Şimdi Ara

jetta tiptronik sonrası focus 3 powershift

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
1
Favori
834
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 2010 yılında 28.600 e aldıgım 2007 model 1.6 midline tiptronik jetta aracımı 39.5 a sattım geçenlerde. 130 binde olan aracımın şanzıman revizyon zamanı yaklaşmıştı. şimdi yeni bir araç alma arefesindeyim.
    alternatiflerim
    2011 toyota benzinli veya dizel (en az comfort extra donanım 43 civarına temizi bulunabiliyor.)
    2012-2013 style donanım benzinli Ti-vct motor powershift otomatik sanzıman.

    dün bir araca baktım 2013 model focus 3 sedan style donanım 1.6 lpg takılmamış 64000 de powershift otomatik. (sol on kapı bisiklet sürtmesi nedeniyle serviste boyalı. arka bagj da avuc içi kadar boya var) 44.000 son fiyat. alınırmı acaba bu arac. alırsam otomatik sanzımanda sıkıntı yaşarmıyım. tecrübeli arkadaşlar beni aydınlatırsa sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi glownshow -- 23 Temmuz 2015; 10:00:34 >



  • bu arada 2006-2007 focusların dizel otomatiklerinde kronik bir vites problemi varmış
  • Şanzımanın revizyona ihtiyacı olduğunu söylemişsinizdir inşallah.

    İkisi arasında Focus daha mantıklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BatuKır

    bu arada 2006-2007 focusların dizel otomatiklerinde kronik bir vites problemi varmış

    Onlar eski Cvt sanzimanlilardi.Baktilar sorunlu hemen satistan cektiler,ayni sekilde eski Asm de sorunluydu onu da bitirdiler

    Powershift ise yillardir satista.Volvo larda da kullaniliyor ayrica

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni nesil araçların üzeceğini düşünmemekle birlikte, Toyota'nın otomatik şanzımanından yakınanlar var, Focus'un şanzıman sorununa hiç denk gelmedim, belki de focusu hiç araştırmadım bilmiyorum ama focusu olanlar gayet memnunlar. Her iki aracında ikinci eli sağlam. Kilometresi düşük bir araç almak şanzıman revizyonunu öteleyecektir bunu gözönünde bulundurmakta fayda var sanırım. Bir de aracın içine oturmak önemli, 2015 Corolla ve Auris'e bindim iç konsolu açıkçası beğenmedim, beğenmeyen kişilere de rastladım, ama focus'un içi açıkçası bir harika (Focus'u görünüş olarak beğenmiyorum, hiç almayı da düşünmedim, Ford fanı olduğum sanılmasın). İç dış güzelliğine, temizliğine ve düşük km'ye göre karar verin bence, kalite anlamında arada aman aman fark olacağını düşünmüyorum.
  • ***Leopard*** kullanıcısına yanıt
    2007 model 110 bin kmde dizel otomatiği 23 liraya alma diyorsunuz yani
  • BatuKır B kullanıcısına yanıt
    Fiyat iyi gibi ama Cvt ye bulasma derim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    Fiyat iyi gibi ama Cvt ye bulasma derim

    adam burdurdan istanbula getirecek
    o kadar yolu sorunsuz gelirse alınabilir diye düşündüm
  • BatuKır B kullanıcısına yanıt
    O kadar yolu sorunsuz gelir,senin elinde 10 km sonra patlayabilir

    Biraz riski yuksek bir sanziman bu,o yuzden onermiyorum.Yoksa ben o risk oranina katlanirim derseniz gayette alinir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyotada çağ dışı 4 ileri var çok yakar.

    Focus o fiyata iyi seçenek, lpg uyumlu şanzımanın bilinen bir sorunu yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    O kadar yolu sorunsuz gelir,senin elinde 10 km sonra patlayabilir

    Biraz riski yuksek bir sanziman bu,o yuzden onermiyorum.Yoksa ben o risk oranina katlanirim derseniz gayette alinir

    teşekkür ederim
    hatta istanbulun dur kalk trafiğinde hemen patlayabilir

    tiptronik dizel otomatikten epey çekmiştik zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BatuKır -- 23 Temmuz 2015; 10:40:52 >
  • 2011 corolla bi önceki kasa. Otomatiğinden uzak durun. Mmt adlı şanzımanı var yarı otomatik tek kavramalı. Vites geçişleri berbat. Eğimde geriye kaçırıyor. El freniyle kalkmak gerekli. El freni kullanmadan yokuşta kalkarsanız debriyaj balatası bi müddet dur kalktan sonra ısınıyor sesli görüntülü uyarı çıkıyor ekranda. Powershift ise çift kavramalı dsg ile çalışma mantığı aynı. Daha iyi bence karar sizin. İnternette multimod şanzıman diye arama yaparsanız bir sürü şikayet karşınıza çıkacaktır. İyi günler :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kaptan Ross -- 23 Temmuz 2015; 11:01:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaptan Ross

    2011 corolla bi önceki kasa. Otomatiğinden uzak durun. Mmt adlı şanzımanı var yarı otomatik tek kavramalı. Vites geçişleri berbat. Eğimde geriye kaçırıyor. El freniyle kalkmak gerekli. El freni kullanmadan yokuşta kalkarsanız debriyaj balatası bi müddet dur kalktan sonra ısınıyor sesli görüntülü uyarı çıkıyor ekranda. Powershift ise çift kavramalı dsg ile çalışma mantığı aynı. Daha iyi bence karar sizin. İnternette multimod şanzıman diye arama yaparsanız bir sürü şikayet karşınıza çıkacaktır. İyi günler :)



    Mmt vites kullanıcısı olarak arkadaşın dediklerine katılıyorum.Yavaştır,eğer önceden değişmediyse arıza verebilir.Değiştiyse hiç sıkıntı çıkmadan kullanbilirsiniz.Alıştığınızda çok iyi vitestir.Ancak geri kaçırma alışmadan can sıkar

    Edit: aracımı sıfır almıştım 20 bin km civarında vites ısınıp hata vermişti.Garantiden ücretsiz değiştirildi(şuan alıp vites arıza verse gidip ücretsiz toyotada değiştirebilirsiniz.Vw nim dsgsi gibi ayıplı malı kabul etmemezlik yapmaz.) 74 binde şuanda ve hiç bir sıkıntı olmadı şu ana kadar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2jz1993 -- 23 Temmuz 2015; 13:44:00 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tesekkurler dgerli vaktinizi ayirip yanit verdiginiz icin. Focus daha agir basiyor su an. Umarim powershift bozulmasi dsg gibi maliyetli degildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar kirmizi focusu kismetse yarin alacam ama arkadasim kirmizi rengin focusta cabuk soldugunu soyluyor. Kronik bir renk atma durumu varmi. Sahibi sedefli kirmizi oldugunu soyluyor.siyah renk gibi solma durumu olwbilirmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önceden dsg jetta kullanmış, şimdi powershift focus araştıran biri olarak kullanıcı deneyimlerinizi yorumlarınızı çok merak ediyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aylak_herif

    Önceden dsg jetta kullanmış, şimdi powershift focus araştıran biri olarak kullanıcı deneyimlerinizi yorumlarınızı çok merak ediyorum...

    Hocam benimki 6 ileri tiptronik yagli sanzimandi. Dsg den cok daha sorunsuz ve hata orani az bir aracti. Ayni aractan kullanan arkadaslarimn sanzimanlari 140.000 civarlarinda sorun cikarmaya basladigindan bende kritik esige gelmeden satip nerdeyse 9 yasinsaki araci satip 2-3 yasinda bir arabaya binmek istedim. Suspansiyon ve sesbyalitimi mukemmele yakin ama arac resmen yokusta boguluyordu. Fordun yol tutusunun cok daha iyi ve powershiftin de hata oraninin daha az oldugunu duydugumdan boyle bir karar aldim. Umarim pisman olmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.