Şimdi Ara

Kablosuz ağ kullanıyorum fakat sağ alt köşede yerel ağ bağlantısı simgesi takılı değil işareti var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.903
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kablosuz ile internete bağlanmama rağmen sağ altta yerel ağ bağlantısı simgesi var :@ ve çarpı işareti var takılmadıgına dair.
    bağdaştırıcı ayarlarındna yerel ağ bağlantısı devre dışı birde, sinir bozucu bir durum yardım bekliyorum..



    _____________________________
  • Laptop kullanıyorsan wıfıyı acmamıssın henuz .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Wifi yi güncellersen sorun büyük ihtimal çözülücektir. Yerel ağ devre dışıysa Başlat>Bilgisayar sağ tık > yönet > Aygıt yöneticisi(Solda) > Ağ bağdaştırıcı (Üstte) > Etherneti buluğ sağ tık > Donanım etkinleştir, diyerek aktifleştirebilirsin.

    Teşekkürler.
    _____________________________
  • wifi yi açıp kapamayıda denedim olmadı. Wifi de güncel şuan fakat oda olmadı maalesef.
    Sorun bundan kaynaklanırmı bilmiyorum ama bu simgenin değişmesi bluetooth bağdaştırıcısını yüklerken oldu.
    _____________________________
  • sorun halen devam ediyor.
    _____________________________
  • Peki internete girebiliyor musun?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    Yardım talepleriniz için, lütfen özel mesaj atmayın.
  • driverini kaldır tekrar kur
    _____________________________
    Eğitim cehaleti alır eşeklik baki kalır.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • arif3425 A kullanıcısına yanıt
    Ağ bağlantılarını açın. Bluetooth Network'e sağ tıklayıp devre dışı bırakın.
    _____________________________
  • internete girebiliyorum , driverini kaldır yeniden kur demişsiniz ama hangisini onuda bi yazarsanız
    bluetooth network devre dışı.

     Kablosuz ağ kullanıyorum fakat sağ alt köşede yerel ağ bağlantısı simgesi takılı değil işareti var
    _____________________________
  • arif3425 A kullanıcısına yanıt
    Bu durum bilgisayarınızda sanal makine kurulu olmasından kaynaklanıyor olabilir.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arif3425

    internete girebiliyorum , driverini kaldır yeniden kur demişsiniz ama hangisini onuda bi yazarsanız
    bluetooth network devre dışı.

     Kablosuz ağ kullanıyorum fakat sağ alt köşede yerel ağ bağlantısı simgesi takılı değil işareti var

    Kullanmıyorsan kablolu bağlantıyı da devre dışı bırak. Sorun kalmaz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    Yardım talepleriniz için, lütfen özel mesaj atmayın.




  • sanal makine ile ilgili hiç bi bilgim yok :S
    Yerel ağ bağlantısı zaten devre dışı .Normalde kablosuz ağ bağlantısı devre dışı , yerel ağ bağlantısı etkinken olması gereken bi durum bu.
    nasıl oldu hala anlamış değilim
    _____________________________
  • sorun halen devam ediyor.
    _____________________________
  • aynı sorunu yaşıyorum şuan, çözüm bulundu mu bu soruna acaba ?

     Kablosuz ağ kullanıyorum fakat sağ alt köşede yerel ağ bağlantısı simgesi takılı değil işareti var

    Driverların hepsi güncel, akla gelebilecek birçok çözüm yolunu da denedim düzelmedi.

    Kablosuz olarak internete bağlıyım ama bildirim alanında yerel ağ bağlantısı simgesi var ve haliyle üzerinde çarpı işareti var. yardımcı olabilecek var mı acaba ??

     Kablosuz ağ kullanıyorum fakat sağ alt köşede yerel ağ bağlantısı simgesi takılı değil işareti var
    _____________________________




  •  Kablosuz ağ kullanıyorum fakat sağ alt köşede yerel ağ bağlantısı simgesi takılı değil işareti var@aynı sorunu yaşıyorum interneete bağlıyım sadece simgesel bir rahatsızlık veriyor orda bir türlü kablosuz simgesine çeviremedim, arada kablosuzu kapatım sorun gider diyorum keyfi gelirse o an veriyor simgeyi bilgisayarı açıp kapatınca yine eski haline dönüyor, çözum bulan oldu mu ? Kablosuz ağ kullanıyorum fakat sağ alt köşede yerel ağ bağlantısı simgesi takılı değil işareti var
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elosta

    @aynı sorunu yaşıyorum interneete bağlıyım sadece simgesel bir rahatsızlık veriyor orda bir türlü kablosuz simgesine çeviremedim, arada kablosuzu kapatım sorun gider diyorum keyfi gelirse o an veriyor simgeyi bilgisayarı açıp kapatınca yine eski haline dönüyor, çözum bulan oldu mu ?
     Kablosuz ağ kullanıyorum fakat sağ alt köşede yerel ağ bağlantısı simgesi takılı değil işareti var
    _____________________________
    MOVE FAST AND BREAK THINGS




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.