Şimdi Ara

Jetta TDI... Nefesi kesildi :) (32. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
640
Cevap
3
Favori
17.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz

    @kovboy33

    Yahu hoca, yahu hoca...


    Sen ilk mesajda iddia ettiklerini (100 km/saat ortalama hızla 3,7 litre yakmak, 240 km/saat hız ile 11 litre tüketmek, şehir içinde 5.5 litre/100 km yakıt tüketmek) ıspatla, 4 ayak üzerinde anırarak özür dileme videosu çekip forumda paylaşacağım.

    Buradan söz veriyorum...






    Sayın " sicakyuz " nickli donanımhaber üyesi ;

    Bu saatten sonra, bir önceki mesajımda da belirttiğim gibi; şahsıma yönelik söylem ve sorularınıza ancak yüce Türk Mahkemeleri önünde bana yönelik çeşitli iftira -hakaret ve aşağılamalarınıza ilişkin ispat ve taleplerimden farklı içerikli tek bir cevap bile vermeyi düşünmüyorum..Hala ısrarla beni taciz ve tahrike de e devam ediyorsunuz.. Baskı ve dayatma ile zorla fikrinizi kabul ettirebileceğize dair düşünce ve davranış sergilemeniz de başlı başına ayrı bir suçtur.

    Sizin için burada hakaret etmek, iftira atmak,insanların kutsal değer ve inançlarını aşağılamak,onur,şeref ve haysiyetlerine dil uzatmak çok basit ve önemsiz olabilir.Ama inanın değil.İşte bunun bu kadar ucuz ve basit olmadığını göstermek , sizin gibi davranan başka insanlara da ibret olacaktır...

    140 ps TSI 1.4 jetta hakkında merak edilen , edeb ve ahlak dahilindeki iyi niyetli sorulara , seve seve , elimden geldiğince bilgi ve tecrübe paylaşımında bulunabileceğimi daha ilk yazımın sonunda açıkça belirttim..Yine aynı yazımın ilk kısmında , sözkonusu yazıma dair olumlu olumsuz yorumlardan ziyade herkesin kendi kullandığı araç hakkında bilgi ,deneyim paylaşımında bulunmasını , yeni araç alacak arkadaşlara ancak bu yöntemin daha faydalı ve yararlı olabileceğini de belirttim..

    Ayrıca 6 yıldır birfiil kullandığım aracıma dair veri ve yorumlarımı ,sizin gibi düşünen kimi arkadaşlarımız için de özel olarak güncellemiştim..hepsi kayıtlarda zaten mevcut..Üstelik bütün bunlar olup biterken ,henüz sizinle bu konuda herhangi bir diyaloğumuz sözkonusu bile değildi.O anlamda benim size veya sizin bana muhatabım olmanız , zaten olayın doğası ve gelişimi açısından imkansız...İçinde olmadığınız bir diyaloğa sonradan , bilerek ve isteyerek ,sırf şahsıma ve inancıma yönelik aşağılama,hakaret ve iftiralarda bulunma amacıyla dahil olmanın ,yanınıza kar kalacağını sandınız..

    Bununla da yetinmeyip bana ulaşabileceğiniz tel ve pm özellikle belirtmeme rağmen ,suç içerikli bu davranışınızı ısrarla , forum sayfası gibi kamusal bir alanda alenen yapmaktan da geri kalmadınız..O yüzden bu saatten sonra hiç bir şey yokmuş gibi soru sorarak ,uzatarak bunu geçiştirebileceğinizi mi zannediyorsunuz...Anırma kısmı sizin kendi öneri ve tercihiniz ama ben tercihimi adli yönde kullanarak ,mahkemenin vereceği kararı daha uygun ve yakışır buluyorum..Açık isim soyad,adres ve iletişim bilgilerinizi hala bekliyorum..




  • jetta ile aynı son hız değerlerine sahipsiniz hatta aynı 0-100 .... O yüzden bassanız bile kafa kafaya gideceksiniz demektir... jettanın nefesi kesilmemiştir muhtemelen basmamıştır veya araç dolu bagaj vs...

    ASTRA

    Silindir Hacmi 1598 cc benzin
    Beygir Gücü 115 hp
    Maksimum Tork 155 nm
    Maksimum Hız 193 km
    0-100 Km Hızlanma 11.9 sn

    JETTA


    Silindir Hacmi 1598 cc dizel
    Beygir Gücü 105 hp
    Maksimum Tork 250 nm
    Maksimum Hız 190 km
    0-100 Km Hızlanma 11.7 sn



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Devian -- 9 Aralık 2013; 16:47:11 >
  • Size yazdığım mesajda herhangi bir saygısızlık olmamasına ve "Emek göstermiş, o kadar yazmışsınız. Emeğinize sağlık." şeklinde yazmama rağmen bana ve diğer arkadaşlara cevaben yazdığınız;

    "...Anladığım kadarı ile sizin olayınız ergen inatlaşmalardan öte değil.."



    Bu ergen inatlaşması dediğiniz varsayım hakaret midir değil midir?



    Ayrıca ;".....belki izah edersem anlarlar şeklinde boş umutlara kapıldığım kusuruma bakmayın.." şeklindeki söyleminiz aşağılamak mıdır değil midir?

    Bunları samimi olarak soruyorum. Bence hakaret ve aşağılamadır. Oldu olacak kendinizi de mahkemeye verin. Küçük şeyler yüzünden kendinizi üzmeyin. Size gelen eleştirilere bu denli tepki göstermek hem sizi hem karşıdakini gerebilir. Bunlara gerek yok. Benim şu foruma üye olduğum dört yılda tek bir kişiye en ufak bir hakaret vs söylememe rağmen karşılaştığım durumları bir bilseniz neler yapardınız merak ettim. Bu ortamda yeni yazmaya başlamışsınız ,eğer uzun süreli burada bir takım paylaşımlarda bulunmak istiyorsanız, size tavsiyem çok fazla ciddiye almayın. Hakaret vs durumlarda ise "şikayet" ve "blok" sistemini kullanın.


    Herneyse, boşuna olayı uzatmanın bir anlamı yok. Size birkaç tavsiyede bulunayım.

    Telefon numaranızı böyle bir ortamda, herkesin görebileceği şekilde paylaşmaktansa PM dediğimiz mesaj yolunu kullanarak paylaşmanız daha sağlıklı olur.

    Ayrıca tartışmaya konu olan mesajınızı, bu konu başlığı altında paylaşmaktansa silip konu olarak açmanız daha yerinde olurdu. Çünkü sahip olduğunuz 140'lık TSI çok bilinen bir motor değil. Hem başkalarına da yardımınız olur. Ancak bu konu başlığı altında pek bir yardımı olmaz gibi.

    İyi akşamlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kahraman202 -- 9 Aralık 2013; 17:28:23 >




  • 0-1000 m verileri falan da olsa keşke
  • quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot208

    quote:

    Orijinalden alıntı: sHiM

    quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot208

    quote:

    Orijinalden alıntı: LED ZEPPELIN

    Vw e parasi yetmeyenlerin actigi konulardan bir tanesi daha ciddiye almayin

    vw grubuna her türlü takıyorum benimde param yok evet alamıyorum ! peugeot208 GTI 200 Hp

    Bende de 2013 Polo GTI var hocam. Ankarada iseniz sizinle müsait bir zamanda denemek istiyorum, vw grubuna her türlü taktığınıza bizzat şahit olmak istiyorum da...

    polo GTI yı ayrı tutuyorum dedim diğer sayfalarda belirtmiştim..ama kağıt üstünde benim araba maalesef yine ağır basıyor direk 200 HP zaten!! arada 20 hp fark var torku deseniz torku da daha iyi ama yaklaşık değerler diyelim gerisi meziyete kalmış..ankara da olma şansım yok ama yolda polo gti yakalarsam video çekmeye çalışırım :) iyi günler!

    Teknik veri konuşacaksak ağır basan herhangi bir tarafı yok 208 in, hatta geride bile kaldığı net. Şöyle ki; 208 gti 1.6 lt 200 hp olarak geçiyor.. İlk çıktığında reklam filmlerini hatırlarsanız 6.9 sn olarak 0-100 hızlanmasını gösteriyorlardı, daha sonradan 6.8 olarak lanse edildi. 208 gti 6 ileri manuel bir şanzımana sahip ve 0-100 e manuel şanzımanlı bir otomobili çıkartmak ciddi anlamda profesyonellik gerektirir. Bizler yarış pilotu ya da ileri sürüş teknikleri eğitmeni olmadığımız için iddia ediyorum ne siz ne de ben 6.8 olarak o aracı hızlandıramayız. Polo gti da ise kullanıcıya pek bir iş bırakmıyor dsg şanzıman. Hemen hemen herkes 0-100 hızlanmasını 6.9 sn de tamamlayabileceği gibi, asr kapalıyken patinaja kalmadan 6.4 sn yi görmek mümkün. Bırak bunları bunlar hikaye tarafı kardeşim ben anlamam, bana somut verilerle gelin derseniz de herkesin internetten kolayca edinebileceği şu verileri sizinle paylaşmak isterim.
    80-120 hızlanmaları şu şekilde(peugeot resmi sitesinden ve vw resmi sitesinden kontrol edilebilir);
    208 gti 80-120 => 6.8 sn (D ya da S ayrımı belirtilmemiş)
    polo gti 80-120 km/s (D’de): 5.5 sn (S'de yaklaşık 4.55 sn)
    Şimdi siz diyorsunuz ki kağıt üzerinde 208 gti daha iyi öyle mi? :)

    Hatta hızlanma herşey değildir pistlerde görelim bir de performanslarını derseniz 2 aracın da ortak olarak yarıştığı Hockenheim Short ve Vairano Handling Course pistlerinde yaptığı dereceleri aşağıdaki linkten görebilirsiniz.

    POLO GTI
    Track Time Position
    Hockenheim Short 1:20.70 488/657
    Vairano Handling Course 1:25.94 132/183

    208 GTI
    Track Time Position
    Hockenheim Short 1:21.50 521/657
    Vairano Handling Course 1:29.50 167/183

    http://fastestlaps.com/cars/vw_polo_gti_14_tsi.html

    http://fastestlaps.com/cars/peugeot_208_gti.html


    İyi akşamlar!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Size yazdığım mesajda herhangi bir saygısızlık olmamasına ve "Emek göstermiş, o kadar yazmışsınız. Emeğinize sağlık." şeklinde yazmama rağmen bana ve diğer arkadaşlara cevaben yazdığınız;

    "...Anladığım kadarı ile sizin olayınız ergen inatlaşmalardan öte değil.."



    Bu ergen inatlaşması dediğiniz varsayım hakaret midir değil midir?



    Ayrıca ;".....belki izah edersem anlarlar şeklinde boş umutlara kapıldığım kusuruma bakmayın.." şeklindeki söyleminiz aşağılamak mıdır değil midir?

    Bunları samimi olarak soruyorum. Bence hakaret ve aşağılamadır. Oldu olacak kendinizi de mahkemeye verin. Küçük şeyler yüzünden kendinizi üzmeyin. Size gelen eleştirilere bu denli tepki göstermek hem sizi hem karşıdakini gerebilir. Bunlara gerek yok. Benim şu foruma üye olduğum dört yılda tek bir kişiye en ufak bir hakaret vs söylememe rağmen karşılaştığım durumları bir bilseniz neler yapardınız merak ettim. Bu ortamda yeni yazmaya başlamışsınız ,eğer uzun süreli burada bir takım paylaşımlarda bulunmak istiyorsanız, size tavsiyem çok fazla ciddiye almayın. Hakaret vs durumlarda ise "şikayet" ve "blok" sistemini kullanın.


    Herneyse, boşuna olayı uzatmanın bir anlamı yok. Size birkaç tavsiyede bulunayım.

    Telefon numaranızı böyle bir ortamda, herkesin görebileceği şekilde paylaşmaktansa PM dediğimiz mesaj yolunu kullanarak paylaşmanız daha sağlıklı olur.

    Ayrıca tartışmaya konu olan mesajınızı, bu konu başlığı altında paylaşmaktansa silip konu olarak açmanız daha yerinde olurdu. Çünkü sahip olduğunuz 140'lık TSI çok bilinen bir motor değil. Hem başkalarına da yardımınız olur. Ancak bu konu başlığı altında pek bir yardımı olmaz gibi.

    İyi akşamlar..

    Merhabalar..Yazınıza sondan başa doğru kısa kısa cevap vermeye, düzeltmeler yapmaya çalışacağım.İnşallah bu satırları okurken iyi niyetli olarak yazdığımı size de hissettirebilirim..
    ilk olarak sevgi veya saygı çerçevesinde olan her türlü soru,itiraz ve öneriye karşı çıkmam, bana yakışmaz..ki bunun güzel örneklerinden birini bu mesajınızda vermişsiniz..Bu anlamda teşekkür ederim.

    Normalde uzun süreli forum kullanıcısı olmama rağmen genelde hep bilgisayar,alım vb bölümlerde vakit geçiririm.Ve kolay kolay hiç bir konuda (otomotiv bile olsa) mesaj yazı gönderen,inatlaşmalara giren biri olmadığım profilimden de rahatlıkla görülebilir
    İkinci olarak konuyu Tesadüfen görünce(keşke görmeseydim ) iki marka model otomobili kullanmış biri olarak(ilk yazımda bundan da bahsettim ) sadece 6 yıllık kendi deneyimlerimi paylaşmak adına (hiç adetim de değildir ) yazı yazdım.(Evet keşke başka bir konu açarak yazsa idim-ama sanırım sonuç benzer olacaktı)
    .Sebebine gelince bendeki memnuniyeti başka arkadaşların da yaşamasını istediğim için vesile olmaktı..Bazen hayırdan şer doğuyor..
    Özellikle polemik konusu olmaması adına da,sadece yeni araç alacak arkadaşlara fikir vermesi adına yazdığımı da belirttim..ve ekledim herkes kendi kullandıkları araçlara ilişkin veri, tecrübelerini paylaşırsa daha hayırlı ve sağlıklı olur.diye ricada bulundum..
    hiç bir marka model aracı kötülemedim..6 yıldır her gün kullandığım aracın veri ve yorumlarını paylaştım..Bunu yaparken başka marka model araçlarla da kıyaslamadım.(hız/yakıt/konfor vs).Hiç bir marka model aracı kötülemedim..
    Rastgele sallamadığımı ispat için nerede oturduğumu hangi güzargahı kullandığımı da belirrtim..hatta lastik,motor yağı ,hava filtresi ,buji,akü vb merak konusu olabilecek ayrıntılara bile değinmeye çalıştım.
    önce kimseye yalan borcum olmadığını ,vwde çalışmadığımı yada ortağı olmadığımı belirttim..yani diğer bir deyişle eğer aksini de yaşayasdım hiç çekinmeden aman ha bakın şu şu şu özellikleri bana kan kusturdu,şuna dikkat etmeyi unutmayın derdim.Hatta tespit ettiğim eksik yada uyarı gereken kısımları bile yazmaya çalıştım...Önemli olan dost kazanmaktır,düşman değil..
    .Hatta misafirim olun beraber test sürüşüne çıkalım dedim..(ki ben arabamı kolay kolay çoğu tanıdığım insanın bile sürmesinden pek hoşlanmayan birisiyim )..bu teklifimin sebebi ; kimilerine göre doğru kimilerine göre belki yanlış yazdıklarımı bilerek isteyerek yaşadığım sonuçlar olarak paylaştığıma ve samimiyetime vurgu yapmaktı..Hal durum bu iken gelen cevaplar bunun karşılığı (en azından benim beklediğim ) değildi..Biri kalktı "çocuk" yaptı..biri kalktı "yalan söylüyorsunuza getirdi".biri kalktı 8000 devir yakıt tüketim değeri vermiş ?? dedi..biri kalktı 240 olmaz dedi..Gelen cevapları görünce hatayı kendimde aradım.
    Bunun üzerine yazdıklarımı güncelleyerek bu yazıyı yazmaktan duyduğum üzüntü ve pişmanlığımı dile getirdim..Sizin belirtiğiniz cümlelerimin de bir daha okursanız bütün bu yorumlara cevaben verdiğimi umarım görebilmişsinizdir..Hatta istemesemde özel hayatıma dair isim yaş,medeni durum,meslek ve cep tel belirtme ihtiyacını hissettim.. nasılsa forum sanal ortam,adamda buna göre meydanı boş bulmuş sallıyor diye kimsenin aklına fitne gelmesin diye..tel no vermemin sebebi de buydu..
    buraya kadarki kısımı , +/- hemen her forum konusunda istenmeyen ama bazen belki yaşanabilecek talihsiz olaylar silsilesi olarak değerlendiriyorum zaten.siz,umutsirvan ve bir arkadaşa daha sitemlerimi dile getirdim..Köşeme çekildim..
    Siz sanırım o anda cevap vermediniz..Umutsirvan mesajında arabaya tapınan bir simge benzeri bir mesaj paylaştı.Ama sonuçta yine de ortaya yazdığı ve yoruma açık olabileceği için alınganlık yaptığımı düşünerek karşılık vermedim..Saolsun o da daha fazla uzatmadı..Bir kaç gündür yaptığım gibi ,Eyefinity için forumda monitör bakınmaya devam ettim..
    Lakin bundan sonrasında işler çirkinleşmeye başladı..
    üsteki bildirim ekranında uyarı belirdi..Bir baktım gecenin köründe Tanımadığım etmediğim kendisi ve konu olarak alakam bulunmayan birisi yağmur gibi yağdırmış durmuş.. sen daha vw akü üretiyor sanıyorsun..Ögretmen değilsin.Allah'a havale eft,swift ne yapıyorsun.. vs vs....Bir konu üzerinde fikir ayrılığı yaşamak , tartışmak başka bir şey..birinin şahsiyetine ,inancına hakaret etmek,aşağılamak ve en kötüsü İFTİRA atmak bambaşka şeydir..Üstüme vazife olmadığı halde bir daha izahatta bulundum ve uyardım..
    Cevaben konu ile alaksız bambaşka bir konuyla ilgili başı sonu olmayan , tek başına çok saçma gözüken bir cümleyi bana mal etti..kalktım diğer arkadaşlara yanlış yada eksik anlama olmasın diye o konuyu da olabildiğince kısa olarak açıkladım..ve dedimki hala çözemediğin bir kısım varsa yaz PM den.Yok hala yakışıksız uslüpla devam edince şalter attı..
    Sadece bu arkadaş için hissettiklerim , düşüncelerim hala aynıdır..Bir insanın açık açık verdiği şahsi bilgilerine ve uyarılarına rağmen ısrarla aynı iftira,hakaret ve aşağılamalara üzerine yenilerini de ekleyerek ISRARLA devam etmesinin, kişisel kin,nefret ve tacizden öte anlamı,açıklaması yoktur..
    Yoksa yine dün gece bir mesajımda belirttiğim o an için üzülsemde kırılsamda , uyanınca önemsemeyebileceğim ,belki de bir süre sonrasında gülüp geçeceğim bir hatıra olarak kalacağını düşünmekteydim..Umarım dün geceden beri pişmiş tavuğun başına gelmeyen bu yaşadıklarımla ilgili biraz olsun aydınlatabilmişimdir..Yine de hala sizde gönülden kırgınsanız (bu 3 arkadaş ) hakkınızı lütfen helal ediniz..ayrıca size yazdıklarımda yine de hakaret aşağılama unsuru olduğunu düşünüyorsanız her zaman için hukuk yolu sizin içinde açıktır..Şeriatın kestiği parmak acımaz..
    Size ve diğer forum arkadaşlarımızın tamamına (sicakyuz nickli üye hariç ) sevdiklerinizle mutlu sağlıklı günler dilerim..




  • Ah bi tdi passat im olsada sabah akşam 1.6 atmosferikler yollarda geçse beni :) hiç kızmam da tripte atmam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Köprülü37

    Ah bi tdi passat im olsada sabah akşam 1.6 atmosferikler yollarda geçse beni :) hiç kızmam da tripte atmam

    http://www.youtube.com/watch?v=FIfH_L6jYWQ
  • Benzinli arabayla dizel arabayi gecip konu acmak...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot208

    quote:

    Orijinalden alıntı: $U$PeCT RoCKerS

    @peugeot208 usta senin araç Ferrari F430'u bile tokatlar, nefesini keser, ciğerlerini dağlar. Türkiye asfaltlarında geçemeyeceği hiçbir araç yoktur Bunu hepimiz biliyoruz, bu yüzden sürekli söylemene gerek yok yani, abimizsin

    :)) ferrari mi heheh o da neymiş yaa dermişim! hocam ben diyorum ki benim araca peugeot208 e kıçı kırık dandik fransız arabası derler ama sonuçlar ortada başlığı açan arkadaşa katıldığımı belirtmek istedim gayet doğal nefesinin kesilme olayı..her gün yollarda tokatlıyorum vw grubunu nefeslerini kesiyorum 200 beygirimle var mı itirazı olan

    Bugatti veyron da vw grubu, hadi tokatlasana

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ererdur

    115 beygir araç düz yolda 105 beygiri geçti diye sayfalarca konuşulmuş. insanlar birbirini kapışmaya çağırmış.arkadaşlar ben şunu anladım bu vergi sistemi tam bize göre Allah göstermesin 200-300 beygir araçlara binsek birbirimizin içinden geçmeye çalışırız...


    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sHiM

    quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot208

    quote:

    Orijinalden alıntı: sHiM

    quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot208

    quote:

    Orijinalden alıntı: LED ZEPPELIN

    Vw e parasi yetmeyenlerin actigi konulardan bir tanesi daha ciddiye almayin

    vw grubuna her türlü takıyorum benimde param yok evet alamıyorum ! peugeot208 GTI 200 Hp

    Bende de 2013 Polo GTI var hocam. Ankarada iseniz sizinle müsait bir zamanda denemek istiyorum, vw grubuna her türlü taktığınıza bizzat şahit olmak istiyorum da...

    polo GTI yı ayrı tutuyorum dedim diğer sayfalarda belirtmiştim..ama kağıt üstünde benim araba maalesef yine ağır basıyor direk 200 HP zaten!! arada 20 hp fark var torku deseniz torku da daha iyi ama yaklaşık değerler diyelim gerisi meziyete kalmış..ankara da olma şansım yok ama yolda polo gti yakalarsam video çekmeye çalışırım :) iyi günler!

    Teknik veri konuşacaksak ağır basan herhangi bir tarafı yok 208 in, hatta geride bile kaldığı net. Şöyle ki; 208 gti 1.6 lt 200 hp olarak geçiyor.. İlk çıktığında reklam filmlerini hatırlarsanız 6.9 sn olarak 0-100 hızlanmasını gösteriyorlardı, daha sonradan 6.8 olarak lanse edildi. 208 gti 6 ileri manuel bir şanzımana sahip ve 0-100 e manuel şanzımanlı bir otomobili çıkartmak ciddi anlamda profesyonellik gerektirir. Bizler yarış pilotu ya da ileri sürüş teknikleri eğitmeni olmadığımız için iddia ediyorum ne siz ne de ben 6.8 olarak o aracı hızlandıramayız. Polo gti da ise kullanıcıya pek bir iş bırakmıyor dsg şanzıman. Hemen hemen herkes 0-100 hızlanmasını 6.9 sn de tamamlayabileceği gibi, asr kapalıyken patinaja kalmadan 6.4 sn yi görmek mümkün. Bırak bunları bunlar hikaye tarafı kardeşim ben anlamam, bana somut verilerle gelin derseniz de herkesin internetten kolayca edinebileceği şu verileri sizinle paylaşmak isterim.
    80-120 hızlanmaları şu şekilde(peugeot resmi sitesinden ve vw resmi sitesinden kontrol edilebilir);
    208 gti 80-120 => 6.8 sn (D ya da S ayrımı belirtilmemiş)
    polo gti 80-120 km/s (D’de): 5.5 sn (S'de yaklaşık 4.55 sn)
    Şimdi siz diyorsunuz ki kağıt üzerinde 208 gti daha iyi öyle mi? :)

    Hatta hızlanma herşey değildir pistlerde görelim bir de performanslarını derseniz 2 aracın da ortak olarak yarıştığı Hockenheim Short ve Vairano Handling Course pistlerinde yaptığı dereceleri aşağıdaki linkten görebilirsiniz.

    POLO GTI
    Track Time Position
    Hockenheim Short 1:20.70 488/657
    Vairano Handling Course 1:25.94 132/183

    208 GTI
    Track Time Position
    Hockenheim Short 1:21.50 521/657
    Vairano Handling Course 1:29.50 167/183

    http://fastestlaps.com/cars/vw_polo_gti_14_tsi.html

    http://fastestlaps.com/cars/peugeot_208_gti.html


    İyi akşamlar!

    Kapagı sıkalım pejocu gaz yapmadan

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Siz dua edin dci a denk velmemişiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal


    quote:

    Orijinalden alıntı: sHiM

    quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot208

    quote:

    Orijinalden alıntı: sHiM

    quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot208

    quote:

    Orijinalden alıntı: LED ZEPPELIN

    Vw e parasi yetmeyenlerin actigi konulardan bir tanesi daha ciddiye almayin

    vw grubuna her türlü takıyorum benimde param yok evet alamıyorum ! peugeot208 GTI 200 Hp

    Bende de 2013 Polo GTI var hocam. Ankarada iseniz sizinle müsait bir zamanda denemek istiyorum, vw grubuna her türlü taktığınıza bizzat şahit olmak istiyorum da...

    polo GTI yı ayrı tutuyorum dedim diğer sayfalarda belirtmiştim..ama kağıt üstünde benim araba maalesef yine ağır basıyor direk 200 HP zaten!! arada 20 hp fark var torku deseniz torku da daha iyi ama yaklaşık değerler diyelim gerisi meziyete kalmış..ankara da olma şansım yok ama yolda polo gti yakalarsam video çekmeye çalışırım :) iyi günler!

    Teknik veri konuşacaksak ağır basan herhangi bir tarafı yok 208 in, hatta geride bile kaldığı net. Şöyle ki; 208 gti 1.6 lt 200 hp olarak geçiyor.. İlk çıktığında reklam filmlerini hatırlarsanız 6.9 sn olarak 0-100 hızlanmasını gösteriyorlardı, daha sonradan 6.8 olarak lanse edildi. 208 gti 6 ileri manuel bir şanzımana sahip ve 0-100 e manuel şanzımanlı bir otomobili çıkartmak ciddi anlamda profesyonellik gerektirir. Bizler yarış pilotu ya da ileri sürüş teknikleri eğitmeni olmadığımız için iddia ediyorum ne siz ne de ben 6.8 olarak o aracı hızlandıramayız. Polo gti da ise kullanıcıya pek bir iş bırakmıyor dsg şanzıman. Hemen hemen herkes 0-100 hızlanmasını 6.9 sn de tamamlayabileceği gibi, asr kapalıyken patinaja kalmadan 6.4 sn yi görmek mümkün. Bırak bunları bunlar hikaye tarafı kardeşim ben anlamam, bana somut verilerle gelin derseniz de herkesin internetten kolayca edinebileceği şu verileri sizinle paylaşmak isterim.
    80-120 hızlanmaları şu şekilde(peugeot resmi sitesinden ve vw resmi sitesinden kontrol edilebilir);
    208 gti 80-120 => 6.8 sn (D ya da S ayrımı belirtilmemiş)
    polo gti 80-120 km/s (D’de): 5.5 sn (S'de yaklaşık 4.55 sn)
    Şimdi siz diyorsunuz ki kağıt üzerinde 208 gti daha iyi öyle mi? :)

    Hatta hızlanma herşey değildir pistlerde görelim bir de performanslarını derseniz 2 aracın da ortak olarak yarıştığı Hockenheim Short ve Vairano Handling Course pistlerinde yaptığı dereceleri aşağıdaki linkten görebilirsiniz.

    POLO GTI
    Track Time Position
    Hockenheim Short 1:20.70 488/657
    Vairano Handling Course 1:25.94 132/183

    208 GTI
    Track Time Position
    Hockenheim Short 1:21.50 521/657
    Vairano Handling Course 1:29.50 167/183

    http://fastestlaps.com/cars/vw_polo_gti_14_tsi.html

    http://fastestlaps.com/cars/peugeot_208_gti.html


    İyi akşamlar!

    Kapagı sıkalım pejocu gaz yapmadan

    Fransız arabaları önce aktarma sorunlarını çözsünler de ne gerekiyorsa sıkarız hocam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sHiM

    quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal


    quote:

    Orijinalden alıntı: sHiM

    quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot208

    quote:

    Orijinalden alıntı: sHiM

    quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot208

    quote:

    Orijinalden alıntı: LED ZEPPELIN

    Vw e parasi yetmeyenlerin actigi konulardan bir tanesi daha ciddiye almayin

    vw grubuna her türlü takıyorum benimde param yok evet alamıyorum ! peugeot208 GTI 200 Hp

    Bende de 2013 Polo GTI var hocam. Ankarada iseniz sizinle müsait bir zamanda denemek istiyorum, vw grubuna her türlü taktığınıza bizzat şahit olmak istiyorum da...

    polo GTI yı ayrı tutuyorum dedim diğer sayfalarda belirtmiştim..ama kağıt üstünde benim araba maalesef yine ağır basıyor direk 200 HP zaten!! arada 20 hp fark var torku deseniz torku da daha iyi ama yaklaşık değerler diyelim gerisi meziyete kalmış..ankara da olma şansım yok ama yolda polo gti yakalarsam video çekmeye çalışırım :) iyi günler!

    Teknik veri konuşacaksak ağır basan herhangi bir tarafı yok 208 in, hatta geride bile kaldığı net. Şöyle ki; 208 gti 1.6 lt 200 hp olarak geçiyor.. İlk çıktığında reklam filmlerini hatırlarsanız 6.9 sn olarak 0-100 hızlanmasını gösteriyorlardı, daha sonradan 6.8 olarak lanse edildi. 208 gti 6 ileri manuel bir şanzımana sahip ve 0-100 e manuel şanzımanlı bir otomobili çıkartmak ciddi anlamda profesyonellik gerektirir. Bizler yarış pilotu ya da ileri sürüş teknikleri eğitmeni olmadığımız için iddia ediyorum ne siz ne de ben 6.8 olarak o aracı hızlandıramayız. Polo gti da ise kullanıcıya pek bir iş bırakmıyor dsg şanzıman. Hemen hemen herkes 0-100 hızlanmasını 6.9 sn de tamamlayabileceği gibi, asr kapalıyken patinaja kalmadan 6.4 sn yi görmek mümkün. Bırak bunları bunlar hikaye tarafı kardeşim ben anlamam, bana somut verilerle gelin derseniz de herkesin internetten kolayca edinebileceği şu verileri sizinle paylaşmak isterim.
    80-120 hızlanmaları şu şekilde(peugeot resmi sitesinden ve vw resmi sitesinden kontrol edilebilir);
    208 gti 80-120 => 6.8 sn (D ya da S ayrımı belirtilmemiş)
    polo gti 80-120 km/s (D’de): 5.5 sn (S'de yaklaşık 4.55 sn)
    Şimdi siz diyorsunuz ki kağıt üzerinde 208 gti daha iyi öyle mi? :)

    Hatta hızlanma herşey değildir pistlerde görelim bir de performanslarını derseniz 2 aracın da ortak olarak yarıştığı Hockenheim Short ve Vairano Handling Course pistlerinde yaptığı dereceleri aşağıdaki linkten görebilirsiniz.

    POLO GTI
    Track Time Position
    Hockenheim Short 1:20.70 488/657
    Vairano Handling Course 1:25.94 132/183

    208 GTI
    Track Time Position
    Hockenheim Short 1:21.50 521/657
    Vairano Handling Course 1:29.50 167/183

    http://fastestlaps.com/cars/vw_polo_gti_14_tsi.html

    http://fastestlaps.com/cars/peugeot_208_gti.html


    İyi akşamlar!

    Kapagı sıkalım pejocu gaz yapmadan

    Fransız arabaları önce aktarma sorunlarını çözsünler de ne gerekiyorsa sıkarız hocam

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=78078358&p=1#78078358

    Test yazim bu hocam 208 gti ile ilgili. Arkadas bi gitmis tdi lara felan dayilanmis gucu anca onlara yetiyor tabi :)) sen once 20 beygir farklik gti i gec saskin :)) 20 beygir 200 cc fark var ustune kilo farki var hala 208 gti yavas saka gibi :)) hem de 10 bin daha pahali

    208 gti da kesinlikle aktarma problemi var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr Thoth -- 10 Aralık 2013; 11:12:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carvajal


    quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot208

    quote:

    Orijinalden alıntı: $U$PeCT RoCKerS

    @peugeot208 usta senin araç Ferrari F430'u bile tokatlar, nefesini keser, ciğerlerini dağlar. Türkiye asfaltlarında geçemeyeceği hiçbir araç yoktur Bunu hepimiz biliyoruz, bu yüzden sürekli söylemene gerek yok yani, abimizsin

    :)) ferrari mi heheh o da neymiş yaa dermişim! hocam ben diyorum ki benim araca peugeot208 e kıçı kırık dandik fransız arabası derler ama sonuçlar ortada başlığı açan arkadaşa katıldığımı belirtmek istedim gayet doğal nefesinin kesilme olayı..her gün yollarda tokatlıyorum vw grubunu nefeslerini kesiyorum 200 beygirimle var mı itirazı olan

    Bugatti veyron da vw grubu, hadi tokatlasana

    ilk önce senin bugatti veyronun olsun ondan sonra yaz bana aslan olur mu :)) seninkine başkasının ki ile gerdeğe girmek denir :))




  • Birazcık yukarıda teknik veriler paylaşmıştım ama 200 beygir araca sahip arkadaştan herhangi bir cevap gelmedi, neden ki?
  • polo 180 beygir benim araba 200! birisi 1.4 motor birisi 1.6..tork olarak da 208 önde daha ne verisi aslan!! hadi siz oyuncak arabalarınızla oynayın !!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot208

    polo 180 beygir benim araba 200! birisi 1.4 motor birisi 1.6..tork olarak da 208 önde daha ne verisi aslan!! hadi siz oyuncak arabalarınızla oynayın !!

    Carvajal'a ve bizim oyuncak arabalarımıza sallamışsın burda hocam ama artık ya okur yazarlığınızdan, ya eğitim seviyenizden, ya da yaş grubunuzdan şüphe duymaya başladım. Birazcık aklı selim biri interneti kullanmasını biliyorsa(ki foruma 200 beygir aracım var diyecek kadar yazı yazmasını biliyor) araştırmalarını arama motorunu kullanarak yapabilir. Hatta örnek vereyim mesela polo gti vs 208 gti yazabilirsiniz.

    Üstte yazdığım ama tekrar kopyalama ihtiyacı hissettiğim yazı da şudur;

    Teknik veri konuşacaksak ağır basan herhangi bir tarafı yok 208 in, hatta geride bile kaldığı net. Şöyle ki; 208 gti 1.6 lt 200 hp olarak geçiyor.. İlk çıktığında reklam filmlerini hatırlarsanız 6.9 sn olarak 0-100 hızlanmasını gösteriyorlardı, daha sonradan 6.8 olarak lanse edildi. 208 gti 6 ileri manuel bir şanzımana sahip ve 0-100 e manuel şanzımanlı bir otomobili çıkartmak ciddi anlamda profesyonellik gerektirir. Bizler yarış pilotu ya da ileri sürüş teknikleri eğitmeni olmadığımız için iddia ediyorum ne siz ne de ben 6.8 olarak o aracı hızlandıramayız. Polo gti da ise kullanıcıya pek bir iş bırakmıyor dsg şanzıman. Hemen hemen herkes 0-100 hızlanmasını 6.9 sn de tamamlayabileceği gibi, asr kapalıyken patinaja kalmadan 6.4 sn yi görmek mümkün. Bırak bunları bunlar hikaye tarafı kardeşim ben anlamam, bana somut verilerle gelin derseniz de herkesin internetten kolayca edinebileceği şu verileri sizinle paylaşmak isterim.
    80-120 hızlanmaları şu şekilde(peugeot resmi sitesinden ve vw resmi sitesinden kontrol edilebilir);
    208 gti 80-120 => 6.8 sn (D ya da S ayrımı belirtilmemiş)
    polo gti 80-120 km/s (D’de): 5.5 sn (S'de yaklaşık 4.55 sn)
    Şimdi siz diyorsunuz ki kağıt üzerinde 208 gti daha iyi öyle mi? :)

    Hatta hızlanma herşey değildir pistlerde görelim bir de performanslarını derseniz 2 aracın da ortak olarak yarıştığı Hockenheim Short ve Vairano Handling Course pistlerinde yaptığı dereceleri aşağıdaki linkten görebilirsiniz.

    POLO GTI
    Track Time Position
    Hockenheim Short 1:20.70 488/657
    Vairano Handling Course 1:25.94 132/183

    208 GTI
    Track Time Position
    Hockenheim Short 1:21.50 521/657
    Vairano Handling Course 1:29.50 167/183

    http://fastestlaps.com/...vw_polo_gti_14_tsi.html

    http://fastestlaps.com/cars/peugeot_208_gti.html


    İyi akşamlar!
    Paylaş




  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.