Şimdi Ara

...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
1
Favori
2.167
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musetea -- 18 Nisan 2021; 18:28:38 >



  • Bende de Countryman var 2018 model gayet hoş ve kullanması zevkli bir araç tavsiye ederim
  • Renegade çok çirkin geliyor bana. Diğeri daha özgün ve güzel tasarıma sahip

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selamolsun1

    Renegade çok çirkin geliyor bana. Diğeri daha özgün ve güzel tasarıma sahip
    Arkası Doblo'dan hallice.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renegade'in içi kalitesiz malzeme. Tasarımı hoş ama Fiat parçalarıyla donatılmış bir araç. Countryman kalite olarak üzerinde. Bütçenizi bilmiyorum ama Volvo V40 Cross Country'e de bakılabilir. 2017 modelleri uyguna veriyorlar, Countryman'le aşağı yukarı aynıdır.
  • ikisinide test eden biri olrak bu arda counrty 2016 modeldi
    hani bvu kalite kalite yumuşak malzeme diyoruz o kalite mini de sıfır
    bildiğin sert plastik ticari araçlar gibi
    ama döşemelerde deri donanımlı mini bakmadim ama renagede deri çok iyi bir deri değildi
    dizel otomatik olmasi bence renagede daha avantajlı
    birde bakım maliyetlerini göz ardı etmeyin
    daha kaliteli bir mini isterseniz opsiyon aldikça epey bir fiyat artacaktır
    v40 cros country de starbuck önüne çekilebilecek bir araç
  • Renegade

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dostlar renegade almadan önce bir kez daha düşünün

    https://www.youtube.com/watch?v=dCEthdH7iYw
  • JEEP çirkin. MİNİ kötünün iyisi. İkisinin tipini de sevmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-5062792D2

    Bu mesaj silindi.
    Kesin bilgiyse kredi çekip mini alıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    Kesin bilgiyse kredi çekip mini alıyorum

    Alıntıları Göster
    Kesin bilgi soru soranlar çok oluyor genç bayanlar özellikle :) ( PTT'e HGS çıkartmak için gittim bankacı kızla iki tur attık o derece )

    2017 Countryman sahibiyim.
  • snakecharmer kullanıcısına yanıt
    Bence resmen bir rezalet bu hiç görmemiştim.
  • Mini Cooper Countryman yaklaşık bir yıllık sürüş tecrübemi paylaşıcam. Uzun süreli kullandığım araçlar Passat 1,8 benz., opel tigra, bmw318, bmw325, seat ibiza, bmw520, honda hb, toyota corolla, vw cc. Kısa süreli: pejo 3008 1.2 benzin ve 1,6 dizel, hyndai tucson, honda c-rv 1,6 dizel. toyota c-hr. Bir yıldır kullandığım 2017 mini cooper countryman 1.5 (4 çeker değil-16 inc jant) benzin, otomatik. Araç trafikte seyir halinde veya park ederken günlük kullanım için son derece kullanışlı ayrıca belimden biraz rahatsız olduğum için inip binerken eğilme, kalkma yapmıyorum ki iniş-biniş pozisyonu ve yüksekliği benim için önemli; bu konuda da gayet pratik ve ideal. Hızlanması tatminkardan öte; zira koltuğa yapıştırıyor. Bu esnada gelen motor sesi ise çok güzel v keyifli ama dikkat! Zira o motor sesinin hızlı veya performanslı kullanmaya teşvik eden ve tahrik eden bir yönü var ki çok fena! Gaza gelmemekte fayda var. Araç konforlu mu? Bana göre konfor farklı parametrelerden oluşan bir bileşim. Detaylı yazıcam ki araca haksızlık veya almaya niyeti olana yanlış yönlendirme olmasın. Ses ve rüzgar yalıtımı konforun bir parçası; beş üzerinden 4 buçuk yıldız veriyorum. gazı köklemek dışında motor sesi içeriye oldukça düşük giriyor. Camlar kapalıyken arkada oturan yolcuyla fısıltılı bile anlaşabilirsiniz. Rüzgar yalıtımıyla ilgili: aracın içine hiç bir trim yerinden rüzgar girişi yok. (bunu özellikle yazdım zira tucson'un kol dayama trimlerinden cam düğmesinden sürüşte içeri eli üşütecek kadar rüzgar giriyordu) Yüksek hızda ön kolonda ve aynadan rüzgar sesinin başlama hızını belirtmem çok doğru olmayabilir çünkü hava şartlarına ve coğrafi unsurlara göre göreceli, değişken. Ama yinede uzun yolda açık arazide 130-140 dan önce rüzgar sesi duymadığımı söylemeliyim. Yüksek hıza gelmişken araçta 180-200 aralığında giderken bile yüksek sesle konuşmanıza gerek yok. Gayet sessiz. Ses v rüzgar izolasyonu gayet konforlu. (5 üzerinden 4,5 yıldız) El ve göz teması kurduğumuzdan malzeme kalitesi de bence konfor bileşeninin bir parçası. Malzeme kalitesi premium. Konfora dahil olmayabilir lakin yeri gelmişken işcilik v inşa kalitesinden de bikaç kelime yazayım. Araçların trimlerini mutlaka mıncıklar, sağa sola oynatır, kaldırır, bastırırım. Parçaların hareket eğlimlerini kontrol ederken hiç nazik olmadığımı belirteyim. İşte işçilik v inşaa kalitesinden anladığım ve kastım budur. Sonuç: premium. (bunu da özellikle yazmak istedim çünkü çok beğendiğim v genel olarak başarılı bulduğum pejo 3008 bu hususta beni biraz üzmüştü. Kontrol ettiğim bazı trimler elimde kalmadı ama kalacakmış gibi bir his verdi. Ayrıca parçaların bitim yerlerinde örtüşmeme, tam kapanmama, simetride farklı boşluk alanları gibi inşaa problemleri vardı). Konfor açısından süspansiyon sistemi: Araç tok, sıkı v atak kullanıma yönelik olarak serte dönük. Kullandıklarım içinde en sıkı v tok olanı. Bunun atak kullanmaya, ani şerit değiştirme gibi kritik reflekslere veya yüksek hızlardaki viraj dönüşlerine katkısı tartışılmaz; zira çok yaşadım. Bu konuda (kendi sınıfında) sürdüklerimin tartışmasız en iyisi. Lakin istanbul yollarındaki tümsek v çukur geçişlerinde honda c-rv, tucson v 3008 kadar süspansiyon konforlu değil. (Yeri gelmişken 3008in süspansiyon konforunu çok başarılı bulmuştum, yani hem sürüş konforu hem de yeterli yol tutuş vaadeden bir yapıdaydı ama çalışması ne yalan söyliyim böyle telaşlı v sanki panik hissettim. bu bir eleştiri değildir; gayet başarılı lakin ben rahatsız oldum. Süspansiyonun hiç durmadan tüm yol boyunca kendini bana hissetirmesini tercih etmem). Countryman mekan konforu: Santimetrik ebatlar kendi sınıfı içinde ortalama. Lakin bir de hisedilen var. Araç kasa yüksekliği yaklaşık 160 cm olmakla birlikte oturma pozisyonu çok yüksek olmadığından gayet ferah ve geniş hacimli bir otomobil. Konforu bitirdim. Vites: Kesin bilmiyorum aisin marka, 6 ileri, tork konvertörlü. Kesin biliyorum: Geçişler gayet seri ve pürüzsüz. Hiç bir vites aralığında kendini hissetirme, sarsma, kararsız kalma yok. Gelelim sürüş özelliklerine: Sürüş dinamikleri gerçekten iyi, çok iyi. Yol tutuş (kendi sınıfı içinde) ani şerit değiştirme ve hızlanma refleksleri çok başarılı. Fren ısırgan ve net ama fazla sert. Araç iletişimi, konsol ve kontrol düğmeleri: Günlük kullanım için son derece pratik ve kullanışlı olduğunu yazmıştım. Start/stop özelliğini kullanmıyorum ve bunu yapmak için menüye girip buton buton dolaşmıyorum. Elinizin altındaki bir şalter (düğme) ile iptal edebilir veya uzun bekleme yapacaksanız aynı şalterle anında motoru kapatabilirsiniz. Ortadaki konsolda temel bütün özelliklerin fiziksel düğmesi olduğundan bazı araçlardaki gibi ekran menülerine dalmanıza gerek yok. Bunları yazıyorum zira tercih etmemde etken oldular. Aracı çalıştırıp yola çıktığımda temel olarak iki şeye ihtiyaç duyoyorum. Klima ve radyo. Bu iki unsurun ayarlarının elektronik ekran menüsünde olup, fiziksel düğmelerinin olmaması, benim için tahammülü zor bir durum. Mini cooper bu konularda oldukça pratik ve başarılı. Yani malzemeden kaçma veya çalma yok. Yakıt tüketimini yorumsuz aktarıcam, yorum size kalmış olsun zira tüketim son derece değişkendir.: Araç 1470 kg. Depo 51 lt. Şehir içi değerleri (2-3 kişi): ikiye geçmeden sürekli 1. vites: 100 km/ 9-10 lt. Işıktan ışığa: 8 lt. E5 yoğun akıcı: 7-8 lt. E5 akıcı: 5-6 lt. Uzun yol: (4 kişi) Hız 80-100: 100 km/5-6 lt. Hız 110-130: 7-7.5 lt. Hız 150 km/saatten sonrası çok değişken. Şöyleki hızı sabitlerseniz 8-9 lt yi geçmiyor. Fakat hızda dalgalanmalar olursa örn.150-200 arası inip çıkmalar oluyorsa 10 lt nin üstünü görebiliyorsunuz. Unutmayalım bu değerler benim kişisel kullanım tecrübemdir, daha az veya daha yüksek değerlerde tüketim her zaman mümkündür. Herkese kazasız belasız sürüşler sürüşler.




  • Soru ve istek üzerine detaylandırılmış versiyon: Kimseye "şunu tercih et" demem ama 11 aylık sürüş tecrübemi yazabilirim. Seçim ve karar herkesin kendisine kalmış,
    Çünkü herkesin otomobilden beklentileri farklı olabilir. Kimi tasarıma, kimi yakıt ekonomisine, kimi performansa, kimi konfora odaklanır vs...
    Mini Cooper Countryman 1,5 benz. otomatik önden iki çeker. PRATİK Mİ?: Günlük kullanım için son derece uygun, pratik ve kullanışlı bir araç.
    Trafikte seyrederken, park manevralarnıda veya bir boşluğa sığmaya çalışırken gayet kullanışlı. Start Stop iptali için ekrana girip menü menü dolaşmadan bir şalterle iptal edebilir
    veya uzun beklemelerde aynı şalterle motoru kapatabilirsin. Oturma pozisyonu: Kısasından uzun boylu insana kadar herkesin ideal pozisyonu yakalayabileceği ayar opsiyonu var.
    Direksiyon derinlik ayarı gayet yeterli. Ayrıca göstergeler direksiyona bağlı olarak hareket ettiğinden, direksiyon yükseklik ayarı yaptığınızda göstergelerdeki unsurların
    perdelenmesi en aza indirilmiş ki bu hareketi daha önce hiç bir otomobilde görmemiştim. KONFOR: Konfor bence bir çok parametreden oluşan bir bileşim.
    Araca haksızlık etmek, almaya niyeti olan kişiyi de yanlış bilgilendirmek istemem. Bu nedenle detaylandırmaya çalışıcam. El ve göz teması kurduğumuzdan bence inşaa,
    ve malzeme kalitesi de konforun bir parçası. İnşa ve malzeme kalitesi: Premium. Alıcı gözüyle bir otomobili incelediğimde trimleri sağa sola, ileri geri oyanatarak, yukarı aşağı bastırarak kontrol ederim.
    Bu kontrolleri yaparken hiç nazik olmadığımı söylemeliyim. Parçaların bitim yerlerindeki uyum, örtüşmesi, sağlamlık hissiyatı, boşluklardaki simetri ve sıkılık premium düzeyde.
    Malzeme kalietiside öyle. MEKAN Konforu: Countryman'in santimetrik ebatları sınıf ortalamasında ama bir de hissedilen var. Araç SUV olduğundan sedan otomobillerden
    yüksek olmakla birlikte, oturma pozisyonu alçakta konumlandırıldığından gayet ferah ve geniş bir hacme sahip. Uzun boyluların bile kafası tavandan uzak.
    KOLTUK ergonomisi ve konforu: İdare eder. Koltuk konforu ve ergonomisi bence standart tüm minilerin zayıf noktası. SES ve RÜZGAR YALITIMI Konforu: Araç üç silindirli olduğu için
    rölantideki motor vibrasyonu ve sessizliği dört silindirliler kadar pürüzsüz ve rafine değil. Örneğin trafikte rölantideyken düşük de olsa bir motor sesi ve vibrasyon var,
    ancak araç harekete geçtiğinde hem ses hem de vibrasyon yok. Düşük hızlar dahil aracın sürüşü ve gidişi pürüzsüz ve oldukça rafine. Normal sürüşte içerde motor sesi çok düşük
    ama performanslı kullanımda veya gazı köklediğinzde; işte buraya dikkat! Aman dikkat, son derece güzel ve keyifli bir motor sesi duyuyorsunuz ki aracı performanslı kullanmaya teşvik
    ediyor teşvikten öte tahrik ediyor. Bu kısmı çok fena, gaza gelmemeli. Uzun yolda ve yüksek hızlarda araç gayet sessiz. 170 180 le giderken bile arkadaki yolcuyla düşük sesle konuşabilirsiniz.
    Sözün özü ses izolasyonu premium. Rüzgar izlosayonu da öyle; aracın herhangi bir triminden içeri rüzgar kaçağı yok; bunu özellikle yazıyorum zira (marka bildirmiycem, 2017 model SUV) kapı kolu triminden,
    cam açma kapama düğmesinden eli üşütecek kadar rüzfgar giren araca rastladım. SÜSPANSİYON Konforu: Countryman atak sürüş ve sıkı yol tutuşa odaklandığından süspansiyonlar
    serte dönük. Bu sertlik tangır tungur bir sertlik değil. Aslına bakarsanız Countryman'in süspansiyon sistemi için sert yerine sıkı ve tok demek daha doğru olabilir. Daha iyi anlaşılması için kıyaslama yapıcam.
    Opel veya Seat kullananlar bilir serttir, çukur veya tümsek geçişleri göreceli biraz rahatsız edici olabilir. Countryman, Opel veya Seat gibi değil. Ama Honda C-RV veya Tucson gibi yumuşak ve konforlu da değil.
    Bu iki araçta süspansiyon konfora yönelik, çukur ve tümsek geçişlerini neredeyse hissetmiyorsunuz. Mini'nin sıkı ve tok süspansiyon sistemi çukur veya tümsek geçişlerinde konforlu
    olmamakla birlikte bunun karşılığını yüksek hızlardaki virajlarda, trafikte ve sürüş sırasındaki ani reflekslerde alıyorsunuz. Zira Countryman'le uzun yolda 160 la zorlanmadan ve tedirgin olmadan
    aldığım viraja sadece BMW 3 ve 5 kasayla girebiliyordum. Bu (sakın ha!) yol tutuşu onlar kadar sıkı diye anlaşılmasın! Nihayetinde bu SUV; BMW 3 ve 5 kasa sedan olduğundan viraj limitleri daha yüksek.
    PERFORMANS: Merak edenler için yazayım; koltuğa yapıştırıyor! SÜRÜŞ: BMW 3 ve 5 kasa hariç sürdüğüm en keyifli ve eğlenceli otomobil. Otomobil sürdüğünüzü dibine kadar hissetiren,
    otomobil sürmeyi bir keyfe dönüştüren ve sürüş dinamikleriyle her anında sizi şımartan bir otomobil. Bana kalırsa en güçlü yanı bu. DİREKSİYON: Çok net ve keskin. Bazı araçlarda olduğu gibi
    direksiyonu çevirdiğinizde "abi sen git ben arkandan geliyorum" demiyor! Zira bir kaç modeli bu nedenle elemiştim. VİTES: Kesin bilmiyorum ama galiba Aisin marka, 6 ileri tam otom.
    Kesin biliyorum: Geçişler gayet seri, pürüzsüz ve konforlu. Hiç bir vites aralığında, sarsma, silkeleme, kararsız kalma, "abi şimdi sırası mıydı yaa!" yok. Steptronik manuel kullanımı bana kalırsa hikaye,
    çünkü sen geçirmezsen kendisi bir üst vitese geçiriyor. UZUN YOL: Araç yormuyor, sürüş gayet rafine ve kendinden emin. Tüm yol şartlarında araç kendinden emin. ARAZİ: Yıllar önce bindiğim
    CR-V nin kitapçığındaki ilk sayfada "Bu araç bir arazi aracı değildir!" yazıyordu. Bence pek çok muadili gibi Countryman'de arazi değil, AVM suv'u. YAKIT: Yorumsuz, sadece kendi gördüğüm değerleri yazıcam.
    Çünkü kullanıma, hatta coğrafi şartlara göre bile değişken bir konuda bir kaç litre benzinde fırtınalar koparmaya gerek yok. Şehir içi: 1.vites hızı yoğun trafik: 100 km/9-10 lt. İstanbul E5 yoğun akıcı: 7-9 lt.
    E5 akıcı: 5-6 lt. Şehir dışı(3-4 kişi): 70-100 km hızla: 100 km/5-6 lt. 110-140 km hızla: 7-8 lt. 150-180 km hız: Burası çok değişken, bu hızlarda stabilseniz 9 lt ama bu hızlarda stabil değil dinamikseniz
    (inişli çıkışlı) 11-13 lt yi görüyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-5062792D2

    Bu mesaj silindi.
    Ne Starbucks'ta ne de başka bir yerde, hiçbir kadın araba logosuna gelmez; gelenler de logoya gelen ya da normal kadınlar değildir ve sen Toros'a da binsen gelirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mini daha bi tarzi olan arac. ekonomik sıkıntın yoksa mini tercihine yonelmeli
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.