|
Selamlar iyi forumlar, 1 senedir bende olan w219 cls320 aracım normalde gaza her bastığımda patinaj çekmekten sağa sola savurmaktan gidemiyordu.Bu yaz lastiklerin yaşı olması sebebiyle iyice bitti sayılır fakat artık araç patinaja düşmüyor yola daha çok yapışıyor pek anlam veremedim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler








