Şimdi Ara

K700i ile 6600 takas yaptım!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 3 haftalık K700i mi bizim burdan birisi istemişti, dün 6600 verip üzerine 240 YTL verdi bende verdim benim tel sıfır gibiydi çizik bile yoktu hiç bir yerinde iyi geldiği için hemen sattım 6600 sağlam ama dışı biraz çizik nasıl sizce



    _____________________________
    Core 2 Duo 6750 | ASUS P5B | 2 GB DDR 2 | TA210 | ZyXEL P-661HW | sparkle 8800 GTS 320 mb | 19"Samsung 920n | SB AUDIGY 2 ZS | Megaworks THX 550 5.1

    ..:: ๑ scarface ๑ ::..
    ..:: TAKLİTLER ASILLARINI YÜCELTİR ::..
  • hayırlısı olsun güle güle kullan üstüne aldığın para fena değil değer bence ama biraz daha tadını çıkarsaydın k700 un diyorum
    _____________________________
  • hayırlı olsun be
    240 imlyon iyi para
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Carnesir

    hayırlısı olsun güle güle kullan üstüne aldığın para fena değil değer bence ama biraz daha tadını çıkarsaydın k700 un diyorum


    erken oldu ama çıkardım tadını



    quote:

    Orjinalden alıntı: CAKIR42

    hayırlı olsun be
    240 imlyon iyi para


    saolasın kardeş...
    _____________________________
    Core 2 Duo 6750 | ASUS P5B | 2 GB DDR 2 | TA210 | ZyXEL P-661HW | sparkle 8800 GTS 320 mb | 19"Samsung 920n | SB AUDIGY 2 ZS | Megaworks THX 550 5.1

    ..:: ๑ scarface ๑ ::..
    ..:: TAKLİTLER ASILLARINI YÜCELTİR ::..




  • iyi para almışsın üzerine... 6600 mı k700 mü diyenlere duyurulur 6600 alırsanız k700 almak için üzerine 200 mio verirsiniz
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Magnetic

    iyi para almışsın üzerine... 6600 mı k700 mü diyenlere duyurulur 6600 alırsanız k700 almak için üzerine 200 mio verirsiniz

    _____________________________
  • Aradaki fiyat farkı iyi oldugundan dolayı çok iyi satmışsın ..

    Yoksa hayatta yapmaman gereken bir hataydı ..

    Şimdi satarsın 6600 ı da 350 milyona en kötü, aldıgın paradan daha çok paraya satmış olursun K700i yi ..
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Negative®

    Aradaki fiyat farkı iyi oldugundan dolayı çok iyi satmışsın ..

    Yoksa hayatta yapmaman gereken bir hataydı ..

    Şimdi satarsın 6600 ı da 350 milyona en kötü, aldıgın paradan daha çok paraya satmış olursun K700i yi ..


    eyvallah kardeş, tabi fiyat farkı olmasaydı öyle bir hata bekler misin benden
    şimdi herkeze 6600 öneririm kral telefondur K700i almayın şaka yapıyorum ciddiye almayın.
    _____________________________
    Core 2 Duo 6750 | ASUS P5B | 2 GB DDR 2 | TA210 | ZyXEL P-661HW | sparkle 8800 GTS 320 mb | 19"Samsung 920n | SB AUDIGY 2 ZS | Megaworks THX 550 5.1

    ..:: ๑ scarface ๑ ::..
    ..:: TAKLİTLER ASILLARINI YÜCELTİR ::..




  • iyi bir takas olmuş güle güle kullan...
    _____________________________
  • internetten falan 370 e gider +240 k700 ü baya ucuza almış oldun walla
    _____________________________
  • bütün k700 alanlar bu gün doğru yolu bulacaklar
    bendeki sx1 in üstüne 250 verin hayrına alayım
    _____________________________
    İNADINA OMNIA HD
  • quote:

    Orjinalden alıntı: suprocco

    bütün k700 alanlar bu gün doğru yolu bulacaklar
    bendeki sx1 in üstüne 250 verin hayrına alayım


    _____________________________
    Core 2 Duo 6750 | ASUS P5B | 2 GB DDR 2 | TA210 | ZyXEL P-661HW | sparkle 8800 GTS 320 mb | 19"Samsung 920n | SB AUDIGY 2 ZS | Megaworks THX 550 5.1

    ..:: ๑ scarface ๑ ::..
    ..:: TAKLİTLER ASILLARINI YÜCELTİR ::..
  • doğru yolu bulmak ne demek benim k700 ün üzerine 250 mio +6600 verin bende satıym bu doğru yol değil ticarettir :)
    _____________________________
  • 3 Hafta oldu k700 alalı ve bugüne kadar ericsson kullanmamış ben bile hala telefonuma soğumadım.Çok çok memnunum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ocularis

    3 Hafta oldu k700 alalı ve bugüne kadar ericsson kullanmamış ben bile hala telefonuma soğumadım.Çok çok memnunum.


    ben memnun olmadığımı ve soğuduğumu söylemedim ki çok memnundum şartlar onu gösterdi verdim
    _____________________________
    Core 2 Duo 6750 | ASUS P5B | 2 GB DDR 2 | TA210 | ZyXEL P-661HW | sparkle 8800 GTS 320 mb | 19"Samsung 920n | SB AUDIGY 2 ZS | Megaworks THX 550 5.1

    ..:: ๑ scarface ๑ ::..
    ..:: TAKLİTLER ASILLARINI YÜCELTİR ::..
  • Yokyanlış anlaşılmasın ben sadece k700'ümle aramızda ki ilişkiyi söylemek istedim. :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ocularis

    Yokyanlış anlaşılmasın ben sadece k700'ümle aramızda ki ilişkiyi söylemek istedim. :)


    anladım zaten derin bir ilişki içerisindesiniz
    _____________________________
    Core 2 Duo 6750 | ASUS P5B | 2 GB DDR 2 | TA210 | ZyXEL P-661HW | sparkle 8800 GTS 320 mb | 19"Samsung 920n | SB AUDIGY 2 ZS | Megaworks THX 550 5.1

    ..:: ๑ scarface ๑ ::..
    ..:: TAKLİTLER ASILLARINI YÜCELTİR ::..
  • hayırlı olsun o para valla çooooooooooooooooooooooook iyi....
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: van_hoijdonk

    hayırlı olsun o para valla çooooooooooooooooooooooook iyi....


    saolasın biliyorum çok az
    _____________________________
    Core 2 Duo 6750 | ASUS P5B | 2 GB DDR 2 | TA210 | ZyXEL P-661HW | sparkle 8800 GTS 320 mb | 19"Samsung 920n | SB AUDIGY 2 ZS | Megaworks THX 550 5.1

    ..:: ๑ scarface ๑ ::..
    ..:: TAKLİTLER ASILLARINI YÜCELTİR ::..
  • hayırlı olsun
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.