Şimdi Ara

### ► JUKE KULÜBÜ ◄ ### (100. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.033
Cevap
95
Favori
752.595
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9899100101102
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: borderline_cc

    quote:

    Orijinalden alıntı: zab-ziro

    hocam ne yaptın. esp devre dışı bırakılarak kayma önlenirmi hiç. . esp nin bulunuş amacı bu zaten kaymayı önlemek:) asıl karlı buzlu yolsa işe yarayan bir sistem. sıcakta yazda asfaltta anca viraja 110 la girip arka savrulursa devreye direr bu sistem. sonuçta güvenlik sistemi. asla ve asla hele kaygan zeminde devre dışı bırakılmaması gerekir diye düşünüyorum. havaların soğuduğu ve yolların kayganlaştığı bu günlerde esp ile ilgili görüşleride alırsak iyi olur.

    Sıcakta, asfaltta devreye girer ve işe yarar doğru ama buzda işe yaramaz, üstelik kontrolü olanaksızlaştırır. Çünkü esp savrulma anında sağ ya da sol lastiklere gerekli süre ve şiddette fren yaptırarak aracın yeniden yol çizgisine girmesini sağlar. Yani işe yaraması için lastiğin yola tutunabileceği koşullar gereklidir. Buzda sorun zaten tutunamamadır ve esp tümden kontrolden çıkarır aracı. ESP'nin iptal tuşu bu yüzdendir. Karda buzda iptal etmek gerekir.

    Arkadaşlar Kitapçıkta yazıyor zaten.Karda buzda Esp yi kapatacaksınız yol tutuşu için.Tecrübe edince de farkı bariz şekilde belli oluyor.




  • herkese öncelikle kazasız sürüşler arkadaşlar...
    benim sorum yakın zaman da 1.5 dizel tekna alan oldumu?ve kaça aldı..bende düşünüyorumda ona göre araştırayım..yardımlarınız için şimdiden sağolun:))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mac gyver


    quote:

    Orijinalden alıntı: mac gyver


    quote:

    Orijinalden alıntı: meteorx

    quote:

    Orijinalden alıntı: zab-ziro

    quote:

    Orijinalden alıntı: meteorx


    Günaydın,

    Bugün ilk defa kar üstünde sürüş yaptım juke ile ( Malum Trakyaya kar yağdı ). Ama sonuçları pek hoşuma gitmedi. Yollar kardan çok buzlu idi ESP sürekli devredeydi ama aracı yolda tutmakta zorlandım. Sanırım tekerlerden kaynaklanıyor çünkü ilk defa buzda araba kullanmıyorum, hem öncekilerde ESP bile yoktu, buna rağmen bu kadar zorlanmamıştım. Tekerler üzerinde gelen continental 4 mevsim.

    Eskişehir, Ankara, Erzurum vs karlı buzlu şehirlerde kullanan arkadaşların tavsiyeleri nedir. Daha önce de teker konusunda şikayeti olan bir arkadaş vardı. sanırım kabak tekerli corsa bile daha iyiydi demişti. galiba bende ona katılıyorum çünkü teker haricinde bir problem aklıma gelmiyor. Kış tekeri şart oldu sanırım.

    ayrıca bu sabah benim ön konsoldan da biraz ses geldi. galiba bazı arkadaşların dediği gibi havanın soğuması ile oluyor.

    Görüşlerinizi beklerim.

    sayın meteorx. bende edirnede oturuyorum burdada hava kar kış . ama dediğiniz gibi araç pek sorun çıkarmadı . bende önde kış lastikleri var tabi. üzerindeki lastikler gerçekten yazın bile ıslak yolda kayıyordu bırakın buzu. ama esp hiç devreye girmedi siz yanılmış olabilirsiniz çünkü yanıp sönen esp lambası bildiğim kadarıyla yolun kaygan olduğunu ikaz etmek için. devreye girdiğinde ise abs gibi bir ses yapması gerekiyor diye biliyorum. benim araçtada arka taraf az savrulunca esp ikaz lamdası yanıp söndü sürekli. ama devreye girmedi. esp nin devrede olması daha ciddi savrulmaları gerektiriyor sanırım. ben yarın izmire yola çıkıyorum. kaz dağları koru dağları bakalım aracın kış performensı nasıl. burda sonra paylaşırım. herkese iyi sürüşler.

    Tekrar selam,

    ESP yanıp sönmüyordu sürekli yanıyordu ve dediğiniz gibi arabanın sesi de değişmişti. Akşama kış tekeri taktıracaktım ama mesajı yazdıktan sonra korktuğum başıma geldi. Araç kaydı ve sağ ön teker kaldırıma çarptı. Görünüşte bir sorun yoktu ama ben tedirgin oldum servise uğradım. serviste sağ rot kolunun eğrildiğini söylediler. buraya kadar tamam ama bundan sonrası tam bir şok : rot kolunun tek parça olarak satılmadığı direksiyon kutusu ile beraber değiştirildiğini söylediler. Yani 100tl lik bir demir parçasını değiştiremedikleri için bana 1.986tl + KDV diyolar. kasko karşılarmiş ama bu sefer de indirim yanacak. gülsem mi ağlasam mı bilemedim. nissan genel merkezi aradım cevap: üretici firma böyle yapıyormuş ve tüm nissan araçlarında böyleymiş. sürüş güvenliği içinmiş. yani diğer markalar aptal bir bizim nissan akıllı. yada nissan kullanıcısını aptal yerine koyuyor diğer markalar koymuyor. siz karar verin. araçtan anlayanlar yanlışım varsa beni düzeltsin ama rot kolu için komple set değiştirilir mi? mantıklı mı? benim sağlam direksiyon kutum ne olacak? yazık para japonyaya gidecek. Türkiye nissan da senelerdir bu sorunu çözmediyse de yazık. Türkiyede bi rot kolu ürttiremiyorlar mı?

    son söz eğer nissanınız varsa rot kolunu eğmeyin :-) güleriz ağlanacak halimize.........

    Ayrıca jantım çizilmiş diye değiştirmeye kalkıyorlar. 1.200tl + KDV. jant eğilmiş mi dedim: hayır, kırılıp çatlamış mı dedim: hayır peki çizik için niye değiştirmeye çalışıyorsunuz dedim: exper zaten onay vermez dediler. komedi filmi gibi.

    Şimdi başka bir seçeneği araştırıyorum anlaşmalı sigorta dışardan kendi anlaşması olan tamir şirketlerine tamir ettirebiliyormuş ( parça değiştirmeden ) eğer güvenli ise o yolu deneyeceğim.

    Cidden kazasız sürüşler dilerim....

    Selam...
    Google'a Nissan yedek parça yazıp, sonuçlardan da bir parçacıyı aradım, aracınız dizel mi, benzinli mi? bu önemli imiş.. Benzinliler için henüz yapılmamış, ancak dizel ise olabilirmiş... Reno ile aynı olmasından dolayı...Bu şekilde bir arama yapın isterseniz...

    Selam tekrar.. Şöyle geçmişe bir baktım da,sizinki benzinliymiş...:( geçmiş olsun...
    Rot kolunu düzelttirmeyi bir araştırın bence...


    yine selam

    yedek parça konusunda sıkıntı var. dışardan istediğiniz parçayı bulamıyorsunuz. ama yakında yan sanayi parçalar çıkmaya başlayacak diyorlar. çünkü çok kişi benim gibi bu konuda dertli. 100tl lik parça için niye 2.400tl ödensin, kasko karşılasa ile. zaten kasko şirketleri de bu olayın saçma olduğunu görmüşler ve çok hasar yoksa parçayı söktürüp istanbulda tamir ettiriyorlarmış. ama bu durumda servis kendi yapmadığı için o parçayı garanti dışı bırakıyormuş. yapmamız gereken garanti bitene kadar kasko şirketini de değiştirmemekmiş çünkü kasko şirketi sorumluluğu alıyormuş. bilginize. benimki böyle olacak sanırım. aracı servise bıraktım kaskonun verdiği araçla geziyorum.

    benim şassızlığım ESP nin devrede olması ve tekerlerin kötü olmasıydı sanırım.....




  • Arkadaşlar aracımı satmaya karar verdim...memnuniyetsizlikten değil fakat bedelli askerlik için satıyorum..Linki aşağıda;

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-nissan-sifirdan-farksiz-navigasyonlu-kirmizi-dizel-juke-tekna-60110500/detay/
  • arkadaslar merhaba sıtede yenıyım 1 yıldır juke kullanıyorum sormak ıstedıgım bır sey var arka stoplara led uygulaması yapan varmı
  • dostla öncelikle slm lar epeydir yazamıyordum. malüm 15 tatil kayseriye gelmiştirm.
    öncelikle kış lastıgı petlas tavsiye eden arkadaşlara teşekkür ederim. ben iki tane almıştım önlere cok güzel zorlanmadan sıkıntı olmadan geldik.erciyese ile cıktık kaymaya sorun yok. isterseniz yol koşulların resmini cekmiştim. tavsiye ederim.
    bir diger konuda tabii buralar buz kesti silecek suyu antifirizliydi ama yinede dondu sagolsun kayseri servisi halletti.hatta kendilerinden -40 derece antifirizli su bile koyup parasını almadılar gercekten uğraştırdı. ama hallettiler.
    servise eps yi de sordum kesinlikle kapatmayacaksınız. sadece kara buza camura BATTIGINIZDA kapatacaksınız zaten eps bunun için var kaymamasını saglıyor eps zaten görevi bu dediler. yukarıda da arkadaşlar farklı yazınca kafam karıştı.
  • Arkadaşlar haylazımın kar videosunu çektim kar lastikleriyle oldukça başarılı http://www.youtube.com/watch?v=TsgEW6qi1VA
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpim26

    Arkadaşlar haylazımın kar videosunu çektim kar lastikleriyle oldukça başarılı http://www.youtube.com/watch?v=TsgEW6qi1VA

    dostum Allah kaza bela vermesin. kış lastikleri şart. bende iki tane var erciyese cıktım zorlanmadı tipide vardı sıkıntı olmadı ama yinede hız yapmamak lazım. ben petlasınkini almıştım. seninkiler hangi marka
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halilcayirli

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpim26

    Arkadaşlar haylazımın kar videosunu çektim kar lastikleriyle oldukça başarılı http://www.youtube.com/watch?v=TsgEW6qi1VA

    dostum Allah kaza bela vermesin. kış lastikleri şart. bende iki tane var erciyese cıktım zorlanmadı tipide vardı sıkıntı olmadı ama yinede hız yapmamak lazım. ben petlasınkini almıştım. seninkiler hangi marka



    Erciyesi bilirim yazın bile kar var bende dün dördünede kar lastiği taktırdım markası Michelin Alpin aldım.
    Teşekkürler




  • arkadaslar juke teknada SAAT yokmu?
  • alpim26
    alpini kaça almıştın dostum.
    ben petlası 230 a aldım
  • BREATH
    bizimkinin saati teyipbinde sportpeck
  • merhaba arkadaşlar ben de nissan juke sahibiyim. dizel tekna aracı alalı 2 buçuk ay oluyor, deneme sürüşü dahi yapmadan aşık olarak aldım aracı. ve 5 bin km'ye yaklaştım ve sitede bahsedilen gıcırtı,aşırı yakıt tüketimi, soğukta gelen ses gibi sorunlardan hiçbirini yaşamadım, iyiki de almışım diyorum çünkü kullandıkça başka araç süremezmişim gibi geliyor artık. araç gerçekten çok hoş,kullanımı üst seviyede,dizel x trail de kullanmış biri olarak söyleyebilirim ki kullanım ve sürüş keyfi olarak juke daha rahat ve daha atak geldi bana. elbette x trail de arazide üst sınıfta yer alıyor ancak şehiriçinde kimin önde olacağı belli olmaz bana göre. yakıt tüketimi olarak da ortalama 6.2 litre civarı ve sürekli şehir içinde kullanıyorum. arka koltukların dar olduğu bir gerçek ancak bu kullanımla ilgili, siz kalabalık bir aile iseniz arka kotuklarda sürekli birileri oturuyor ise evet dar denebilir ama 2 kişinin kullandığı aracın da arkasının yayla gibi olması oldukça anlamsız olurdu. bunlar hep tercih meselesi. zaten ön koltuklarda insan oldukça rahat ediyor.




  • Nissan Juke LPG Otogaz Dönüşümü Recep Usta














    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prinsson-Wolf -- 1 Şubat 2012; 17:05:00 >




  • Sayın Juke kullanıcıları ; Aracın mevcut teypi sabit kalmak koşuluyla hoparlörleri değiştirip sesi daha kaliteli hale getirebilen varmı acaba ; lakin şu aracın en zayıf noktası ses sistemi diye düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prinsson-Wolf





    ayna kapama tuşu mu o yoksa?
    hangi donanım seviyesinde var ki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kramer_hpal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Prinsson-Wolf





    ayna kapama tuşu mu o yoksa?
    hangi donanım seviyesinde var ki?

    platinum...
  • Selam arkadaslar bende 10.000 bakımı Maltepe yuzbasioglunda yaptırdım. Benim araçta polen ve yağ filtresinin yanında hava filtresini de değiştirdiler.


  • Bu Lastikçi tamamen reklam ve ilgi çekmek için bunu yapmış olsada öğrendiğim kadarı ile Fransız ş..... Adamı Mahkemeye vereceklermiş...




    Sn.Herby katılıyorum size ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CANOZ

    Selam arkadaslar bende 10.000 bakımı Maltepe yuzbasioglunda yaptırdım. Benim araçta polen ve yağ filtresinin yanında hava filtresini de değiştirdiler.

    ne kadar ödedin faturayı ayrıntılı yazabilirmisin?normalde hava filitresini değiştirmiyorlardı sadece temizliyorlardı ama seninki kirli olmalı ki değiştirmişler. faturanın detayını yazarsan sevinirim.
  • 
Sayfa: önceki 9899100101102
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.