Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

kablonet bi gidip bi geliyo, sizde de oluyo mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
6
Cevap
0
Favori
144
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> kablonet bi gidip bi geliyo, sizde de oluyo mu?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    553 Mesaj
    selam arkadaşlar
    kablonet kullanıorum ve bağlantı bi gidip bi geliyo.sizde de var mı böyle bişey?virüs,spy vs olmadığından eminim teşekkürler şimdiden.



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    900 Mesaj
    bend esorun yok.


    Beşiktaş / İST
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    553 Mesaj
    ben fatihteyim buraya teknotel bakıyo galiba ama bilmiyorum zaten bilgisayar garipleşti bu aralar
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    269 Mesaj
    bazen bağlantı kopuyor veya yavaşlıyor .
    çok sık oluyors bi telekomu ara bilgi verirler
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    553 Mesaj
    yarın ariyim bari :)
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6764 Mesaj
    son 2 günden beri sorunlu
    |
    |
    _____________________________
    Dünya üzerindeki canlıların, DNA zincirinde sadece dört Nükleotit bulunur. Her canlı varlık, bu dört temel yapı taşlarının değişik kombinasyonlarıyla yaratılmıştır. Bizim gen zincirimizde ise; Boşluklar vardır. Bunlar beşinci ve altıncı DNA Nükleotidir. Şu an gen aktarımını tamamladık, yeni bir tür yaratmayı başardık, Bu tür insan ile uzaylı melezidir,
  • Yüzbaşı
    553 Mesaj
    bende de son 2 gündür öyle
    saol hocam
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
üniversite
google reklamları
Masal
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,164
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.