıp kapatınca yine eski haline dönüyor, çözum bulan oldu mu ?
_____________________________ MOVE FAST AND BREAK THINGS
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler








