Şimdi Ara

Kablosuz Ağ Fabrika Ayarları Yok! - ZyXEL P-660HNU-F1

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.750
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 3
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 147 gün 20 saat 16 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • fatihtplgll (1 mesaj) leventserdar (1 mesaj) efsane61 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • 2015 Nisan ayından beri kullanmakta olduğum ZyXEL P-6660HNU-F1 model modemin (kampanya ürünü değil) birkaç gün önce kablosuz ağının cihazlarda gözükmediğini fark ettim. Modem arayüzüne girdiğimde kendiliğinden tanımlı olan ama sadece bir tanesinin aktif olduğu 4 ağın hepsinin durumunun kapalı olarak gözüktüğünü gördüm. Kablosuz ağ ayarlarında ise ağ etkin olduğu için normalde otomatik seçilen kanalı bir kaç defa değiştirerek denedim ama sonuç alamadım. Ayrıca bu modemin üzerindeki WPS düğmesine kısa süreyle basınca normalde kablosuz ağı açma /kapama tuşu olarak görev yapıyor fakat denediğimde kablosuz ağı açmıyor yani modem üzerindeki ışık yanmıyordu, hala da öyle.

    En iyisi modemi resetleyip fabrika ayarlarına döndüreyim dedim ve reset sonrası kendiliğinden kaydedilmesi gereken SSID bilgilerinin hiç biri yoktu ve elle girdiğimde de kaydetmedi. Arayüzdeki durum şöyle:

    Kablosuz Ağ Fabrika Ayarları Yok! - ZyXEL P-660HNU-F1 Kablosuz Ağ Fabrika Ayarları Yok! - ZyXEL P-660HNU-F1

    Her ihtimale karşı firmware güncellemesi yaptım fakat mevcut en yeni dosya 2015'e ait ve görünürde değişen bir şey yok. Tekrar resetleyerek fabrika ayarlarında döndürdüm. Abonelik bilgilerimi girdim ve ADSL bağlantısında bir problem yok.

    An itibariyle kablosuz ağ ışığı bahsettiğim gibi yanmıyor ve modem arayüzündeki mevcut sistem bilgisi şöyle:

    Kablosuz Ağ Fabrika Ayarları Yok! - ZyXEL P-660HNU-F1 Kablosuz Ağ Fabrika Ayarları Yok! - ZyXEL P-660HNU-F1

    Gündüz ZyXEL destekle görüştüm ve kullanıcı olarak yapılabilecek her şeyi yaptığımda hemfikir olduk. Fakat teknik serviste yapılan şeyin toptan modemin "anakartını" değiştirmek veya modemin yenisini göndermek olduğunu ve bu işlemlerin sadece garanti kapsamında yapıldığını söyledi. Benim durumumda garanti süresi dolduğu için yapılabilecek işlem sonucunda muhtemelen yeni modem parası kadar ücret talep edileceğini belirtti. İşin o kısmına takılmıyorum, zaten arada bir donanım yenilemek gerektiğini düşündüğüm için aslında bu olayı yeni modem almak için vesile olarak görmek mümkün ama bu kadar ufak bir sorun için de masrafa girmek az da olsa can sıkıcı.

    Sonuç olarak; mevcut sorunun nereden kaynaklandığına veya nasıl çözülebileceğine dair fikri olan var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leventserdar -- 10 Aralık 2018; 21:11:48 >



    |
    |




  • Bende ki Modemin wifi sorunu var. wifi açmaya çalıştığımda wifi açık görünyor ama wifi adı yok görünmüyor.
  • Kablosuz ağ güvenliğinin temeli hakkında blog yazdık. 5 dakikanızı ayırıp okursanız mutlu oluruz:) Merak ettiğiniz soruların cevabını blogumuzda bulabilirsiniz.https://blog.niximera.com/kablosuz-ag-guvenliginin-temelleri/
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.