Şimdi Ara

KABLO TV [ANA KONU] (1578. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
46.159
Cevap
275
Favori
3.120.417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15761577157815791580
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • maczone kullanıcısına yanıt
    Evet yeni televizyon satabilmek için yazılım desteğini uzun süre vermiyorlar. Uygulamalar desteklememeye başlayınca da televizyonun akıllı olması anlamsız hale geliyor. Uygulama desteği akıllı cihazlar için önemli.

    Profilinizi devretmişsiniz. Logo değişmişti de profil ismi değişmemişti. Size yazıyorum diye Tayçu isimli kullanıcıya yazmışım. Profilin sizinle ilişkisi kalmadı mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdar_ayberk -- 21 Şubat 2018; 14:16:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frécoß

    Şikayetim üzerine kontrol amaçlı yine de ekip gönderildi hocam. Özellikle sinema kanallarında daha çok yaşanıyor bu sorun. "Son zamanlarda bu şikayeti sinema kanallarından çok fazla alıyoruz" cevabını aldım gelen ekipten.

    Aslına bakarsanız çok fazla TV izleyen birisi değilim. Sorunu da annemin ve babamın şikayeti üzerine kontrol ettim ve seyir zevkini çok fazla bozmayan mozaiklenme mevcuttu. Hâlâ devam ediyor.

    Maalesef mozaiklenme sorunu bazı kanallarda bölgesel olarak hala devam ediyor ve bu sorunu bir türlü çözemiyorlar. 360 HD, 24 HD, Docubox HD bu sorundan en çok etkilenen kanallar.

    Servis gerçekten çok ilgili Türksat Kablo'nun en çok servisinden memnunum ama bu konuda ellerinde gelen bir çare olmadığı için kayıt açıp merkeze bildirmekten başka bir eylem yapamıyorlar.

    Benim içinde çok sıkıntı değil, genelde televizyonu ev ahalisi izliyor ve mozaiklenme olunca doğal olarak şikayet ediyorlar. Yaklaşık 2 haftadır bu sorun sebebiyle normal kanalları uydu yayını üzerinden izletiyorum.

    Ne olur ne olmaz diye akşam arkadaşıma uğrayıp 100 metre Temka'nın RG 59/U-6 Cu-Cu kablosundan alacağım. Bu Kablo, kablo yayınları için onaylı ve neredeyse sıfır sinyal kayıplı çok kaliteli bir kablo. Cumartesi de daireden kutuya kadar giden kabloyu hattım üzerinden komple yenileyip sonra ucunu kutuya bağlaması için servis çağıracağım. Mevcut kablomda zaten oldukça kaliteli ve yeni ama ne olur ne olmaz diye en azından kablo kısmını test etmek için kabloyu da en iyisi ile değiştireceğim. Bakalım bir faydası olacak mı.
  • maczone kullanıcısına yanıt
    Aesenel daire girişlerine fiber optik kablo çekilmeye başlanacağını söylemişti. Tarihi söylememişti. Yakın zamanda kablo çekilmeyecek ise memnun kalırsanız sinyal kaybını azaltmak için bu yöntem uygulanabilir. Kablo çekmenize rağmen mozaiklenme yaşanırsa sorun kesinlikle yayın merkezinden kaynaklanıyordur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdar_ayberk -- 21 Şubat 2018; 15:9:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar_ayberk

    Evet yeni televizyon satabilmek için yazılım desteğini uzun süre vermiyorlar. Uygulamalar desteklememeye başlayınca da televizyonun akıllı olması anlamsız hale geliyor. Uygulama desteği akıllı cihazlar için önemli.

    Profilinizi devretmişsiniz. Logo değişmişti de profil ismi değişmemişti. Size yazıyorum diye Tayçu isimli kullanıcıya yazmışım. Profilin sizinle ilişkisi kalmadı mı?

    Haklısınız üstadım, benim LG olan televizyon LG'nin satış politikası sebebiyle smart tv özelliğini kaybetti. Uygulama desteği bitince televizyonun akıllı olmasının anlamı kalmıyor.

    Profil konusu: Evet üstadım devir ettim daha doğrusu birlikte çalıştığımız arkadaşla yolları ayırınca ortak kullandığımız hesabında bir tarafta kalmasına karar verdik. Ben kendi üyeliğim ile devam ediyorum ve benim eski konular zaman içerisinde bana geri geçecek, diğer arkadaşın mevcuttaki konuları ise kendisinde kalmaya devam edecek. Kısacası onun yazdıkları onda, benim yazdıklarım bende olacak. Tabi bu teknik bir mevzu olduğu için biraz zaman alacak. Benimle bir ilişkisi kalmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar_ayberk

    Aesenel daire girişlerine fiber optik kablo çekilmeye başlanacağını söylemişti. Tarihi söylememişti. Yakın zamanda kablo çekilmeyecek ise memnun kalırsanız sinyal kaybını azaltmak için bu yötem uygulanabilir. Kablo çekmenize rağmen mozaiklenme yaşanırsa sorun kesinlikle yayın merkezinden kaynaklanıyordur.

    Benim kablo zaten yeni sayılır üstadım. Türksat Kablo'nun kablosunu servisi bilgisi dahilinde zaten yine oldukça kaliteli bir kablo ile değiştirmiştim. Büyük ihtimalle kabloda sorun yoktur ama kablo konusunda tam emin olamadığım için tekrar Türkiye'de bulabileceğim bu iş için yapılmış en kaliteli kablo ile tamamen değiştireceğim.

    Şu anda da sinyal oranlarım %90'ın üzerinde ama bu sorun var. Servis zaten kablodan şüphe etmiyor çünkü aynı sorun bölgesel olarak çevremdeki herkeste var ama ben yine de elim kuvvetli olsun diye kabloyu değiştirip sonra da Türksat Kablo'ya hem fotoğraflı hemde teknik verili olarak bilgi vereceğim. Kendi kullandıkları kablodan çok daha iyi olduğunu da teknik olarak izah etmeye çalışacağım.

    Maalesef Türksat Kablo müşteri hizmetlerini başka bir firma taşeron olarak yönettiği için onlara dert anlatmak kolay olmuyor.
  • Ben sizin gibi arıza kaydı falan bırakmıyorum. Bekliyorum 3 gün düzeliyor. Mozaiklenmelerin çoğunluğu yayın merkezinden kaynaklanıyor. Tabi onlara göre kablolar, tesisat ve cihaz sorunlu. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gderebasi

    Ben sizin gibi arıza kaydı falan bırakmıyorum. Bekliyorum 3 gün düzeliyor. Mozaiklenmelerin çoğunluğu yayın merkezinden kaynaklanıyor. Tabi onlara göre kablolar, tesisat ve cihaz sorunlu. :)

    Yayın merkezinden kaynaklı ama bendeki özellikle 360 HD'de yaklaşık 2 haftadır aynı sorun devam ediyor. Docubox HD'de de zaman zaman aynı durum oluyor. Sadece bende sorun olmadığı için yayın merkezinden olduğunu zaten anlıyorsunuz ama bunu müşteri hizmetlerine anlatabilmek hiç kolay olmuyor.
  • maczone kullanıcısına yanıt
    Evet dediğiniz gibi müşteri hizmetlerine sorunu anlatmak zor oluyor. Teknik servisin bir kısmı konu hakkında bilgili,bir kısmı yeterince bilgiye sahip değil. Bu tarz sorunlarda modülden kaynaklanığını da söyleyebiliyorlar. HD kutu kullananlar da aynı sorunu yaşıyor.

    Kullandığınız kabloyu yeni değiştirdiğinize ilişkin mesajınızı okumuştum. Kaliteli bir kablo olduğunu da yazmıştınız. Yeni döşeyeceğiniz sinyal kaybının az olduğu R59/U-6 kabloda da aynı sorunu yaşayabilirsiniz. Kanal numaraları değiştirmesi dışında yayın merkezlerinde yeni bir sisteme mi geçildi acaba. Onunla ilgili bir sorun oluştu. Sorunun büyük ihtimal yayın merkezi kaynaklı olduğunu düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar_ayberk

    Evet dediğiniz gibi müşteri hizmetlerine sorunu anlatmak zor oluyor. Teknik servisin bir kısmı konu hakkında bilgili,bir kısmı yeterince bilgiye sahip değil. Bu tarz sorunlarda modülden kaynaklanığını da söyleyebiliyorlar. HD kutu kullananlar da aynı sorunu yaşıyor.

    Kullandığınız kabloyu yeni değiştirdiğinize ilişkin mesajınızı okumuştum. Kaliteli bir kablo olduğunu da yazmıştınız. Yeni döşeyeceğiniz sinyal kaybının az olduğu R59/U-6 kabloda da aynı sorunu yaşayabilirsiniz. Kanal numaraları değiştirmesi dışında yayın merkezlerinde yeni bir sisteme mi geçildi acaba. Onunla ilgili bir sorun oluştu. Sorunun büyük ihtimal yayın merkezi kaynaklı olduğunu düşünüyorum.


    Müşteri hizmetlerine bu sorunu anlatmak oldukça zor oluyor. Önce suçu kabloya atıyorlar, kablo yeni dendiğinde sorun modüldedir diyorlar, bende Almanya'dan alınma orijinal modül var onunla kullanıyorum ama farklı modüllerde olduğu için başka modülde de aynı sorunu yaşıyorum dediğimde bu sefer kart eskidir deniyor. Geçen sene kartta değişti dediğimde o zaman servis gelsin baksın deniyor.

    Muhtemelen kablo kaynaklı değil ama bu sefer kabloyu kutuyu indirirken kullandığım yolu da fotoğraflayacağım. Kutuya kadar dairemden kablo kanalı ile kablo iniyor bunun yanında sadece kablo kanalıyla da yetinmedim mevcut kablo ayrıca halojen yanmaz pvc borunun içinden geçiyor, kısacası yanmaz pvc borunun içinden kablo geçiyor, o pvc boruda kablo kanalı ile kutuya iniyor.

    Bu işler aynı zamanda benim hobim olduğu için ve yaparken zevk aldığım için ne kadar kaliteli bir tesisatımın olduğunu Türksat Kablo'ya da fotoğraflayarak gösterip sorun devam ederse o fotoğraflar ile arıza kaydı açacağım.

    Daha önce de yazmıştım, bana servis geldiğinde muhabbetimizde zaten iyi olduğu için "abi direk senden değildir ne sorun varsa bizdendir" diyorlar. Servis ekibinden daha önce söylediğim gibi oldukça memnunum. Merkez kaynaklı sorunları çözemiyorlar ama en azından çözmek için çaba harcıyorlar.
  • gökhan72 kullanıcısına yanıt
    530Mhz'de elle dijital kanal aratıp bak son sıraya eklenirse vardır...
  • maczone kullanıcısına yanıt
    Gelen ekibe göre değişiyor. Bazısı konuya hakim. Gerekli kontrolleri yaptıktan sonra sorunun çözülmesi için çaba harcıyor. Bazısı modüllerin tümünde bu tarz sorunlar yaşanabiliyor diyebiliyor. Niye kutu kullanmıyorsunuz. Kutu kullansanız sorun yaşamazsanız diyebiliyor. Kutu kullananlar da sorun yaşayabiliyorlar. Görüntü kalitesi olarak modül daha iyi. İnteraktif kutunun görüntü kalitesini görmediğim için onun hakkında yorum yapamayacağım.

    Size tesisat kaynaklı sorun diyemezler Büyük ihtimal bu sorunda tesisattan kaynaklanmıyordur. Aynı ekiple karşılaşmanız da iyi oluyor. Konu hakkında bilgi sahibi olduğunuzu biliyorlar. Yeni kablolarla sinyal gücünüz daha da artacaktır. Fotoğraflamanız da iyi olur. Sorunun yayın merkezine iletilmesi ve sorunun çözülmesi sağlanabilir.
  • Türksat kablo TV digital kablo TV'de yayınlar gıttı.Ne yağmur var nede kar var!

    Müşteri temsilcisi arkadaşlarımızı arıyorum ekip yönlendirmesi yapıyoruz dediler .saat 13:00 geldiler evdeki settap box cihaza baktılar sinyalleri normal ,Turksat kablo TV kutusuna baktılar apt.içindeki sinyal var yayın yok dediler tam bir komedi.Türksat diş şebeke ekibiyle irtibata geçtiler 45 dakika sonra onlarda çare bulamadılar? Ee dedim bizim yapacağımız bir şey yok dendi uyduda sorun varmış aktarım merkezine gelen dendi.

    Kimse simseden haberi yok ? Müsterih temsilcisi aradı yayınlarımız düzelecektir dendi lütfen bekleyiniz muhabbet ti yaptılar.artık Turksat gurubundaki kimseye güvenim kalmadı.

    Şimdi bekleki yayınlar gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tv8,5 neden eklenmiyor halen ! türksat ne kadar zor senin bişey yapman, bişey getirmen, mucize yani şu platformda bişeyin gerçekleşmesi, ya kimse bunları takmıyor yada bunlar beceremiyorlar...
  • diyar_21 kullanıcısına yanıt
    Türksat işine geleni ekliyor ? Zaten platformun içinde bir şey kalmadı çıkartan ,çıkarta ne hale geldi?

    Tv8,5 kanalı eklenmesi gerekirdi şimdiye kadar!

    Abonelere kanal yok ( AMA ZAM VAR)

    Abonelere (RTL VE OZEL AVRUPA KANALI YOK)

    Yandaş kanallar var?



    Bak akit TV kanalına paşalar gıbı yerinde duruyor?



    Ne den özel Avrupa kanalları yok herkes neyin ne olduğunu biliyor.

    Kımseyı kandırmasınlar.



    Türksat sadece para ve zam yapmayı bilir.



    Şuna çok gülüyorum artık digital kablo TV güya, neyın digital kablo TV si ,ne var tam bir fıyasko.



    kampanyamız var ,sinema kanalımız var ,interneti iz var ,Türksat kablo Tv'de vizyon yok ,kalite yok ,kanal ekleme yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Max Kruse -- 21 Şubat 2018; 18:36:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar_ayberk

    Gelen ekibe göre değişiyor. Bazısı konuya hakim. Gerekli kontrolleri yaptıktan sonra sorunun çözülmesi için çaba harcıyor. Bazısı modüllerin tümünde bu tarz sorunlar yaşanabiliyor diyebiliyor. Niye kutu kullanmıyorsunuz. Kutu kullansanız sorun yaşamazsanız diyebiliyor. Kutu kullananlar da sorun yaşayabiliyorlar. Görüntü kalitesi olarak modül daha iyi. İnteraktif kutunun görüntü kalitesini görmediğim için onun hakkında yorum yapamayacağım.

    Size tesisat kaynaklı sorun diyemezler Büyük ihtimal bu sorunda tesisattan kaynaklanmıyordur. Aynı ekiple karşılaşmanız da iyi oluyor. Konu hakkında bilgi sahibi olduğunuzu biliyorlar. Yeni kablolarla sinyal gücünüz daha da artacaktır. Fotoğraflamanız da iyi olur. Sorunun yayın merkezine iletilmesi ve sorunun çözülmesi sağlanabilir.

    Bize genelde hep iki ekip geliyor ikisini de tanıyorum, muhabbette ediyoruz hatta yaşı benim civarlarda olan bir arkadaş var eve davet edip bir şeyler ısmarladığımda oldu. Ben gelen ekiplere insan gibi davranıyorum, çalışırken hiçbir şey ikram edemezsem en azından ayran veya gazlı içecek ikram ediyorum.

    Önceki senelerde gelen bir ekip benim evde nasıl bir tesisat olduğunu bilmediği için uydu kablolarına ve 8'li Diseqc switch'e istemeden zarar verdi, epey bir telaşlandılar kızacağımı, bağıracağımı, kavga edeceğimi düşündükleri içinde sesleri çıkmadı ne yapacaklarını bilemediler. İstemeden zarar verdiklerini bildiğim için sağlık olsun dedim geçtim ondan sonra çok rahatladılar, bana geldiklerinde bir sorun çıkartmayacağımı iyi bildikleri için hem rahat çalışıyorlar hemde sorunu çözmek için ellerinden ne geliyorsa yapıyorlar.

    Eve girişte dağıtımı sağlamak için 1.2GHz indoor splitter daha önce arızalandı. Kurulumdan sonra 2 seneden fazla zaman geçince bunu ücretli değiştiriyorlar ücreti 30 TL. Benden para almadılar ücretsiz değiştirdiler. Daha böyle birçok ufak işten para da almıyorlar, zorla versem bile almıyorlar.

    Arıza için binaya gelen ve benim çatıdaki çanakları, kurduğum santrali, ev içi tesisatlarımı, ev içi elektrik, ethernet, kablo, telefon hatlarımı gören popüler bir platformun servisi kurulumu benim yaptığımı bilmediği için bunları hangi çatlak kurdu demişti. Benim gibi özenen görmedikleri için doğal olarak garip geliyor. Onlar iş için bu işi yapıyor ben zevk için bu işi yapıyorum, aradaki fark bu.

    Bende kolay kolay tesisat diyeceklerini sanmıyorum. Birazdan kabloyu almaya geleceğim, bir aksilik olmazsa hafta sonu değiştirdikten sonra yeniden kayıt açacağım. Komşularda da aynı kanallarda aynı sorun olduğunu bildiğim için tesisat kaynaklı olmadığını biliyorum, sadece bir ihtimali elemek için kabloyu değiştireceğim, tabi birde kablo kaynaklı demesinler diye.
  • maczone kullanıcısına yanıt
    Ankara'da ekip çok sık değişiyor. Ben de gelen teknik servisle sizin gibi ilgileniyorum. Birkaç yıl önce yeterince bilgi sahibi olmayan ekip gelmişti. Sonunda daha önce de emekliliği yakın(büyük ihtimal emekli oldu) anında çözmüştü. Bir sürü kez çağırdım çözemediler siz sinyal sorununu anında çözdünüz diyince cep numarasını vermişti. Turksat'a arıza kaydı bıraktığınızda cepten beni ararsınız. Arıza yaşadığınızda başka ekip değil ben gelirim demişti. Kavga etmesem de sorun yaşadığım teknik servis de oldu. O da akşam geldi bu saatte ilgilenemem demişti, sabah ararsınız yeniden arıza kaydı bırakırsınız demişti.

    Zevk için bu işi yaptığınız için onlardan daha çok özen gösteriyorsunuzdur En kaliteli malzemeyi kullanmaya da çalışıyorsunuz. Yeni kabloya rağmen arıza devam edecek olursa yeniden arıza kaydı açarsınız. Sayenizde yayın merkezindeki hatayı tespit etmeye çalışırlar. Sinyal yüksek olduğu için yer altından da kaynaklandığını düşünmüyorum.
  • diyar_21 kullanıcısına yanıt
    tv 8,5'un kablo lisansı yok. Türksat ,kablo lisansı almadan kanalı ekleyemez. Kanal Turksat ile anlaştığına göre RTÜK'e kablo lisansı için başvurmuştur. RTÜK'ten nedense lisans verilmedi. Sinema TV kanalları da logolarını değiştirecekti,bir türlü değiştiremedi. RTÜK kaynaklı bir sorun varmış gibi gözüküyor.
  • serdar_ayberk S kullanıcısına yanıt
    hocam türksatın dediğine inanırsak çıkarılan discovery kanalları da kapatılıyordu
  • diyar_21 kullanıcısına yanıt
    RTÜK'ten kablo lisansı alınmadı. RTÜK'ün sitesinden lisansı olup olmadığını kontrol edebilirsiniz. Türksat'ın anlaşıp anlaşmadığını bilemeyiz. Anlaştığı söylendi. Ankara'da tv 8,5 kanalı test yayını da yaptı. Test yayını yaptığını şifresiz yayın yaptığı sırada gördüm. Kablo lisansı alır da kanal gelmezse dediğiniz gibi anlaşma olmamıştır. Yayın kablo lisansı alır almaz eklenirse de söylenilen doğrudur anlaşma yapılmıştır. RTÜK'ten lisans alınmamış olması RTÜK'ten mi kaynaklanıyor yoksa kanaldan mı kaynaklanıyor bilmiyorum. Kablo lisansı olmadan kanal eklenemez. Lisans hala alınmış değil.

    S Sport HD,Fil TV,NR1 Türk'ün kablo lisansı bulunuyor. Bu kanal istenildiği takdirde eklenebilir. tv 8,5'un durumu farklı.

    tv 8,5'un kablo lisansı aldığını gördüğümde forumda bu bilgiyi paylaşacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdar_ayberk -- 21 Şubat 2018; 23:58:51 >
  • serdar_ayberk S kullanıcısına yanıt
    kanalların logosundan onlara ne bence RTÜK denen sansür a.ş. kanal eklenmesini engellemekten başka bi halta uğraşmıyor...
  • 
Sayfa: önceki 15761577157815791580
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.