Şimdi Ara

Jetta Yerine Skoda Rapid 49.990 TL Elegance ( FULL ) Sıfır? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
156
Cevap
0
Favori
17.980
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnar Frisch


    quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    Yanılmıyorsam da 5-6 yıl evvel Fiat grubu VW grubunu satın alıyordu ana sözleşmede ki maddede eksik bir hüküm vardı. Geç farkettiler ama ucuz yırttılar.

    Hiç güleceğim yoktu akşam akşam, fiat vw'yi mi alıyormuş

    Fiat da vw de toplam gelir açısından büyük firmalar, 2si de birbirini satın alamaz. Fiat alfa'ya, lancia'ya, maserati'ye ve ferrari'ye sahip. Vw ise lamborghini, bugatti, bentley, skoda, seat, scania, man, audi, porsche'a sahip.

    İlla biri birini alacaksa vw fiat'ı alır, fiat vw'yi almayı rüyasında görür.

    Ragnar arkadaşım ben yazdıklarımın hangisinde vw küçük bir firma dedim de bu kadar kızdırdım seni
    Ana sözleşmede bir madde vardı yıllar evvel duydum o yüzden o koskoca vw fiat ailesine katılıyordu diye bir duyum almıştım ben onu yazdım.
    Ben ne o zaman ne de bugün vw küçük firmadır demedim ha küçük dersem GM yada Toyota karşısında küçüktür derim :))) ama kimse kimseyi satın almaz tabii ki ana firma elindekini satmak istemez ise
    şu kim hangi araç grubuına sahip diye yazdıklarını da VAG grubundan alıntı yaparak ben yazmıştım. Sen de aynı şeye bir şekilde ulaşmışsın.

    konuyu çarpıtmadan soracağım. (ilk mesajda çok eminsiniz çünkü)

    ana sözleşmede nasıl bir madde vardı? 5-6 yıl önceki ana sözleşmede bulunan hangi maddede nasıl bir eksik hüküm vardı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnar Frisch


    quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    Yanılmıyorsam da 5-6 yıl evvel Fiat grubu VW grubunu satın alıyordu ana sözleşmede ki maddede eksik bir hüküm vardı. Geç farkettiler ama ucuz yırttılar.

    Hiç güleceğim yoktu akşam akşam, fiat vw'yi mi alıyormuş

    Fiat da vw de toplam gelir açısından büyük firmalar, 2si de birbirini satın alamaz. Fiat alfa'ya, lancia'ya, maserati'ye ve ferrari'ye sahip. Vw ise lamborghini, bugatti, bentley, skoda, seat, scania, man, audi, porsche'a sahip.

    İlla biri birini alacaksa vw fiat'ı alır, fiat vw'yi almayı rüyasında görür.

    Ragnar arkadaşım ben yazdıklarımın hangisinde vw küçük bir firma dedim de bu kadar kızdırdım seni
    Ana sözleşmede bir madde vardı yıllar evvel duydum o yüzden o koskoca vw fiat ailesine katılıyordu diye bir duyum almıştım ben onu yazdım.
    Ben ne o zaman ne de bugün vw küçük firmadır demedim ha küçük dersem GM yada Toyota karşısında küçüktür derim :))) ama kimse kimseyi satın almaz tabii ki ana firma elindekini satmak istemez ise
    şu kim hangi araç grubuına sahip diye yazdıklarını da VAG grubundan alıntı yaparak ben yazmıştım. Sen de aynı şeye bir şekilde ulaşmışsın.

    konuyu çarpıtmadan soracağım. (ilk mesajda çok eminsiniz çünkü)

    ana sözleşmede nasıl bir madde vardı? 5-6 yıl önceki ana sözleşmede bulunan hangi maddede nasıl bir eksik hüküm vardı?

    Araştırısanız öğrenirsiniz size söylerler ama ben söyleyemem size göre bilmiyorumdur.




  • Çok basit bir madde ama araştırmak yerine sadece sorabilirsin magazinel bası der geçersin bilgsiziliğini örtmek için kendince numaralar yaparsın.
    Yine de ben başkaları için yazacağım Almanya da şirket hisselerinin % 30 una sahip olan kişi kurum kuruluşlar şirketin tamamını satın almak için teklif verebiliyorlar ve hissenin o günkü değer değil asgari değer üzerinden ödeme ile şirketin yeni sahibi oluyorlar.
    Mesela bizde de şöyle birşey var bazı şirketler kurulurken süreli yada süresiz kuruluyorlar. Süreli kuranlar ise sürenin bittiğini farkedemiyorlar ne oluyor isterse haklarında şirket kapatma kararı çıkabiliyor. Bu bilgiler yeterli değildir bunları magazin dergilerinden toplamışımdır. Ama ne hikmetse sen magazin dergileri bile okumadığın için göremez duyamazsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    Çok basit bir madde ama araştırmak yerine sadece sorabilirsin magazinel bası der geçersin bilgsiziliğini örtmek için kendince numaralar yaparsın.
    Yine de ben başkaları için yazacağım Almanya da şirket hisselerinin % 30 una sahip olan kişi kurum kuruluşlar şirketin tamamını satın almak için teklif verebiliyorlar ve hissenin o günkü değer değil asgari değer üzerinden ödeme ile şirketin yeni sahibi oluyorlar.
    Mesela bizde de şöyle birşey var bazı şirketler kurulurken süreli yada süresiz kuruluyorlar. Süreli kuranlar ise sürenin bittiğini farkedemiyorlar ne oluyor isterse haklarında şirket kapatma kararı çıkabiliyor. Bu bilgiler yeterli değildir bunları magazin dergilerinden toplamışımdır. Ama ne hikmetse sen magazin dergileri bile okumadığın için göremez duyamazsın.

    sorumun cevabını alamadım. bu anlattığınız fiat grubunun vag grubu almasını nasıl engelledi? eksik hüküm neyi içeriyordu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noktanınsâbiti -- 21 Mart 2013; 14:47:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    Çok basit bir madde ama araştırmak yerine sadece sorabilirsin magazinel bası der geçersin bilgsiziliğini örtmek için kendince numaralar yaparsın.
    Yine de ben başkaları için yazacağım Almanya da şirket hisselerinin % 30 una sahip olan kişi kurum kuruluşlar şirketin tamamını satın almak için teklif verebiliyorlar ve hissenin o günkü değer değil asgari değer üzerinden ödeme ile şirketin yeni sahibi oluyorlar.
    Mesela bizde de şöyle birşey var bazı şirketler kurulurken süreli yada süresiz kuruluyorlar. Süreli kuranlar ise sürenin bittiğini farkedemiyorlar ne oluyor isterse haklarında şirket kapatma kararı çıkabiliyor. Bu bilgiler yeterli değildir bunları magazin dergilerinden toplamışımdır. Ama ne hikmetse sen magazin dergileri bile okumadığın için göremez duyamazsın.

    sorumun cevabını alamadım. bu anlattığınız fiat grubunun vag grubu almasını nasıl engelledi? eksik hüküm neyi içeriyordu?

    Sen git başkaları ile uğraş arabanın enjektörlerini ücretsiz değiştirdiler diye vw in donkişotu da sensin sanırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    Çok basit bir madde ama araştırmak yerine sadece sorabilirsin magazinel bası der geçersin bilgsiziliğini örtmek için kendince numaralar yaparsın.
    Yine de ben başkaları için yazacağım Almanya da şirket hisselerinin % 30 una sahip olan kişi kurum kuruluşlar şirketin tamamını satın almak için teklif verebiliyorlar ve hissenin o günkü değer değil asgari değer üzerinden ödeme ile şirketin yeni sahibi oluyorlar.
    Mesela bizde de şöyle birşey var bazı şirketler kurulurken süreli yada süresiz kuruluyorlar. Süreli kuranlar ise sürenin bittiğini farkedemiyorlar ne oluyor isterse haklarında şirket kapatma kararı çıkabiliyor. Bu bilgiler yeterli değildir bunları magazin dergilerinden toplamışımdır. Ama ne hikmetse sen magazin dergileri bile okumadığın için göremez duyamazsın.

    sorumun cevabını alamadım. bu anlattığınız fiat grubunun vag grubu almasını nasıl engelledi? eksik hüküm neyi içeriyordu?

    Sen git başkaları ile uğraş arabanın enjektörlerini ücretsiz değiştirdiler diye vw in donkişotu da sensin sanırım

    konuyu çarpıtma. biraz erkek ol söylediğin sözün arkasında dur. (söylediği sözün arkasında duramayana ne derler biliyorsundur.)

    fiat grubunun vag grubu almasını nasıl engelledi? eksik hüküm neyi içeriyordu?

    not: verdiğin bilgiler de yanlış ama konuyu çarpıtma diye cehaletini şimdilik yazmıyorum. buna cevap alayım diğerlerini cevaplayacağım. (ben müşteri ile çalışmıyorum. bankalarda herkes şubede çalışmaz.)




  • Sana göre herkesin bilgisi eksik ama sen bir kelime söylede öğrenelim senin ne kadar bilgili olduğunu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    quote:

    Orijinalden alıntı: sgs2

    Skoda rapid B segmentinde Vw jetta ise c segmentinde bulunan araçlar o nedenle kıyaslamak doğru değil ancak kişisel görüşüm olarak Rapid B sınıfının biraz üzerinde konumlanırken jetta ise c sınıfının biraz altında kalıyor. Yani jetta o parayı haketmiyor. Golfle aynı segmentteyim diyor ama inanın olamıyor. Ha rapid i sürmedim ancak detaylı olarak inceledim onun da aslında elegance dizel DSG modelinin bu fiyatlarda (49.900) olması gerek bence ama ülkede rakamlar bu halde. Bir üst segmentinizdeki aynı motoru kullanan dizel aracın full donanımlı fiyatı 66.800 lira ise siz de kendi aracınızı 50.000 sınırında satıyorsanız o fiyat iyi hatta ucuz oluyor.Bugün Ford Fiestanın 1.5 dci 75ps titanium modelinin 44.000 lira olduğu unutulmasın.Yani alem buysa, rapid iyi durumda.

    Benim de aklımın almadığı bu zaten araç fiyatlarını ötv vs ile biz değil ya satıcılar yada ana firma yükseltiyor. İnanılmaz rakamlara ulaşmaya başladılar.
    Mesela Kia Cerato Cee'd gibi araçlar 3-4 yıl evvel 28000 lerde iken şimdi 50000 den aşağı inmez oldular. Mitsubishi Lancer da ona keza 27-28000 lerde iken şimdi çok satıyor gibi 50000 in üzerine çıktı. 3-4 yıl evvel C sınıfı almaya gücümüz varken şimdi B sınıfını zor alır olduk. Ha unuttum birer navigasyıon eklediler birde renkli tablet ekranlı müzik sistemleri :))) bu işe mi girsek nedir baksanıza araç fiyatlarını nasıl yükselttiler.

    Bakın ben b7 passat sahibiyim Volkswagen b6 kasayı tamamen makyajlayıp b7 kasa olarak piyasaya sürdüğünde amacını kendi ağzından anlattı daha sportif bir görünüş ve maliyetlerin düşürülmesi. Bunun sonucu olarak koltuk altı çekmeceleri gitti şemsiyelik gitti aracın trendline ve comfortline versiyonlarında standart olan mercekler farlar gitti( tabi başka şeyler de) highline da standart sunulan alarm ve sunroof gitti. Sonucunda b7 kasa passat b6 dan tam 5000 Euro daha ucuza Almanya'da satışa sunuldu. Yani vw dediğini yapmıştı. Bizde ne oldu peki "yeni" kasa passat 10 küsür binlira ucuzlaması gerekirken, yeni kasalığından ötürü b6 passattan pahalı fiyatlarla ülkemize girdi. Devlet zaten vergiyi köküyle birlikte alıyor ona hiç girmeyeceğim yani böyle bir vergilendirme olamaz; ancak araba üreticileri tüm dünyada parça maliyetlerini düşürürken, motor ortaklıkları kurarken, Mercedes Renault ile ortak kullanımda bulunurken(dizel motor ve ticari araç)bu fiyatları anlamak mümkün değil. Ya da durun belki mümkündür. Biz gelişiyor ve büyüyoruz ya ondan ötürü daha yüksek meblağlara bir şeyler satın alabiliriz artık paramız var ya, herkesin maaşı artıyor ya o nedenle de olabilir bir de enflasyonumuz artık deve de kulak ya ondan artıyordur bu fiyatlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    Ben erkeğim de senin ne kadar erkek olduğun belli değil benim sinirlerimi bozuyıorsun işine gelmiyorsa okumazsın bak senin gibi binlerce insan var sen kendini ne halt sanıyorsun

    bir insanın erkekliği söylemlerinden değil davranışlarından belli olur. davranışların erkekliği göstermiyor.

    sen kendin demedin mi "Fiat grubu VW grubunu satın alıyordu ana sözleşmede ki maddede eksik bir hüküm vardı. Geç farkettiler ama ucuz yırttılar. " diye.

    ben de sana diyorum ki bu eksik hükümler nelerdi? nasıl oldu da ucuz yırttılar?

    bak hiç birşey demiyorum. erkek gibi söylediğin sözün arkasında durmanı istiyorum.

    ama diyorsan ki ben atar kaçarım, zil takar oynarım o zaman bunu ispatlamanı beklemem. ancak bir şey iddia ediyorsan ispatlayacaksın, ortaya atıp karı gibi kaçmayacaksın.



    Ben senin gibi işkembeyi kübradan sallamıyorum karı gibi kaçak güreşen sensin hiçbir halt bilmiyorsun ama burada senin bilgin eksik diye konuşmayı biliyorsun söyle o zaman da biz bilgimizin eksik olduğunu öğrenelim ama söyleyemezsin çünkü sen bilgi vs vız gelmiş tırıs geçmiş. Çünkü sen böyle yaparak taciz ederek birşeyler öğrenebiliyorsun. Verecek hiçbir bilgin olmadığı için de karşındakini sadece taciz ederek nemalanıyorsun. Bilmediğin içinde karı gibi oynamak sana yakışır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sgs2


    quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    quote:

    Orijinalden alıntı: sgs2

    Skoda rapid B segmentinde Vw jetta ise c segmentinde bulunan araçlar o nedenle kıyaslamak doğru değil ancak kişisel görüşüm olarak Rapid B sınıfının biraz üzerinde konumlanırken jetta ise c sınıfının biraz altında kalıyor. Yani jetta o parayı haketmiyor. Golfle aynı segmentteyim diyor ama inanın olamıyor. Ha rapid i sürmedim ancak detaylı olarak inceledim onun da aslında elegance dizel DSG modelinin bu fiyatlarda (49.900) olması gerek bence ama ülkede rakamlar bu halde. Bir üst segmentinizdeki aynı motoru kullanan dizel aracın full donanımlı fiyatı 66.800 lira ise siz de kendi aracınızı 50.000 sınırında satıyorsanız o fiyat iyi hatta ucuz oluyor.Bugün Ford Fiestanın 1.5 dci 75ps titanium modelinin 44.000 lira olduğu unutulmasın.Yani alem buysa, rapid iyi durumda.

    Benim de aklımın almadığı bu zaten araç fiyatlarını ötv vs ile biz değil ya satıcılar yada ana firma yükseltiyor. İnanılmaz rakamlara ulaşmaya başladılar.
    Mesela Kia Cerato Cee'd gibi araçlar 3-4 yıl evvel 28000 lerde iken şimdi 50000 den aşağı inmez oldular. Mitsubishi Lancer da ona keza 27-28000 lerde iken şimdi çok satıyor gibi 50000 in üzerine çıktı. 3-4 yıl evvel C sınıfı almaya gücümüz varken şimdi B sınıfını zor alır olduk. Ha unuttum birer navigasyıon eklediler birde renkli tablet ekranlı müzik sistemleri :))) bu işe mi girsek nedir baksanıza araç fiyatlarını nasıl yükselttiler.

    Bakın ben b7 passat sahibiyim Volkswagen b6 kasayı tamamen makyajlayıp b7 kasa olarak piyasaya sürdüğünde amacını kendi ağzından anlattı daha sportif bir görünüş ve maliyetlerin düşürülmesi. Bunun sonucu olarak koltuk altı çekmeceleri gitti şemsiyelik gitti aracın trendline ve comfortline versiyonlarında standart olan mercekler farlar gitti( tabi başka şeyler de) highline da standart sunulan alarm ve sunroof gitti. Sonucunda b7 kasa passat b6 dan tam 5000 Euro daha ucuza Almanya'da satışa sunuldu. Yani vw dediğini yapmıştı. Bizde ne oldu peki "yeni" kasa passat 10 küsür binlira ucuzlaması gerekirken, yeni kasalığından ötürü b6 passattan pahalı fiyatlarla ülkemize girdi. Devlet zaten vergiyi köküyle birlikte alıyor ona hiç girmeyeceğim yani böyle bir vergilendirme olamaz; ancak araba üreticileri tüm dünyada parça maliyetlerini düşürürken, motor ortaklıkları kurarken, Mercedes Renault ile ortak kullanımda bulunurken(dizel motor ve ticari araç)bu fiyatları anlamak mümkün değil. Ya da durun belki mümkündür. Biz gelişiyor ve büyüyoruz ya ondan ötürü daha yüksek meblağlara bir şeyler satın alabiliriz artık paramız var ya, herkesin maaşı artıyor ya o nedenle de olabilir bir de enflasyonumuz artık deve de kulak ya ondan artıyordur bu fiyatlar.

    Ben de ne yalan söyleyeyim B6 kasa passat daha hoşuma gidiyordu daha oturaklı idi ama birden bire kasa değişiverdi üstelik fiyatı da arttı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    quote:

    Orijinalden alıntı: sgs2


    quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    quote:

    Orijinalden alıntı: sgs2

    Skoda rapid B segmentinde Vw jetta ise c segmentinde bulunan araçlar o nedenle kıyaslamak doğru değil ancak kişisel görüşüm olarak Rapid B sınıfının biraz üzerinde konumlanırken jetta ise c sınıfının biraz altında kalıyor. Yani jetta o parayı haketmiyor. Golfle aynı segmentteyim diyor ama inanın olamıyor. Ha rapid i sürmedim ancak detaylı olarak inceledim onun da aslında elegance dizel DSG modelinin bu fiyatlarda (49.900) olması gerek bence ama ülkede rakamlar bu halde. Bir üst segmentinizdeki aynı motoru kullanan dizel aracın full donanımlı fiyatı 66.800 lira ise siz de kendi aracınızı 50.000 sınırında satıyorsanız o fiyat iyi hatta ucuz oluyor.Bugün Ford Fiestanın 1.5 dci 75ps titanium modelinin 44.000 lira olduğu unutulmasın.Yani alem buysa, rapid iyi durumda.

    Benim de aklımın almadığı bu zaten araç fiyatlarını ötv vs ile biz değil ya satıcılar yada ana firma yükseltiyor. İnanılmaz rakamlara ulaşmaya başladılar.
    Mesela Kia Cerato Cee'd gibi araçlar 3-4 yıl evvel 28000 lerde iken şimdi 50000 den aşağı inmez oldular. Mitsubishi Lancer da ona keza 27-28000 lerde iken şimdi çok satıyor gibi 50000 in üzerine çıktı. 3-4 yıl evvel C sınıfı almaya gücümüz varken şimdi B sınıfını zor alır olduk. Ha unuttum birer navigasyıon eklediler birde renkli tablet ekranlı müzik sistemleri :))) bu işe mi girsek nedir baksanıza araç fiyatlarını nasıl yükselttiler.

    Bakın ben b7 passat sahibiyim Volkswagen b6 kasayı tamamen makyajlayıp b7 kasa olarak piyasaya sürdüğünde amacını kendi ağzından anlattı daha sportif bir görünüş ve maliyetlerin düşürülmesi. Bunun sonucu olarak koltuk altı çekmeceleri gitti şemsiyelik gitti aracın trendline ve comfortline versiyonlarında standart olan mercekler farlar gitti( tabi başka şeyler de) highline da standart sunulan alarm ve sunroof gitti. Sonucunda b7 kasa passat b6 dan tam 5000 Euro daha ucuza Almanya'da satışa sunuldu. Yani vw dediğini yapmıştı. Bizde ne oldu peki "yeni" kasa passat 10 küsür binlira ucuzlaması gerekirken, yeni kasalığından ötürü b6 passattan pahalı fiyatlarla ülkemize girdi. Devlet zaten vergiyi köküyle birlikte alıyor ona hiç girmeyeceğim yani böyle bir vergilendirme olamaz; ancak araba üreticileri tüm dünyada parça maliyetlerini düşürürken, motor ortaklıkları kurarken, Mercedes Renault ile ortak kullanımda bulunurken(dizel motor ve ticari araç)bu fiyatları anlamak mümkün değil. Ya da durun belki mümkündür. Biz gelişiyor ve büyüyoruz ya ondan ötürü daha yüksek meblağlara bir şeyler satın alabiliriz artık paramız var ya, herkesin maaşı artıyor ya o nedenle de olabilir bir de enflasyonumuz artık deve de kulak ya ondan artıyordur bu fiyatlar.

    Ben de ne yalan söyleyeyim B6 kasa passat daha hoşuma gidiyordu daha oturaklı idi ama birden bire kasa değişiverdi üstelik fiyatı da arttı.

    Zevkler tartışılmaz tabiki ama burda ki konu bu fiyatların tek bir suçlusu olmaması ne sadece yanlış vergilendiren devlet ne de sadece açgözlü otomotiv firmaları. İkisi de suçlu, ve burda tek masum olan biziz, tek yolunan. Yine de suçlu da biziz çünkü kontrol edebileceğimiz bazı dinamikleri ya kontrol etmiyor yada yanlış şekilde... neyse rapid den çıktık nerelere geldik güzel sohbetti, herkese iyi forumlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    Ben erkeğim de senin ne kadar erkek olduğun belli değil benim sinirlerimi bozuyıorsun işine gelmiyorsa okumazsın bak senin gibi binlerce insan var sen kendini ne halt sanıyorsun

    bir insanın erkekliği söylemlerinden değil davranışlarından belli olur. davranışların erkekliği göstermiyor.

    sen kendin demedin mi "Fiat grubu VW grubunu satın alıyordu ana sözleşmede ki maddede eksik bir hüküm vardı. Geç farkettiler ama ucuz yırttılar. " diye.

    ben de sana diyorum ki bu eksik hükümler nelerdi? nasıl oldu da ucuz yırttılar?

    bak hiç birşey demiyorum. erkek gibi söylediğin sözün arkasında durmanı istiyorum.

    ama diyorsan ki ben atar kaçarım, zil takar oynarım o zaman bunu ispatlamanı beklemem. ancak bir şey iddia ediyorsan ispatlayacaksın, ortaya atıp karı gibi kaçmayacaksın.



    Ben senin gibi işkembeyi kübradan sallamıyorum karı gibi kaçak güreşen sensin hiçbir halt bilmiyorsun ama burada senin bilgin eksik diye konuşmayı biliyorsun söyle o zaman da biz bilgimizin eksik olduğunu öğrenelim ama söyleyemezsin çünkü sen bilgi vs vız gelmiş tırıs geçmiş. Çünkü sen böyle yaparak taciz ederek birşeyler öğrenebiliyorsun. Verecek hiçbir bilgin olmadığı için de karşındakini sadece taciz ederek nemalanıyorsun. Bilmediğin içinde karı gibi oynamak sana yakışır.

    tamam işte madem sallamıyorsun anlat diyorum.

    fiatın vwyi almasını engelleyen eksik hüküm neydi? (bana hakaret ederek sorulara cevap vermekten kaçınarak komik duruma düşüyorsun.)




  • ben sana hakaret etmiyorum ki sen hakaret ediyorsun bende hakaretlerine karşılık veriyorum. Sen biliyorsun ki kendince tabi bana anlat diyorsun hadi sen anlatta bizler öğrenelim senin ne kadar bilgisiz olduğunu anlat bekliyoruz. Hay Allah müşterimi geldi dükkana ne arıyorlar b.sayar mı yoksa fotoğraf makinasımı bilgilerin onlar üzerinedir senin hadi anlat bakalım benim neler blmediğimi senden öğrenelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    Çok basit bir madde ama araştırmak yerine sadece sorabilirsin magazinel bası der geçersin bilgsiziliğini örtmek için kendince numaralar yaparsın.
    Yine de ben başkaları için yazacağım Almanya da şirket hisselerinin % 30 una sahip olan kişi kurum kuruluşlar şirketin tamamını satın almak için teklif verebiliyorlar ve hissenin o günkü değer değil asgari değer üzerinden ödeme ile şirketin yeni sahibi oluyorlar.
    Mesela bizde de şöyle birşey var bazı şirketler kurulurken süreli yada süresiz kuruluyorlar. Süreli kuranlar ise sürenin bittiğini farkedemiyorlar ne oluyor isterse haklarında şirket kapatma kararı çıkabiliyor. Bu bilgiler yeterli değildir bunları magazin dergilerinden toplamışımdır. Ama ne hikmetse sen magazin dergileri bile okumadığın için göremez duyamazsın.

    ticaret kanunlarına göre şirketler hukuku firmaları çeşitlere ayırır. anonim, limited, kollektif, komandit, adi ortaklık, şahıs şirketi.

    herbiri için ayrı hükümler vardır. ancak hiç bir şirket borsaya kote edilmemişken başka bir firmanın tamamını satın alamaz. almak için teklif verir ama alma hakkı yoktur. bol keseden atıyosun.

    borsaya kote olan hisseler ise genelde b grubu hisseler olduğu için hepsini alsanız dahi imtiyaz sahibi olamazsınız. genelde sermaye ortaklığınız olur.

    o nedenle senin attığın gibi gidip de biri vwyi satın falan alamaz. eğer vwnin imtiyazlı ortağı satmak istemezse.

    ben magazin dergisi okumam. hukuk dergisi okurum. prof. seza reisoğlunun hukuk kitaplarına bakarım. ama magazin okumam. atmam, atanı bozarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    Çok basit bir madde ama araştırmak yerine sadece sorabilirsin magazinel bası der geçersin bilgsiziliğini örtmek için kendince numaralar yaparsın.
    Yine de ben başkaları için yazacağım Almanya da şirket hisselerinin % 30 una sahip olan kişi kurum kuruluşlar şirketin tamamını satın almak için teklif verebiliyorlar ve hissenin o günkü değer değil asgari değer üzerinden ödeme ile şirketin yeni sahibi oluyorlar.
    Mesela bizde de şöyle birşey var bazı şirketler kurulurken süreli yada süresiz kuruluyorlar. Süreli kuranlar ise sürenin bittiğini farkedemiyorlar ne oluyor isterse haklarında şirket kapatma kararı çıkabiliyor. Bu bilgiler yeterli değildir bunları magazin dergilerinden toplamışımdır. Ama ne hikmetse sen magazin dergileri bile okumadığın için göremez duyamazsın.

    ticaret kanunlarına göre şirketler hukuku firmaları çeşitlere ayırır. anonim, limited, kollektif, komandit, adi ortaklık, şahıs şirketi.

    herbiri için ayrı hükümler vardır. ancak hiç bir şirket borsaya kote edilmemişken başka bir firmanın tamamını satın alamaz. almak için teklif verir ama alma hakkı yoktur. bol keseden atıyosun.

    borsaya kote olan hisseler ise genelde b grubu hisseler olduğu için hepsini alsanız dahi imtiyaz sahibi olamazsınız. genelde sermaye ortaklığınız olur.

    o nedenle senin attığın gibi gidip de biri vwyi satın falan alamaz. eğer vwnin imtiyazlı ortağı satmak istemezse.

    ben magazin dergisi okumam. hukuk dergisi okurum. prof. seza reisoğlunun hukuk kitaplarına bakarım. ama magazin okumam. atmam, atanı bozarım.

    Ah be arkadaşım biraz okuduğuna da anlayabilseydin keşke Fiat ve Vw diyorum sana Türkiye de ki firmaları mı çağrıiştırıyor bilgisizliğinin sınırı yok işte Seza Reisoğlu ile birlikte Şükrü Kızılot ve biraz da Yahya Arıkan okusaydın ya belki sadece hukulka kalmaz Ticaret hukukunu da öğrenirdin. Seza hocam bankacılık üzerine ihtisası vardır ama senin hiçbirşey hakkında bilgin yok.
    Ben Almanya da ki firmaların işleyişinden ve ortaklık yapılarından bahsettim. Sen tuttun Türkiye ye getirdin. Borsaya kote olanlar TR deki firmalar 1 TL bedelle çıkar ama istenilen değerlere satılabilirler ve o senetler şirket hisselerinin belli bir oranı içersinde çıkartılırlar ve sadece senin sandığın gibi A B gibi grupları yoktur ve üstelik A grubu senetlerden alıp B grubu ile % 51 bulursan söz sahibi olma şansında olur. Dipnot olarak al bir yerlere

    Bak sana Almanya olayını anlattım VW şirketi sadece VW den ibaret değildir. İrili ufaklı bir sürü ortağı vardır. Eğer yanlışta hatırlamıyorsam 2007 yılında da bu durum oldu Porsche % 27,5 hisseye sahip iken VW in hisseleri değer kazanmadığı için % 3,5 daha hisse almaya ve şirketin tamamına hükmetmek için şirkete teklif sundu ancak asıl ortak hisseleri satmayınca iptal oldu. Daha sonra da Porschenin borcu 14 milyar $ ları aşınca da VW porscheyi satın aldı.
    Yanlışımı da düzelteyim Fiat VW'yi dedim Fiat Ope olacaktı onu da arkadaşlar yanlış hatırladığım için kusuruma bakmasınlar.
    Ama sen de bilgisizliğini bu kadar ortaya koyma. Av. Seza hocamı da oku ama o senin bankacılık bilgini arttırır,
    Benimle de fazla uğraşma birşey biliyorsan yaz cevap ver bende öğreneyim, ben yazdıklarım gibi özür dilemesini de bilirim. Ama sen hiçbir yazdığın doğru olmadığı halde hiçbirşey kabul etmezsin.




  • Bu kadar biliyorsan birşey sorayım komandite ile komanditer nedir bilir misin? yoksa açıp netten mi bakacaksın.
    Ya da bugünkü ltd şirket sahiplerinin vergi borcu karşısındaki durumlarını bilir misin? O nette yok ama :))
  • Dansöz gibi kıvırana karı derler peki ben sana ne diyeyim şimdi ? Ben sana birşey demiyorum herkes herşeyi bilemeyebilir. Bu konu bu kadar basittir ama ben seni rencide etmem bana sataşmazsan hakaret etmezsen bende sana aynı dille cevap vermem bir bildiğin varsa açıklarsın konuşuruz kim eksik kim fazla demez ikimizde öğreniriz. Bizde bir laf vardır kim eşer derin kuyu o düşer yüzü koyun diye. Eşelemekten vazgeç bilgini paylaş herkes herşeyi öğrensin. Bu milletin buna ihtiyacı var. Allah'ın Almanıının İtalyanının Fransızının arabasından bana ne ben vasıta olarak görüyorum. Yol var bizde de 200 basacağız hepimiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    Çok basit bir madde ama araştırmak yerine sadece sorabilirsin magazinel bası der geçersin bilgsiziliğini örtmek için kendince numaralar yaparsın.
    Yine de ben başkaları için yazacağım Almanya da şirket hisselerinin % 30 una sahip olan kişi kurum kuruluşlar şirketin tamamını satın almak için teklif verebiliyorlar ve hissenin o günkü değer değil asgari değer üzerinden ödeme ile şirketin yeni sahibi oluyorlar.
    Mesela bizde de şöyle birşey var bazı şirketler kurulurken süreli yada süresiz kuruluyorlar. Süreli kuranlar ise sürenin bittiğini farkedemiyorlar ne oluyor isterse haklarında şirket kapatma kararı çıkabiliyor. Bu bilgiler yeterli değildir bunları magazin dergilerinden toplamışımdır. Ama ne hikmetse sen magazin dergileri bile okumadığın için göremez duyamazsın.

    ticaret kanunlarına göre şirketler hukuku firmaları çeşitlere ayırır. anonim, limited, kollektif, komandit, adi ortaklık, şahıs şirketi.

    herbiri için ayrı hükümler vardır. ancak hiç bir şirket borsaya kote edilmemişken başka bir firmanın tamamını satın alamaz. almak için teklif verir ama alma hakkı yoktur. bol keseden atıyosun.

    borsaya kote olan hisseler ise genelde b grubu hisseler olduğu için hepsini alsanız dahi imtiyaz sahibi olamazsınız. genelde sermaye ortaklığınız olur.

    o nedenle senin attığın gibi gidip de biri vwyi satın falan alamaz. eğer vwnin imtiyazlı ortağı satmak istemezse.

    ben magazin dergisi okumam. hukuk dergisi okurum. prof. seza reisoğlunun hukuk kitaplarına bakarım. ama magazin okumam. atmam, atanı bozarım.

    Ah be arkadaşım biraz okuduğuna da anlayabilseydin keşke Fiat ve Vw diyorum sana Türkiye de ki firmaları mı çağrıiştırıyor bilgisizliğinin sınırı yok işte Seza Reisoğlu ile birlikte Şükrü Kızılot ve biraz da Yahya Arıkan okusaydın ya belki sadece hukulka kalmaz Ticaret hukukunu da öğrenirdin. Seza hocam bankacılık üzerine ihtisası vardır ama senin hiçbirşey hakkında bilgin yok.
    Ben Almanya da ki firmaların işleyişinden ve ortaklık yapılarından bahsettim. Sen tuttun Türkiye ye getirdin. Borsaya kote olanlar TR deki firmalar 1 TL bedelle çıkar ama istenilen değerlere satılabilirler ve o senetler şirket hisselerinin belli bir oranı içersinde çıkartılırlar ve sadece senin sandığın gibi A B gibi grupları yoktur ve üstelik A grubu senetlerden alıp B grubu ile % 51 bulursan söz sahibi olma şansında olur. Dipnot olarak al bir yerlere

    Bak sana Almanya olayını anlattım VW şirketi sadece VW den ibaret değildir. İrili ufaklı bir sürü ortağı vardır. Eğer yanlışta hatırlamıyorsam 2007 yılında da bu durum oldu Porsche % 27,5 hisseye sahip iken VW in hisseleri değer kazanmadığı için % 3,5 daha hisse almaya ve şirketin tamamına hükmetmek için şirkete teklif sundu ancak asıl ortak hisseleri satmayınca iptal oldu. Daha sonra da Porschenin borcu 14 milyar $ ları aşınca da VW porscheyi satın aldı.
    Yanlışımı da düzelteyim Fiat VW'yi dedim Fiat Ope olacaktı onu da arkadaşlar yanlış hatırladığım için kusuruma bakmasınlar.
    Ama sen de bilgisizliğini bu kadar ortaya koyma. Av. Seza hocamı da oku ama o senin bankacılık bilgini arttırır,
    Benimle de fazla uğraşma birşey biliyorsan yaz cevap ver bende öğreneyim, ben yazdıklarım gibi özür dilemesini de bilirim. Ama sen hiçbir yazdığın doğru olmadığı halde hiçbirşey kabul etmezsin.

    ben ne sormuşum sen yine uçmuş gitmişsin. sen diyorsun boyum 2.00 ben diyorum değildir ispatla. sen gidip boyunu ölçmek yerine benim kilomda 90 demek ki boyum 2.00 diyorsun. muhtemelen üniversite mezunu bile değilsin.

    fiat group vw groupu satın alacakken opeli satacaktıya dönmüşsün. güzel. yavaş yavaş başladın. (tabi ilk başta group deyip sonra sadece vwden ibaret değildir diye de kıvırmışsın ama onu çırpınış sayalım.)

    biz ticaret kanununu 1926da almanyadan aldığımız için şirket türleri, işleyişleri, ortaklık yapıları önemli farklara sahip değiller. (mutlaka sen de biliyorsundur bunu)

    dolayısıyla ortaklık payı %30un üzerinde bile olsa hiç bir şirket (hangi çeşit şirketse bu artık) başka bir şirketi alma hakkına sahip değil. (yazına bakıyorum bununla ilgili ispat bulamıyorum. çok şaşırtıcı)

    evet ben borsayı yanlış biliyormuşum. A ve B grupları yokmuş. diğer grupları da senden öğrenmek isterim.

    A grubu senetlerden alıp B grubu ile %51 i bulduğumda söz sahibi oluyorum ya A ile B arasındaki oran nedir? söz sahibi olmaktan kastın nedir?

    sana yalvarıyorum sadece mesajıma cevap ver. çöp bilgi istemiyorum. sadece sorulana cevap verebiliyorsun değil mi? (bana ne comanditeden comantiderden, konumuz o değil.)

    not: gazete köşe yazarlığı yapan akademisyenleri değil katkı yapanları okurum. (vergicileri de okumam. okursam ihsan veysi seviğ okurum.) hava atmak için prof yazayım demişsin onu bile magazinelleri bulmuşsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noktanınsâbiti -- 21 Mart 2013; 16:23:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    Çok basit bir madde ama araştırmak yerine sadece sorabilirsin magazinel bası der geçersin bilgsiziliğini örtmek için kendince numaralar yaparsın.
    Yine de ben başkaları için yazacağım Almanya da şirket hisselerinin % 30 una sahip olan kişi kurum kuruluşlar şirketin tamamını satın almak için teklif verebiliyorlar ve hissenin o günkü değer değil asgari değer üzerinden ödeme ile şirketin yeni sahibi oluyorlar.
    Mesela bizde de şöyle birşey var bazı şirketler kurulurken süreli yada süresiz kuruluyorlar. Süreli kuranlar ise sürenin bittiğini farkedemiyorlar ne oluyor isterse haklarında şirket kapatma kararı çıkabiliyor. Bu bilgiler yeterli değildir bunları magazin dergilerinden toplamışımdır. Ama ne hikmetse sen magazin dergileri bile okumadığın için göremez duyamazsın.

    ticaret kanunlarına göre şirketler hukuku firmaları çeşitlere ayırır. anonim, limited, kollektif, komandit, adi ortaklık, şahıs şirketi.

    herbiri için ayrı hükümler vardır. ancak hiç bir şirket borsaya kote edilmemişken başka bir firmanın tamamını satın alamaz. almak için teklif verir ama alma hakkı yoktur. bol keseden atıyosun.

    borsaya kote olan hisseler ise genelde b grubu hisseler olduğu için hepsini alsanız dahi imtiyaz sahibi olamazsınız. genelde sermaye ortaklığınız olur.

    o nedenle senin attığın gibi gidip de biri vwyi satın falan alamaz. eğer vwnin imtiyazlı ortağı satmak istemezse.

    ben magazin dergisi okumam. hukuk dergisi okurum. prof. seza reisoğlunun hukuk kitaplarına bakarım. ama magazin okumam. atmam, atanı bozarım.

    Ah be arkadaşım biraz okuduğuna da anlayabilseydin keşke Fiat ve Vw diyorum sana Türkiye de ki firmaları mı çağrıiştırıyor bilgisizliğinin sınırı yok işte Seza Reisoğlu ile birlikte Şükrü Kızılot ve biraz da Yahya Arıkan okusaydın ya belki sadece hukulka kalmaz Ticaret hukukunu da öğrenirdin. Seza hocam bankacılık üzerine ihtisası vardır ama senin hiçbirşey hakkında bilgin yok.
    Ben Almanya da ki firmaların işleyişinden ve ortaklık yapılarından bahsettim. Sen tuttun Türkiye ye getirdin. Borsaya kote olanlar TR deki firmalar 1 TL bedelle çıkar ama istenilen değerlere satılabilirler ve o senetler şirket hisselerinin belli bir oranı içersinde çıkartılırlar ve sadece senin sandığın gibi A B gibi grupları yoktur ve üstelik A grubu senetlerden alıp B grubu ile % 51 bulursan söz sahibi olma şansında olur. Dipnot olarak al bir yerlere

    Bak sana Almanya olayını anlattım VW şirketi sadece VW den ibaret değildir. İrili ufaklı bir sürü ortağı vardır. Eğer yanlışta hatırlamıyorsam 2007 yılında da bu durum oldu Porsche % 27,5 hisseye sahip iken VW in hisseleri değer kazanmadığı için % 3,5 daha hisse almaya ve şirketin tamamına hükmetmek için şirkete teklif sundu ancak asıl ortak hisseleri satmayınca iptal oldu. Daha sonra da Porschenin borcu 14 milyar $ ları aşınca da VW porscheyi satın aldı.
    Yanlışımı da düzelteyim Fiat VW'yi dedim Fiat Ope olacaktı onu da arkadaşlar yanlış hatırladığım için kusuruma bakmasınlar.
    Ama sen de bilgisizliğini bu kadar ortaya koyma. Av. Seza hocamı da oku ama o senin bankacılık bilgini arttırır,
    Benimle de fazla uğraşma birşey biliyorsan yaz cevap ver bende öğreneyim, ben yazdıklarım gibi özür dilemesini de bilirim. Ama sen hiçbir yazdığın doğru olmadığı halde hiçbirşey kabul etmezsin.

    ben ne sormuşum sen yine uçmuş gitmişsin. sen diyorsun boyum 2.00 ben diyorum değildir ispatla. sen gidip boyunu ölçmek yerine benim kilomda 90 demek ki boyum 2.00 diyorsun. muhtemelen üniversite mezunu bile değilsin.

    fiat group vw groupu satın alacakken opeli satacaktıya dönmüşsün. güzel. yavaş yavaş başladın. (tabi ilk başta group deyip sonra sadece vwden ibaret değildir diye de kıvırmışsın ama onu çırpınış sayalım.)

    biz ticaret kanununu 1926da almanyadan aldığımız için şirket türleri, işleyişleri, ortaklık yapıları önemli farklara sahip değiller. (mutlaka sen de biliyorsundur bunu)

    dolayısıyla ortaklık payı %30un üzerinde bile olsa hiç bir şirket (hangi çeşit şirketse bu artık) başka bir şirketi alma hakkına sahip değil. (yazına bakıyorum bununla ilgili ispat bulamıyorum. çok şaşırtıcı)

    evet ben borsayı yanlış biliyormuşum. A ve B grupları yokmuş. diğer grupları da senden öğrenmek isterim.

    A grubu senetlerden alıp B grubu ile %51 i bulduğumda söz sahibi oluyorum ya A ile B arasındaki oran nedir? söz sahibi olmaktan kastın nedir?

    sana yalvarıyorum sadece mesajıma cevap ver. çöp bilgi istemiyorum. sadece sorulana cevap verebiliyorsun değil mi? (bana ne comanditeden comantiderden, konumuz o değil.)

    not: gazete köşe yazarlığı yapan akademisyenleri değil katkı yapanları okurum. (vergicileri de okumam. okursam ihsan veysi seviğ okurum.) hava atmak için prof yazayım demişsin onu bile magazinelleri bulmuşsun.

    yazık sana hala kendini zorluyorsun. Aç nette google dan VAG'ı sorgula orada da göreceksin Vw kimlerden oluşuyor Porsche 2009 da Vw olmuş imza hakkı ve hisse çokluğu kimlerde diye aç göreceksin.
    Ha sahi Sen neden araştıramıyorsun da hazır yemek arıyorsun yazık diyorum sana hala tırmalıyorsun. Bizim kanunlarımız sadece bir ülke üzerine kurulu değildir. Her kanun kendi başına farklı ülkelerden alıntıdır ve bize uyarlanmıştır, kaldı ki de bu kadar zamandır yeni yeni kanunlar çıkmakta ve o günkü hataları düzeltmeye çalışmaktayız. Yeter artık da birşeyler bilmediğini ve parazit gibi başkalarından geçindiğini kabul et. Sen beni tanımıyorsun ben İş bankası'nın İştirakindeki bir müdürünü kovulmaktan kurtardım. Bir iş mahkemesinde herkesin kaybedersin dediği davayı kazandım. Ben olmaz denilen şeyleri ilk kez olduranlardan biriyim. Herşeyin bir ilki vardır bilmediğini de ilk kez benimle kabul edeceksin ama zor geliyor sana değil mi bana bu kadar hakaret ettin şimdi onların sana ait olduğunu görmek zoruna gidiyor değil mi?
    Ben bütün sorularına cevap veriyorum sen bir komandite komanditer nedir ona bile cevap veremiyorsun hadi ona cevap bulursun dedim ama limited şirketlerin vergi borcu karşısındaki yükümlülükleri dedim herşeyden de kaçıyorsun be arkadaşım.
    Ben prof falan da yazmamışım hava atmak için onu sen yazmışsın sinirlenmeye başladın galiba kendi yazdıklarını da bana atfediyorsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: KenMar

    Çok basit bir madde ama araştırmak yerine sadece sorabilirsin magazinel bası der geçersin bilgsiziliğini örtmek için kendince numaralar yaparsın.
    Yine de ben başkaları için yazacağım Almanya da şirket hisselerinin % 30 una sahip olan kişi kurum kuruluşlar şirketin tamamını satın almak için teklif verebiliyorlar ve hissenin o günkü değer değil asgari değer üzerinden ödeme ile şirketin yeni sahibi oluyorlar.
    Mesela bizde de şöyle birşey var bazı şirketler kurulurken süreli yada süresiz kuruluyorlar. Süreli kuranlar ise sürenin bittiğini farkedemiyorlar ne oluyor isterse haklarında şirket kapatma kararı çıkabiliyor. Bu bilgiler yeterli değildir bunları magazin dergilerinden toplamışımdır. Ama ne hikmetse sen magazin dergileri bile okumadığın için göremez duyamazsın.

    ticaret kanunlarına göre şirketler hukuku firmaları çeşitlere ayırır. anonim, limited, kollektif, komandit, adi ortaklık, şahıs şirketi.

    herbiri için ayrı hükümler vardır. ancak hiç bir şirket borsaya kote edilmemişken başka bir firmanın tamamını satın alamaz. almak için teklif verir ama alma hakkı yoktur. bol keseden atıyosun.

    borsaya kote olan hisseler ise genelde b grubu hisseler olduğu için hepsini alsanız dahi imtiyaz sahibi olamazsınız. genelde sermaye ortaklığınız olur.

    o nedenle senin attığın gibi gidip de biri vwyi satın falan alamaz. eğer vwnin imtiyazlı ortağı satmak istemezse.

    ben magazin dergisi okumam. hukuk dergisi okurum. prof. seza reisoğlunun hukuk kitaplarına bakarım. ama magazin okumam. atmam, atanı bozarım.

    Ah be arkadaşım biraz okuduğuna da anlayabilseydin keşke Fiat ve Vw diyorum sana Türkiye de ki firmaları mı çağrıiştırıyor bilgisizliğinin sınırı yok işte Seza Reisoğlu ile birlikte Şükrü Kızılot ve biraz da Yahya Arıkan okusaydın ya belki sadece hukulka kalmaz Ticaret hukukunu da öğrenirdin. Seza hocam bankacılık üzerine ihtisası vardır ama senin hiçbirşey hakkında bilgin yok.
    Ben Almanya da ki firmaların işleyişinden ve ortaklık yapılarından bahsettim. Sen tuttun Türkiye ye getirdin. Borsaya kote olanlar TR deki firmalar 1 TL bedelle çıkar ama istenilen değerlere satılabilirler ve o senetler şirket hisselerinin belli bir oranı içersinde çıkartılırlar ve sadece senin sandığın gibi A B gibi grupları yoktur ve üstelik A grubu senetlerden alıp B grubu ile % 51 bulursan söz sahibi olma şansında olur. Dipnot olarak al bir yerlere

    Bak sana Almanya olayını anlattım VW şirketi sadece VW den ibaret değildir. İrili ufaklı bir sürü ortağı vardır. Eğer yanlışta hatırlamıyorsam 2007 yılında da bu durum oldu Porsche % 27,5 hisseye sahip iken VW in hisseleri değer kazanmadığı için % 3,5 daha hisse almaya ve şirketin tamamına hükmetmek için şirkete teklif sundu ancak asıl ortak hisseleri satmayınca iptal oldu. Daha sonra da Porschenin borcu 14 milyar $ ları aşınca da VW porscheyi satın aldı.
    Yanlışımı da düzelteyim Fiat VW'yi dedim Fiat Ope olacaktı onu da arkadaşlar yanlış hatırladığım için kusuruma bakmasınlar.
    Ama sen de bilgisizliğini bu kadar ortaya koyma. Av. Seza hocamı da oku ama o senin bankacılık bilgini arttırır,
    Benimle de fazla uğraşma birşey biliyorsan yaz cevap ver bende öğreneyim, ben yazdıklarım gibi özür dilemesini de bilirim. Ama sen hiçbir yazdığın doğru olmadığı halde hiçbirşey kabul etmezsin.

    ben ne sormuşum sen yine uçmuş gitmişsin. sen diyorsun boyum 2.00 ben diyorum değildir ispatla. sen gidip boyunu ölçmek yerine benim kilomda 90 demek ki boyum 2.00 diyorsun. muhtemelen üniversite mezunu bile değilsin.

    fiat group vw groupu satın alacakken opeli satacaktıya dönmüşsün. güzel. yavaş yavaş başladın. (tabi ilk başta group deyip sonra sadece vwden ibaret değildir diye de kıvırmışsın ama onu çırpınış sayalım.)

    biz ticaret kanununu 1926da almanyadan aldığımız için şirket türleri, işleyişleri, ortaklık yapıları önemli farklara sahip değiller. (mutlaka sen de biliyorsundur bunu)

    dolayısıyla ortaklık payı %30un üzerinde bile olsa hiç bir şirket (hangi çeşit şirketse bu artık) başka bir şirketi alma hakkına sahip değil. (yazına bakıyorum bununla ilgili ispat bulamıyorum. çok şaşırtıcı)

    evet ben borsayı yanlış biliyormuşum. A ve B grupları yokmuş. diğer grupları da senden öğrenmek isterim.

    A grubu senetlerden alıp B grubu ile %51 i bulduğumda söz sahibi oluyorum ya A ile B arasındaki oran nedir? söz sahibi olmaktan kastın nedir?

    sana yalvarıyorum sadece mesajıma cevap ver. çöp bilgi istemiyorum. sadece sorulana cevap verebiliyorsun değil mi? (bana ne comanditeden comantiderden, konumuz o değil.)

    not: gazete köşe yazarlığı yapan akademisyenleri değil katkı yapanları okurum. (vergicileri de okumam. okursam ihsan veysi seviğ okurum.) hava atmak için prof yazayım demişsin onu bile magazinelleri bulmuşsun.

    yazık sana hala kendini zorluyorsun. Aç nette google dan VAG'ı sorgula orada da göreceksin Vw kimlerden oluşuyor Porsche 2009 da Vw olmuş imza hakkı ve hisse çokluğu kimlerde diye aç göreceksin.
    Ha sahi Sen neden araştıramıyorsun da hazır yemek arıyorsun yazık diyorum sana hala tırmalıyorsun. Bizim kanunlarımız sadece bir ülke üzerine kurulu değildir. Her kanun kendi başına farklı ülkelerden alıntıdır ve bize uyarlanmıştır, kaldı ki de bu kadar zamandır yeni yeni kanunlar çıkmakta ve o günkü hataları düzeltmeye çalışmaktayız. Yeter artık da birşeyler bilmediğini ve parazit gibi başkalarından geçindiğini kabul et. Sen beni tanımıyorsun ben İş bankası'nın İştirakindeki bir müdürünü kovulmaktan kurtardım. Bir iş mahkemesinde herkesin kaybedersin dediği davayı kazandım. Ben olmaz denilen şeyleri ilk kez olduranlardan biriyim. Herşeyin bir ilki vardır bilmediğini de ilk kez benimle kabul edeceksin ama zor geliyor sana değil mi bana bu kadar hakaret ettin şimdi onların sana ait olduğunu görmek zoruna gidiyor değil mi?
    Ben bütün sorularına cevap veriyorum sen bir komandite komanditer nedir ona bile cevap veremiyorsun hadi ona cevap bulursun dedim ama limited şirketlerin vergi borcu karşısındaki yükümlülükleri dedim herşeyden de kaçıyorsun be arkadaşım.
    Ben prof falan da yazmamışım hava atmak için onu sen yazmışsın sinirlenmeye başladın galiba kendi yazdıklarını da bana atfediyorsun.

    sorularıma cevap bekliyorum. yazdığın hakaretler (parazit vs.) şikayet etmeyeğim ki ne mal olduğun bilinsin.

    fiat opeli ana sözleşmedeki hangi maddeden dolayı alamadı? eksik hüküm neydi?

    A grubu senetlerden alıp B grubu ile %51 i bulduğumda söz sahibi oluyorum ya A ile B arasındaki oran nedir? söz sahibi olmaktan kastın nedir?

    ben senin yazdıkların haricinde ekstra hiç bir şeye cevap vermedim. hepsini kendin attın ortaya sana ispatla dedim. ispatlamak yerine başka şeyler attın ortaya. evet. cevap bekliyorum.




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.