Şimdi Ara

Jetta TDI... Nefesi kesildi :) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
640
Cevap
3
Favori
17.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yaptığınız trafik kurallarına aykırıdır bilginiz olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Bi video çekmelisin

    Cekerim


    Su sutcu beygiri opel beni gecsin 97 oktan shell nitro benzin ile yakarim arabayi onunda videosunu cekerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 2 Aralık 2013; 20:49:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allahtan ben yokmusum aranızda önce vitesi 3 e ceker 170 e kadar cıkardım.Sonra çaaat diye 4 e çeker redline a kadar akardım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue spirit

    yaptığınız trafik kurallarına aykırıdır bilginiz olsun

    Kesinlikle haklısınız. 4 günde 1700 km yaptım. Yukarıda Allah var bu bahsettiğim 1-2 dk hariç tüm yolculuk boyunca trafik kurallarına-hızlarına harfiyen uydum. Hızım 80-110 arasındaydı hep. Yeri geldi 70 km yazan yerde 70 ile gittim.
  • 1.6 twinport ile 105lik 1.2 tsi bile zor. 150den sonra başlarsanız ancak mümkün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: FatihMehmet*

    Allah'tan Tdi imis tsi olsa hic şansınız yoktu :)

    0-120 arası haklısınız tsi karşısında şansım olmaz evet ama 120 den sonra belli olmaz orası. 3500 devirden sonra açılıyor astra h. Maksimum torku 4000 küsür devirde sağlıyor. Düşük devirlerde cansız bir araba 115 bg'nin hakkını vermiyor ama yüksek devirlerde tam tersi. Motordan tam verim alabiliyorsunuz.

    tamam arkadaş senin 115 beygir tsi da geçer.



    Öyle bir şey mi yazdım ben? Bir daha oku istersen. Hiç şansım yok mu sence karşısında bahsettiğim hızlarda? Çok biliyorsun belli.

    Bilirim, sürücülerin eşit olduğunu kabul edersek, hiç şansın yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: FatihMehmet*

    Allah'tan Tdi imis tsi olsa hic şansınız yoktu :)

    0-120 arası haklısınız tsi karşısında şansım olmaz evet ama 120 den sonra belli olmaz orası. 3500 devirden sonra açılıyor astra h. Maksimum torku 4000 küsür devirde sağlıyor. Düşük devirlerde cansız bir araba 115 bg'nin hakkını vermiyor ama yüksek devirlerde tam tersi. Motordan tam verim alabiliyorsunuz.

    tamam arkadaş senin 115 beygir tsi da geçer.



    Öyle bir şey mi yazdım ben? Bir daha oku istersen. Hiç şansım yok mu sence karşısında bahsettiğim hızlarda? Çok biliyorsun belli.

    Bilirim, sürücülerin eşit olduğunu kabul edersek, hiç şansın yok.

    Tamam o zaman saygı duyarım bilgine. Ama ben geçerim felan demedim. Direk laf atmanız anlamsız oldu. Burada ego tatmini felan yapmıyoruz. Normal sıradan bir konu açtım. Altımızda yer uçağı yok sonuçta. Normal sıradan aile arabası olduğunun farkındayız.




  • çayıda tam zamanında demlemişim takibe devam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: FatihMehmet*

    Allah'tan Tdi imis tsi olsa hic şansınız yoktu :)

    0-120 arası haklısınız tsi karşısında şansım olmaz evet ama 120 den sonra belli olmaz orası. 3500 devirden sonra açılıyor astra h. Maksimum torku 4000 küsür devirde sağlıyor. Düşük devirlerde cansız bir araba 115 bg'nin hakkını vermiyor ama yüksek devirlerde tam tersi. Motordan tam verim alabiliyorsunuz.

    Yok daha neler bi tdı solladin arabanı ferrari sandin sanırım tsı nin tozuna yetişemesin klima açınca yokuşta kasan astrayi basımıza araba yaptın :) bendede su anda astra var bi önceki araca golf6

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • astranın 115 beygirligi iyi gidiyor.astra h kullanmıstım lpgli felaket gidiyor. dizelin hükmü kalkıştadır.
  • AStra 100km'e kadar bildiğin eşşek, Tdi çok daha atak, ama 100'den sonra kendine geliyor mübarek
  • metallurgy kullanıcısına yanıt
    o arkadaşın huyu o, vw geçtim dedin mi damlar. fazla takma derim hatta imzasındaki araçların hepsi kağıt üzerindeki verilerinin 3-4 katı güçlüdür
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker


    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: FatihMehmet*

    Allah'tan Tdi imis tsi olsa hic şansınız yoktu :)

    0-120 arası haklısınız tsi karşısında şansım olmaz evet ama 120 den sonra belli olmaz orası. 3500 devirden sonra açılıyor astra h. Maksimum torku 4000 küsür devirde sağlıyor. Düşük devirlerde cansız bir araba 115 bg'nin hakkını vermiyor ama yüksek devirlerde tam tersi. Motordan tam verim alabiliyorsunuz.

    Yok daha neler bi tdı solladin arabanı ferrari sandin sanırım tsı nin tozuna yetişemesin klima açınca yokuşta kasan astrayi basımıza araba yaptın :) bendede su anda astra var bi önceki araca golf6

    1.2 tsi ibiza ile nefesini keserim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker


    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: FatihMehmet*

    Allah'tan Tdi imis tsi olsa hic şansınız yoktu :)

    0-120 arası haklısınız tsi karşısında şansım olmaz evet ama 120 den sonra belli olmaz orası. 3500 devirden sonra açılıyor astra h. Maksimum torku 4000 küsür devirde sağlıyor. Düşük devirlerde cansız bir araba 115 bg'nin hakkını vermiyor ama yüksek devirlerde tam tersi. Motordan tam verim alabiliyorsunuz.

    Yok daha neler bi tdı solladin arabanı ferrari sandin sanırım tsı nin tozuna yetişemesin klima açınca yokuşta kasan astrayi basımıza araba yaptın :) bendede su anda astra var bi önceki araca golf6

    Hocam aracın düşük devirlerde hantal olduğunu kabul ediyorum. 100-110 km ile yokuş çıkarsanız evet yokuşun ortalarında bayılma oluyor. Yukarıya dikkat ederseniz yüksek hızlardan bahsediyorum.

    Bugün dilovasına 130 km ile girdim hızım hiç azalmadan aynı şekilde çıktım. Aynı rampaya 100 km ile girseydim kamyonların arkasından devam edeceğimi ben de biliyorum. Veya aynı yokuşta tdi ile yanyana olsaydık hızımız 100-120 olsaydı tdi'ın yanımda uzayacağını da biliyorum.

    O yüzden kimse gelip kullandığım aracı bana anlatmasın. Yok sütçü beygiri yok klima vs.... Ferrari yapmışmışım. Hehe




  • Hocam dizel olduğunu nerden anladınız?Önünüze bile geçmemiş araç
  • MB-CLS kullanıcısına yanıt
    Ben de onu demek istiyorum ama vw'ciler atağa geçti mübarek Düşük devirlerde tdi tabi ki daha atak olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker


    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: FatihMehmet*

    Allah'tan Tdi imis tsi olsa hic şansınız yoktu :)

    0-120 arası haklısınız tsi karşısında şansım olmaz evet ama 120 den sonra belli olmaz orası. 3500 devirden sonra açılıyor astra h. Maksimum torku 4000 küsür devirde sağlıyor. Düşük devirlerde cansız bir araba 115 bg'nin hakkını vermiyor ama yüksek devirlerde tam tersi. Motordan tam verim alabiliyorsunuz.

    Yok daha neler bi tdı solladin arabanı ferrari sandin sanırım tsı nin tozuna yetişemesin klima açınca yokuşta kasan astrayi basımıza araba yaptın :) bendede su anda astra var bi önceki araca golf6

    1.2 tsi ibiza ile nefesini keserim

    1.2 kullanmadım bilemem ama 1.4 U geçmesi rüyalarda olur ancak 1.2 de olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    AStra 100km'e kadar bildiğin eşşek, Tdi çok daha atak, ama 100'den sonra kendine geliyor mübarek

    Aynen öyle. 0-120 arası eşşek, sütçü beygiri vs her lafı söyleyebilirsiniz. Ama 120'den sonra laf söyletmem arabama
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    Ben de onu demek istiyorum ama vw'ciler atağa geçti mübarek Düşük devirlerde tdi tabi ki daha atak olacaktır.

    Abicim dusukdevir yüksek devir ova Plato dag me anlatırsan anlat 1.4 tsı ye kafa tutmayı geçtim acaba geçerim demen bile bindiğin arabayı nekadar tanıdığını gösteriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker


    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    Ben de onu demek istiyorum ama vw'ciler atağa geçti mübarek Düşük devirlerde tdi tabi ki daha atak olacaktır.

    Abicim dusukdevir yüksek devir ova Plato dag me anlatırsan anlat 1.4 tsı ye kafa tutmayı geçtim acaba geçerim demen bile bindiğin arabayı nekadar tanıdığını gösteriyor

    180'i geçtikten sonra olayın rengi belli oldu ve gazdan ayağımı çektim tabi ki. Devir ekonomi devri :) Daha sonra geldi sağımdan geçti gitti. O zaman gördüm.

    O değil de ne güzel 5.7 lt/100km ile sakin sakin geliyordum. Boş yere ortalamamı yükseltti Kütahya-İstanbul arası tüm yol boyunca yollar kaymak gibiydi.




     Jetta TDI...  Nefesi kesildi :)




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.