Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

k750dan w800 e terfiye 150 ytl değer mi?

41
Cevap
0
Favori
654
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> k750dan w800 e terfiye 150 ytl değer mi?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    366 Mesaj
    telefonların bugunkü fiyatı (garantli)


    k750 750 ytl

    w800 910 ytl walkman özelliği için ekstra 160 ytl vermeye gerek var mı sizce?



    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    55 Mesaj
    gereksiz
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1129 Mesaj
    ama yanında 512 mb sd kart var bence deger
    |
    |
  • Binbaşı
    1268 Mesaj
    aradaki 160 ytl fark 512 mb memory stick ve daha kaliteli kulaklik farkidir.
    bir dier + sı kapaliyken walkman dinleyebilmendir.
    bunlar senin icin önemliyse deger..
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    366 Mesaj
    w800 i de özel bir yazılım var bildiğim kadarıyla mp3 ü cep tel için özel bi formata çeviriyo.. bu da önemli bir özellik değil mi?
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    207 Mesaj
    bole forumlar yasak deil miydi
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    366 Mesaj
    yasak olan nedir??
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    708 Mesaj
    yasak olan bir şey yok.

    iki telefonu da uzun süre kullanmış olmasam da, bi inceleme şansına erebildm.

    w800 alırsan hiç bir şekilde hata etmezsn, değer. terfi et babacım, süper olur.
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    34 Mesaj
    Bak şimdi bi kere w800 de 512mb kart + 75 ytl değrinde süper aşmıs bi kulaklık gelio hm istediin kulaklıı takabiliosun.++ walkman özelliiği vaaar o yüzden w800
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4503 Mesaj
    ya buda sorumu bnde para olsa trink w800 alırm hafıza kartı we kulaklık war fıstk gbi daa ne
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    752 Mesaj
    KESİNLİKLE DEĞER
    |
    |
    _____________________________
    ************************************************
  • Teğmen
    196 Mesaj
    Bence de değer. Uçakta, otobüste krallar gibi music dinlersin. Bi de K750 nin hafıza kartı ve kulaklığı yetmez zaten..
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8551 Mesaj
    eğer daha önce k750i almışsan k750i ile devam et
    almadıysan w800i al
    sonuçta k750i+512 mb+w800i kulaklığını hesaba katsan bile aslında ikisi aynı fiyat sayılır çünkü
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2328 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: gren

    eğer daha önce k750i almışsan k750i ile devam et
    almadıysan w800i al
    sonuçta k750i+512 mb+w800i kulaklığını hesaba katsan bile aslında ikisi aynı fiyat sayılır çünkü




    Bari W800 alınca hepsi orjinal olur
    |
    |
    _____________________________
    Teknoloji ekseninde dijital kültürden sosyal medyaya, mizahtan astrolojiye pek çok konuda içerik sağlayan güncel/aktüel bir bilgi kaynağı Serinletici'yi incelediniz mi?http://serinletici.com
  • Yarbay
    5219 Mesaj
    Normal Şartlarda dedikleri doğru,W800 al aradaki fiyat farkı zaten kulakluk+hafıza kartı ve uçuş modu vs..gibi şeylerle kapanıyor.Ama unuttuğunuz birşey var K750i'de de flash hediyesi var.normalde 50 YTl imiş bu flash.
    Paran sınırlı ise K750i,daha fazlası sorun değilse W800 al bence.
    |
    |
    _____________________________
    2013 Chevrolet Cruze Sedan 1.4 LTZ Siyah.
  • Teğmen
    180 Mesaj
    ---W800i--
    |
    |
    _____________________________

    [MacBook Pro 17" | Intel Core i7 - 2,2GHz - 6MB Paylaşımlı L3 Ön Bellek | 4GB 1333MHz DDR3 RAM | 750GB HDD | AMD Radeon HD 6750M 1GB GDDR5 | Mac OS X v10.6.8 Snow Leopard | Window 7 Ultimate 64 bit | Q TR KLAVYE ]

    SAMSUNG GALAXY NOTE

    ipod touch 4G 32 GB

    iphone 5 16 gb

    samsung 51e551 full hd 3d plasma
  • Yarbay
    8551 Mesaj
    k750i flaş hediyeli olunca 50 ytl daha pahalı oluyor zaten
    yani flaşsız k750i..........730-750
    flaş hediyelik750i..........780-800 arası
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    71 Mesaj
    Bence değer......
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3669 Mesaj
    Bence w800 tipten kaybediyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    413 Mesaj
    Kesinlikle... K750i tasarım olarakdaha güzel. Bazı eksikleri W800 de tamamlanmış ama tasarım daha kötü olmuş...
    |
    |
    _____________________________
    OnePlus 6 Midnight Black
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
son dakika
üniversite
Lastik Fiyatları
SEO
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,277
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.