Şimdi Ara

KABLO TV [ANA KONU] (2024. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
46.159
Cevap
275
Favori
3.120.311
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 20222023202420252026
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kartilkisi kullanıcısına yanıt
    Mevcut yayınlarda diğer platformlara göre sadece fashion kanalları yok sistem böyle RTÜK müsade etmiyor yapacak bir şey yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşım...türkiyedeki televizyon yayınlarında sansür var peki avrupa kanallarında niçin sansür yok peki söyle bakalım bizim rütük erotizime gıcık kapıyo ve gösterimine izin vermiyo...avrupa yayın denetleme kurumları televizyon kanallarında gösterilen yapımların sevişme sahnelerin açık şekilde gösterilişine müsade edişi şaşırtıcı...!...
  • kartilkisi kullanıcısına yanıt
    Kartilkisi dostum tek kelimeyle Zihniyet önemli? Karanlık düşüncelerden çıkarlarsa aydınlıgı görecekler.
    Her ülkelerde kablo tv platformlar var ama bizler kadar sıg degil.RTÜK platformu nu bende istemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Max Kruse

    Kırımalar ve donmalar meydana gelmeye başladı gene.
    Sizin ordaki hatlarin komple bir elden gecirilmesi gerekir, gerekirse sifirdan kablo cekmeleri lazim, saha dolaplari dahil yoksa duzelmez, cunku surekli sorunlu anlattiginiza gore.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GESTAPO51 G kullanıcısına yanıt
    Nerde şikayet etmekten bıktım.onlar bu arızayı yapamamaktan bıkmadılar.Eve gelen servis elemanınada gösteriyoruz aaa nasıl böyle olur dıyor ,yapıyor sonra aradan belli bir zaman diliminde sorunlar tekrar ediyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-A84B2128D

    İ-kutu ile ilgili bir sorunmuş, cihaz yazılım güncelleme sonrası hata olmuş, sıfırlanınca çözüldü sorun.
    Hocam nasıl sıfırladınız cihazı acaba. Bende de aynı sorun var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İ-kutu ayarlarında fabrika ayarlarına dön seçeneği var. O esnada müşteri temsilcisi ile sorun hakkında yazışmaktaydım, bana fabrika ayarlarına sıfırlayın dediler,.


    Kumandadan menü tuşuna basın, sonra çıkan ekranda ayarları seçin, ekranın altına doğru abrika ayarları ve ilgili kumanda tuşunu gösteren bir seçenek oluyor. Galiba kırmızı idi, kumandadan o tuşa basınca sıfırlanıyor cihaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teşekkürler hocam. Dediğiniz gibi yaptım, sorun düzeldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Analog Tv Ne oldu ne zaman kapanacak , bununla alakalı bir gelişme varmı?

    Artık kapanmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değerli Arkadaşlar

    İ-kutuda uygulamalar kısımda bulunan Haberler, Hava durumu vb çalışmıyor sizdede aynı durum var mı?
  • Arkadaşlar bende i kutu var seç izle bölümünde ki herhangi bir diziye kaldığım yerden devam edemiyorum kaldığınız yerden devam etmek için yukarı ok resmi koymuş basınız diyor ama kaldığım yerden devam etmiyor sizdede bu sorun varmı şimdiden teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrtgfb

    Değerli Arkadaşlar

    İ-kutuda uygulamalar kısımda bulunan Haberler, Hava durumu vb çalışmıyor sizdede aynı durum var mı?
    Arkadaşım bende de Sadece dini mesajlar çalışıyor diğerlerinde hareket yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karaman39

    Arkadaşım bende de Sadece dini mesajlar çalışıyor diğerlerinde hareket yok

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler

    Demekki Türksat uygulamalara da yenilik yapmadan direk kapatmış süs olarak duruyor.
  • Merhaba,

    Bir süre önce kardeşimin mobil hattını Türkcell'den Türk Telekom Prime tarifesine taşıdığımız için 24 ay süreli hediye edilen Tivibu Go Süper paketten bahsetmiş ve bu pakette yer alan S Sport, NBA, BBC Earth, History Ch. gibi kanalları da ücretiz olarak izliyoruz diye yazmış ve Türksat Kablo'nun özellikle de, S Sport ve NBA için ekstra paket çıkartmasından dolayı da kızgınlığımı dile getirmiştim.

    Sen misin kızan derler adama...

    Kardeşim eşinden ayrıldıktan sonra, evlerinde kullandıkları TT NET Ev İnternet aboneliğini taahhütü bitmediği için eski eşi kullanmaya devam ediyordu ve faturalarını da ödüyordu.

    Taahhüt 28 Mart tarihinde dolmaya yakın biraderimi aramışlar ve 61 TL olan faturanın 100 TL ye çıkacağını söylemişler.O da eski eşi ile konuşmuş,eşi de ''Madem sözleşmesi de bitiyor kapat gitsin ben bir daha açtırmayı düşünmüyorum,o kadar fatura da ödeyemem cepten kullanırım'' demiş.

    Bunun üzerine,30 Mart'ta kardeşimin adına bilgisayarda yazdığım dilekçeye kimlik fotokopisi ekleyerek TT NET'e faks çektim.Ertesi gün mesaj gelmiş kardeşime,''İptal işleminiz başlatılmıştır.'' diye.

    1 Nisan'da da aramışlar ve kesin iptal için onay almışlar.İptal oldu...

    İşin ilginç yanı,o gece yani 1 Nisan'da Smart Tv de kullandığmız Tivibu Go Süper paketi açmak istediğimde kullanıcı adı ve şifre bilgilerinin silindiğini fark ettim,yeniden giriş yapmaya çalıştım yapamadım.Bunun üzerine Tivibu'yu aradım ve bana verilen cevap ''TT NET Evde İnternet aboneliğini iptal ettiren abonelerin kullandıkları Tivibu abonelikleri de otomatik olarak sonlandırılır.'' şeklinde oldu.

    Çağrı Merkezindeki çalışana diyorum ki,''Bu Tivibu paketini siz bana (kardeşim adına konuşuyorum) mobil hattımı taşıdığım için hediye ettiniz evde internet aboneliği ile bir ilgisi olmamalı.''

    Olur du olmaz dı derken eleman bana,ilgili sözleşme maddesini buldu ve okudu.Ev interneti iptal olursa smart tv ya da web den de izlesek Tivibu'da iptal oluyormuş...Tivibu'nun 1 Nisan şakasına maruz kaldık haliyle...

    Vallahi eskiden olsa çok kızar,köpürürdüm.Ama,şu zamanda,ülkemizin ve dünyamızın salgın hastalıkla boğuştuğu bu zor zamanlarda insan bazı şeylerin değerini daha iyi anlıyor,eskiden kızdığın beğenmediğin şeylere,kişilere daha farklı gözle bakıyor,ve keşke böyle değil de şöyle yapsaymışım diyorsun.Aile büyükleri günlerdir evden dışarı çıkmıyorlar,evin bütün işlerini kardeşim ve ben hallediyoruz,halletmek de zorundayız,işler desen kesat,çoğu iş yeri kapandı,millet kiraları zor çıkarıyor,binlerce yüz binlerce çalışan ücretsiz izne çıkarılıyor ya da işten çıkartılıyor,yine de halimize şükrediyoruz işimize devam edebildiğimiz için...

    Türksat Kablo'da yan oda aboneliğim 11 Ekim'de bitiyor,ana aboneliğim ise,23 Aralık'da son buluyor,Allah kısmet eder de o günlere sağ salim çıkarsak inşallah, yan oda aboneliğimi de,ana abonelikle aynı anda başlatmak istiyorum.Böylece ayrı ayrı sözleşmelerle de uğraşmak zorunda kalmam.Yaklaşık iki buçuk ay yan oda üst paketi normal tarife fiyatı ile kullanmam gerekecek o kadar da olsun artık.

    Şu an için ana ve yan oda aboneliğim de ve diğer iki küçük tv de bağlı olan analog yayınlarda hiç bir sıkıntım yok,olsa da zaten il müdürlüğündeki arkadaşlar en kısa zamanda müdahale edip sıkıntıyı gideriyorlar.Yalova'da ki alt yapının iyi olması ve müdürlükteki cana yakın ilgili arkadaşların olması özellikle de benim açımdan büyük bir şans. Hepsine de buradan ayrı ayrı tekrar teşekkür ediyorum.

    Yanlış anlamayın arkadaşlar,bazı şeyleri çok düşünmeyin kafaya takmayın,avatarımda yazdığı gibi ''Relax''olun.O kanal eklenmedi,bu kanal eklenmedi diye ruh sağlığınızdan olmayın,Türksat Kablo'da işler biraz geç yürüyor ama yürüyor bir şekilde olur meraklanmayın.

    Bu vesileyle,bu gece idrak edeceğimiz mübarek Berat kandilinizi de kutlar,hayırlara vesile olmasını Yüce Rabbim den niyaz ederim.Rabbim bizler ve tüm sevdiklerimiz için hayırlı yazılar yazdırsın inşallah,istemeden de olsa kırdığım üzdüğüm arkadaşlardan da özür diliyorum,şu üç günlük dünya da birbirimize değer verelim ve destek olalım,kıymetimizi bilelim...

    Sizlere ve tüm sevdiklerinize bol sağlıklı,huzurlu,hayırlı işli ve mutlu günler diliyorum.

    Kalın sağlıcakla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Savisvasa -- 7 Nisan 2020; 1:3:37 >
  • Merhabalar, conax modül de kanal kaydedebiliyor musunuz? Yoksa TV ile mi alakalı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • denile kullanıcısına yanıt
    Tv ile ilgili

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denile

    Merhabalar, conax modül de kanal kaydedebiliyor musunuz? Yoksa TV ile mi alakalı?
    Evet, TV ile alakalı bir durum.Ben modülü Vestel TV de kullanıyorum. (Menü tuşu + 7935) i tuşlayınca "Otel TV Menüsü" açılıyor oradan "USB ye kopyala - USB den kopyala" seçenekleri çıkıyor.O şekilde kanal listesinin yedeğini alıyorum.
    Siz de TV nizin modeline göre Servis menüsü kodlarını bularak bu işlemi gerçekleştirebilirsiniz...
    (Bilmediğiniz ayarlarla oynamayın sakın bu kodları sadece servisler kullanıyor normalde, TV arızalanabilir !)
    Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Savisvasa -- 8 Nisan 2020; 8:57:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Savisvasa kullanıcısına yanıt
    Anlaşmalara dikkat etmek gerekiyor. 1 TL bile ücreti olsaydı iptal etmeyeceklerini düşünüyorum. Ücretsiz olunca anlaşma metni çok dikkatli incelenmeli.

    Anlaşmaların aynı tarih olması iyi olur. Taahhütünüz bittiğinde değişiklik yapmak istediğinizde aynı tarih olmaması sorun yaratabiliyor. Taahhütümüz yakın tarihlerde bitiyormuş.

    İyi dilekleriniz çok teşekkürler. Size de sevdiklerinizle hayırlı,sağlıklı,mutlu günlerinizin olmasını diliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdar_ayberk -- 8 Nisan 2020; 10:49:17 >
  • serdar_ayberk S kullanıcısına yanıt
    Evet,çok haklısınız Serdar hocam ,ben de özellikle sordum hediye olduğu için ha bir ay sonra ha on ay sonra da istenirse iptal ettirebiliniyormuş.Yazdığınız gibi 1 TL bile ücreti olsa cezai işlem bile uygulanabilirdi.

    Ana taahhüt 23 Aralık'ta bitiyor kısmetse 24 ünde yaptırırım yeni yılı beklemem diye düşünüyorum az da olsa fiyatlarda artış olur düşüncesindeyim çünkü her yıl olduğu gibi.Mesela şu an kullandığım Yan Oda Üst Pk. 21 TL (2008 girişli) 2020 kampanya fiyatı ise 29 TL.Bu yüzden de yeni yılı beklemeye gerek duymam gibi geliyor...

    Rica ederim hocam,bil mukabele.Tekrar teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • qqqqqq0 Q kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 20222023202420252026
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.