Şimdi Ara

### ► JUKE KULÜBÜ ◄ ### (320. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.032
Cevap
94
Favori
750.774
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 318319320321322
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlarbirşey fark ettim
    Bu aracta klimayı off a getirsem bile 100km hızı aşinca kalorifer peteklerinden hava geliyor. Disarinin havasini içeri vermesin icerinin havasını tusuna badiyorum clima devreye giriyor klimayi kapatıyorum bu defa fan calismaya devam ediyor 1e düşüruyorum ama tamamen kapatamıyorum.

    Sizler dener misiniz test aracındada böyle

    Bu çok saçma
    Ben istiyorum dışarıdan hava gelmesin fan klima hepsi kapalı olsun(hepsi kapalı oluncayüksek hızda dışarıdaki havayı veriyor)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arkee


    quote:

    Orijinalden alıntı: blueman7

    Beyler benim aractami sorun var anlamadim 1.6 otomatik yokus destek sistemi yokmu.Araç geri kaydiriyor.Test ederken hic dikkat etmemistik ama şimdi geri kaymasi cok sikinti olacak hanima.Frene basinca 3 saniye kalkma suresi vermesi gerekmiyor mu?

    Bugüne kadar birçok otomatik araç kullandım eski modeller hariç hiçbiri beri kayırmaz ayağını frenden cekince hareket eder çok dik rampaysa oyle durur siz gaza basana kadar

    Sizde çevrenizde otomatik başka araç deneyin aynısıni görürsunuz

    Hocam cogu otomatik arac geri kaydirir.Satilanlar genelde yari otomatiktir.Sorun hill holder olmamasi.Otomatik i10 da geri kaydiriyor ama yokus kalkis sistemi var.2015 tucson aracim var otomatik oda geri kaydiriyor.Adamlar bunun icin Auto hold ve yokus destek koymus.Tam otomatik olmayan araclar geri kaydiriyor onu anladikta.Bu arabaya nasil hill holder koymazlar onu anlayamiyorum.Satilan cogu araba yari otomatik oldugundan geri kaymakta ama firmalar hill holder koyup bu sorunu cozuyorlar.Dik yokuşta sabit durur derken tam otomatik degilse bu imkansiz sanirim.Alacak olanlar bilsinki juke cok dik yokusta geri kaydiriyor.Biraz acemi olan bayanlar icin sikintili olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueman7 -- 4 Mart 2016; 9:17:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkee A kullanıcısına yanıt
    atni sorunu bende farkettim klima da fan da kapali iken havanadirma yerlerinden iceriyo hava geliyor 2 hafta icinde yillik bakim.icin servise gidicem butun sikayetlerimi bir kagida not aldim ellerine tutusturucam ozellikle cam tavan isini yapmak zorundalar yapamiyolarsa tum araclari geri cagirsinlar boyle sacmalik olmaz dun kardesimin aracina bindim ayni sekilde cam tavanli baska marka arac hicbir ses yok arac zaten sert yolda tikirti sesinden delircem bir gun, çin iskencesi gibi bisey oldu insan aracindan mutlu iner severek surer ben aksine zaten ist. trafigi var bide bunun sinirini yasiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkee A kullanıcısına yanıt
    az once forumdakı eskı yazıları okurken farkettım bır kullanıcı kılımayı kapatmadan once dısardan hava gırıs dugmesını kapatıp ondan sonra off tusuna basın yazmıs bu sekılde havalandırma bolgelerınden gelen hava kesılıyormus
  • Dışarıdan hava giriş düğmesi hangisi oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shackill

    az once forumdakı eskı yazıları okurken farkettım bır kullanıcı kılımayı kapatmadan once dısardan hava gırıs dugmesını kapatıp ondan sonra off tusuna basın yazmıs bu sekılde havalandırma bolgelerınden gelen hava kesılıyormus

    Sunroof extra fitil döşeyerek bu sorunu çözüyorlardi arkadaşlar bende sunroof yok ama böyle kronik sorunu varsa kötü yaa

    Bide öyle denicem isallah düzelir.çünkü bi sıcak bi soğuk yapıyorum bu havalardada klima açmak istemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blueman7

    quote:

    Orijinalden alıntı: arkee


    quote:

    Orijinalden alıntı: blueman7

    Beyler benim aractami sorun var anlamadim 1.6 otomatik yokus destek sistemi yokmu.Araç geri kaydiriyor.Test ederken hic dikkat etmemistik ama şimdi geri kaymasi cok sikinti olacak hanima.Frene basinca 3 saniye kalkma suresi vermesi gerekmiyor mu?

    Bugüne kadar birçok otomatik araç kullandım eski modeller hariç hiçbiri beri kayırmaz ayağını frenden cekince hareket eder çok dik rampaysa oyle durur siz gaza basana kadar

    Sizde çevrenizde otomatik başka araç deneyin aynısıni görürsunuz

    Hocam cogu otomatik arac geri kaydirir.Satilanlar genelde yari otomatiktir.Sorun hill holder olmamasi.Otomatik i10 da geri kaydiriyor ama yokus kalkis sistemi var.2015 tucson aracim var otomatik oda geri kaydiriyor.Adamlar bunun icin Auto hold ve yokus destek koymus.Tam otomatik olmayan araclar geri kaydiriyor onu anladikta.Bu arabaya nasil hill holder koymazlar onu anlayamiyorum.Satilan cogu araba yari otomatik oldugundan geri kaymakta ama firmalar hill holder koyup bu sorunu cozuyorlar.Dik yokuşta sabit durur derken tam otomatik degilse bu imkansiz sanirim.Alacak olanlar bilsinki juke cok dik yokusta geri kaydiriyor.Biraz acemi olan bayanlar icin sikintili olabilir.

    Vw Bora marka araç vardı o bile geri kaydırmiyordu ama çok dik yokuşta denedim mi emin değilim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkee A kullanıcısına yanıt
    Hocam valla buna hill holder sart.Bu araclara bayanlar icin kesinlikle gerekli.70 bine araba al geri kaysin sonra hyundaiye millet laf eder.Hata bizde iyi test etmek lazim.Hic aklima gelmezdi.Neyse sikinti olursa satarim.Yanliz araba bu haricinde on numara cok seri cok rahat.Bide ayna ayarini öyle bir yere koymuşlar ki karanlik olur diye işik koysalardi bari.Makyajdan sonra bagaj cok genis.Disardan Bakincada tam lakabi gibi haylaz.Camlara film cektim 2 gun bunu kullandim.Juke den inip Tucson a binince Tucson çok hantal geldi.Turbo olmamasina ragmen sportta araba uçuyor resmen.Vites geçişleri harika.Direksiyonu Çok iyi.Gayet rahat bir araba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueman7 -- 4 Mart 2016; 21:59:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • marancı M kullanıcısına yanıt
    klima konsolunda araba resimi var 2 tane surucu tarafindaki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar geçen gün tesadüfen başıma bişey geldi. Aracı park ettiğimde sürücü camını kapattım ve elimi butondan çekmeden kontağı kapattım cam kendiliğinden yarıya kadar aşağı indi. sonra merak ettim tekrar denedim tekrar aynı şey oldu. sebebini bilen var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blueman7

    Hocam valla buna hill holder sart.Bu araclara bayanlar icin kesinlikle gerekli.70 bine araba al geri kaysin sonra hyundaiye millet laf eder.Hata bizde iyi test etmek lazim.Hic aklima gelmezdi.Neyse sikinti olursa satarim.Yanliz araba bu haricinde on numara cok seri cok rahat.Bide ayna ayarini öyle bir yere koymuşlar ki karanlik olur diye işik koysalardi bari.Makyajdan sonra bagaj cok genis.Disardan Bakincada tam lakabi gibi haylaz.Camlara film cektim 2 gun bunu kullandim.Juke den inip Tucson a binince Tucson çok hantal geldi.Turbo olmamasina ragmen sportta araba uçuyor resmen.Vites geçişleri harika.Direksiyonu Çok iyi.Gayet rahat bir araba.

    İyi günlerde güle güle kullanin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr_Juke

    Arkadaşlar geçen gün tesadüfen başıma bişey geldi. Aracı park ettiğimde sürücü camını kapattım ve elimi butondan çekmeden kontağı kapattım cam kendiliğinden yarıya kadar aşağı indi. sonra merak ettim tekrar denedim tekrar aynı şey oldu. sebebini bilen var mı?

    Araç anormal bir durum olarak görüp güvenlik amacıyla böyle yapmıştır. Mesela fren musili denilen bir parça var 100tl civarı o arizalaninca araç gaz yemiyor tekliyor. Arac arabayı durduramicam bu yüzden gaz yemem diyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arkee -- 5 Mart 2016; 10:28:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkee A kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkur ediyorum hocam kazasiz sürüşler herkese.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar ben de 1.6 cvt juke düşünüyorum. 2. el olacak, muhtemelen 2011 model. bu cvt şanzımanın arıza çıkarma durumu nasıldır? tam otomatik gibi uzun ömürlü olur mu? yokuşlarda yokuş kalkış istemi var mı? bir de, lpg uyumu nasıl bu motorların?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etkinus -- 6 Mart 2016; 13:05:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugüne kadar Mercedes-Vw ve Renault'un çift kavramalı şanzımanlarını, Opel, Honda ve Mazda'nın tam otomatik şanzımanlarını kullandım. Ancak hem Honda hem de Nissan'da kullandığım CVT şanzımanın özellikle İstanbul'da verdiği akıcılığın keyfini hiç birinde alamıyorum. Ben vites değişim hissinden (bazı arkadaşlar hoşlanıyorlar) hoşlanmıyorum. CVT tek kelimeyle harika.
    Daha önce 13 yıl cvt şanzımanlı Honda Hr-v kullandık ve 121.000km yaptık. Bu süre zarfında arabanın bakımları hep zamanında yapıldı ve cvt ile ilgili en ufak bir arıza ya da konfor kaybı yaşanmadı...
    Ama Nissan'ı satın alalı 2 ay oldu, uzun ömürlülük hakkında konuşmak için erken olabilir. Ancak aracın bakımları zamanında yapıldıysa ve hor kullanılmadıysa cvt'nin sorun çıkarması zor bir ihtimal. CVT, dizel gibi yüksek torklu motorlarla pek iyi uyum sağlayamayabiliyor çalışma sistemi gereği, ancak Juke'daki atmosferik 1.6 motor gerçekten bu şanzıman ile tam uyumlu.
    Yokuş kalkış destek sistemi yok, çok çok dik bir yokuşta iseniz el freni kullanmanız gerekebilir. Ama bugüne kadar eksikliğini yaşamadım diyebilirim. Keza bir önceki aracım da auto hold sistemli dsg şanzımanlı bir Golf idi; çok dik yokuşta iki aracın arasına girmeye çalışırken auto hold devreden çıksın diye gaz vermeniz gerekiyor, gazı veriyorsunuz bu sefer birden öndeki araca doğru hamle yapıyor, geri gideceksiniz, yön aşağı, bu sefer de auto hold'u devreden çıkarmak için gaza dokununca arkadaki arabaya dokunmamak için çok çok dikkatli olmak gerekiyordu. Ama bunun dışında dik yokuşlu ve dur kalklı bir trafikte auto hold çok çok güzel bir özellik, ayağınızı frende tutmanıza gerek kalmıyor.
    Almak istediğiniz aracın servis bakımlı olmasına özellikle önem verin, herhangi bir aksilik durumunda iyi niyet garantisi denen uygulama Nissan markasında da oluyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi johnkoot -- 6 Mart 2016; 15:25:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etkinus

    arkadaşlar ben de 1.6 cvt juke düşünüyorum. 2. el olacak, muhtemelen 2011 model. bu cvt şanzımanın arıza çıkarma durumu nasıldır? tam otomatik gibi uzun ömürlü olur mu? yokuşlarda yokuş kalkış istemi var mı? bir de, lpg uyumu nasıl bu motorların?

    2016 model yeni aldim.Benim bu aracta tek sikintim yokuş kalkiş destek sistemi.Oda dik bir yokuşta geri kayiyor.Ama ayaginizi frenden cekip aninda gaza basarsaniz bunu bile hissetmezsiniz.Ben sürerken bu bile sorun degil ama benim hanim gibi acemi bayanlar icin biraz sikinti olabiliyor.Onun haricinde motordan cok memnunum turbolu gibi.Acikcasi bu kadar performans beklemiyordum.Daha önceki kullandigim atmosferik motorlardan daha seri geldi.Valla araba cok rahat çok guzel ve kullanişli.Çok kucuk cok buyuk degil tam kararinda.Lpg sanirim takiliyor.Yani bu tarz motorlara takiliyor bunada takilacagini dusunuyorum.Olmasini istedigim şeyler komple cam tavan olabilirdi.Ayna ayarlari biraz zor bir yere konmuş.Daha kullanisli olabilirdi.Karanlikta biraz zorluyor.Hiz sabitleme yerine yokuş kalkiş olsa tadindan yenmezdi.Bide 3 5 fazla alip farlari beyaz cree led yapsalardi ki kimse yapmiyor ayri daha guzelde olurdu. beyaz sari karisik takiliyoruz suan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueman7 -- 6 Mart 2016; 17:10:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • johnkoot J kullanıcısına yanıt
    Hocam on numara açiklama yapmiş kesinlikle katiliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueman7 -- 6 Mart 2016; 17:12:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blueman7 kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim
    CVT'yi bilerek ve severek aldım. Çünkü piyasada bu araba bağırıyor ama gitmiyor diyerek morali bozulanlar da var...
    Düşük devirlerde gezerek son derece ekonomik sürüş verebiliyor bu araba...
    Boyutları aynen sizin dediğiniz gibi tam kararında... Benim boyum 180 ve arabayı tek başıma kullanıyorum. 40 yılda 1 arkaya biri binerse o da rahatsız olmadı diz ya da baş mesafesinden...
    Benim de gördüğüm en önemli eksiklikler cam açma/kapama butonları ile ayna ayar butonu aydınlatmasız ve gece gerçekten sıkıntılı oluyor park manevrası yaparken elinizi atınca bulamıyorsunuz ayna ayarını...
    Beyaz ledlerle sarı farlar pek güzel durmuyor bence de Ama bunun da çözümü varmış sanırım; geçmiş sayfalarda H11 tip beyaz ampullerle değişimin son derece kolay olduğu söylenmişti. Alacak olsam Osram marka tercih ederdim... Ampul değişimi aracı garanti dışı bırakır mı acaba? Bu konuda bir bilginiz ya da bilgisi olan var mı?
    Makyajlı modellerde farların mercekli olması nedeniyle trafikteki diğer sürücüleri rahatsız etmeyeceğini düşünüyorum...
  • johnkoot J kullanıcısına yanıt
    Hocam ne aldigini bilen insan icin bagiriyor gitmiyor diye birseyi kabul etmemek lazim.1.6 atmosferik motor bu beygiri belli yakit tuketimi belli.Performansli bir motor istiyorum dersen turbolu dizel yada benzinli beygiri yuksek bir motor alirsin.Bu motoru yuksek devirlerde kullanacaksin tabi haliyle biraz bagiracak.Ama bu motor böyle bir motor.Ben hep şunu tavsiye ediyorum iyice test edin öyle alin.Mesela ben motoru test ederken hill holderi atlamişim.Ama motoru hoşuma gitti.Kesinlikle bu araca göre yeterli.177 beygir turbo motordan inip arada buna biniyorum beni bile mutlu ediyor seri olmasi.Normal kullaniciyi uzmez.Cok performans isteyen dizelini alabilir.Otomatik yok gerci dizel.Far konusunda yada diger konularda şunu anlayamiyorum.Butun firmalar icin gecerli.İc aydinlatmayi led yap kac paraki.Yada h11 beyaz ampul koy 200 tl daha koy arabaya.Okadar ucuz şeylerden çaliyorlarki bunu anlayamiyorum.Mesela Otomatik ayna kapanma heryeri para olsa ne olur koyuver.Bunlar lüks şeyler degilki.Hele cam kapatma modulu hicbir firma koymaz kapilari kitleyince camda otomatik kapansa ne olur.Para bile tutmayan bu kucuk seyleri koymuyorlar.Demiyorum elektrikli koltuk yap.Kucuk kucuk seyler para tutmayan ama illede disarida yaptirmaya zorluyorlar.Şimdi ampulu taktik zarar verdi araca garantiye sikinti olabilir.Gerci cok sorun cikarmiyor ampuller sanirim.Sorun şu yaptin bir iyilik mercegi koydun bari ampulude koy kac paraki degilmi.Hocam çok doluymuşum kusura bakmayin kazasiz sürüşler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueman7 -- 7 Mart 2016; 0:28:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blueman7 kullanıcısına yanıt
    Evet epey dolmuşsunuz gerçekten
    Bu maliyet kısma işi gerçekten tuhaf... Ama kumandadan cam açma/kapa gibi veya elektrikli el freni/auto hold gibi donanımlar Golf'ün en baz versiyonunda bile vardı... Hadi onları sınıf farkına verelim... Ama X-trail'de bile cam açma/kapama düğmelerinin aydınlatmalı olmaması çok tuhaf geliyor...
    Bir de şu var; detaylarda Alman'lar gerçekten daha özenli.. Mesela bir Honda'ya veya Toyota'ya bakın; kapı direklerinde eğer dik köşeler varsa buralardaki kaynak yerleri o kadar çirkin görünüyor ki... Ama bir Vw'de böyle komik şeyler göremezsiniz.. Veya kapıların gövdeyle olan bağlantıları Uzakdoğulu modellerde çok zayıf...
    Ama bütün bunları biliyordum, bilerek aldım... Sanırım mutluyum da
    Firmalar bu tür farklılıkları donanımlar arasında fark yaratabilmek için yaptıklarını söylüyor, ama bizi üzüyorlar...
    Mesela deri döşemeli, katlanan aynalı, çevre görüş sistemli ve xenon farlı far yıkamalı bir Juke sahibi olabilirsiniz, bunun için Platinum Premium versiyon almanız gerekli. Ama en azından Honda ve Nissan'da donanım seçenekleri ve neler alabileceğiniz belli. Yüzlerce opsiyon listesi yok
    Selamlar...
  • 
Sayfa: önceki 318319320321322
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.