Şimdi Ara

Justin Timberlake ve JayZ konserine gidiyorum, Yorumlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
2
Favori
1.260
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vancouver'a gelmistim 1 ayligina dil kursu icin. Sansima konser varmis yarin, yorumlari aliyim

     Justin Timberlake ve JayZ konserine gidiyorum, Yorumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Justin Bieber diye okudum. Noluyor lan dedim. Git hatunda kaldırırsın.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Rolling Stones

    Justin Bieber diye okudum. Noluyor lan dedim. Git hatunda kaldırırsın.

    Oyle olur umarim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vancouver'da konser oluyo muydu
    _____________________________

    Ellen Page Fan Club
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aubameyang17

    Vancouver'da konser oluyo muydu

    Oluyomus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ss'lerle desteklerim tutarsa. Burda saat 8.23 pm o yuzden galiba suan fazla ilgi gormedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güle güle .
    _____________________________

    Üniversiteyi 5 yılda bitiren 1 sene , 4 yılda bitiren 4 sene kaybetmiştir .
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    en iyi erkek vokal (rock)??
    20 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • kac kağıt harcadin gidiş icin?
    1 ay az degil mi ayrica

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 235$ vermem çok para

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________






    Kocaeli Üniversitesi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeaglePower

    235$ vermem çok para

    2 bilet 235 $
    Arkadasla gidiyoruz konsere. En ucuz bilet 100 $di galiba, biz 117 $liktan aldik. Bence fena degil fiyat aldigimiz yere gore

    Ustteki arkadas icinde sunu diyim, gittigim dil okulu 1 aydan sonra 6 ay kabul ediyor en az zaten annemler 1 ay fazla bile diyolar yani en iyi secenek 1 aydi. Fiyat konusunda pm atarsan bilgi verebilirim simdi burda bosver

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SideBlast


    quote:

    Orijinalden alıntı: DeaglePower

    235$ vermem çok para

    2 bilet 235 $
    Arkadasla gidiyoruz konsere. En ucuz bilet 100 $di galiba, biz 117 $liktan aldik. Bence fena degil fiyat aldigimiz yere gore

    Ustteki arkadas icinde sunu diyim, gittigim dil okulu 1 aydan sonra 6 ay kabul ediyor en az zaten annemler 1 ay fazla bile diyolar yani en iyi secenek 1 aydi. Fiyat konusunda pm atarsan bilgi verebilirim simdi burda bosver


    O zaman iyi almisiniz iyi eglenceler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________






    Kocaeli Üniversitesi
  • dh reklamı yapcaksın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IEfsaneyim

    dh reklamı yapcaksın

    Nasil yapak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bala bak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Oha 117$ ne olum ? Ben gittim ikitane efsanevi metal grubu dinledim ustunede bi tane on grup 140 tl . Soygun lan resmen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    GIGABYTE-P67-D3-B3 // 3VGA GTX 560 Superclocked // Geil Value Plus 2x4 GB 1600 mhz // Dark Knight ATX Kasa // High Power 600 Watt // Intel i5 2500 3.30 Ghz // 64 GB Kingston SSD // Samsung HD753LJ 750 GB 7200 rpm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sayınalpbey

    Oha 117$ ne olum ? Ben gittim ikitane efsanevi metal grubu dinledim ustunede bi tane on grup 140 tl . Soygun lan resmen

    pop böyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Voiton laulut soi ainiaan!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sayınalpbey

    Oha 117$ ne olum ? Ben gittim ikitane efsanevi metal grubu dinledim ustunede bi tane on grup 140 tl . Soygun lan resmen

    Bu adamlar Turkiye'ye hic gelmediler ve gelceklerini de zannetmiyorum yani bunu kaciramazdim burdayken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buyuk gun geldi

    (Up )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • JT gerçekten çok kaliteli şarkılar yapmaya başladı adam level atladışanslısın
    _____________________________
    Once,there was only dark.If you ask me,the light is winning
  • severim kerataları
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.