Şimdi Ara

KABLONET [ANA KONU] (1794. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
63.414
Cevap
385
Favori
3.380.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
57 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 17921793179417951796
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sametykcll kullanıcısına yanıt
    Ve markaların değişmesiyle site de sonunda yenilendi

    Yenilenen site ----->www.turksatkablo.com.tr

    Böylece Teledünya ve Uydunet markalarına veda edip eskilere dönmüş olduk...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siteden kota takip yapamayanlar, android veya ios dan yapabilir
  • sametykcll kullanıcısına yanıt
    Zaten doğrusuda buydu eskiden beri kablo tv kablo net di adı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • sametykcll kullanıcısına yanıt
    Neden isim değişti hocam?

    Bu arada uskudardan hem tv hem internet tamamen gitti :(

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Beyler pinglerim avrupa serverlarında 65-70 arası idi, şu siber saldırı dalgası olduğundan beri 85-95 arası devam ediyor.

    Benim gibi ping artışı yaşayan var mı son 15-20 gündür?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fantasticoo kullanıcısına yanıt
    Bende de zaman zaman oluyor.
    Bu arada bilgili arkadaşlara bişey sormak istiyorum.
    Önceden kablolu bağlandığım pcde 14-15 mbit hızda TTNET kullanırken de Avrupa serverlarında pinglerim 65-70'di, şimdi Uydunet'le 48-49 mbit hız alıyorum yine aynı pingler. Hızımın artması pingleri düşürmüyor mu?
  • commandostigre kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler bilgi için, bende sizin soruyu cevaplayım,

    Hızın pinglere doğrudan etkisi yok, yurt dışı çıkışları önemli,servis sağlayıcılar adam gibi yurt dışı çıkışları düzeltseler kimse ping sorunu falan yaşamaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fantasticoo -- 16 Kasım 2016; 14:20:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artık biz de başlığı değiştirelim: Kablonet ile ilgili her şey...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NeolindTR

    Pek değişen bir şey olacağını sanmıyorum açıkcası. Halk arasında hala Uydunet olarak anılacaktır.

    TTNET'de Türk Telekom oldu ama hala bir çok insan tarafından TTNET olarak bahsediliyor mesela.

    12-13 sene evvel başlığı açtığımda kablonetti ismi.Sonra değişti uydunet oldu ama benim gibi eskiler adapte olamadı :) Şimdi tekrardan kablonete dönmüş.Bne zorluk yaşamam ama kablonet zamanını bilmeyenler için adaptasyon problemi olabilir ::)

    İsim olarak ta kablonet daha iyi bence.Apartmana hizmet kabloyla geliyor sonuçtaZaten onlar da benim gibi düşünmüş olacak ki geri adım attılar.Herkese iyi forumlar dilerim...




  • arkadaşlar güncel paketlerden hangisini önerirsiniz yeni abonelik için?

    çok yoğun bir kullanım download vs olmayacak. tv yayınları da olması tercihim mümkünse dizi ve belgesel kanalları olan.
    bazen sitede görünen dışında kampanyalar vs de olabiliyor.önerisi olan varsa bekliyorum.sağ olun.
  • yıl 2017 ilçemde kablonet yok,devlet boş şeylere para harcıyacağına şu kablonete yatırım yapsaya biraz.
  • Selam

    Bende izninizle 7 yıllık bir uydunet kullanıcısı olarak birkaç cümle söylemek isterim.

    Nezaman bahçelievler de elektrik gidip gelse uydunet saatlerce yok, dümdüz oluyor hiçbir sinyal gelmiyor. saatlerce internetsiz kaliyoruz.

    Onuda geciyorum beyler bayanlar, şuan evimde elektrik var fakat internetim yok. Neden? arayip soruyoruz. "Bahcelievlerin bazi noktalarinda elektrik olmadigi icin size hizmet veremiyoruz" E kardesim benim evimde var? Pop noktan gittiyse aküyle bilmem neyle destekliceksin, beni ilgilendirir mi? ilgilendirmez.

    Sürekli sinyal değerleriniz düşük/yüksek o yüzden internette yavaşlık sorunu yaşıyorsunuz ekip gönderelim diyorlar. Ekip geliyor abi bizim yapabileceğimiz birşey yok diyip geri gidiyor, sonra birdaha ariyorsun bak ekibin böyle dedi diyorsun ekip birdaha geliyor abi sorun merkezle alakali bizimle alakali değil diyor ve tekrar gidiyor.

    Hele hele 2013 yilinda aylarca bahçelievler de tüm uydunet kullanıcılarında sorun vardı--(bizim binada,dayımlarda v.b) herkes video açınca bir süre sonra donuyor ilerlemiyor diyordu ve üstüne basa basa o gerizekalı müşteri temsilcisi ekip gonderiyor o gerizekalı ekipde sorun merkezle alakali diyordu, sonra herifin teki cikti dedi ki kazılarda internet hattini elektrik hattına yanlışıkla deydirip kısa devre yapmışlar çok fazla gürültü var hatlarda o yüzden sorun yaşıyorsunuz beklemekten başka çareniz yok dedi. Aylarca internetimiz bok gibi çalıştı ve yüzlerce kez ekip geldi.

    Hele hele şu son zamanlarda hükümet yalakalığıyla yaptıkları işgüzarlığın haddi hesabı yok. Arkadaş tamam SP de yavaş TurkTelekom da Vodafone de yavaştı evet ama hepsi düzeldi günlerce uydunet hala yavaşlatılmıştı. Devlet kanalı olduğunu bukadar belli etmesinler bari.


    Demem o ki size, sürekli yok gelen güç az, yok sinyal bozuk, yok santralde elektrik gitti diyip her akşam internetinizin gitmesini istiyorsanız uydunet size mükemmel bir şekilde sunacaktır.

    Adam gibi bir ISP istiyorsanız uydunet harici her ISP ile çalışabilirsiniz.

    EDİT: ŞUANDA BAHÇELİEVLER DE İNTERNET YOK....

    REZALET!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whitepony -- 16 Kasım 2016; 18:58:53 >




  • Yer: İstanbul/Bahçelievler
    Aylardır hiç problem yaşamadım çok da memnundum.
    Önce 6 Kasım mevzusunda hızım yerlerde süründü, şimdi de dünden veri ne tv, ne internet var. Müşteri hizmetleri, "Sistemimiz yok arıza kaydı oluşturamıyoruz." diye yalan söylüyor. Ne zaman gelecek? Ona göre telefona ek internet alayım? diyorum, bilmiyoruz diyorlar. Twitter'dan yazdım, cevap vermiyorlar.

    Olabilir, problem yaşanır düzeltilir ancak konuyla ilgili bilgi vermek ZORUNDASINIZ. Hizmetin ne zaman düzeleceğini bilmek ve gerekli aksiyonları almak en doğal hakkım. Çağrı merkezi çalışanlarına yalan söyletmek aşağılık bir davranıştır.

    Bu akşam 10'a kadar en azından arıza giderimiyle alakalı bilgi alamazsam, iptal edeceğim üyeliğimi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: paardon

    Yer: İstanbul/Bahçelievler
    Aylardır hiç problem yaşamadım çok da memnundum.
    Önce 6 Kasım mevzusunda hızım yerlerde süründü, şimdi de dünden veri ne tv, ne internet var. Müşteri hizmetleri, "Sistemimiz yok arıza kaydı oluşturamıyoruz." diye yalan söylüyor. Ne zaman gelecek? Ona göre telefona ek internet alayım? diyorum, bilmiyoruz diyorlar. Twitter'dan yazdım, cevap vermiyorlar.

    Olabilir, problem yaşanır düzeltilir ancak konuyla ilgili bilgi vermek ZORUNDASINIZ. Hizmetin ne zaman düzeleceğini bilmek ve gerekli aksiyonları almak en doğal hakkım. Çağrı merkezi çalışanlarına yalan söyletmek aşağılık bir davranıştır.

    Bu akşam 10'a kadar en azından arıza giderimiyle alakalı bilgi alamazsam, iptal edeceğim üyeliğimi.

    https://online.turksatkablo.com.tr/MusteriHizmetleri.aspx

    sistemde arıza var şu an doğrudur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06

    teşekkürler. yarın sabah da aynı şekilde kabloyu söküp takmam gerekecek mi acaba merak ediyorum.

    bende kafayı yiycem. dün sıkıntı yoktu. bugün geldim elektriği açtım. gene online olmadı modem. erişim reddedildi diyor. yine modemin arkasından tüm fişleri ve kabloları söktüm geri taktım. modem online oldu. ama düz reset işe yaramıyor. aynı zamanda teledünya hd kanallarda da sinyal düşük takılma yapıyor. tüm bunlar pazar gününden beri var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06


    quote:

    Orijinalden alıntı: paardon

    Yer: İstanbul/Bahçelievler
    Aylardır hiç problem yaşamadım çok da memnundum.
    Önce 6 Kasım mevzusunda hızım yerlerde süründü, şimdi de dünden veri ne tv, ne internet var. Müşteri hizmetleri, "Sistemimiz yok arıza kaydı oluşturamıyoruz." diye yalan söylüyor. Ne zaman gelecek? Ona göre telefona ek internet alayım? diyorum, bilmiyoruz diyorlar. Twitter'dan yazdım, cevap vermiyorlar.

    Olabilir, problem yaşanır düzeltilir ancak konuyla ilgili bilgi vermek ZORUNDASINIZ. Hizmetin ne zaman düzeleceğini bilmek ve gerekli aksiyonları almak en doğal hakkım. Çağrı merkezi çalışanlarına yalan söyletmek aşağılık bir davranıştır.

    Bu akşam 10'a kadar en azından arıza giderimiyle alakalı bilgi alamazsam, iptal edeceğim üyeliğimi.

    https://online.turksatkablo.com.tr/MusteriHizmetleri.aspx

    sistemde arıza var şu an doğrudur.

    İnanmıyorum. 6 Kasım'dan beri milletle uğraşmak zor geldi bence. Ben de aynı sektördeyim. En kolayı her zaman, "Sistemim bozuk efendim, bakamıyorum." demektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: paardon


    quote:

    Orijinalden alıntı: DXM06


    quote:

    Orijinalden alıntı: paardon

    Yer: İstanbul/Bahçelievler
    Aylardır hiç problem yaşamadım çok da memnundum.
    Önce 6 Kasım mevzusunda hızım yerlerde süründü, şimdi de dünden veri ne tv, ne internet var. Müşteri hizmetleri, "Sistemimiz yok arıza kaydı oluşturamıyoruz." diye yalan söylüyor. Ne zaman gelecek? Ona göre telefona ek internet alayım? diyorum, bilmiyoruz diyorlar. Twitter'dan yazdım, cevap vermiyorlar.

    Olabilir, problem yaşanır düzeltilir ancak konuyla ilgili bilgi vermek ZORUNDASINIZ. Hizmetin ne zaman düzeleceğini bilmek ve gerekli aksiyonları almak en doğal hakkım. Çağrı merkezi çalışanlarına yalan söyletmek aşağılık bir davranıştır.

    Bu akşam 10'a kadar en azından arıza giderimiyle alakalı bilgi alamazsam, iptal edeceğim üyeliğimi.

    https://online.turksatkablo.com.tr/MusteriHizmetleri.aspx

    sistemde arıza var şu an doğrudur.

    İnanmıyorum. 6 Kasım'dan beri milletle uğraşmak zor geldi bence. Ben de aynı sektördeyim. En kolayı her zaman, "Sistemim bozuk efendim, bakamıyorum." demektir.

    2 gün önce arıza kaydı bıraktım valla sistem çalışıyordu.

    şimdi tekrar çalışıyor. arayıp bırakabilirsin.




  • 19:39'da online hizmetlerden bıraktığım arıza kaydına 20:30'da ekip geldi.
    bazen yiğidi öldürüyoruz ama hakkınıda yememek lazım.
  • bahçelievlerdeyim sabahtan beri internet yok elektrikler de yoktu o geldi ama internet hala sıkıntı

    Edit: cagri merkezini aradim. Cagri merkezi sisteminde bir sorun oldugu icin abone numarami falan goremiyorlarmis. O yuzden bir mudahale yapamiyorlarmis. Bu gece internete giremeyecegim sanirim.

    Edit 2: ilk editten 15 dakika sonra net geldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcrew -- 16 Kasım 2016; 23:0:38 >
  • Merhaba, dün itibari ile 3 ay bizden kampanyası ile KabloNet'e geçmiş bulunuyorum (50Mbps / 250GB). Geçiş, kurulum vs. pürüzsüzdü. Modem olarak NetMaster CBW-383ZN getirmişler.

    Fakat garip bir problemim var. iPad Pro ile Speedtest yaptığımda her zaman 47Mbps hız elde ederken, iPhone 5s ile 25Mbps anca elde ediyor cihaz. Konuda yazılan 802n ayarı kapamak iPad Pro'mun sonucunu aşağı çekmekte (~25Mbps) ancak iPhone'umun sonucu etkilememekte. Yani o ayarla bir ilgi kuramadım (açık bıraktım).

    Şunu düşündüm iPad Pro 802ac+MIMO destekliyor, iPhone 5s 802n. Sorun ne olabilir? iPhone 5s'imde LTE ile bile 92Mbps alırken WiFi üzerinden 40Mbps bile alamamak saçma geldi. Modemde ilgili bir ayar var mı?
    Teşekkürler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 17921793179417951796
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.