Şimdi Ara

Jetta Yerine Skoda Rapid 49.990 TL Elegance ( FULL ) Sıfır? (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
156
Cevap
0
Favori
17.980
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bak yine senin bakmayacağını biliyorum o yüzden alıntı yapıyorum. iyice oku anla zor oluyor değil mi sinirliyken gözlerden beyne sinyal gitmiyor işte bu böyle oluyor. ama sen bunlarla da aydınlanmazsın ama senle uğraşmaktan da yoruldum. Blgi kimde ise ona kene gibi yapışıyorsun sanırım.
    26 Mart 2007 tarihinde, sonra Avrupa Birliği devralmaları itibaren Volkswagen Grubu korunan bir Alman hukukuna aykırı hareket, [52] Porsche Alman yasaları uyarınca bir devralma teklifi tetikleme, yüzde 30,9 olan tutma aldı. Porsche formally announced in a press statement that it did not intend to take over Volkswagen Group, setting its offer price at the lowest possible legal value, but intended the move to avoid a competitor taking a large stake, or to stop hedge funds dismantling Volkswagen Group, which is Porsche's most important partner. [ 53 ] On 3 March 2008, Porsche announced that it has decided to increase its Volkswagen AG stake up to 51 percent, which would be completed before the end of the year. Porsche resmen düşük olası hukuki değeri onun teklif fiyatı ayarlayarak, Volkswagen Grubu devralmaya düşünmediklerini, bir basın açıklamasında duyurdu, ancak büyük bir hissesini alarak rakip önlemek için, ya da Volkswagen Grubu söküm hedge fonları durdurmak için hareket amaçlanan , hangi Porsche en önemli ortağıdır. [53] 3 Mart 2008 tarihinde, Porsche o kadar yıl sonundan önce tamamlanması olacağını yüzde 51, onun Volkswagen AG hissesini artırmak için karar verdiğini duyurdu. This was announced just hours after VWAG declared it would take a majority stake in the Swedish truck and engine maker Scania . [ 54 ] On 16 September 2008, Porsche announced that the company had increased its stake in Volkswagen AG to 35 percent. [ 55 ] As of October 2008, Porsche held 42.6 percent of Volkswagen AG's ordinary shares , and holds stock options on another 31.5 percent. [ citation needed ] On 28 October 2008, Porsche announced that they effectively held over 74 percent; 42.6 percent actual shares, and the rest as convertible options. VWAG bu İsveçli kamyon ve motor üreticisi çoğunluk hissesini alacağını açıkladı birkaç saat sonra Bu ilan edildi Scania . [54] 16 Eylül 2008 tarihinde, Porsche şirketi yüzde 35 Volkswagen AG hisselerini arttığını açıkladı. [55] Ekim 2008 itibariyle, Porsche Volkswagen AG'nin arasında yüzde 42,6 düzenlenen adi hisse senetleri ve tutar hisse senedi opsiyonları başka yüzde 31,5 'üzerine [. kaynak belirtilmeli ] 28 Ekim 2008 tarihinde, Porsche onlar etkili yüzde 74 üzerinde düzenlenen duyurdu; yüzde 42,6 fiili hisse ve Cabrio seçenekleri olarak dinlenmek. It was announced on 7 January 2009 that Porsche now owns 50.76 percent of Volkswagen AG. [ 56 ] Volkswagen AG briefly became the world's most valuable company, as the stock price rose to over €1,000 per share as short sellers tried to cover their positions. [ 57 ] Bu Porsche artık Volkswagen AG 50.76 oranında sahip olduğu 7 Ocak 2009 tarihinde ilan edilmiştir. [56] gibi, hisse senedi fiyatı hisse başına 1.000 € 'nun üzerine kadar yükseldi Volkswagen AG, kısaca dünyanın en değerli şirketi oldu kısa satıcıların konumlarını örtmeye çalıştı. [57]

    31 Aralık 2011 (2011-12-31) itibariyle sermayesinin yüzde [ref] :
    Percentage Yüzdesi Shareholder name Hissedar Adı
    32.2% 32.2% Porsche Automobil Holding SE Porsche SE Automobil
    25.0% 25.0% Foreign institutional investors Yabancı kurumsal yatırımcıların
    16.4% % 16.4 Qatar Holding LLC Katar Holding LLC
    12.7% % 12.7 State of Lower Saxony Aşağı Saksonya Eyalet
    9.4% % 9.4 Private shareholders / others Özel hissedarlar / diğerleri
    2.8% % 2.8 German institutional investors Alman kurumsal yatırımcılar
    1.5% 1.5% Porsche Holding GmbH, Salzburg Porsche Holding GmbH, Salzburg

    31 Aralık 2011 (2011-12-31) itibariyle mevcut oy haklarının yüzde [ref] :
    Percentage Yüzdesi Shareholder name Hissedar Adı
    50.73% 50.73% Porsche Automobil Holding SE , Stuttgart Porsche Automobil Holding SE , Stuttgart
    20.00% 20.00% State of Lower Saxony , Hanover Aşağı Saksonya Eyalet , Hanover
    17.00% 17.00% Qatar Holding Katar Holding
    2.37% 2.37% Porsche GmbH, Salzburg Porsche GmbH, Salzburg
    9.90% 9.90% Others Diğerleri




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    Bak yine senin bakmayacağını biliyorum o yüzden alıntı yapıyorum. iyice oku anla zor oluyor değil mi sinirliyken gözlerden beyne sinyal gitmiyor işte bu böyle oluyor. ama sen bunlarla da aydınlanmazsın ama senle uğraşmaktan da yoruldum. Blgi kimde ise ona kene gibi yapışıyorsun sanırım.
    26 Mart 2007 tarihinde, sonra Avrupa Birliği devralmaları itibaren Volkswagen Grubu korunan bir Alman hukukuna aykırı hareket, [52] Porsche Alman yasaları uyarınca bir devralma teklifi tetikleme, yüzde 30,9 olan tutma aldı. Porsche formally announced in a press statement that it did not intend to take over Volkswagen Group, setting its offer price at the lowest possible legal value, but intended the move to avoid a competitor taking a large stake, or to stop hedge funds dismantling Volkswagen Group, which is Porsche's most important partner. [ 53 ] On 3 March 2008, Porsche announced that it has decided to increase its Volkswagen AG stake up to 51 percent, which would be completed before the end of the year. Porsche resmen düşük olası hukuki değeri onun teklif fiyatı ayarlayarak, Volkswagen Grubu devralmaya düşünmediklerini, bir basın açıklamasında duyurdu, ancak büyük bir hissesini alarak rakip önlemek için, ya da Volkswagen Grubu söküm hedge fonları durdurmak için hareket amaçlanan , hangi Porsche en önemli ortağıdır. [53] 3 Mart 2008 tarihinde, Porsche o kadar yıl sonundan önce tamamlanması olacağını yüzde 51, onun Volkswagen AG hissesini artırmak için karar verdiğini duyurdu. This was announced just hours after VWAG declared it would take a majority stake in the Swedish truck and engine maker Scania . [ 54 ] On 16 September 2008, Porsche announced that the company had increased its stake in Volkswagen AG to 35 percent. [ 55 ] As of October 2008, Porsche held 42.6 percent of Volkswagen AG's ordinary shares , and holds stock options on another 31.5 percent. [ citation needed ] On 28 October 2008, Porsche announced that they effectively held over 74 percent; 42.6 percent actual shares, and the rest as convertible options. VWAG bu İsveçli kamyon ve motor üreticisi çoğunluk hissesini alacağını açıkladı birkaç saat sonra Bu ilan edildi Scania . [54] 16 Eylül 2008 tarihinde, Porsche şirketi yüzde 35 Volkswagen AG hisselerini arttığını açıkladı. [55] Ekim 2008 itibariyle, Porsche Volkswagen AG'nin arasında yüzde 42,6 düzenlenen adi hisse senetleri ve tutar hisse senedi opsiyonları başka yüzde 31,5 'üzerine [. kaynak belirtilmeli ] 28 Ekim 2008 tarihinde, Porsche onlar etkili yüzde 74 üzerinde düzenlenen duyurdu; yüzde 42,6 fiili hisse ve Cabrio seçenekleri olarak dinlenmek. It was announced on 7 January 2009 that Porsche now owns 50.76 percent of Volkswagen AG. [ 56 ] Volkswagen AG briefly became the world's most valuable company, as the stock price rose to over €1,000 per share as short sellers tried to cover their positions. [ 57 ] Bu Porsche artık Volkswagen AG 50.76 oranında sahip olduğu 7 Ocak 2009 tarihinde ilan edilmiştir. [56] gibi, hisse senedi fiyatı hisse başına 1.000 € 'nun üzerine kadar yükseldi Volkswagen AG, kısaca dünyanın en değerli şirketi oldu kısa satıcıların konumlarını örtmeye çalıştı. [57]

    31 Aralık 2011 (2011-12-31) itibariyle sermayesinin yüzde [ref] :
    Percentage Yüzdesi Shareholder name Hissedar Adı
    32.2% 32.2% Porsche Automobil Holding SE Porsche SE Automobil
    25.0% 25.0% Foreign institutional investors Yabancı kurumsal yatırımcıların
    16.4% % 16.4 Qatar Holding LLC Katar Holding LLC
    12.7% % 12.7 State of Lower Saxony Aşağı Saksonya Eyalet
    9.4% % 9.4 Private shareholders / others Özel hissedarlar / diğerleri
    2.8% % 2.8 German institutional investors Alman kurumsal yatırımcılar
    1.5% 1.5% Porsche Holding GmbH, Salzburg Porsche Holding GmbH, Salzburg

    31 Aralık 2011 (2011-12-31) itibariyle mevcut oy haklarının yüzde [ref] :
    Percentage Yüzdesi Shareholder name Hissedar Adı
    50.73% 50.73% Porsche Automobil Holding SE , Stuttgart Porsche Automobil Holding SE , Stuttgart
    20.00% 20.00% State of Lower Saxony , Hanover Aşağı Saksonya Eyalet , Hanover
    17.00% 17.00% Qatar Holding Katar Holding
    2.37% 2.37% Porsche GmbH, Salzburg Porsche GmbH, Salzburg
    9.90% 9.90% Others Diğerleri




    google translate ile mi çevirdin ? :)

    evet evet çok sinirlendim. gerçekleri tokat gibi yüzüme çarptın. ama ne yazmışsın bak bakalım. orada %30'u geçtiğinde alma hakkına sahip olduğu mu yazıyor?

    not: porsche ile ilgili hiç bir iddiam yok. zaten yazılarımda porsche kelimesi de yok. ben alman yasalarına göre ortaklığı %30u geçen firmaların satın almaya hakkı olduğunu ispatla diyorum sen porschenin haberini koyuyorsun onu da google ile çevirtmişsin. ingilizcesini koyuver de ben sana tercüme edivereyim.




  • Bak net olarak söyleyeyim sen aslında hiç bir halt bilmeyen, bilmediğini belirten yazılarda da karşıdakine ispat sunmak yerine hakaret eden aciz birisin.
    mahalle kavgalarındaki gibi "çok sinirlendin değil mi" , "bu kadar sinirliyken yazı yazmak zor oluyor değil mi" gibi ifadelerde bulunarak daha komik duruma düşüyorsun.
    ilkokul çocukları gibi neredeyse koyduk mu muhabbeti yapacaksın. (gerçi bazı ifadelerinde de yapmışsın ama neyse.)

    her mesajında yalan yanlış iddialar var ama ispatlayamayacaksın. zira bilmiyorsun. bilmediğin söylendiğinde de çocuklar gibi cevap veriyorsun.
  • Fiat'ın Opel'i borçsuz satın almak istediğini belirten Guttenberg,Opel'i yenileme masraflarının 5 ila 7 milyar avro arasında olacağını,bunun farklı hükümetlerin kredileriyle karşılanmasının düşünüldüğünükaydetmişti. Şimdi iş anlaşmaları gereği her ikisi de Fiat'ın Mjet motorlarını kullanıyor ve Türkiye deki doblo fabrikalarında Opel'in yeni Combo su üretilyior.
    Sana acıyorum neden mi dünkü bana yazdıklarını bir okursan hakaret eden beni küçümseyen ve alçaltmaya çalışan sensin sen bataklığa düşmüş gibisin batmamak için çırpnıyorsun bak ben dün sana neler yazdım bildiğin birşey varsa paylaş dedim. Sen ne yaptın Üni bile okumadın diye hakaret etiin. ben sana ne dedim biliyorsan söyle öğreneyim dedim sen ne yaptın matematik mezunumusun dedin offf offf daha neler yazdın sana yazma sinirim bozuluyor dedim, çünkü seni benim bildiklerimden daha fazla birşeykler bilen biri sandım ama yok sen çok eksiksin daha 40 fırın ekmek yemen lazım. Orada % 31 i geçtiği anda alma hakkına sahip yazıyor orada yazmıyorsa da Almanya da kanun bunu emreidyor sana herşeyi ispat etmekle mükellef değilim ilkokul öğrencisi gibi anne babana sor onlar poblemlerini çözerler sende öğretmenden geçer not alırsın.
    Annen Baban yaşıyorsa tabi yaşamıyorsa da Allah rahmet eylesin benim onlarla bir zorum yok kaldı ki senle de bir zorum yok sen beni taciz etmeye başladın. Sen hem çaldın hem de şikayet ettin. bilgin varsa paylaş yoksa o zaman oku araştır
    Sorduklarına gelince orada herşey yazıyor benim % 31 dediğim de % 27,5 da ama sen araştır bir sonra düşün iyi düşün bana hemen yazma bak ben sana yazarken bile başkalarının sorunlarını çözmek için uğraşıyorum. Sen de sorun çıkarmakla uğraş çünkü beynin öyle çalılşıyor.




  • hem b sıfını hem skoda hem 50 000
    skoda iyi yolda valla
    siz bu arabayı jettadan 16 000 ucuz diye lanse ediyosunuz
    o zaman linea yada cliodan da bi o kadar pahalı kardeşim..
    sonuçta b sınıfı bir araç bu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    Fiat'ın Opel'i borçsuz satın almak istediğini belirten Guttenberg,Opel'i yenileme masraflarının 5 ila 7 milyar avro arasında olacağını,bunun farklı hükümetlerin kredileriyle karşılanmasının düşünüldüğünükaydetmişti. Şimdi iş anlaşmaları gereği her ikisi de Fiat'ın Mjet motorlarını kullanıyor ve Türkiye deki doblo fabrikalarında Opel'in yeni Combo su üretilyior.
    Sana acıyorum neden mi dünkü bana yazdıklarını bir okursan hakaret eden beni küçümseyen ve alçaltmaya çalışan sensin sen bataklığa düşmüş gibisin batmamak için çırpnıyorsun bak ben dün sana neler yazdım bildiğin birşey varsa paylaş dedim. Sen ne yaptın Üni bile okumadın diye hakaret etiin. ben sana ne dedim biliyorsan söyle öğreneyim dedim sen ne yaptın matematik mezunumusun dedin offf offf daha neler yazdın sana yazma sinirim bozuluyor dedim, çünkü seni benim bildiklerimden daha fazla birşeykler bilen biri sandım ama yok sen çok eksiksin daha 40 fırın ekmek yemen lazım. Orada % 31 i geçtiği anda alma hakkına sahip yazıyor orada yazmıyorsa da Almanya da kanun bunu emreidyor sana herşeyi ispat etmekle mükellef değilim ilkokul öğrencisi gibi anne babana sor onlar poblemlerini çözerler sende öğretmenden geçer not alırsın.
    Annen Baban yaşıyorsa tabi yaşamıyorsa da Allah rahmet eylesin benim onlarla bir zorum yok kaldı ki senle de bir zorum yok sen beni taciz etmeye başladın. Sen hem çaldın hem de şikayet ettin. bilgin varsa paylaş yoksa o zaman oku araştır
    Sorduklarına gelince orada herşey yazıyor benim % 31 dediğim de % 27,5 da ama sen araştır bir sonra düşün iyi düşün bana hemen yazma bak ben sana yazarken bile başkalarının sorunlarını çözmek için uğraşıyorum. Sen de sorun çıkarmakla uğraş çünkü beynin öyle çalılşıyor.


    tabi ki herşeyi ispat etmekle yükümlü değilsin. erkek adam sözünü ispatlar ama senin ispat yükümlülüğün yok rahat ol.

    alman yasalarına göre rekabeti önlemek amacıyla hisse oranı %30'un üstünde olanlar zorunlu alım bedeli belirlerki satmak isteyene belirlenen fiyatın altında ödeme yapmasın. hisse oranı %5in üstünde olanlar ise zorunlu satım bedeli belirler ki satın almak isteyen raicin üzerinde ödemesin. ama bunlar ne için geçerli, borsaya kote olmuş hisseler için. senin söylediğin gibi tüm şirketlerde geçerli değil. ama sen ispatlamakla yükümlü değilsin rahat ol.

    hem mesleğime (önceki mesajların), hem okuduğum okula, çalıştığım iş yerine hakaret ettiğin için bundan sonra atıp tuttuğun tüm mesajlarda ne kadar şarlatan bir insan olduğunu göstereceğim.




  • Allah razı olsun senden de beklenen budur yapın bu çünkü insanlara birşey verme onlarla uğraş ve taciz et, bilgiye gelince bir iki birşey öğren ama devamı yok neyse akşam gider arkadaşlarından sorularımın cevabını alırsın bak ne güzel insanlar araçları için konuşurken hukuk kanun vs de öğrendiler. Sen de bilgilerini anlattın bizlerde öğrendik. Ayrıca ben sana VW i x firması alıyordu zor yırttı demişim ben ne bileyim hangi kanun maddesine göre alamadı. Sadece bildiğim bir ara el değiştiryor olmasıydı. Kaldı ki bende orada bundan fazlasını yazmadım. Ben kendi aracımı kendisi tamir edebilenlerdenim.
    Ben Ticaret Lisesi mezunuyum, matematik,fizik,kimya derslerinde ki notlarımda senin akıl edemeyceğin kadar da iyidir. Bilgimi paylaşırım yanlışsa yazıp cevap verene bilgimin eksik olduğunu söyleyip doğrusunu söyleyene kızmam ama sen o tarz biri değilsin.
    Sen kendini üstün biri sanıyorsun ve hayal aleminde yaşyıorsun Öyle bir düşünce tarzın var ki sana kızıyorum işine kızmış oluyorum matematik diyorsun bankacıym diyorsun açık ve net ne olduğunu söylemiyorsun diyorum vay okuluma işime laf ettin diyorsun. Ben senin düşünce yapına kızıyorum. Bana hakaretlerine kızıyorum beni aşağılamana kızıyorum birşey bilmeden hakkımda atıp tutmana kızıyorum. Aynen şimdi senin bana kızdığın gibi belki aslen gerçek ortamda hoşsohbet, arkadaş canlısı olabilirsin (burdan belli olmuyor) ama sanalda tam tersi bir insan oluyorsun.
    Sana daha çok şeyler söylenebilir ama bu kadar yeter şarlatanlığıma gelince sen bul ve çıkar her ülkeye böyle bir kaç tane lazım yoksa mazallah bak şu ülkeye bir sürü şarlatan var onları buradan değil gerçekten rezil et.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    Fiat'ın Opel'i borçsuz satın almak istediğini belirten Guttenberg,Opel'i yenileme masraflarının 5 ila 7 milyar avro arasında olacağını,bunun farklı hükümetlerin kredileriyle karşılanmasının düşünüldüğünükaydetmişti. Şimdi iş anlaşmaları gereği her ikisi de Fiat'ın Mjet motorlarını kullanıyor ve Türkiye deki doblo fabrikalarında Opel'in yeni Combo su üretilyior.
    Sana acıyorum neden mi dünkü bana yazdıklarını bir okursan hakaret eden beni küçümseyen ve alçaltmaya çalışan sensin sen bataklığa düşmüş gibisin batmamak için çırpnıyorsun bak ben dün sana neler yazdım bildiğin birşey varsa paylaş dedim. Sen ne yaptın Üni bile okumadın diye hakaret etiin. ben sana ne dedim biliyorsan söyle öğreneyim dedim sen ne yaptın matematik mezunumusun dedin offf offf daha neler yazdın sana yazma sinirim bozuluyor dedim, çünkü seni benim bildiklerimden daha fazla birşeykler bilen biri sandım ama yok sen çok eksiksin daha 40 fırın ekmek yemen lazım. Orada % 31 i geçtiği anda alma hakkına sahip yazıyor orada yazmıyorsa da Almanya da kanun bunu emreidyor sana herşeyi ispat etmekle mükellef değilim ilkokul öğrencisi gibi anne babana sor onlar poblemlerini çözerler sende öğretmenden geçer not alırsın.
    Annen Baban yaşıyorsa tabi yaşamıyorsa da Allah rahmet eylesin benim onlarla bir zorum yok kaldı ki senle de bir zorum yok sen beni taciz etmeye başladın. Sen hem çaldın hem de şikayet ettin. bilgin varsa paylaş yoksa o zaman oku araştır
    Sorduklarına gelince orada herşey yazıyor benim % 31 dediğim de % 27,5 da ama sen araştır bir sonra düşün iyi düşün bana hemen yazma bak ben sana yazarken bile başkalarının sorunlarını çözmek için uğraşıyorum. Sen de sorun çıkarmakla uğraş çünkü beynin öyle çalılşıyor.


    tabi ki herşeyi ispat etmekle yükümlü değilsin. erkek adam sözünü ispatlar ama senin ispat yükümlülüğün yok rahat ol.

    alman yasalarına göre rekabeti önlemek amacıyla hisse oranı %30'un üstünde olanlar zorunlu alım bedeli belirlerki satmak isteyene belirlenen fiyatın altında ödeme yapmasın. hisse oranı %5in üstünde olanlar ise zorunlu satım bedeli belirler ki satın almak isteyen raicin üzerinde ödemesin. ama bunlar ne için geçerli, borsaya kote olmuş hisseler için. senin söylediğin gibi tüm şirketlerde geçerli değil. ama sen ispatlamakla yükümlü değilsin rahat ol.

    hem mesleğime (önceki mesajların), hem okuduğum okula, çalıştığım iş yerine hakaret ettiğin için bundan sonra atıp tuttuğun tüm mesajlarda ne kadar şarlatan bir insan olduğunu göstereceğim.

    Allah razı olsun senden de beklenen budur yapın bu çünkü insanlara birşey verme onlarla uğraş ve taciz et, bilgiye gelince bir iki birşey öğren ama devamı yok neyse akşam gider arkadaşlarından sorularımın cevabını alırsın bak ne güzel insanlar araçları için konuşurken hukuk kanun vs de öğrendiler. Sen de bilgilerini anlattın bizlerde öğrendik. Ayrıca ben sana VW i x firması alıyordu zor yırttı demişim ben ne bileyim hangi kanun maddesine göre alamadı. Sadece bildiğim bir ara el değiştiryor olmasıydı. Kaldı ki bende orada bundan fazlasını yazmadım. Ben kendi aracımı kendisi tamir edebilenlerdenim.
    Ben Ticaret Lisesi mezunuyum, matematik,fizik,kimya derslerinde ki notlarımda senin akıl edemeyceğin kadar da iyidir. Bilgimi paylaşırım yanlışsa yazıp cevap verene bilgimin eksik olduğunu söyleyip doğrusunu söyleyene kızmam ama sen o tarz biri değilsin.
    Sen kendini üstün biri sanıyorsun ve hayal aleminde yaşyıorsun Öyle bir düşünce tarzın var ki sana kızıyorum işine kızmış oluyorum matematik diyorsun bankacıym diyorsun açık ve net ne olduğunu söylemiyorsun diyorum vay okuluma işime laf ettin diyorsun. Ben senin düşünce yapına kızıyorum. Bana hakaretlerine kızıyorum beni aşağılamana kızıyorum birşey bilmeden hakkımda atıp tutmana kızıyorum. Aynen şimdi senin bana kızdığın gibi belki aslen gerçek ortamda hoşsohbet, arkadaş canlısı olabilirsin (burdan belli olmuyor) ama sanalda tam tersi bir insan oluyorsun.
    Sana daha çok şeyler söylenebilir ama bu kadar yeter şarlatanlığıma gelince sen bul ve çıkar her ülkeye böyle bir kaç tane lazım yoksa mazallah bak şu ülkeye bir sürü şarlatan var onları buradan değil gerçekten rezil et.




  • gerçek yakıt değerleri nedir acaba?
  • Bu konuya girmeyeli ortalık karışmış
  • bırakın şu arabalara 50-60 vermeyi gidin elentra alın C sınıfı gerçek 132 beygir gerçek bir araba neymiş 1.2 tsi miş turbosu varmış falan fistan şu piyasada b sınıfı arabaya 50 bin tl para verenin ya aklı yoktur yada parası boldur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WinstonCode -- 22 Mart 2013; 20:51:22 >
  • C segmenti standartlarında sanırım. octaviada D segmenti yolunda zaten. Ne tesadüf superb'de E'ye doğru gidiyor
  • Arabayı 3senedir kullanıyoruz iyiki almisiz 55bin kmde piyasası şuan 55-57 arasında bizde spor paketle 51 e almıştık zamanında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rapid sedan alacaklara tavsiye, spaceback alın bagaji kesinlikle ufak degil cam tavan opsiyonu var ve yalıtım sedana gore cok daha başarılı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shockwave23 kullanıcısına yanıt
    Sedan daha hoş ama oda güzeldir 3 yıldır kullanıyoruz yakıt cimrisiv

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.